22.11.2017 08:28:48
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Perpignan
Czwarta edycja na Po...
Rytuały czarowników
Czwarta edycja KC!
Hassosac
Osobliwości i dziwy ...
Profesja do KC - Bes...
Kubo - prawdziwy bard
Orchiańskie sztuki w...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Gry paragrafowe
Relacja z testów gru...
System Kryształy Cza...
DE - Nowe mapy
Kryształy Czasu podr...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
@dretch :) Niestety ma...
Swietna robota, sprawi...
Grałem z komórki i nie...
Wielkie dzięki za gran...
Swietne, na mobilnym n...
Artykuły
Faktycznie przyjemny t...
Przeczytałem niusa, ko...
[quote]Czegoj napisał:...
Na stronie wydawnictwa...
Najpierw słowa przepro...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Podam wieczorem jak bę...
Może te problemy wynik...
facebook
Nawigacja
Artykuły » BESTIARIUSZ » Troll Nizinny
Troll Nizinny
Materiał zgodny z edycją MiM

TROLL NIZINNY

Rasa - trolle ;char - najczęściej zły (ntr-zły, cht-zły, pr-zły)
Wzrost - 2,5-3,5m, jednak chodzą zgarbione i wyglądają na 1,5 - 2,5m
Waga - 130-450kg
Żyw- 350 ; SF- 240 ; ZR- 10 ; SZ- 30 ; INT- 25 ; MD- 30 ; UM- 15 ; CH- 35 ; PR- 5
Zbroje - własna skóra : Wyp 90kł/100tn/110ob, ob- 20 ; zewnętrzne - grube skóry i futra zwierzęce , rzadko trollowe kolczugi (ciężkie i warstwowe ciężkie)
Broń - 1)łapy: bieglość +10pkt ; skut 100tn ; OB +24 ; opźn.4sg uszk x3 ; zasięg 2,1,0 ; 2)pysk biegłość +5pkt ; skut 60kł ; OB +6 ; opźn 5sg uszk. x2 zasięg 1 i 0
3)młoty - biegłość +5pkt. skut 180ob ; OB +22 ; opźn 7sg ; uszk. x5 ; Uwaga z racji rozmiarów każda typowa broń ma w ich rękach o 1sg mniejsze opóźnienie (minimum jednak może być 1).
Premie do odporności - +1-pkt do każdej , a do nr 6, 7 i 10 dodatkowo +20

WYGLĄD:

Trolle nizinne należą do bestii ssakopochodnych. Są humanoidami, mają charakterystyczną, mocno przygarbioną sylwetkę o bardzo długich rękach, sprawiających wrażenie wleczonych z tyłu.
Ich łapy zaopatrzone są w grube, duże, czarne pazury.
Trolle odznaczają się głową z bardzo dobrze rozwiniętym dlugim nosem i długimi , silnie uzębionymi szczękami.
Ich odrażające z wyglądu ciało jest pokryte chropowatą, pokrytą krótką szczeciną, grubą i elastyczną skórą, najczęściej w odcieniu zielonym, oliwkowych lub brązowym, często jednak z powodu brudu wyglądające na czarną.
Trolle należą do istot, które z reguły nosząróżnego rodzaju skóry zwierzęce , a ponadto używają wielkich sakw lub worków.


Tryb życia:

Trolle nizinne są drapieżnikami, polującymi w nocy lub o zmierzchu. Gdy są głodne zdarza się im polować także w dzień.
Najczęściej atakują z zasadzki licznymi grupami, zwykle rodzinnymi. Ich ulubioną taktyką w podziemiach jest blokowanie wyjść z korytarzy poza jednym, a następnie oczekiwanie przy aż ofiara będzie chciała się tamtędy wydostać.
Trolle są bestiami o zamiłowaniach rodzinnych. Często ich grupy składają się z kilku pokoleń osobników.
W rejonach, w których trolle występują licznie najsilniejsze osobniki (10-12 POZ) potrafią kontrolować wiele rodzin.
Mimo że prowadzą dość barbarzyński tryb życia potrafią dość sprawnie posługiwać sięwytworami cywilizacji - garnkami, sztućcami, zbrojami i różnego typu bronią, a ponadto są w stanie wyuczyć się wielu zawodów (najczęściej kowalstwa) oraz profesji ( szczególnie żołnierskich).
Każdy troll posiada również lekko zmodyfikowane, profesjonalne zdolności łowcy.
Dojrzałość płciową osiągają już w wieku lat 15. Żyją 1000lat , jednakże rzadko widuje się osobniki starsze niż 100-letnie, gdyż często są przedmiotem polowań, urządzanych przez przedstwicieli cywilizowanych ras, głównie z tego względu, iż mają wyczaj gromadzenia cennych przedmiotów.
Niekiedyw cywilizowanych stronach mądrzejsze osobniki lub klany spotyka się w służbie u różnych istot( patrz też troll najemnik) .
Uwaga: Niektóre rodziny znają sekret wyrobu wyjątkowo mocnych metalowych zbroi (troll kowal-specjalista umie wykonać metalową zbroję, która ma o 50% wyższe wyparowania obuchowe niż zbroje normalne analogicznego typu).


Występowanie:

Zamieszkują najczęściej lasy i tereny pagórkowate. Dość rzadko spotyka się je w górach, gdyż są tam tępione przez wielkich pobratyńców - trolle górskie.
Jako siedziby obierają sobie najczęściej jaskinie, groty, ruiny, a nawet opuszczone domostwa.
Równie często spotykane są rodzinami (0-9 z 0 POZ, 0-4 z 2 POZ, 1-2 z 4POZ i 0-1 z 8POZ), jak i pojedyńczo (6POZ).
Na Orchii istnieją rejony, gdzie trolle spotyka się w zorganizowanych społecznościach. Choć trolle nizinne spotyka się na terenach zurbanizowanych od ich większych (trolle górskie) i mniejszych (trolle morskie) pobratymców, to na wielu wyspach stanowią społeczności bardzo liczne.
Najsłynniejsze z nich to ciąg wysp Czarnych Trollich Twierdz (pn-zach Archipelagu Pajęczego) i wyspa Tandar (Archipelag Południowo-Zachodni) - królestwo prastarego trollowego króla-boga Wharma.
Duże skupiska trolli w obrębie Archipelagu Centralnego znajdują sięw Górach Archonich, Trollich (Orcus Wielki), w Górach Troglodytów (Orcus Mały) oraz na terenie wysp Ciągu Arianom.


Specjalne zdolności:

- regeneracja - 10%Żyw/runde (od ognia nic). Dzięki specyficznej magii wiążącej cialo oraz jego wyjątkowej budowie, trolle potrafią goić rany w nadnaturalnie szybkim tempie. W praktyce ozncza to, że w każdej rundzie zabliźniają się obrażeniado 1/10 części naturalnej ŻYW.
Regeneracja nie podlegają obrażenia od ognia, kwasu i większości smoczych zionięć.
Odcięta kończyna jest w stanie ruchem ameboidalnym przypełznąć do tułowia i przyrosnąć w odpowiednim miejscu. Aby zabić istotę o akich zdolnościach regeneracyjnych należy oddzielić jej głowę od tułowia lub spalić ciało.
Uwaga : Troll potrafi podnieść się i np. kontynuować walkę natychmiast po dokonaniu całkowitej regeneracji ciała.
- doskonały węch - wykrywa zapachy na odległość równą swej SZ (pod wiatr dwukrotnie lepiej, z wiatrem dwukrotnie słabiej).
- rozrywanie - w następnej rundzie po udanym trafieniu obiema łapami troll może próbować (opźn 8sg) rozrywać korpus ofiary.
rozrywanie traktuje się jak normalne trafienie (łapą), przy czym ofierze nie przysługuje OB ze ZR , broni i tarczy. Rozrywanie jest nieskuteczne , jeżeli SF ofiary jest większa od połowy SF trolla.
W wypadku skutecznego trafienia ofiara odnosi 1k100 obrażeń + premia wynikająca z SF trolla, przy czym obuchowe wyparowania zbroi zmniejszają te obrażenia o 1/10 swej wielkości.
- naturalna oburęczność - troll atakuje bez ograniczeń lewą i prawą łapą w czasie 1 rundy.
- doskonałe widzienie nocą - potrafi widzieć w każdej, nawet magicznej ciemności, za to w świetle słonecznym mają 20pkt mniejsze trafienie, OB i UM,oraz o 20pkt mniejszą odporność na czynniki działające na umysł.
- mają problemy z trafieniem w istotę dużo mniejszą od nich samych (obniża to ich TR o 25pkt na każde 2 razy mniejsze rozmiary ofiary).

TROLL NIZINNY (drapieżca-łowca)

MŁODY TROLL (łow.); POZ 0; CHAR ntr.zły; SKARB: -; PDośw. 60
ŻYW. 380; SF 360; ZR 50; SZ 70;INT 50; MD 70; UM 50; CH 75; PR 45; WI 0; ZW 2;
ODPORNOŚCI: 1-51; 2-68;3-61;4-46;5-46;6-124;7-124;8-104; 9-109;10-89;  AMg 0;
BROŃ 1: łapy: bgł. 70, TR 106; op. 4; SKUT 140tn; OB +24; SP B/OB; AT 2
BROŃ 2: pysk:    -Bi. 65, TR 106; op. 5; SKUT 120kł; OB +3; SP B; AT 1
ZBROJA: skóra; OGR - , -; OB bl./dal.   47/20 ; WYP. 90/100/110

SAMICA TROLL (łow.); POZ 2; CHAR ntr.zły; SKARB: -; PDośw. 90
ŻYW. 400; SF 400; ZR 56; SZ 76;INT 52; MD 76; UM 54; CH 85; PR 60; WI 0; ZW 2;
ODPORNOŚCI: 1-58; 2-76;3-68;4-53;5-53;6-135;7-135;8-115; 9-120;10-100;  AMg 0;
BROŃ 1: łapy: bgł. 76, TR 122; op. 4; SKUT 200tn; OB +48; SP B/OB; AT 2
BROŃ 2: pysk: bgł. 71, TR 117; op. 5; SKUT 130kł; OB +3; SP B; AT 1
ZBROJA: skóra; OGR - , -; OB bl./dal. 78/26 ; WYP. 90/100/110

SAMIEC TROLL (łow.); POZ 4; CHAR ntr.zły; SKARB: **10A3; 5B2; 1C1; PDośw. 120
ŻYW. 440; SF 420; ZR 62; SZ 82;INT 54; MD 82; UM 56; CH 95; PR 70; WI 0; ZW 2;
ODPORNOŚCI: 1-65; 2-83;3-75;4-60;5-60;6-146;7-146;8-126; 9-131;10-111;  AMg 0;
BROŃ 1: łapy: bgł. 87, TR 135; op. 4; SKUT 205tn; OB +48; SP 2B/OB; AT 2
BROŃ 2: pysk: bgł. 82, TR 130; op. 5; SKUT 165kł; OB +6; SP 2B; AT 1
ZBROJA: skóra własna + zwierzęca poj.; OGR - , -; OB bl./dal. 93/39 ; WYP. 105/135/160

SAMOTNIK TROLL (łow.); POZ 6; CHAR cht.zły; SKARB: **15A4; 10B3; 5C2; 1D1; PDośw. 160
ŻYW. 460; SF 500; ZR 78; SZ 98;INT 66; MD 96; UM 70; CH 125; PR 90; WI 0; ZW 3;
ODPORNOŚCI: 1-77; 2-95;3-85;4-70;5-70;6-161;7-161;8-141; 9-146;10-126;  AMg 0;
BROŃ 1: łapy: bgł. 118, TR 176; op. 4; SKUT 225tn; OB +48; SP 2B/OB; AT 2
BROŃ 2: pysk: bgł.113, TR 171; op. 5; SKUT 185kł; OB +6; SP 2B; AT 1
BROŃ 3: młot c. dw.: bgł. 108, TR 166; op. 7; SKUT 305ob; OB +22; SP B; AT (1)
ZBROJA: skóra własna + zwierzęca grub.; OGR - ,1/2; OB bl./dal. 117/63; WYP. 135/180/210

STARY TROLL (łow.); POZ 8; CHAR ntr.zły; SKARB: **20A5; 15B4; 10C3; 5D2; PDośw. 210
ŻYW. 480; SF 520; ZR 84; SZ 110;INT 68; MD 102; UM 74; CH 135; PR 100; WI 25; ZW 3;
ODPORNOŚCI: 1-83; 2-101;3-91;4-76;5-76;6-170;7-170;8-150; 9-155;10-135;  AMg 0;
BROŃ 1: łapy: bgł. 134, TR 194; op. 4; SKUT 280tn; OB +72; SP S/OB; AT 4
BROŃ 2: pysk: bgł.129, TR 189; op. 5; SKUT 220kł; OB +9; SP S; AT 1
BROŃ 3: młot c. dw.: bgł. 119, TR 179; op. 7; SKUT 310ob; OB +22; SP 2B; AT (1)
ZBROJA: skóra własna + futro; OGR 1/2,1/3; OB bl./dal. 117/36; WYP. 155/210/270

NAJEMNIK - TROLL (łow.); POZ 10; CHAR pr.zły; SKARB: **25A6; 20B5; 15C4; 10D3; PDośw. 250
ŻYW. 500; SF 560; ZR 95; SZ 121;INT 75; MD 113; UM 83; CH 150; PR 110; WI 35; ZW 4;
ODPORNOŚCI: 1-90; 2-109;3-101;4-83;5-83; 6-181;7-181;8-161; 9-166;10-146; AMg 0;
BROŃ 1: łapy: bgł. 150, TR 215; op. 4; SKUT 290tn; OB +72; SP S/OB; AT 4
BROŃ 2: pysk: bgł.145, TR 210; op. 5; SKUT 230kł; OB +9; SP S; AT 1
BROŃ 3: młot c. dw.: bgł. 145, TR 210; op. 7; SKUT 410ob; OB +33; SP S; AT (1)
ZBROJA: skóra + trol. kolcz. c.; OGR 1/2,1/3; OB bl./dal. 117/49; WYP. 185/260/230

KRÓL - TROLL (łow.); POZ 12; CHAR pr.zły; SKARB: **50A5; 30B5; 10C5; 35D5(trol.zbr.); 15E10; PDośw. 400
ŻYW. 600; SF 800; ZR 110; SZ 149;INT 97; MD 160; UM 105; CH 190; PR 160; WI 75; ZW 5;
ODPORNOŚCI: 1-111; 2-132;3-123;4-101;5-101; 6-220;7-220;8-200; 9-205;10-185; AMg 0;
BROŃ 1: łapy: bgł. 181, TR 272; op. 4; SKUT 400tn; OB +96; SP 2S/OB; AT 6
BROŃ 2: pysk: bgł.176, TR 267; op. 5; SKUT 320kł; OB +12; SP 2S; AT 2
BROŃ 3: młot c. dw.: bgł. 196, TR 287; op. 7; SKUT 560ob; OB +44; SP 2S; AT (1)
ZBROJA: skóra + trol. kolcz. warstw. c.; OGR 1/3,1/3; OB bl./dal. 164/56; WYP. 195/300/260
Komentarze
#1 | vampire1308 dnia 19.11.2009 11:15:23
Jaki jest troll każdy widzi SmileSmileSmile
#2 | Raphaelus dnia 19.11.2009 13:30:56
Kiedyś dla jaj wykreowałem sobie postać trolla barbarzyńcy. Szkoda ze nigdy nie sprawdziłem w praktyce Sad
#3 | venar dnia 19.11.2009 13:34:44
A kojarzycie przygodę z MiMa "Smocze prawo"? Były tam "trolle prawdziwe". Strasznie dużo kłopotów przysporzyły drużynie gdy ją im poprowadziłem.
#4 | Konto ukryte dnia 19.11.2009 15:45:21

Kiedyś dla jaj wykreowałem sobie postać trolla barbarzyńcy. Szkoda ze nigdy nie sprawdziłem w praktyce

W mojej drużynie w dawnych czasach dopuszczałem takich bohaterów.
Był sobie raz goblin, kiedyś ktoś grał malaukiem a ktoś inny uruk-hai.
#5 | Feamor dnia 19.11.2009 17:32:56
Czy umieszczenie rysunku trolla z MiM jest możliwe? Czy jest to już problem praw autorskich?
#6 | Keth dnia 19.11.2009 23:23:26
Jak widać, temat trolli jest obecnie bardzo trendy Grin

Proponuję zatem pójść za ciosem i dołożyć do bestiariusza trolle górskie i morskie - Leo, da się załatwić? Jeśli zaś o nizinnego idzie, to podoba mi się znacznie bardziej od tego "sparodiowanego", bo nigdy nie przepadałem za teorią przedstawiającą trolla wyłącznie w świetle księżyca (czyt. jako istotę unikającą światła słonecznego).

I poproszę też o tabelki przykładowych osobników - jestem człowiekiem praktycznym (niektórzy rzekliby pewnie, leniwym) i jeśli nie ma takiej potrzeby, wolę zamiast obliczania schematu rozwoju korzystać od razu z gotowej charakterystyki (dlatego zawsze tak lubiłem te tabelki w MiMowym bestiariuszu).
#7 | czegoj dnia 19.11.2009 23:45:55
Tabelki do trolla nizinnego masz w MiM 2/94 w skarbie nospe w downloadzie. Co za problem ściągnąć i wydrukować? Jeśli chodzi o trolle górskie i morskie to trzeba dołożyć we własnym zakresie. Trzeba tylko mocno uważać na trolle internetowe, bo biją mocno za źle zrobionych swoich kuzynów. Grin Jeśli chodzi rysunek trolla to da się zrobić (w niedalekiej przyszłości Grin) Może nawet ktoś go ożywi kolorkiem. Znalazłem trolla górskiego w Kopalni wiedzy o KC (księga MG s.230)
#8 | Keth dnia 19.11.2009 23:58:48
Och, żaden to problem, tylko nie wiedziałem, gdzie ich dokładnie szukać Smile A jeśli o górskie i morskie chodzi, myślałem, że uda mi się naciągnąć Leo niecnie na akcję pt. "Kreowanie nowych stworków do bestiariusza" Smile
#9 | Konto ukryte dnia 20.11.2009 15:11:27
Trolle górskie chyba były w wersji dyskietkowej, morskie w przygodzie w jakimś magazynie - niekonieczenie MiM i 'prawdziwe' (zresztą strasznie przegięte) w przygodzie z MiM.

Pozbyłem się dawno temu MiM-ów i teraz nie mogę sięgać do źródeł Smile. A powód likwidacji był prozaiczny - rozpadły się od czytania / przeglądania.
#10 | venar dnia 04.12.2009 14:39:07
proszę bardzo, są i współczynniki
#11 | Pyrtles dnia 21.01.2010 12:31:13
Pewnie się zajebiście rozjedzie, ale u nas było co do tych podstawowych trolli tak, w bardzo dużym uproszczeniu (tyle, ze ja robie bardzo mocne potwory względem MiM):

TROLL GÓRSKI

Współczynniki podstawowe: ŻYW 470; SF 350; ZR 10; SZ 40;
Biegłości podstawowe: + 10
Wyparowania i Obrona własna: 160 / 170 / 195, OB + 35

PROFESJA: BARBARZYŃCA

POZ: 0
ŻYW 525; SF 545; ZR 72; SZ 102; INT ; MD ; UM ; CH ; PR ; WI ; Z ;
BR 1: łapy BGŁ 112; TR 174; SKUT 256tn; OP 4; U 9; OB+ 26; SP B; A 2;
BR 2: młot BGŁ 112; TR 174; SKUT 316ob; OP 8; U 20; OB+ 22; SP B; A 1;
ZBROJA: skóra własna OGR - / -; OB bl / dl 83 / 57; WYP 160 / 170 /195;

POZ: 5 (albo 6)
ŻYW 575; SF 595; ZR 92; SZ 122;
BR 1: łapy BGŁ 132; TR 201; SKUT 329tn; OP 4; U 12; OB+ 39; SP 2B; A 2;
BR 2: młot BGŁ 142; TR 211; SKUT 419ob; OP 8; U 25; OB+ 33; SP S; A 1;
ZBROJA: kolczuga trollowa lekka OGR - / 1/2; OB bl / dl 125 / 92; WYP 200 / 260 / 210;


TROLL LEŚNY

Współczynniki podstawowe: ŻYW 300; SF 220; ZR 20; SZ 30; ;
Biegłości podstawowe: + 10
Wyparowania i Obrona własna: 80 / 90 / 100, OB + 18

PROFESJA: ŁOWCA

POZ: 0
ŻYW 335; SF 395; ZR 77; SZ 87; INT ; MD ; UM ; CH ; PR ; WI ; Z ;
BR 1: łapy BGŁ 112; TR 160; SKUT 199tn; OP 4; U 4; OB+ 22; SP B; A 2;
BR 2: włócznia BGŁ 112; TR 160; SKUT 249kł; OP 5; U 3; OB+ 28; SP B; A 1;
ZBROJA: skóra własna OGR - / -; OB bl / dl 73 / 45; WYP 80 / 90 /100;

POZ: 6
ŻYW 359; SF 420; ZR 101; SZ 111;
BR 1: łapy BGŁ 132; TR 184; SKUT 255tn; OP 4; U 6; OB+ 33; SP 2B; A 2;
BR 2: włócznia BGŁ 142; TR 194; SKUT 330kł (285kł); OP 5; U 4; OB+ 42; SP S; A 1;
ZBROJA: futro / okorowa tarcza OGR - / 1/2; OB bl / dl 141 / 99; WYP 110 / 140 /180;



TROLL PRAWDZIWY

Współczynniki podstawowe: ŻYW 1200; SF 800; ZR 10; SZ 30;
Biegłości podstawowe: + 10
Wyparowania i Obrona własna: 210 / 235 / 260, OB + 50

PROFESJA: DRAPIERZNIK

POZ: 0
ŻYW 1261; SF 995; ZR 62; SZ 82; INT ; MD ; UM ; CH ; PR ; WI ; Z ;
BR 1: łapy BGŁ 119; TR 225; SKUT 379tn; OP 5; U 12; OB+ 30; SP B; A 2;
BR 2: młot BGŁ 114; TR 220; SKUT 429ob; OP 8; U 25; OB+ 22; SP B; A 1;
ZBROJA: skóra własna OGR - / -; OB bl / dl 92 / 62; WYP 210 / 235 / 260;

Tak dla przykładu z poz 0. Mam jeszcze taką ogólną systematykę trolli od której wyszedłem, ale to już zupełnie chyba nie będzie nic widać, dlatego zobaczę poniżej czy się uda ją zamieścić.
#12 | Pyrtles dnia 21.01.2010 12:33:04
TROLLE

NAZWA ŻYW SF ZR SZ OB WYP W DZIEŃ
TROLL JASKINIOWY 400 400 20 30 30 135/150/175 kamień
TROLL 350 240 10 30 20 90 /100/110 - 20
TROLL GÓRSKI
470 350 10 40 35 160/170/195 kamień
TROLL DWUGŁOWY 600 410 10 30 30 135/150/165 kamień
TROLL PRAWDZIWY
1200 800 10 30 50 210/235/260 kamień
OLOG - HAJ 1000 900 15 40 60 235/270/300 nic
TROLL KARŁOWATY 120 40 30 30 10 45 / 50 / 55 kamień
TROLL LEŚNY
300 220 20 30 18 80 / 90 /100 - 20
PÓŁ-TROL 180 90 10 30 10 40 / 40 / 40 nic
TROLL MORSKI 320 190 15 35 40 80/90/120 nic

No i się rozjechała, ale jak się przyklei to co nieco widać. Pozdrawiam
#13 | Treant dnia 21.01.2010 12:57:10
Ten "drapierznik" to taki delikwent, co jak drapnie ptaka, to zostaje tylko pierze Grin
#14 | Konto ukryte dnia 22.01.2010 09:03:46
Czym te wszystkie trolle się żywią w tym świecie orchii. Obok gigantów, pegazów, smoków, minotaurów .. ..
#15 | Pyrtles dnia 22.01.2010 10:38:47
Orchia to nie Somalia - zawsze jakaś agawa sie znajdziePfft
#16 | ghasta dnia 14.02.2011 12:59:22
A jak to bez rysunku trolla!

img834.imageshack.us/img834/7821/trollw.png
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [0 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [0 głosów]
Dobre Dobre 100% [1 głos]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Popularne Artykuły
  Artykuł Czytań Dodany przez
» IK - tworzenie i rozwój postaci
On: ŻELAZNE KRÓLESTWA
70533 Beamhit
26.01.2013 16:19
» 01. Wybór rasy i płci
On: TWORZENIE POSTACI
21109 leobardis
11.11.2008 15:43
» 05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów
On: MAGIA
18229 czegoj
25.11.2008 12:56
» 07. Kasta Niesklasyfikowana
On: PROFESJE
17211 leobardis
11.11.2008 18:26
» Legenda Kryształów Czasu
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
16660 leobardis
11.12.2008 15:30
» Spis kamieni szlachetnych
On: DODATKI
15215 arikar
01.03.2009 16:48
» Charakter Postaci
On: TWORZENIE POSTACI
15142 venar
16.02.2009 14:27
» 02. Kasta Żołnierska
On: PROFESJE
14372 leobardis
11.11.2008 18:01
» Martwiaki
On: BESTIARIUSZ
13663 venar
30.04.2009 11:58
» 04. Kasta Złodziejska
On: PROFESJE
13485 leobardis
11.11.2008 18:09
» 06. Kasta Czarodziejska
On: PROFESJE
13362 leobardis
11.11.2008 18:22
» Opis świata Orchii
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
13059 leobardis
12.12.2008 13:17
» Kompendium Wiary
On: RELIGIA
12684 avnar
22.06.2009 15:08
» Dendroid
On: BESTIARIUSZ
12670 ghasta
30.07.2011 10:22
» Doświadczenie - PD
On: PODRĘCZNIK GRACZA
12411 venar
13.01.2009 20:23
©
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

dretch
21-11-2017 21:25
Jeszcze to bielmo w oczach! ah!!

Suriel
21-11-2017 20:51
8art pauzuje z grą, więc sobie poczekamy na jego deklaracje. Cóż, nie pozostaje na m nic innego jak śledzić akcję dlawiacych s
ię i wymiotujacych towarzyszy. Nacieszmy się tą chwilą.

dretch
21-11-2017 20:38
aktualizacja Pokusy

Suriel
21-11-2017 20:06
Rok milenijny. Toz to omen niechybnie Shock

dretch
21-11-2017 19:48
niestety moje Mimy kończą się na 2000 ..

maciej
21-11-2017 19:13
zobacz prosze

dretch
21-11-2017 18:25
Maciej, ja mam MiMy ale nie wiem czy te z 2002 roku też są w zbiorze Smile

maciej
21-11-2017 17:57
Kto ma w pdf albo może pdf zrobić z kilkunastu stron z mimow 3,5,6,7-8 2002?

Keth
21-11-2017 16:36
Znam się na statystykach, więc podejrzewam, że wynik na ostatniej kostce został zmanipulowany!

ghasta
21-11-2017 08:54
Dreth, proszz 12, 12, 12, 12, 12, 12

Suriel
20-11-2017 22:40
Odczuwam Pokusę jeszcze kogoś postrzelić, wiec tez zaktualizowałem.

dretch
20-11-2017 21:35
Wink aktualizacja pokusy.

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[5381]
czegoj[3553]
8art[2427]
koszal[2227]
Treant[2071]

Ostatnia aktualizacja
czegoj
dretch
Sigil
Suriel
deliad

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką