20.01.2019 09:33:24
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Konkurs Złote Prosię...
Zakon Zmierzchu i Świtu
Krasnoludzka Gildia ...
Utopce
Akademia Złotych Żon
Zjadacze Ciał
X-GROM - Szałaputy
Religia Środka
X-GROM - koncept sys...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
KC - Szkwał cz. 3
Stare lub nowe karty...
Czego akurat słuchacie?
Sesje na youtubie
Sesja KC online - Wy...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Chciałem sprawdzić czy...
Logo jest naprawdę dob...
Bardzo ładne w swej pr...
Logo super hiper extra...
Super logo!, odcinanie...
Artykuły
Oh! To już 2019. O i j...
Czy to cudo w końcu wy...
Wszystkie prace wrzuco...
Jaki wynik konkursu?
Ja proponuje inne rozw...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Niestety zbieraliśmy w...
szacun za skany-czemu ...
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Najczęściej czytane arty
IK - tworzenie i roz... Czytano: 73,670
01. Wybór rasy i płci Czytano: 23,530
05. Czary - objaśnie... Czytano: 20,155
07. Kasta Niesklasyf... Czytano: 18,935
Legenda Kryształów C... Czytano: 18,674
Charakter Postaci Czytano: 17,509
Martwiaki Czytano: 16,534
Spis kamieni szlache... Czytano: 16,273
02. Kasta Żołnierska Czytano: 15,760
06. Kasta Czarodziejska Czytano: 15,131
Najczęściej czytane newsy
Kolejny podręcznik w wersji elektronicznej. 7,541
Reaminacja czy eutanazja? 7,389
Już jest!!! 6,846
Zbieramy na serwer na kolejny rok!!! 5,508
I po premierze 5,222
Grafiki Musiała 4,636
Kryształy Czasu - Rewolucja 4,238
Nowa odsłona Księgi Profesji! 3,922
PUCHAR OSTROGARSKI - I edycja 3,901
Próbka tekstu powieści Artrura Szyndlera 3,879
facebook
Nawigacja
Artykuły » Degenesis RPG » DeG - Plany wydawnicze 2018
DeG - Plany wydawnicze 2018

 

PLANY WYDAWNICZE 2018

 

     Odziedziczyłeś świat, który umarł. Jesteś potomkiem niezliczonych generacji niedobitków swego gatunku. Jesteś niewielkim elementem w niekończącej się wojnie o dziedzictwo ludzkości. Jesteś człowiekiem.

 

     Twoi nieprzyjaciele nie są ludźmi, są czymś innym. Czymś, czego nie potrafisz zrozumieć, czymś niezwykle potężnym. Potrafią czytać w twojej głowie, kraść twoje myśli. Nawiedzają cię we snach i wpędzają w obłęd. Przybywają, aby odebrać ci ten świat. Ten brudny zniszczony świat, który stał się twoją spuścizną po przodkach, walczących o niego i zań umierających. Przybywają po twój dom.

 

     Nie pozwolisz, by zwyciężyli. To twoje przeznaczenie. To twoje dziedzictwo. Wokół ciebie są inni, którzy myślą tak samo. Musisz ich odnaleźć. Musisz połączyć z nimi siły. Ponieważ tylko to się liczy. Zjednoczeni przeciwko nieprzyjacielowi.

 

     Nieprzyjacielowi, którego imię już znasz.

 

     Homo Degenesis.



      Wydawnictwo Sixmorevodka zaprezentowało pod koniec ubiegłego roku swe plany wydawnicze na 2018 i trzeba przyznać, że wyglądają one bardzo obiecująco. Odpowiednio wiosną, latem i zimą 2018 możemy się spodziewać okazałych podręczników poszerzających w ogromnym stopniu wiedzę miłośników systemu na temat Europy i rządzących nią frakcji.

 

 

JUSTITIAN (ZIMA 2018)

 

      Dodatek ma składać się z dwóch książek w twardej oprawie i w pełnym kolorze, liczących w przybliżeniu 400 stron. Autorzy zapowiadają pełny opis Protektoratu Borki, liczących się miast, w tym oczywiście również stolicy. Wspominając ogrom pracy włożonej w opis Toulonu w dodatku „The Killing Game” można już teraz poczuć w ustach ślinkę – tym bardziej, że wydawnictwo już kiedyś wydało przewodnik po Justitianie zaprojektowany dla potrzeb pierwszej edycji Degenesis. Dodatku tego nigdy nie widziałem, bo nie da się go praktycznie nigdzie kupić, ale w sieci można natrafić na liczne mapy miasta, które same w sobie dają wiele do myślenia dzięki swej szczegółowości. Co jeszcze w tych dwóch podręcznikach? Obszerna historia państwa, gotowe scenariusze, kompletne mapy Protektoratu oraz ponad setka szczegółowo dopracowanych NPC.

 

 

     Justitian – miasto, które nigdy nie zasypia. Stolica Sędziów i siedziba Kronikarzy. Bijące serce Protektoratu, jeden z ostatnich bastionów ludzkości. Majestatyczny i pełen chwały, Justitian skutecznie przeciwstawiał się dekadom erozji i zniszczenia. Prosperował wówczas, gdy upadał Exalt. To metropolia jak żadna inna, serce borkańskiej cywilizacji otoczone siecią satelickich miast trzymanych w ryzach budzącą respekt polityczną potęgą stolicy.

 

     Lecz na horyzoncie gromadzą się ciemne chmury. Na pustkowiach dzicy klanyci rosną w siłę, a dźwięki ich wojennych trąb niosą się po dziczy. Barbarzyńcy jednoczą się pod wieloma totemami, gotowi odzyskać swe utracone dawno temu ziemie. Karaluchy, Mechanie, Fosforyci. Ich kościane sztylety są ostre niczym żądła, groty strzał lśnią trucizną, w rozgorączkowanych oczach błyszczy nieludzki głód. Dzicy pragną ucztować na truchle Justitianu, rozdzierać jego szaty, grabić bogactwa, dzielić między sobie obaloną potęgę. Klany cierpiały zbyt długo, aby nadal zwlekać z położeniem rąk na tym, co uważają za swoje dziedzictwo.

 

     Frakcje składające się na siłę polityczną Justitianu są osłabione. W otoczeniu Archota trwa walka o władzę, Najwyższy Sędzia pcha miasto wprost w otchłań pogłębiającego się chaosu. Spiski i intrygi mnożą się za zamkniętymi drzwiami i zaryglowanymi bramami. Wrogowie ładu podnoszą swój wzrok ku światłu i wszystko, co do tej pory wydawało się bezpieczne może w każdej chwili rozsypać się w proch.

 

     Lecz coraz bardziej prawdopodobne oblężenie Justitianu przez dzikich to nie jedyne zagrożenie wiszące nad stolicą Protektoratu. W obrębie miasta odkryto sygnaturę Igły. Powiada się, że w dzielnicy jehammedan czai się Arianoi. Kolekcjoner Głów wciąż nie został schwytany, a liczba jego ofiar przekroczyła już pięćdziesiąt. Neolibijczycy przygotowują odwet mający wyrównać rachunek za zniszczenie Toulonu. Tożsamość niektórych Czarnych Sędziów może zostać w każdej chwili ujawniona. A głęboko w trzewiach podziemnych kanałów i tuneli Justitianu Matka Kruków rozkłada karty tarota stawiając ostateczną przepowiednię.

 

CZARNY ATLANTYK (WIOSNA 2018)

 

     Ponieważ ostatni dodatek DeG zapoznał miłośników systemu z południem Francji, przyszedł czas na przesunięcie mapy w kierunku północy. Suplement „Black Atlantic” będzie liczył około 180 stron w twardej oprawie i oczywiście zostanie wydany w pełnym kolorze (to tak oczywisty standard wydawnictwa, że w zasadzie nie muszą się tym już chwalić). Wewnątrz dodatku znajdziemy szczegółowy opis Bretonii i zachodniego wybrzeża Franki, ale poznamy też bliżej postać jednego ze Starożytnych, Argyre z Brytanii. Podręcznik będzie zawierał informacje o jego planach względem południowych sąsiadów oraz kampanię pozwalającą ostatecznie rozwikłać tajemnice Dysku Jehammeda (dla przypomnienia, to prastary bezcenny artefakt pojawiający się we wcześniejszych scenariuszach wydanych przez Sixmorevodka). I ponieważ w tytule pojawia się słowo Atlantyk, w materiałach musi się przewinąć temat Szóstej Czakry, tym razem spoczywającej głęboko w otchłani oceanu. Autorzy już wielokrotnie w swoich publikacjach nadmieniali, że w wodach Atlantyku coś się dzieje, że z dala od oczu ludzi zachodzą tam dramatyczne zmiany klimatyczne, że w oceanie kwitnie zrodzone z genów Primera nowe nieznane życie.

 

     Bretonia – zachodnie wybrzeże Franki i święte ziemie anabaptystów. Przez wiele pokoleń kult Złamanego Krzyża ukrywał swoją najcenniejszą relikwię właśnie w tej części Europy. Ogień Gwiazd – czarna skała, kóra nigdy nie przestała płonąć, relikt Eshatonu, paznokieć Demiurga.

 

      Legendy otaczające Ogień Gwiazd potrafią wzbudzić w słuchaczach skrajne emocje. To dzięki mocy tego artefaktu Vicarent zabił Ganaressa, demonicznego króla-feromantę, którego najazdy pustoszyły wcześniej północną Frankę. Vicarent dokonał czegoś tak niezwykłego, tak nieprawdopodobnego, że Szpitalnicy poczuli się zobowiązani do zbadania tajemnicy zguby Ganaressa. Szpital wysłał utajnioną grupę szpiegowską pod rozkazami doktora Vegi i prezerwistów z Czerwonego Zespołu, ale misja Concorde musi zostać przerwana w obliczu nowych priorytetów. Oleista substancja osiada na plażach wzdłuż atlantyckiego wybrzeża, a wraz z nią zupełnie nowe, nigdzie dotąd nieudokumentowane zmutowane istoty. Szpitalnicy nie potrzebują wiele czasu, aby dojść do jedynego logicznego wyjaśnienia tej zaskakującej zagadki – szósta czakra zatruwa na masową skalę ocean.

 

     Podczas gdy Szpitalnicy próbują odkryć źródło nowego odgałęzienia Primera, w Bretonii zalęga się nowe niebezpieczeństwo. Ktoś niezwykle ważny zaszył się w Breście, a jego obecność zwraca uwagę Argyre, nieśmiertelnego władcy Brytanii. Starożytny spuszcza ze smyczy swe najbardziej zajadłe ogary – Piktonów – nakazując im odnaleźć zbiega i odzyskać skradziony sobie artefakt. Włócznię Jehammeda. Lecz nie tylko Agryre zainteresowany jest relikwią. Inni też chcą ją posiąść, choćby po to, by ją zniszczyć. Nad wybrzeżem Franki wisi cień koźlich rogów, gdzieś na oceanie niesie się dziwny radiowy sygnał i nawet Anubianie zaczynają przejawiać zainteresowanie tą egzotyczną dla Afrykanów częścią Europy.

 

     Ten, kto odważy się rozwikłać tajemnice związane z tymi niepokojącymi wydarzeniami, posiądzie wiedzę o sekretach Czarnego Atlantyku.


 

 

MODUS OPERANDI (JESIEŃ 2018)

 

     Najmniejszy z trzech zapowiadanych dodatków, Modus Operandi będzie liczył około 100 stron, tradycyjnie w twardej oprawie i pełnym kolorze. Ma zawierać informacje o kultach Kronikarzy i anabaptystów, a także o zbrodniczej Recombination Group (bogatej wpływowej korporacji, która zabiła Stary Świat), o Projekcie Tannhauser i Ostatnim Serwerze. Ostatnia część tego suplementu będzie poświęcona informacjom na temat futurystycznego świata sprzed Eshatonu (jak sądzę, z wypiekami na twarzach rzucą się na nią gracze prowadzący Scrapperów, ale powinna zainteresować wszystkich miłośników DeG).

 

     Pięć lat temu Fragment Modus przybył do Katedralnego Miasta, aby podjąć negocjacje mające zakończyć trwający stulecia konflikt pomiędzy anabaptystami i Kronikarzami. To przedsięwzięcie jest jednakże zaledwie przykrywką, zaplanowana przez przywódców kultu w jednym celu – dotarciu do legendarnych archiwów Streamu zamkniętych w podziemiach wielkiej katedry od ponad czterystu lat. W archiwach tych znajdują się informacje na temat lokalizacji Ostatniego Serwera, planów Recombination Group oraz prawdziwej natury Starożytnych.

 

     Kronikarze muszą za wszelką cenę pozyskać tę wiedzę. To absolutny priorytet dla całego kultu. Bez kluczowych informacji Kronikarze nie zdołają powstrzymać Igieł, nic nie spowolni już Projektu Tannhauser. Przyszedł czas na zdecydowane działania.

 

     Lecz Modus musi zachować najwyższą ostrożność. Działa pod drobiazgową obserwacją. Rada przywódców anabaptystów wyczuwa zapach szczura w spiżarni. Tylko raz w miesiącu Fragment może wchodzić do archiwów. Każdy jego ruch jest śledzony, jego apartamenty są przeszukiwane, specjalistyczne wyposażenie zarekwirowano. Ustawicznie musi dowodzić prawdziwości swych intencji, będących w istocie sfabrykowaną fikcją. Czas ucieka. Modus musi przeciwstawić się nadludzkiej presji, odkryć prawdę spoczywającą na kartach zmurszałego papieru i w uszkodzonych plikach. Musi dostarczyć te informacje do Centralnego Klastra.

 

     Fragment otoczony jest przez wrogów, na ich własnym terytorium. Tylko swej randze i statusowi zawdzięcza to, że wciąż jeszcze żyje. Jeśli nie znajdzie nieoczekiwanych sojuszników gotowych wesprzeć tę dyplomatyczną maskaradę, jego dni będą policzone. Los rzekomych pokojowych negocjacji spoczywa w rękach jednego człowieka.

 


 

 

     Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością będę wyczekiwał tych publikacji!

Komentarze
#1 | Keth dnia 20.01.2018 23:00:15
To będzie ciekawy rok, bo chociaż SMV zapowiada tylko trzy duże podręczniki, to pewnie w międzyczasie wypuszczą jeszcze kilka płatnych DLC w PDF-ie. Będzie co czytać, tego jestem pewien!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [0 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [2 głosy]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Popularne Artykuły
  Artykuł Czytań Dodany przez
» IK - tworzenie i rozwój postaci
On: ŻELAZNE KRÓLESTWA
73670 Beamhit
26.01.2013 16:19
» 01. Wybór rasy i płci
On: TWORZENIE POSTACI
23530 leobardis
11.11.2008 15:43
» 05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów
On: MAGIA
20155 czegoj
25.11.2008 12:56
» 07. Kasta Niesklasyfikowana
On: PROFESJE
18935 leobardis
11.11.2008 18:26
» Legenda Kryształów Czasu
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
18674 leobardis
11.12.2008 15:30
» Charakter Postaci
On: TWORZENIE POSTACI
17509 venar
16.02.2009 14:27
» Martwiaki
On: BESTIARIUSZ
16534 venar
30.04.2009 11:58
» Spis kamieni szlachetnych
On: DODATKI
16273 arikar
01.03.2009 16:48
» 02. Kasta Żołnierska
On: PROFESJE
15760 leobardis
11.11.2008 18:01
» 06. Kasta Czarodziejska
On: PROFESJE
15131 leobardis
11.11.2008 18:22
» Dendroid
On: BESTIARIUSZ
14921 ghasta
30.07.2011 10:22
» 04. Kasta Złodziejska
On: PROFESJE
14769 leobardis
11.11.2008 18:09
» OPIS RASY - HOBBICI
On: TWORZENIE POSTACI
14748 czegoj
27.01.2009 11:04
» Opis świata Orchii
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
14712 leobardis
12.12.2008 13:17
» Kompendium Wiary
On: RELIGIA
14588 avnar
22.06.2009 15:08
©
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

maciej
19-01-2019 16:08
Historia postaci była dobra. Uznałem że skoro bardzo chce to ok.

BAZYL
19-01-2019 15:32
Zasada nominalna jest taka, że półboga nie można łączyć, więc poza Rytuałem Tysiąca Świec dla Katana - raczej ciężko. U mnie gracz musiałby to naprawdę mocno umotywować.

Nanatar
19-01-2019 15:29
Do tego nie jest to wcale profesja mocna, słabe dodatki do współczynników, średnie czary, zbyt ogólne umiejętności profesjonalne. Bardzo ryzykowne przemiany.

Nanatar
19-01-2019 15:26
Od ciebie zależy czy dopuścisz autoobjawienie, ja nie miałbym nic przeciw. Półbóg to trudna profesja, szacun dla gracza.

Nanatar
19-01-2019 15:25
Skoro wybrał profesję półboga to musiał ją jakoś zdobyć, jest przecież dostępna. Niestety teoretycznie nie można jej łączyć z inną.

maciej
19-01-2019 14:55
Kolejny panel dyskusyjny na shoutboxie

maciej
19-01-2019 14:55
Mam takiego bohatera który wg swojej historii odkrył proroctwo i studiując stare zapiski zdobył tą profesje.

maciej
19-01-2019 14:54
KC.PÓŁBÓG.Czy bohater na 0 poziomie może nauczyć się tej profesji w inny sposób niż od innego połboga?np z ksiąg,pergaminów itp.

lightstorm
18-01-2019 22:39
właśnie to robię Smile

Keth
18-01-2019 22:27
To teraz zapodawaj scenkę do MD, bo nie wiem, co Twoja postać zamierza zrobić, a mam w głowie jeszcze jeden wpis! Wink

lightstorm
18-01-2019 22:22
poprawiłem post w Denmark, dodałem obrazki i dopisałem więcej Smile

czegoj
17-01-2019 22:54
Zajrzyjcie koniecznie do wątku http://www.kryszt.
..ad_id=1588
. Może możecie coś podarować innym portalowcom.

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[7561]
czegoj[5154]
dretch[3675]
8art[3422]
koszal[3171]

Ostatnia aktualizacja
deliad
Sigil
8art
Oggy
czegoj

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką