18.02.2018 10:03:16
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Konkurs na przygodę ...
Kolda - Królestwo kr...
Zawody KC - żebrak
Epic World RPG - zwi...
Serialowe inspiracje...
World of Darkness - ...
Afterbomb Madness 2.0
Wylkołki
DeG - Plany wydawnic...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Sesje on-line próba ...
Relacja z testów gru...
Gry paragrafowe
Ciekawe filmy
Mechanika UFO-simple
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
A mógłbyś przybliżyć r...
Mam obie edycje i powi...
Świetny pomysł! Kiedyś...
Super, że zajrzałeś. J...
Gra jest świetna! Anim...
Artykuły
nospe i jego kij w mro...
Do zaorania są przeciw...
"nie napiszę scenarius...
Do starych zasad. Nie ...
Pisanie scenariusza do...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Podam wieczorem jak bę...
Może te problemy wynik...
facebook
Nawigacja
Artykuły » Degenesis RPG » DeG - Plany wydawnicze 2018
DeG - Plany wydawnicze 2018

 

PLANY WYDAWNICZE 2018

 

     Odziedziczyłeś świat, który umarł. Jesteś potomkiem niezliczonych generacji niedobitków swego gatunku. Jesteś niewielkim elementem w niekończącej się wojnie o dziedzictwo ludzkości. Jesteś człowiekiem.

 

     Twoi nieprzyjaciele nie są ludźmi, są czymś innym. Czymś, czego nie potrafisz zrozumieć, czymś niezwykle potężnym. Potrafią czytać w twojej głowie, kraść twoje myśli. Nawiedzają cię we snach i wpędzają w obłęd. Przybywają, aby odebrać ci ten świat. Ten brudny zniszczony świat, który stał się twoją spuścizną po przodkach, walczących o niego i zań umierających. Przybywają po twój dom.

 

     Nie pozwolisz, by zwyciężyli. To twoje przeznaczenie. To twoje dziedzictwo. Wokół ciebie są inni, którzy myślą tak samo. Musisz ich odnaleźć. Musisz połączyć z nimi siły. Ponieważ tylko to się liczy. Zjednoczeni przeciwko nieprzyjacielowi.

 

     Nieprzyjacielowi, którego imię już znasz.

 

     Homo Degenesis.



      Wydawnictwo Sixmorevodka zaprezentowało pod koniec ubiegłego roku swe plany wydawnicze na 2018 i trzeba przyznać, że wyglądają one bardzo obiecująco. Odpowiednio wiosną, latem i zimą 2018 możemy się spodziewać okazałych podręczników poszerzających w ogromnym stopniu wiedzę miłośników systemu na temat Europy i rządzących nią frakcji.

 

 

JUSTITIAN (ZIMA 2018)

 

      Dodatek ma składać się z dwóch książek w twardej oprawie i w pełnym kolorze, liczących w przybliżeniu 400 stron. Autorzy zapowiadają pełny opis Protektoratu Borki, liczących się miast, w tym oczywiście również stolicy. Wspominając ogrom pracy włożonej w opis Toulonu w dodatku „The Killing Game” można już teraz poczuć w ustach ślinkę – tym bardziej, że wydawnictwo już kiedyś wydało przewodnik po Justitianie zaprojektowany dla potrzeb pierwszej edycji Degenesis. Dodatku tego nigdy nie widziałem, bo nie da się go praktycznie nigdzie kupić, ale w sieci można natrafić na liczne mapy miasta, które same w sobie dają wiele do myślenia dzięki swej szczegółowości. Co jeszcze w tych dwóch podręcznikach? Obszerna historia państwa, gotowe scenariusze, kompletne mapy Protektoratu oraz ponad setka szczegółowo dopracowanych NPC.

 

 

     Justitian – miasto, które nigdy nie zasypia. Stolica Sędziów i siedziba Kronikarzy. Bijące serce Protektoratu, jeden z ostatnich bastionów ludzkości. Majestatyczny i pełen chwały, Justitian skutecznie przeciwstawiał się dekadom erozji i zniszczenia. Prosperował wówczas, gdy upadał Exalt. To metropolia jak żadna inna, serce borkańskiej cywilizacji otoczone siecią satelickich miast trzymanych w ryzach budzącą respekt polityczną potęgą stolicy.

 

     Lecz na horyzoncie gromadzą się ciemne chmury. Na pustkowiach dzicy klanyci rosną w siłę, a dźwięki ich wojennych trąb niosą się po dziczy. Barbarzyńcy jednoczą się pod wieloma totemami, gotowi odzyskać swe utracone dawno temu ziemie. Karaluchy, Mechanie, Fosforyci. Ich kościane sztylety są ostre niczym żądła, groty strzał lśnią trucizną, w rozgorączkowanych oczach błyszczy nieludzki głód. Dzicy pragną ucztować na truchle Justitianu, rozdzierać jego szaty, grabić bogactwa, dzielić między sobie obaloną potęgę. Klany cierpiały zbyt długo, aby nadal zwlekać z położeniem rąk na tym, co uważają za swoje dziedzictwo.

 

     Frakcje składające się na siłę polityczną Justitianu są osłabione. W otoczeniu Archota trwa walka o władzę, Najwyższy Sędzia pcha miasto wprost w otchłań pogłębiającego się chaosu. Spiski i intrygi mnożą się za zamkniętymi drzwiami i zaryglowanymi bramami. Wrogowie ładu podnoszą swój wzrok ku światłu i wszystko, co do tej pory wydawało się bezpieczne może w każdej chwili rozsypać się w proch.

 

     Lecz coraz bardziej prawdopodobne oblężenie Justitianu przez dzikich to nie jedyne zagrożenie wiszące nad stolicą Protektoratu. W obrębie miasta odkryto sygnaturę Igły. Powiada się, że w dzielnicy jehammedan czai się Arianoi. Kolekcjoner Głów wciąż nie został schwytany, a liczba jego ofiar przekroczyła już pięćdziesiąt. Neolibijczycy przygotowują odwet mający wyrównać rachunek za zniszczenie Toulonu. Tożsamość niektórych Czarnych Sędziów może zostać w każdej chwili ujawniona. A głęboko w trzewiach podziemnych kanałów i tuneli Justitianu Matka Kruków rozkłada karty tarota stawiając ostateczną przepowiednię.

 

CZARNY ATLANTYK (WIOSNA 2018)

 

     Ponieważ ostatni dodatek DeG zapoznał miłośników systemu z południem Francji, przyszedł czas na przesunięcie mapy w kierunku północy. Suplement „Black Atlantic” będzie liczył około 180 stron w twardej oprawie i oczywiście zostanie wydany w pełnym kolorze (to tak oczywisty standard wydawnictwa, że w zasadzie nie muszą się tym już chwalić). Wewnątrz dodatku znajdziemy szczegółowy opis Bretonii i zachodniego wybrzeża Franki, ale poznamy też bliżej postać jednego ze Starożytnych, Argyre z Brytanii. Podręcznik będzie zawierał informacje o jego planach względem południowych sąsiadów oraz kampanię pozwalającą ostatecznie rozwikłać tajemnice Dysku Jehammeda (dla przypomnienia, to prastary bezcenny artefakt pojawiający się we wcześniejszych scenariuszach wydanych przez Sixmorevodka). I ponieważ w tytule pojawia się słowo Atlantyk, w materiałach musi się przewinąć temat Szóstej Czakry, tym razem spoczywającej głęboko w otchłani oceanu. Autorzy już wielokrotnie w swoich publikacjach nadmieniali, że w wodach Atlantyku coś się dzieje, że z dala od oczu ludzi zachodzą tam dramatyczne zmiany klimatyczne, że w oceanie kwitnie zrodzone z genów Primera nowe nieznane życie.

 

     Bretonia – zachodnie wybrzeże Franki i święte ziemie anabaptystów. Przez wiele pokoleń kult Złamanego Krzyża ukrywał swoją najcenniejszą relikwię właśnie w tej części Europy. Ogień Gwiazd – czarna skała, kóra nigdy nie przestała płonąć, relikt Eshatonu, paznokieć Demiurga.

 

      Legendy otaczające Ogień Gwiazd potrafią wzbudzić w słuchaczach skrajne emocje. To dzięki mocy tego artefaktu Vicarent zabił Ganaressa, demonicznego króla-feromantę, którego najazdy pustoszyły wcześniej północną Frankę. Vicarent dokonał czegoś tak niezwykłego, tak nieprawdopodobnego, że Szpitalnicy poczuli się zobowiązani do zbadania tajemnicy zguby Ganaressa. Szpital wysłał utajnioną grupę szpiegowską pod rozkazami doktora Vegi i prezerwistów z Czerwonego Zespołu, ale misja Concorde musi zostać przerwana w obliczu nowych priorytetów. Oleista substancja osiada na plażach wzdłuż atlantyckiego wybrzeża, a wraz z nią zupełnie nowe, nigdzie dotąd nieudokumentowane zmutowane istoty. Szpitalnicy nie potrzebują wiele czasu, aby dojść do jedynego logicznego wyjaśnienia tej zaskakującej zagadki – szósta czakra zatruwa na masową skalę ocean.

 

     Podczas gdy Szpitalnicy próbują odkryć źródło nowego odgałęzienia Primera, w Bretonii zalęga się nowe niebezpieczeństwo. Ktoś niezwykle ważny zaszył się w Breście, a jego obecność zwraca uwagę Argyre, nieśmiertelnego władcy Brytanii. Starożytny spuszcza ze smyczy swe najbardziej zajadłe ogary – Piktonów – nakazując im odnaleźć zbiega i odzyskać skradziony sobie artefakt. Włócznię Jehammeda. Lecz nie tylko Agryre zainteresowany jest relikwią. Inni też chcą ją posiąść, choćby po to, by ją zniszczyć. Nad wybrzeżem Franki wisi cień koźlich rogów, gdzieś na oceanie niesie się dziwny radiowy sygnał i nawet Anubianie zaczynają przejawiać zainteresowanie tą egzotyczną dla Afrykanów częścią Europy.

 

     Ten, kto odważy się rozwikłać tajemnice związane z tymi niepokojącymi wydarzeniami, posiądzie wiedzę o sekretach Czarnego Atlantyku.


 

 

MODUS OPERANDI (JESIEŃ 2018)

 

     Najmniejszy z trzech zapowiadanych dodatków, Modus Operandi będzie liczył około 100 stron, tradycyjnie w twardej oprawie i pełnym kolorze. Ma zawierać informacje o kultach Kronikarzy i anabaptystów, a także o zbrodniczej Recombination Group (bogatej wpływowej korporacji, która zabiła Stary Świat), o Projekcie Tannhauser i Ostatnim Serwerze. Ostatnia część tego suplementu będzie poświęcona informacjom na temat futurystycznego świata sprzed Eshatonu (jak sądzę, z wypiekami na twarzach rzucą się na nią gracze prowadzący Scrapperów, ale powinna zainteresować wszystkich miłośników DeG).

 

     Pięć lat temu Fragment Modus przybył do Katedralnego Miasta, aby podjąć negocjacje mające zakończyć trwający stulecia konflikt pomiędzy anabaptystami i Kronikarzami. To przedsięwzięcie jest jednakże zaledwie przykrywką, zaplanowana przez przywódców kultu w jednym celu – dotarciu do legendarnych archiwów Streamu zamkniętych w podziemiach wielkiej katedry od ponad czterystu lat. W archiwach tych znajdują się informacje na temat lokalizacji Ostatniego Serwera, planów Recombination Group oraz prawdziwej natury Starożytnych.

 

     Kronikarze muszą za wszelką cenę pozyskać tę wiedzę. To absolutny priorytet dla całego kultu. Bez kluczowych informacji Kronikarze nie zdołają powstrzymać Igieł, nic nie spowolni już Projektu Tannhauser. Przyszedł czas na zdecydowane działania.

 

     Lecz Modus musi zachować najwyższą ostrożność. Działa pod drobiazgową obserwacją. Rada przywódców anabaptystów wyczuwa zapach szczura w spiżarni. Tylko raz w miesiącu Fragment może wchodzić do archiwów. Każdy jego ruch jest śledzony, jego apartamenty są przeszukiwane, specjalistyczne wyposażenie zarekwirowano. Ustawicznie musi dowodzić prawdziwości swych intencji, będących w istocie sfabrykowaną fikcją. Czas ucieka. Modus musi przeciwstawić się nadludzkiej presji, odkryć prawdę spoczywającą na kartach zmurszałego papieru i w uszkodzonych plikach. Musi dostarczyć te informacje do Centralnego Klastra.

 

     Fragment otoczony jest przez wrogów, na ich własnym terytorium. Tylko swej randze i statusowi zawdzięcza to, że wciąż jeszcze żyje. Jeśli nie znajdzie nieoczekiwanych sojuszników gotowych wesprzeć tę dyplomatyczną maskaradę, jego dni będą policzone. Los rzekomych pokojowych negocjacji spoczywa w rękach jednego człowieka.

 


 

 

     Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością będę wyczekiwał tych publikacji!

Komentarze
#1 | Keth dnia 20.01.2018 23:00:15
To będzie ciekawy rok, bo chociaż SMV zapowiada tylko trzy duże podręczniki, to pewnie w międzyczasie wypuszczą jeszcze kilka płatnych DLC w PDF-ie. Będzie co czytać, tego jestem pewien!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [0 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [2 głosy]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Popularne Artykuły
  Artykuł Czytań Dodany przez
» IK - tworzenie i rozwój postaci
On: ŻELAZNE KRÓLESTWA
71287 Beamhit
26.01.2013 16:19
» 01. Wybór rasy i płci
On: TWORZENIE POSTACI
21655 leobardis
11.11.2008 15:43
» 05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów
On: MAGIA
18659 czegoj
25.11.2008 12:56
» 07. Kasta Niesklasyfikowana
On: PROFESJE
17558 leobardis
11.11.2008 18:26
» Legenda Kryształów Czasu
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
17141 leobardis
11.12.2008 15:30
» Charakter Postaci
On: TWORZENIE POSTACI
15719 venar
16.02.2009 14:27
» Spis kamieni szlachetnych
On: DODATKI
15454 arikar
01.03.2009 16:48
» 02. Kasta Żołnierska
On: PROFESJE
14657 leobardis
11.11.2008 18:01
» Martwiaki
On: BESTIARIUSZ
14090 venar
30.04.2009 11:58
» 04. Kasta Złodziejska
On: PROFESJE
13739 leobardis
11.11.2008 18:09
» 06. Kasta Czarodziejska
On: PROFESJE
13738 leobardis
11.11.2008 18:22
» Dendroid
On: BESTIARIUSZ
13722 ghasta
30.07.2011 10:22
» Opis świata Orchii
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
13435 leobardis
12.12.2008 13:17
» Kompendium Wiary
On: RELIGIA
13128 avnar
22.06.2009 15:08
» Doświadczenie - PD
On: PODRĘCZNIK GRACZA
12668 venar
13.01.2009 20:23
©
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Kargan
17-02-2018 18:12
Spadam na wieczorne picie - proszę mi nie zabić Maurera Wink

Keth
17-02-2018 17:39
Byle nie swojego!

Suriel
17-02-2018 00:22
Czyjego?

Keth
16-02-2018 22:42
Ketras wieje na złamanie karku!

8art
16-02-2018 22:31
Niecierpliwym nadmieniam, zę w stosownym topiku znalazła się facjata prawdziwego Bradley'a. Ostrzegam, że tylko dla tych o stalowych nerwach!

dretch
16-02-2018 20:57
Zaraz to ten Pan może Ketrasa jak nie zdecyduję co zrobić

Suriel
16-02-2018 18:50
Aleś wene złapał.

dretch
16-02-2018 18:28
Przepraszam za literówki. Pokusą poszła

dretch
16-02-2018 17:22
Dziękuję

Nanatar
16-02-2018 16:31
To prawda: Szok!

Suriel
16-02-2018 15:45
Polska szóstą najszybszą gospodarką swiata w 2017r! Pozytywny szok i niedowierzanie...a
le zapier.. my. Grin

Sigil
16-02-2018 10:30
78, 35

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[5791]
czegoj[3793]
8art[2557]
koszal[2349]
dretch[2267]

Ostatnia aktualizacja
czegoj
Sigil
dretch
Suriel
deliad

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką