26.04.2017 08:10:45
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Nowe oblicze Sharami
Sztuki walki DE
Szeptucha
ANHMIR -TORNT - Góra...
Stara odkurzona prof...
Drakolicz SHAFUGAL c...
KB III - Ostatnia wi...
Konkurs w konwencji KC
Medycyna ezoteryczna DE
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Gry paragrafowe
Czego akurat słuchacie?
Generator postaci do KC
Starcraft online
Gry komputerowe
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
@Keth Przecież ten cz...
Wzajemnie!
Mina królika ejst... B...
Dziękuję. No to tak. P...
OK, zrobiłem z pdf-a a...
Artykuły
Mi również się podoba....
:/cyk Bardzo klimatycz...
:) Bardzo ciekawy i po...
Aż miło poczytać. Zaws...
Czegoju, koncept bardz...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Przyszło mi do głowy, ...
http://pafhammer.net/k...
Pomysł generowania pot...
Fajny pomysl. Zeby baz...
Dodałem wszystko poza ...
facebook
Nawigacja
Artykuły » MAGIA
Artykuły: MAGIA
01. Wstęp do magii i czarów

Magia na Orchii jest wszędzie. Jeśli chcesz ją posiąść musisz poznać podstawowe tajniki. Musisz wiedzieć czym jest PM i jak go wykorzystać. Musisz wiedzieć, jak nią władać i kto może to uczynić.


02. Warunki rzucania czarów

Chcąc rzucić czar musisz się wiele nauczyć. Jeśli nawet sprostasz tej wiedzy, dalej musisz się dowiedzieć w jakich okolicznościach jej użyć. Tego typu wiedza nie jest niezbędna, (zawsze możesz uczyć się na błędach - hehe) ale może okazać się potwornie praktyczna.


03. Czary autorytatywne

Chcąc rzucać czary trzeba wiedzieć skąd je wziąć, znaleźć źródło. Warto sprawdzić jakie są możliwości rzucenia czaru.


04. Krytyczne przypadki rzucenia czarów

Czary to rzecz dziwna, zgłębiona choć nieopanowana. Zawsze istnieje możliwość, iż coś wyjdzie lepiej niż się oczekiwało. Jednak równie często może zdarzyć się sytuacja odwrotna, iż coś wyjdzie zupełnie nie tak, jak się oczekiwało.


05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów

To, co w magii najcenniejsze i najbardziej interesujące to czary. Już wiesz jak je rzucić, pozostaje jeszcze wiedza jakie są i jak działają. Wiedza ta jest bardzo obszerna, dlatego też dużo czasu potrzeba, by ją zglębić.

Od siebie dodam, iż czary nie będą pochodziły wyłącznie z I edycji  KC tzn. z "Magii i Miecz". Zbiór będzie znacznie szerszy i obszerniejszy. W niektórych miejscach znajdą się dodatki, modyfikacje i przesunięcia czarów. Całość może się zdarzyć, iż nie będzie idealnie spójna, ale to naprawdę obszerny materiał. Zależy mi na możliwie najpełniejszym spisie.


06. Schemat robienia mikstur magicznych

Magia to nie tylko czary. Magia to przede wszystkim wiedza. Wiedza, która odpowiednio użyta powoduje sytuację, których inni nie rozumieją. Tutaj masz szansę dowiedzieć się trochę o magicznej esencji, która jest również magią, jednak bardziej poprzez wiedzę, niż umiejętności.


07. Schemat robienia wywarów z ziół oraz lista ziół

Zioła i możliwości ich użycia, to temat równie ciekawy, co samo rzucanie czarów. Choć wiele osób uzna, że jest to proces bardzo czaschłonny, to jednak efekty mogą często zaskoczyć i wynagrodzić czas, jaki należy poświęcić, aby go uzyskać.


Alchemik - I krąg czarów
Wszystkie czary I kręgu dla Alchemika.

Alchemik - I Specjalny krąg czarów
Wszystkie czary I Specjalnego kręgu dla Alchemika.

Alchemik - II krąg czarów
Wszystkie czary II kręgu dla Alchemika.

Alchemik - III krąg czarów
Wszystkie czary III kręgu dla Alchemika.

Alchemik - IV krąg czarów
Wszystkie czary IV kręgu dla Alchemika.

Alchemik - IX krąg czarów
Wszystkie czary IX kręgu dla Alchemika.

Alchemik - V krąg czarów
Wszystkie czary V kręgu dla Alchemika.

Alchemik - VI krąg czarów
Wszystkie czary VI kręgu dla Alchemika.

Alchemik - VII krąg czarów
Wszystkie czary VII kręgu dla Alchemika.

Alchemik - VIII krąg czarów
Wszystkie czary VIII kręgu dla Alchemika.

Alchemik - X krąg czarów
Wszystkie czary X kręgu dla Alchemika.

Astrolog - czary dodatkowe
Astrolog - czary rzadko spotykane, zakazane, antyczne, nadesłane przez użytkowników

Astrolog - I krąg czarów
Wszystkie czary I kręgu dla Astrologa.
Popularne Artykuły
  Artykuł Czytań Dodany przez
» IK - tworzenie i rozwój postaci
On: ŻELAZNE KRÓLESTWA
68283 Beamhit
26.01.2013 16:19
» 01. Wybór rasy i płci
On: TWORZENIE POSTACI
19573 leobardis
11.11.2008 15:43
» 05. Czary - objaśnienia i możliwości rzucania oraz spis czarów
On: MAGIA
16911 czegoj
25.11.2008 12:56
» 07. Kasta Niesklasyfikowana
On: PROFESJE
16104 leobardis
11.11.2008 18:26
» Legenda Kryształów Czasu
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
15059 leobardis
11.12.2008 15:30
» Spis kamieni szlachetnych
On: DODATKI
14593 arikar
01.03.2009 16:48
» 02. Kasta Żołnierska
On: PROFESJE
13493 leobardis
11.11.2008 18:01
» Charakter Postaci
On: TWORZENIE POSTACI
13079 venar
16.02.2009 14:27
» 04. Kasta Złodziejska
On: PROFESJE
12571 leobardis
11.11.2008 18:09
» Martwiaki
On: BESTIARIUSZ
12516 venar
30.04.2009 11:58
» 06. Kasta Czarodziejska
On: PROFESJE
12075 leobardis
11.11.2008 18:22
» Dendroid
On: BESTIARIUSZ
11897 ghasta
30.07.2011 10:22
» Opis świata Orchii
On: LEGENDA KRYSZTAŁÓW CZASU
11690 leobardis
12.12.2008 13:17
» Doświadczenie - PD
On: PODRĘCZNIK GRACZA
11671 venar
13.01.2009 20:23
» Kompendium Wiary
On: RELIGIA
11658 avnar
22.06.2009 15:08
©
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Wybiorę się na Kryształkon 2017, o ile odbędzie się on w terminie:

19-21.05.2017.
19-21.05.2017.
8% [1 głos]

02-04.06.2017.
02-04.06.2017.
0% [0 głosów]

09-11.06.2017.
09-11.06.2017.
23% [3 głosów]

w każdym z powyższych.
w każdym z powyższych.
54% [7 głosów]

19-21.05.2017 lub 02-04.06.2017.
19-21.05.2017 lub 02-04.06.2017.
8% [1 głos]

19-21.05.2017 lub 09-11.06.2017.
19-21.05.2017 lub 09-11.06.2017.
8% [1 głos]

02-04.06.2017 lub 09-11.06.2017.
02-04.06.2017 lub 09-11.06.2017.
0% [0 głosów]

Ogółem głosów: 13
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 28.02.2017 00:07

Archiwum ankiet
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Suriel
25-04-2017 22:56
Generator, klik i masz Wink

czegoj
25-04-2017 22:24
Keth to go wprowadź i tak czytam i tak. Problem w tym, że dalej nie mam go zrobionego.

Suriel
25-04-2017 21:45
No i poturbowali mi czciciela. Jak Set mysli że puszczę mu to płazem (albo gadem) to się srogo myli.

8art
25-04-2017 20:47
Spoko jak cos to ja dopisze ciag dalszy w NObN. Cos mi podpowiada, ze wtedy akcja na dzielni poszlaby jak z platka! Wink

Sigil
25-04-2017 19:41
Cierpliwości Keth, piłuję Lightstorma by pisał, choć to nieco opornie idzie. Wink

koszal
25-04-2017 19:20
Cichaj Sur..! Toż to miała być niespodzianka!

Suriel
25-04-2017 19:18
Aczy kubełko z PM nie wybucha? Hmm chyba właśnie wymyśllem bombę. Katan się ucieszy. ..

koszal
25-04-2017 19:12
Ufff... (w życiu się tak nie zadłużyłem). To piszemy na krechę póki co.

Suriel
25-04-2017 19:12
Sigilu albowiem geniusz i tajemnica zawsze przyciągać będą czarowników.

Keth
25-04-2017 19:08
Spoko, to 1k10 obuchowych, bo symboliczny siniak musi być! evilsmile

koszal
25-04-2017 19:07
I kubełek PM

koszal
25-04-2017 19:06
Plus kolejne dwie tony za życie Saara

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[4433]
czegoj[2917]
8art[1969]
koszal[1773]
Treant[1584]

Ostatnia aktualizacja
Sigil
Suriel
deliad
8art
dretch

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką