18.01.2018 16:49:43
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
KRYSZTAŁY CZASU: OPC...
Vilena - Dzieci Wody
Fourth Ed. CoT - pie...
Patronaty elementaln...
Karaluchy z Borki
Wielkie Pianalia
Kulty Ciemności w Dr...
ANSUMO - Ludzie z Me...
Elfy Żałobne
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Gry paragrafowe
Podsumowanie roku 2017
Relacja z testów gru...
Pytania techniczne -...
DE - Tworzenie Postaci
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Rzeczywiście w rozszer...
Nie moge w treści post...
Zasady zgodne z orygin...
Gra wygląda bardzo faj...
Jak zwykle zabawnie, ...
Artykuły
Jak zawsze u Bazyla, s...
Zmierzalem do tego że ...
Pierwotnie takie było ...
Zatem będę pierwszy. G...
Made my day... harder...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Podam wieczorem jak bę...
Może te problemy wynik...
facebook
Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
Miejsce testów zmodyfikowanej mechaniki
Suriel
Tak, rycerz jest nitrafialny. Barbarzyńca (lub zabojca) i kasta rycerska posiadają największe obrony. Przy czym rycerskie posiadają jeszcze kolosalne wypracowania. Różnica pogłębia sie pomiędzy posiadającymi wyparowania (i obrone) ze skóry i nie posiadającymi.
Krytyków jest jeden na sto, perfekcyjnych trafień dziesięć procent. W efekcie walka sprowadzi się do czekania na jedynkę na kościach. Kogoś to może rajcuje, mnie nie.
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
VoyTasS
Testowanie zdechło...
 
Suriel
W sumie to potestowane. Co wychodzi każdy widzi. Wnioski wyciągnięte i jak w piosence Elektrycznych Gitar "....wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest. I co ty robisz tu, u-u, co ty tutaj robisz..."Pfft
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
ghasta
Suriel - ależ ten wątek powinien inaczej się nazywać. Coś w stylu

Miejsce pisania pochwał nad nową mechaniką


lub

Zachwycające rozwiązania nowej edycji Kryształów Czasu.


lub

Jak bardzo słabe są moje propozycje zmian



ew.

Dlaczego moje pomysły są nieadekwatne i nigdy nie trafią do nowej mechaniki ponieważ ta istniejące jest już skończona i nie wymaga żodnych poprawek wprowadzanych przez niewiernych i niewierzących w nowy uproszczony system wprowadzający pitnaście nowych modyfikatorów jakże ważnych podczas walki, a także przez wszystkich którym nowa wersja Kryształów Czasu nie podoba się .


Wtedy może by to kogoś zainteresowało. Po prostu amatorka Panie!

ps.
Błędy wprowadzone celowo.
 
strefazero.blogspot.com
Suriel
Aż tak źle nie jest. Kilka rzeczy zostało zmodyfikowane pod wpływem graczy. Przypomnę: ilość PD na poziom, brak szkoleń, maksimum współczynników dla rasy, brak drasniec w walce i wiele innych. Nie można się zachowywać jak dziecko że jak nie ma jednego to nie zmodyfikowano niczego. Bez przesady Panowie. I tak poszło naprzód w ogólnym rozrachunku. Wole byc obiektywny pod tym katem. Ale w sumie to w dobrym tonie jest tylko narzekać i widzieć minusy, to takie polskie.
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
ghasta
Przesadzasz Smile

Problem jest inny - niemal najważniejszy mechanicznie element systemu po prostu nie działa. I z waszych wpisów wynika, że nie ma widoków na poprawę ponieważ druga strona przyjęła typową, betonową, postawę.
 
strefazero.blogspot.com
VoyTasS
Suriel napisał(a):

Aż tak źle nie jest. Kilka rzeczy zostało zmodyfikowane pod wpływem graczy. Przypomnę: ilość PD na poziom, brak szkoleń, maksimum współczynników dla rasy, brak drasniec w walce i wiele innych. Nie można się zachowywać jak dziecko że jak nie ma jednego to nie zmodyfikowano niczego. Bez przesady Panowie. I tak poszło naprzód w ogólnym rozrachunku. Wole byc obiektywny pod tym katem. Ale w sumie to w dobrym tonie jest tylko narzekać i widzieć minusy, to takie polskie.

Myślę że z "polskością" to raczej wyjeżdżać nie powinieneś. Nie chodzi o typowe polskie narzekanie na wszystko, tylko o zacietrzewienie (upartość) drugiej strony, która swoje idee traktuje jak świętość i prawdy objawione... a próby zaproponowania (nie narzucenia) jakichkolwiek zmian to "atak" na system i własność intelektualną autora.
To co opisujesz jako "załatwione" to są pierdoły.
Natomiast z poważniejszych rzeczy (przynajmniej takich o które ja się otarłem) nie zostało zrobione nic.
Za duża różnica między bojowymi możliwościami pancernych i niepancernych? - zostaje jak jest
Mega rozwinięta karta postaci z pierdyliardem współczynników i tabelek? - z każdą informacją pisaną do A.Sz nie tylko nie maleje... ale jeszcze się zwiększa
Zrobienie współczynników na "k10" i rzucanie na wszystko na 1/2? - zostało
Zarzucenie potencjalnego gracza nadmiarem informacji w stylu ilość ras? - zapowiedź jeszcze zwiększenia ilości. Ten Twój ukochany "fluff" w nadmiarze to też problem.

Wspominasz o "ilości PD" itp. A na co to komu, skoro brak balansu tak czy inaczej... i z rozwojem postaci się to nie zmieni a wręcz może pogłębić?
Maksimum współczynników dla rasy... jeszcze nie "wystartowałeś" a już myślisz o mecie... najpierw trzeba rozwiązać problem rozbieżności współczynników na starcie (znowu brak balansu)
System walki to nie draśnięcia... ani "odbicia zbroi które tak na prawdę są trafieniem... ale jednocześnie nim nie są" Smile A to kuleje strasznie
Itp itd...
 
Suriel
"...nie chodzi o typowe polskie narzekanie. " A potem cała litania GrinGrin
Polskie narzekanie to widzenie jedynie negatywów. W normalnej kulturze jak się dyskutuje analizując, mówi się też o tym co jest in plus. No chyba że wszystko musi być źle zawsze Wink Nie zdziwiłbym się gdyby autorom nie chciało się czytać ciągle takich rzeczy. Krytyka bez propozycji rozwiązania problemu jest raczej pusta i nic nie wnosząca. Pokazałeś powyzej problemy to zaproponuj ich najlepsze rozwiązanie. Z obroną można sobie darować, tu trafilismy na beton zbrojony i potrzebne nam specjalne wiertło.

A co do reszty to wstrzymał bym się z tym co jest a co nie. Po po nas testowaly jeszcze trzy co najmniej trzu grupy i nie wiemy co tam pozmieniali. My zmodyfikowalismy kilka rzeczy, ciekawe jak u bylo u reszty. Innymi slowy nie mamy ostatnich updatow, jak nam autor zaproponował że sam przepisze poprawi karty na v1.01 (skoro nikomu sie samemu nie chce) to nawet nikt nie odpisał. Słabe.
Edytowane przez Suriel dnia 30-11-2017 09:10
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
VoyTasS
Suriel napisał(a):

"...nie chodzi o typowe polskie narzekanie. " A potem cała litania GrinGrin

To nie "litania narzekań". Wybacz, ale inaczej nie da się wytknąć błędów (nawet jeśli autor nie postrzega ich jako błędy)
Suriel napisał(a):
Polskie narzekanie to widzenie jedynie negatywów. W normalnej kulturze jak się dyskutuje analizując, mówi się też o tym co jest in plus. No chyba że wszystko musi być źle zawsze Wink Nie zdziwiłbym się gdyby autorom nie chciało się czytać ciągle takich rzeczy.

Podczas testów o dobrych rzeczach wystarczy powiedzieć raz i nie trzeba się o tym rozpisywać w elaboratach. Testy są do wychwycenia błędów a nie do wychwalania.
Suriel napisał(a):
Krytyka bez propozycji rozwiązania problemu jest raczej pusta i nic nie wnosząca. Pokazałeś powyzej problemy to zaproponuj ich najlepsze rozwiązanie.

Oj nie bluźnij. Dziesiątki e-maili do A.Sz... godzinna rozmowa tel. I co? Autor nawet przyznawał rację... rozmawialiśmy o rozwiązaniach, których kilka podsunąłem... i które A.Sz. nawet pochwalił (lel!)... a potem zostawił jak było.
Suriel napisał(a):
Z obroną można sobie darować, tu trafilismy na beton zbrojony i potrzebne nam specjalne wiertło.

Obrony nie tykam... ale nie tylko ona kuleje. Nie będę się kolejny raz rozpisywał co jest nie tak w mechanice walki.
Suriel napisał(a):
A co do reszty to wstrzymał bym się z tym co jest a co nie. Po po nas testowaly jeszcze trzy co najmniej trzu grupy i nie wiemy co tam pozmieniali. My zmodyfikowalismy kilka rzeczy, ciekawe jak u bylo u reszty. Innymi slowy nie mamy ostatnich updatow, jak nam autor zaproponował że sam przepisze poprawi karty na v1.01 (skoro nikomu sie samemu nie chce) to nawet nikt nie odpisał. Słabe.

Grupy testowały... a my dostaliśmy super enigmatyczne info, że jedna była na nie, dwie na "nie wiem" a jedna na tak. Co więcej... nawet z tej grupy na "tak" (chyba) wypowiedział się "MG" który jasno napisał że mechanika KULEJE. A my nie rozmawiamy tutaj o Twoim koniku (fluff) tylko o mechanice. Fluff został (czasami niestety) opisany w książce i jest opisywany w podręczniku.
Jak tak mają przebiegać testy, że autor "pogra" z grupami, posłucha ochów i achów oraz zignoruje "dobre rady" to po co to?
 
Suriel
"Podczas testów o dobrych rzeczach wystarczy powiedzieć raz i nie trzeba się o tym rozpisywać w elaboratach. "

Jakoś nie widzę w Twoich pochciałeś. Jakoś nie widzę choć jedej pozytywnej opini na temat jakiegoś rozwiązania. Widzę za to jak się ulewa bo być może nie jest tak jak chciałeś. Tu nie chodzi o pochwalne elaboraty ale pokazanie zewnętrznym obserwatorom co jest dobre a co nie. Subiektywnie oczywiście. A tak to widzą tylko, ze wszystko jest źle i do pupy, a to też nie jest prawdą.
Nie dotykam temtu fluffu, bo jak widziałem na tym etapie go zwyczajnie nie ma. Kropka. Przecież foskonale wiesz że kilka rzeczy się zmieniło w wyniku naszej sesji, to czemu z uporem maniaka piszesz że nic? Nawet je wymieniłem. O czym rozmawiales i C o proponowales telefonicznietego nie wiem ale tak sobie myślę że nie po każdej rozmowie z testerem autor będzie zmienial raz w tą a raz w tamtą strone. To jego system, jego ryzyko.
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
czegoj
Suriel krótko - pieprzysz. Nie będę się rozpisywał, bo to nie miejsce. Artur chciał testów i prosił o opinię. Jeśli polskie jest narzekanie to jesteśmy prawdziwymi patriotami, albo system jest bardzo polski, bo można przy nim ponarzekać sobie do woli (skojarzenie z marszem niepodległości). My nie tworzymy tego systemu - my go szanujemy i jesteśmy jego fanami. I nawet jeśli autor twierdzi coś innego, to jego sprawa. Z tym, że Jego nikt o opinię o nas nie pyta. Wydaje jednak swoją opinie o nas mimo tego, że nie prosiliśmy o nią. Nikt Artura nie nazwał zdrajcą, hejterem (sam osobiście tego doświadczyłem). Także jeśli mamy rozmawiać o mechanice to sugestii poszła wystarczająca ilość, kwestia przyjmowania ich oraz ewentualnego informowania - co się zmieniło? - w zupełności wystarczy. Małe rzeczy mnie nie interesują kiedy rzecz główna jest niezmieniona.

I jeszcze raz - mechanika skomplikowana - mimo deklaracji uproszczenia.
Karta na 5 stronach - mimo deklaracji uproszczenia.
Kilkanaście ras na wstępnie do wyboru, chociaż niektóre nie opisane niczym innym poza współczynnikami.
I ostatnia najważniejsza sprawa - komunikacja, komunikacja i jeszcze raz KOMUNIKACJA. Żaden z nas nie chciałby obrazić Artura, ani jego systemu, bo go zwyczajnie szanujemy. Jednak mam wrażenie, że albo ja gadam w innym języku, albo ktoś tu nie słucha. Tak czy inaczej komunikacja zawodzi i to strasznie.
Edytowane przez czegoj dnia 30-11-2017 16:20
Pilnie poszukuję dobrej pracy.Lzy
Moje pbf-owe CV - http://www.kryszt...php?user=7
 
Suriel
Mamy różne podejście do sprawy "i tyla". Komunikacja to dla mnie spisob przekazu i on sam. Artur słucha i rozumie, komunikacja zatem jest. Ale nie chce, nie chce zmienić tego czy tamtego, i to jest już wola a nie komunikacja. Trudno zarzucić brak komunikac i kiedy po sesji zachęcał do wyrażenia swojej opinii prawda? A do testów sami się wprosiliscie czy ktoś Was zaprosił?
Poza tym idę o zakład że jakby Wam przyszło podać wspólne konkretne rozwiązanie mechaniki to nigdy się go nie udało wypracować. I nigdy nie będzie wspolnego stanowiska. Przyklad w naszej druzynie Voytass i Quliś mieli w kilku sprawach przeciwne stanowiska. Moze pora się obudzić i zdać sobie sprawę, że jeszcze taki się nie narodził co by wszystkim dogodzil.
Dlatego ja nie napinam się bo moja propozycja techniczna obniżenia obrony ze zbroi została odrzucona, jak wszystkich innych. Sprawa autora co wchodzi. Nie, to nie. Jego sprawa i jego sukces lub porażka.
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
czegoj
Tak, sami zaprosiliśmy się do testów, sami wyraziliśmy opinię i teraz jeszcze sami chcemy zmusić autora do zmian. I jeszcze też sami uważamy się za hejterów. Suriel proszę Cię, żebyś nie był adwokatem diabła. Nie da się pogodzić wszystkich, ale można przynajmniej wykazać zainteresowanie i dyskutować. Tym czasem trafiamy na mur nie do przebicia, pewnie w opinii Autora on również trafia na mur. Ja na prawdę nie mam złudzeń - KC wyjdzie takie jak chcę Artur i same testy są mu tylko do tego, żeby napisać, że testerzy byli zadowoleni. Przecież ci, którzy sami się wprosili to się nie liczą.

Jaka jest opinia portalistów, Artur wiedział a mimo tego poprosił o patronat książki. Odmówiliśmy, bo uważaliśmy, że książka jest niefajna. Wszyscy są zadowoleni - Artur sprzedał książkę, my nie popieraliśmy i nie podpisywaliśmy się pod reklamą czegoś, co nam nie leżało. Liczyłem na to, że tym razem to się nie powtórzy. Tz. Artur będzie współpracował i portal będzie polecał nową edycję KC.

Przeliczyłem się - jeśli nic się nie zmieni dalej będziemy podążać w odmiennych kierunkach. Posty takie jak Twój Suriel upewniają mnie, że Artur sobie bez niektórych portalistów poradzi wyśmienicie, bo część przecież poklepie po plecach - a o to chodzi. Prawdziwi patrioci niezadowoleni z edycji KC mogą sobie wziąć flagi i iść na marsz hejterów.
Pilnie poszukuję dobrej pracy.Lzy
Moje pbf-owe CV - http://www.kryszt...php?user=7
 
Suriel
Ostatni akapit dowodzi że widzisz świat w kolirach czarno bialych. Zwlaszcza takievterminy jwk "prawdziwi patrioci", sorry ale takie słownictwo strasznie mi się kojarzą z PiSowska propagandą. "My prawdziwi portalowi patrioci" i oni, czyli ci którzy smieli stwierdzić że jednak jest kilka rzeczy fajnych w nowej edycji.

Stawianie na ostrzu noża albo Artur usunie obronę ze zbroi albo... Jest słabe. Nie wszystkie rzeczy da się zmienic tak jak by sie chciało i trzeba się z tym pogodzić. W dowolnym systemie rpg mogę pokazać zasady które mi nie pasują i na ktore nie gram kiedy prowadze. Każdą wersje da sie nieco poprawić pod siebie; przecież to robimy od lat ze starą. Prawda?

Oto garść zmian które przeforsowalem:
- przyspieszenie szybkości awansu postaci
- zmniejszenie dysproporcji między atakiem a obroną (misja nie zwkonczona pelnym sukcesem)
- likwidacja Prezencji
- zmiana testowania umiejek z 1/2 tego plus 1/2 tamtego na jeden rzut
- zwiększenie listy czarów podstawowych
i sporo, sporo innych (np. usunięcie jedej tabeli z losowania postaci). Oraz tzw. Drobnica. Np. rzucilem zmiane nazwy profesji (obecnie Marshal) navm forum i pyk, zmiana nastąpiła. Ktoś ją zaproponowal i weszlo. Gladko i szybko.
Jak ma się problem z forsowaniem swoich pomysłów to po namyśle może jednak faktycznie jest to problem w komunikacji?Wink

Mniejsza z tym. Wracam do swiatotworzenia bo szkoda mi czasu.
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
czegoj
Aż dziw bieże, że nie złapałeś ironii. Stratałem się jak mogłem podkreślić, że jesteśmy po tej samej stronie i zależy nam na dobru KC. Zwyczajnie jest problem z komunikacją. Wyszło, że jestem KC-towym patriotą. Grin Muszę przyznać, że ubawiłem się setnie. Już wiem co czują narodowcy - hehe
Pilnie poszukuję dobrej pracy.Lzy
Moje pbf-owe CV - http://www.kryszt...php?user=7
 
Suriel
Nie wychwyciłem tej ironii, pisana jest trudniejsza do załapania dla mnie. Zaś ja zmierzałem do tego że da się forsować zmiany, tylko trzeba umić. Pfft Czasem żeby wbić niektóre rzeczy należy je delikatnie i nieustannie popychać w dobrą stronę, a nie młotkiem ostro napier....
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
VoyTasS
Suriel napisał(a):
Oto garść zmian które przeforsowalem:
- przyspieszenie szybkości awansu postaci

No tak.. bo to mega ważna sprawa żeby postacie szybciej awansowały. Bez tego już teraz nie da się grać.
Suriel napisał(a):
- zmniejszenie dysproporcji między atakiem a obroną (misja nie zwkonczona pelnym sukcesem)

Ja zawsze myślałem, że rozwiązanie problemu występuje wtedy, gdy problem znika... a nie wtedy, gdy jest "zmniejszony". Sorry... ale jakie zmiany nastąpiły w tej dysproporcji? Sam prowadziłeś "testy", w których SAM wykazałeś (z niewielką naszą pomocą), że system walki jest, krótko mówiąc, do dupy, bo jest całkowicie niezbalansowany.
Suriel napisał(a):
- likwidacja Prezencji

No nie no Suriel... SZACUN. "Zlikwidowałeś" współczynnik, który właściwie nigdy nie miał większego znaczenia... a w zamian pojawił się nowy... na podstawie którego wylicza się biegłości ras.
Suriel napisał(a):
- zmiana testowania umiejek z 1/2 tego plus 1/2 tamtego na jeden rzut

Spójrzmy w kartę postaci... i zobaczymy, jak to pewne "współczynniki" łączą się ze sobą w wartościach 1/2 + 1/2 itp... i na to się rzuca. Albo wręcz 1/10 tego + 1/10 tamtego daje szansę, na której 1/2 (SIC!!) rzucamy czy się nie potkniemy (ironia).
Suriel napisał(a):
- zwiększenie listy czarów podstawowych

A na co to komu na tym etapie? To miał być test mechaniki, czy ilości czarów do rzucania?
Suriel napisał(a):
i sporo, sporo innych (np. usunięcie jedej tabeli z losowania postaci). Oraz tzw. Drobnica. Np. rzucilem zmiane nazwy profesji (obecnie Marshal) navm forum i pyk, zmiana nastąpiła. Ktoś ją zaproponowal i weszlo. Gladko i szybko.

"Urwał nać"... Ty to jesteś GOŚĆ.. usunąłeś jedną tabelę z losowania postaci... BRAWO. W międzyczasie Artur dodał do samej karty postaci 2 strony tabelek Smile
Suriel napisał(a):
Jak ma się problem z forsowaniem swoich pomysłów to po namyśle może jednak faktycznie jest to problem w komunikacji?Wink

Ja osobiście nie mam problemów z "forsowaniem" swoich pomysłów. Mam problem z osobami, które proszą o jakiekolwiek opinie... które potem najnormalniej na świecie ignorują.

Przypominam jeszcze na końcu, że mieliśmy testować UPROSZCZONĄ mechanikę... a testowaliśmy potworka k10 wyklutego z k100 (to nie jest zarzut do A.Sz. tylko laicka opinia) który nie dorósł do roli w którą ma być osadzony.
 
Suriel
Ad1. Awansowalo się ponad 2 lata na 10poz grając srednio 3 sesje w miesiacu. Co było oczywistą żenada w pirownaniu do standardu innych systemów (nue licząc Cp2020)

Ad2. Nie przeczytałeś tego co bylo w nawiasie. Boj o obronę trwał na dkugo przed Toba i dlugo po tym jak skończyłeś rozmawiac.

ad3.Ano, wspolczynnik nie mial wiekszego znaczenia wiec WLASNIE DLATEGO został zlikwidowany. Jakoś każdy widział a nic nie robił. Pod Divinity w takiej wersji jaka się pojawiła nie podpisuje, chociaż to świetny marketingowo. Zaden system tego mie ma, bardzo ciekawy pomysl tylko za dużo w niego wyrzucono.

Ad4 i 6. Czytamy uwaznie. Byly umiejętności testowane na 1/2 i 1/2 a są obecnie inaczej niz grałeś. Kto choc trochę pamięta profki np 1-10 z Poz0 wie o czym mowimy.
Ano jedna tabeka zniknęła. Mówisz że w międzyczasie Artur dodał dwie jstrony do karty postaci brzmu jakby dołożyl tabelek i zasad do tworzenia. To jest wprowadzenie w błąd czytelników tego wątku. Wyjaśnię o co chodzi. Obaj dobrze wiemy że do karty doszły: tabele ekwipunku do notowania co ma postać (mają ułatwić znalezienie co ma postać ale.. Grin); piszerzono tabele zaklęć IMHO; umiejętności, spisu biegłość. Slowem powiększono ilość mijsca bo ciasno bylo i tyle... a nie , przepraszam dodano miejsce na rysunek postaci; to faktycznie jest nowe. Teraz karta wygląda jak skrót zasad Grin Mnie to przeraża.

Ad5. Doszły czary. Był jedem z dwoch do wyboru a jest wiecej. Masz racje nie potrzebna to byla zmia. A w ogóle jakby było odwrotnie; tylko jeden czar to by bylo lepiej. A i ile miejsca na karcie by się zaoszczędzilo. A w ogóle to testowanie czarów też nie jest częścią mechaniki, trudno się z Tobą nie zgodzić. Pfft

Postanowiłem od teraz tylko Ci przytakiwac Voytassie. I... jak tak sobie poczytalem to co wysmarowales powyżej to chyba zaczynam rozumieć Artura z tym jego ignorowaniem niektórych osób, które nieopatrznie poprosił o opinię a teraz najwyraźniej ma obowiązek wszystkie wprowadzić (no bo po cp pytał skoro tak nie robi) Grin Pozdrawiam uklon
"Jeśli nie chcesz mieć swego udziału w klęskach, nie będziesz go miał również w zwycięstwach" Antoine de Saint-Exupéry
 
Never
3. Za dużo do niego wrzucono. A co byś wywalił?
 
VoyTasS
Never napisał(a):

3. Za dużo do niego wrzucono. A co byś wywalił?

DIV Smile

Połączony z 01.12.2017 14:09:37:
Suriel napisał(a):
Postanowiłem od teraz tylko Ci przytakiwac Voytassie. I... jak tak sobie poczytalem to co wysmarowales powyżej to chyba zaczynam rozumieć Artura z tym jego ignorowaniem niektórych osób, które nieopatrznie poprosił o opinię a teraz najwyraźniej ma obowiązek wszystkie wprowadzić (no bo po cp pytał skoro tak nie robi) Grin Pozdrawiam uklon

Możesz sobie robić co uważasz.... chociaż ta ironia niezbyt Ci wyszła.
Ja osobiście mógłbym powiedzieć, ze zauważam u Ciebie chorobliwą fascynację dziełem Artura. I chociaż nie twierdzę że jego "dzieło" jest złe... to nie popadam w skrajność "ochów i achów" i nie bronię wszystkich jego pomysłów.
A że krytykuję... no to jestem ten zły. Trudno.
Nie toczę boju o obronę, bo nie jestem osobą "kopiącą się z koniem". Szkoda czasu. Nie wiem czy wg Ciebie to jedyny problem z mechaniką walki... ale ja widzę też inne. Ot chociażby aktywacje i wykonywanie błyskawicznych ataków ... WSZYSTKICH DOSTĘPNYCH... w każdej z nich. Na przykład dwuręcznym mieczem czy ciężkim łukiem. Albo na przykład możliwość wykonywania DOWOLNYCH akcji podczas walki... bez utraty szybkości / aktywacji (vide Lewus przepływający od jednego przeciwnika x+2m do drugiego i od razu atakujący tego drugiego wyskokiem spod powierzchni wody i masakrującym go 3 błuskawicznymi atakami szablą czy czymś tam - bo ma tyle możliwych ataków). Nie no spoko. Czepiajmy się tylko obrony ze zbroi. Albo wmawiajmy że zły Wojtas tylko o tym gada upierdliwie.
Czary? A po co Ci więcej niż jeden, skoro i tak rzucasz go całą rundę ... i drugiego nie zdążysz bo podpłynie do Ciebie w kwasie rycerz w zbroi płytowej i błyskawicznymi atakami posieka na plasterki.
Sorry... ale wystarczyła mi jedna sesja, żeby wpaść w osłupienie ilością niewytłumaczalnych możliwości graczy.
Nikt nie mówił o "obowiązku wprowadzania wszystkich propozycji"... ale ignorowanie osób, które notabene poświęcają dla niego swój wolny czas to już jest brzydkie zachowanie. Niechby się chociaż odnosił do opinii... chociażby krytycznych. Poczytałem wątek o SOK'u... Artur odzywał się w sumie tylko wtedy i tylko do tych, co mu słodzili... resztę kompletnie zignorował. Jak tak ma wyglądać "testowanie"... to ja nie wiem czy jest sens. Artur i tak zrobi jak będzie chciał.
Pozdrawiam.

A teraz dawaj wszystkie fajne znaczki pod posta
Edytowane przez VoyTasS dnia 01-12-2017 14:09
 
Przejdź do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Relacja z testów grupy weteranów 03.09.2017 Mechanika w świecie Kryształów Czasu 206 15-01-2018 13:42
Oczekiwania wobec mechaniki Mechanika w świecie Kryształów Czasu 29 04-08-2016 17:10
Fanowskie tłumaczenie mechaniki OQ2 Projekty 78 25-10-2014 10:59
Bolączki mechaniki Mechanika w świecie Kryształów Czasu 76 31-08-2014 18:25
Gotowe mechaniki Mechanika w świecie Kryształów Czasu 84 13-12-2012 10:45
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Sigil
18-01-2018 16:36
Opisałem swoją chałupę w Sandboxie. evilsmile

Keth
18-01-2018 16:22
Chłopak przepadł bez śladu jakiś czas temu!

Suriel
18-01-2018 11:38
Ma ktoś kontakt z Oggym?

maciej
18-01-2018 11:03
to była miodna gra....mam do tej pory papierowe wydanie

ghasta
18-01-2018 01:21
Nie mam fb ale powoli staram zmusić się do zrobienia konta.

czegoj
17-01-2018 22:05
Ghasta zareklamowałem gierkę na fb i nawet jest jakaś dyskusja. Masz FB to bym podrzucił linka. Może zobaczyłbyś jaki jest feedback.

Gohan
17-01-2018 20:40
Super, dzięki Smile

lightstorm
17-01-2018 20:33
Dodałem opis w temacie

Gohan
17-01-2018 20:23
Jaki jest mniej-więcej rozmiar tego miasta? Mogę prosić o jakieś porównanie do jakiegoś miasta w Polsce żeby sobie to lepiej wyobrazić.

lightstorm
17-01-2018 16:30
Pojawił się ogólny opis miasta w Sandboksie

czegoj
17-01-2018 15:06
Oczywiście, że leczyłem i cofałem stronę w przeglądarce, ale jest ostro. Jeszcze poćwiczę, ale może już jutro.

Suriel
17-01-2018 14:24
Umieralnosc ustawiona dla weteranów polskiego najbardziej śmiertelnego systemu rpg. Grin

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[5597]
czegoj[3660]
8art[2491]
koszal[2289]
Treant[2147]

Ostatnia aktualizacja
czegoj
Sigil
dretch
Suriel
deliad

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką