14.12.2018 20:11:21
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Konkurs Złote Prosię...
Zakon Zmierzchu i Świtu
Krasnoludzka Gildia ...
Utopce
Akademia Złotych Żon
Zjadacze Ciał
X-GROM - Szałaputy
Religia Środka
X-GROM - koncept sys...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Sesja KC online - Wy...
Miasto Ag-Coto-Gar
KC - Szkwał cz. 3
Czego akurat słuchacie?
Światotworzenie - Or...
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Ja mogę powiedzieć co ...
To ja chylę czoła, że ...
:-) Spójrz na godzinę ...
O takie uwagi chodziło...
Przeczytałem część prz...
Artykuły
Czy to cudo w końcu wy...
Wszystkie prace wrzuco...
Jaki wynik konkursu?
Ja proponuje inne rozw...
Jeśli trzeba, mogę prz...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Podam wieczorem jak bę...
Może te problemy wynik...
facebook
Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
KC - Szkwał cz. 3
ghasta
Nieśmiało chciałem się podpytać moich niegdysiejszych graczy , czy macie jeszcze postaci z poprzednich sesji z cyklu Szkwał? Przeszukam jeszcze moją skrzynkę w celu ich znalezienia, ale gdyby nie udało mi się to liczę na was.
Ostatnimi czasy dopisałem spory kawałek minikampanii, dorobiłem też otoczkę fabularną dlaczego dzieje się tak, a nie inaczej na Orkusie Wschodni, skąd w ogóle te sharany... Umożliwiło mi to stworzenie sensownej fabuły na jakieś 2 sesje do przodu (jako-takiego zakończenia jeszcze nie mam). Nie oszukując - przy naszych poprzednich spotkaniach nie było tego elementu. I może uda się pociągnąć sesje dalej ze względu na nieśmiale pojawiającą się możliwość prowadzenia.


p.s.
Jeśli ktoś chce dołączyć to będzie taka możliwość !
Edytowane przez ghasta dnia 11-10-2018 10:44
 
strefazero.blogspot.com
czegoj
Obawiam się, że będziesz musiał graczy pozaczepiać prywatnie, ponieważ Nospe i Goldwin nie zaglądają ostatnio regularnie.
Pilnie poszukuję dobrej pracy.Lzy
Moje pbf-owe CV - http://www.kryszt...php?user=7
 
deliad
Szkwał, szkwał .... Chyba tam grałem... Zombie mi połamał nogę, a później tłukliśmy jakieś sharany, była jakaś bitka w lesie...

Postać mam na poczcie.
 
maciej
a jakis link do poprzednich czesci,bo w sesjach life mam akurat sharany
"Mieli do wyboru wojnę lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także"
 
ghasta
Macieju - to były sesje na Skype, więc zapisków jako takich nie ma.
I to takie trochę historyczne sesje Pfft
Poprzednio działo się w ramach wątków:
Szkwał cz.1
Szkwał cz.2

Tam gdzie rosną winogrona cz1
Tam gdzie rosną winogrona cz2
Edytowane przez ghasta dnia 17-10-2018 15:37
 
strefazero.blogspot.com
deliad
NAZ. Gerhar Drekonian; Rasa: gnom - mężczyzna;
WIEK.77;
ALCHEMIK;Poz.0;
KAPŁAN;Poz.0;
Charakter: neutr-dobry;

ŻYW 117; -45 -20
SF 112;
ZR 119(119);
SZ 56(28);
INT 142;
MD 133;
UM 109;
CH 85;
PR 54;
WI 58 (GRAAM);
ZW 19;

Odp.w%:1-92; 2-80; 3-86; 4-58; 5-63; 6-56; 7-50; 8-40; 9-46; 10-29; AM 0%;

BROŃ: Młoty (typowy): 100/123 OBR: 148 Ob, op.4, x3, OB +12, at:1

BROŃ: Pały (pała): 76/99 OBR: 108ob (50oCool ,op.5, x1, OB +32, at: 2

BROŃ: Kamienie (mały): 80/ 102 OBR 68ob, (58oCool, op. 1, x0,5, +0, at:4

ZBR.: z.Ku.m.t.; OGR. - , 1/2; OB.BL/DAL 82/82 %; WYP. 50 / 90 / 75


Zbroja
Kurtkowo-metalowana typowa: +11, 1/2SZ 50/90/75

Tarcza metalowa mała: +20, 1/2 SZ

Obrona: z młotem 114, z pałą 134

Czary: PM:14

Kapłańskie:
Atak bólu - autorytatywny
Rozświetlenie
Przełamanie słabości - autorytatywny
Aura wiary
Leczenie lekkich ran - autorytatywny

Alchemiczne:
Rozpoznawanie trucizn
Magiczna siła - autorytatywny
Żrąca plama - autorytatywny

Ekwipunek:
-Księga czarów
-Amulet PM symbol Graama
- Przenośna aparatura alchemiczna
- Żelazne racje na 7 dni
- Hubka i krzesiwo
-Pled
- Miska, kubek, nóż, widelec
- Siekierka
- Ubranie kapłańskie z herbami
- Kilka kamieni szlachetnich (150SZ)
- Ubranie podróże
- Broń, zbroja, tarcza
- Lekka lina 10 m
- "sprzęt" do odprawiania obrządków religijnych
- itp.

Historia bohatera:

Niewysoki i chudawy gnom o błękitnych oczach i surowej fizjonomii. Rudawe włosy i długie wąsiska. Sympatyczny i lubiący wygody.
Po świecie tuła się od dłuższego czasu.Przez ten czas imał się niemalże wszystkiego (jak widać w zawodach).
Aż w końcu zafascynowała go alchemia. Wiodącą profesją jest alchemia, jego zdolności zostały zauważone przez
kapłanów Graama. Zatrudnili go do produkcji leczniczych maści, dekoktów i eliksirów.
Pracując dla nich poczuł powołanie i został kapłanem. Podróżuje po świcie w poszukiwaniu
wiedzy i ku chwale Graama. Jego głównym celem jest odkrywanie nowych możliwości alchemii i w dużej części zastosowanie jej w leczeniu.



Przeliczenie postaci:
To o czym mówiłem, czyli przeliczenie postaci wg. zasad walki które napisałem
Młoty (typowy): 100/123 OBR: 148 Ob, op.4, x3, OB +12,
ST (szansa trafienia): 112 (123 z SF)
OA (obrona aktywna): 112 (bgł + OB broni)
Ataki: 2, możliwy w 10M

Pały (pała): 76/99 OBR: 108ob (50oCool ,op.5, x1, OB +32
ST: 88 (99 z SF)
OA: 108 (142 przy DW trzymaniu)
Ataki: 2, możliwy w 10M

Kamienie (mały): 80/ 102 OBR 68ob, (58oCool, op. 1, x0,5, +0
ST: 92(102 z SF)
OA: ?? - oooo dobre kamieniem się nie obronisz!, tu albo unik albo tarcza
Ataki: dostępne 2 z biegłości + pozostałe nadmiarowe , atak możliwy w 2/4/5/7/9 M

OP (obrona pasywna): 11 (OB zbroi) + ew magia
U: (unik): akt. zręczność
ZT: (zaslona tarczą): 20 (OB tarczy) + 30 (Bazowa biegłość dla kapłana) +5, razem: 55
 
ghasta
Dzięki dzięki! Wydaje mi się, że zdobyliście w międzyczasie jakieś punkty doświadczenia i nie byłeś na 0poz.

:/
Wczoraj sprawdziłem kiedy była ostatnia sesja i zaniemówiłem. Nie sądziłem, że minęło tyle czasu :/ Teraz zastanawiam się czy jest sens wracać do tego starego jak świat tematu. Może po prostu odświeżyć temat przygody w Śródziemiu z palantirem lub przygotować coś nowego :/
 
strefazero.blogspot.com
Oggy
Gram.
O ile deliad i avnar zagrają.
Poszukam postaci.

Inny scenariusz w KCtach też mogę u Ciebie zagrać ghasta, ew Starcraft.
Edytowane przez Oggy dnia 15-10-2018 09:07
astrolog/alchemik 10/10 POZ
 
ghasta
Smile Dzięki Oggy - podtrzymałeś mnie na duchuSmile
 
strefazero.blogspot.com
deliad
Ja też gram Smile.
 
Oggy
Znalazłem ale nie mogę doszukać się charakterystyki po podniesieniu na kolejny poziom:

NAZ. Jargo Dragis; Rasa: reptillion - mężczyzna; WIEK.38; PÓŁBÓG;Poz.0;
Charakter: chaotyczno(niby nie wolno ale bardzo mi na tym zależy. Poza tym normalnie zachowuje się jak każdy inny, praworządny raptillion.)-neutralny;
ŻYW 198; SF 234(szooook!! wylosowany górnik specjalista) ; ZR 46(23 po założeniu zbroi); SZ 84(28 po założeniu zbroi); INT 91; MD 100; UM 61; CH 45; PR 16(boshe co za morda...); WI 65; ZW 9;
Odp.w%:1-83; 2-42; 3-39; 4-54; 5-32; 6-83; 7-70; 8-60; 9-35; 10-86; AM 0%;
BROŃ*: włócznia typowa-Bi.96%; TR 124%; op. 4; RANY 174(155)kl 88ob ; OB-23; AT (1)
BROŃ: toporomiecz typowy-Bi.109%; TR 137%; op. 3; RANY 168kl 201tn ; OB-17; AT 1
ZBR.: z.Pó.t.t.-t.Dr.d.; OGR. 1/2 , 1/3; OB.BL/DAL 91/68 %; WYP. 115 / 175 / 145

biegłość w pazurach 54%

Zawody; górnik specjalista, garbarz, zawód niezwykle rzadko spotykany (cokolwiek to będzie)

Zachowanie: prosty, reptilioński wojownik. Szanuje tradycję i zwierzchników.
Często używa zwrotów: "nasi przodkowie zawsze to tak robili", albo "nie wyłamuj się z tradycji, ona ma tysiące lat, jest mądrzejsza od ciebie..."
W rzeczywistości jest mesjaszem walki i orędownikiem zwycięstwa reptillionów nad orkami poprzez chaos i zniszczenie cywilizacji.
Kiedy opowiada o swoich wizjach zaczyna mówić zupełnie innym, dojrzałym, pełnym pasji językiem. Ale nie mówi nikomu. Na razie...

Wygląd: 179 cm wzrostu, jakieś 75 kg wagi, żylasty. Gdyby się dobrze odżywiał byłby pewnie jakieś 15 kg cięższy. Paskudna morda, suchy kaszel (po pracy w kopalni), świszczący oddech.

Sprzęt: uzbrojenie i opancerzenie, duży worek z ubraniem na zmianę, żywnością, nożem, sprzętem do szycia, osełką i krzesiwem
astrolog/alchemik 10/10 POZ
 
ghasta
Świetnie!
Teraz jeszcze spróbuję złapać avnara.

Zaktualizowałem wpis #5 z tego wątku zawierający opisy wydarzeń z przygody.
Edytowane przez ghasta dnia 17-10-2018 15:36
 
strefazero.blogspot.com
ghasta
Avnar jest na tak.
Przygotuje się z terminem i pełnym opisem bohaterów niezależnych i samej przygody.
 
strefazero.blogspot.com
Oggy
Hurra! Czekamy.

Może jeszcze przyjdą czasy, że Białego Rekina ruszymy...
Edytowane przez Oggy dnia 18-10-2018 11:08
astrolog/alchemik 10/10 POZ
 
czegoj
Ja już się zgłaszam na wielkiego brata, a raczej małego (czyt. podsłuchiwacz), jeśli oczywiście przewidujecie taką opcję.
Pilnie poszukuję dobrej pracy.Lzy
Moje pbf-owe CV - http://www.kryszt...php?user=7
 
ghasta
czegoj napisał(a):

Ja już się zgłaszam na wielkiego brata, a raczej małego (czyt. podsłuchiwacz), jeśli oczywiście przewidujecie taką opcję.


Zamiast słuchać możesz zrobić postać i dołączyć do rozgrywki. :>
 
strefazero.blogspot.com
czegoj
Dwóch sesji tygodniowo nie zagram. Stąd wniosek, że mógłbym grać tylko w tygodniach kiedy nie będę grał u Bazyla, więc chyba szkoda zachodu na takiego gracza.
Pilnie poszukuję dobrej pracy.Lzy
Moje pbf-owe CV - http://www.kryszt...php?user=7
 
ghasta
Na potrzeby przewidywanej przygody nr2 (a jeszcze pierwszej z przygód nie skończyłem i nie poprowadziłem) postanowiłem stworzyć ją w trochę inny sposób, a dokładniej z użyciem prostego narzędzia do robienia tzw. mapy myśli.

Efekt jest ciekawy - po pierwsze wizualnie - od razu widzicie co zawiera wasza przygoda i bez problemu możecie ocenić czy poza pomysłem macie szansę przygotować dla graczy coś ciekawego.
W szybki sposób można stworzyć lub rozszerzać wpisane w przygodę wątki, wiązać je w spójne obszary, łączyć z innymi elementami. Na pierwszy rzut oka widać też, które elementy są niedopracowane i gdzie można dołożyć węzłów w celu rozwinięcia pomysłów.

Poniżej wstępna wersja przygody, nad którą pracuję (oczywiście specjalnie jest nieczytelna Pfft). Przy robieniu tego szablonu powstało kilka drobnych wątków poszerzających przygodę, o których nie myślałem nawet rozpoczynając pracę.
W skrócie - polecam ten sposób innym osobom przy tworzeniu swoich przygód, a ja wracam do rozwijania wątków.
ghasta dodał/a następującą grafikę:
mapa_gry.png

 
strefazero.blogspot.com
avnar
Witam
Znalazłem moją postać:

Ranril
RASA: Człowiek - mężczyzna; PROFESJA: Wojownik / Zabójca; POZ: 0 / 0; CHAR: praworządny neutralny; PD: 42
ZAWODY: Górnik , Fryzjer , Garbarz , Kowal
NADNATURALNE:
UŁOMNOŚCI:
POCHODZENIE: Średnia Klasa Średnia ; GOTÓWKA: 28 szt. zł.
WZROST: 158; WAGA: 74; WIEK: 29
ŻYW 117; SF 254; ZR 112 (112); SZ 94 (47); INT 81; MD 87; UM 55; CH 86; PR 30; WI 36; ZW 4; EŻ 96; GN 36
ODPORNOŚCI: 1-60; 2-61; 3-77; 4-59; 5-37; 6-66; 7-56; 8-58; 9-79; 10-45;
BROŃ 1: Miecz półtoraręczny typowy; bgł. 120; TR 156 ; opźn. 5; SKUT kł 174 tn 214 ; OB +22 (+22); SP B ; AT 1 (1); Typ PT;
BROŃ 2: Kusza typowa; bgł. 70; TR 106 ; opźn. 5; SKUT kł (139) ; OB +0 (+0); SP B ; AT 1 (1); Typ PT;
BROŃ 3: Sztylet typowy; bgł. 65; TR 101 ; opźn. 1; SKUT kł 94 (89) tn 79 ; OB +5 (+5); SP B ; AT 3 (3); Typ JL;
BROŃ 4: Gwiazdka płaska; bgł. 69; TR 105 ; opźn. 1; SKUT tn 84 (89) ; OB +1 (+1); SP B ; AT 4 (4); Typ JL;
BROŃ 5: Boks; bgł. 65; TR 101 ; opźn. 1; SKUT ob 89 ; OB +4 (+4); SP B ; AT 1 (1); Typ J;
ZBROJA: Kurtkowo - metalowa typowa + Metalowa puklerz; OGR. - , 1/2; OB. 73 (83); WYP. 40 / 80 / 65
CZARY: -
UMIEJĘTNOŚCI: -
HISTORIA:
Narodziny: oczekiwanie, wierność
Wczesne dzieciństwo: banicja, maniery
Dzieciństwo: niezgoda, zguba
Młodość: zmagania, dobrobyt
Aktualnie: porażka, koniec
EKWIPUNEK:
Kurtkowo - metalowax typowa obciążenie [SF: 34]
Metalowax puklerz obciążenie [SF: 4]

Dostałem za grę 70 PDków więc będę miał 42+70=112.
Sorki ale nie pamiętam POZiomów i jak podnosić postać. Trochę czasu mineło. Jeśli ktoś może mi pomóc będę wdzięczny. Czekam na terminy i pozdrawiam
Avnar
 
ghasta
Wrzucę was sumarycznie na 4POZ (na jakieś 250-300PD w sumie).
Wydaje mi się to fair po przebytych przygodach.
 
strefazero.blogspot.com
Przejdź do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Skype - KC - Szkwał cz. 2 Nasze sesje 31 26-07-2012 10:14
Skype - KC - Szkwał Nasze sesje 33 20-05-2012 13:21
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Sigil
14-12-2018 16:47
Zdrowieję, ale jeszcze nie na tyle by w 100% wróciła mi wena - dlatego wpis do MD jutro!

czegoj
14-12-2018 16:46
Co w Was wstąpiło? Taka miła sesja a tu proszę same świntuchy. Ale musi być pupa Teraz to już nie tylko gracze ale czytelnicy nie odpuszczą.

Denver
14-12-2018 15:18
@Kethu!! W coś Ty mnie wplątał? Smile

8art
14-12-2018 13:36
Teraz to juz paleczka w reku Denvera Pfft

Suriel
14-12-2018 13:11
To pisz co z ciapamiem... bo Ketarski też może by chciał skorzystać. A tu kolejka. "Pan tu nie stał. "

8art
14-12-2018 12:55
DO ITB nie mam co pisac poki co Grin

Suriel
14-12-2018 12:47
Czasu... to odwrotnie niż u mnie.

Keth
14-12-2018 10:06
OK, już go przeniosłem. Denver, Nanatar, rzucajcie postami, bo mam trochę luzu w pracy! Grin

Suriel
14-12-2018 08:44
Oki doki

Keth
14-12-2018 00:25
Spokojnie, ze względu na deklaracje Denvera i Nanatara lekko cofnąłem akcję. Wklej swój post na razie do technicznego, we właściwym momencie wróci do głównego topika

Suriel
14-12-2018 00:16
Coś mnie tu w postach namieszliście w ITB, był post a niem, są inne... kto się w tym połapie...

Suriel
14-12-2018 00:14
Korzystaj, korzystaj, bo jak nie to cupiciania nie będzie... Pfft

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[7328]
czegoj[4975]
dretch[3306]
8art[3301]
koszal[3057]

Ostatnia aktualizacja
deliad
BAZYL
Sigil
kartograf
8art

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką