Afterbomb Madness - wstęp do systemu
Hard to Kill-najnowszy dodatek do Afterbomb madness.
Doczekalismy sie drugiego dodatku do rodzimego RPG AFTERBOMB MADNESS zatytuowanego Hard to kill.
Podręcznik wydano na 130 stronicach w klimacie identycznym jak poprzednie-dużo ładnych czarnobiałych ozdób i ilustracji. Do tego doszła twarda oprawa. Mamy więc jakoby drugą podstawkę,tym razem serwującą nam mnóstwo smakowitości o wschodzie Stanów Zjednoczonych gdzie w zasadzie wojna trwa w najlepsze.
Podręcznik podzielono na rozdziały i tak pierwszy poświęcono nowym społecznościom. Jest tego sporo: od totalnych świrów i dewiantów po nawiedzonych bojowników o wolność. Najlepszą rzeczą dla BG jaką znalazłem to Astro Knights. Za cieżkie AMO (zwyczajową walutę w grze) można sobie zadzwonić po wsparcie które wyciągnie tyłki graczy z największych kłopotów.
Kolejny rozdział to opis istotnych miejsc. Mamy tu zatem Nowy Jork,Waszyngton,Atlantę,Wschodnie Azyle,Krypty,stan Delaware,miasta zwane Dark Corpse oraz połączone z innym wymiarem regiony zwane pętlami obszarowymi i zonami granicznymi. Jak zapewne można się domysleć główne miasta ameryki to zarośniete,radioaktywne i cholernie niebezpieczne miejsca gdzie obcy i komuniści to najmniejsze z zagrożeń. Reszta to bardzo ciekawe miejsca na eksplorację i spotkania z nowymi społecznościami.
Kolej na nowe typy i formy postaci.Do znanych już nam albinosów,cargo i pozostałej menażerii dołączają zatem krzewianie-hybrydy ludzi i roslin. Kolejna grupa postaci to polimorfi. Charakteryzuja się niebagatelna odpornoscia na konwencjonalna broń białą oraz palna i mogą niemal dowolnie kształtować swe ciała. Pozostali to skinout-ludzie o przeźroczystej skórze,odporni na promieniowanie i pasożyty ludzie,nowi trędowaci tego świata,których ciało z czasem staje się łamliwe i ubytki zastepują implantami. Na koniec został trasher-skrajnie rzadki ludzki gatunek ktorego cialo absorbuje wszelkie urzadzenia.
Czas na typy czyli inaczej profesje.
Szwendacz czyli gość od tropienia znalezisk. Medyk to akurat nie tyle lekarz co szalony naukowiec,leczący ale i testujacy wszelkie nowinki na pacjentach. Nitro to z kolei rasowy mechanik i kierowca w jednym. Hero jest typem który uważa się za bohatera i działa w spektakularny,wręcz epicki sposób,starając się zainspirować innych wlasną legenda. Noname to koleś z amnezja. Bardzo specyficzna postać,pod która MG powinien przygotować do swojej opowieści jego historię i stopniowo ją odkrywać. Showman/Celebrity to mistrz oszustwa i przekrętów. Taki poatomowy iluzjonista. Wsrod nowych postaci znalazł sie takze Korespondent który zbiera wszelkie informacje,archwizuje materiały o wszelkich osobliwosciach,potworach i ruchach przeciwnika by inni mogli zrobic z nich uzytek.
Rawhard to postapokaliptyczny indianin. Zwykle wyrzutek albo ostatni z plemienia,za to dobrze obyty z obecna ''naturą''.
Insanejak sama nazwa wskazuje to świr i odszczepieniec społeczny. Neo to dziecko technologii,obyte z wszelkim sprzetem elektornicznym. Łamie każde zabezpieczenia i penetruje wszelkie terminale jakby te miały drzwi szeroko otwarte,poza tym zna się na naprawie wszelkich urzadzeń.
Rozdział o wyposażeniu wprowadza kolejne 100 przedmiotów wszelkiej maści,ktore można zdobyć na pustkowiach lub u handlarzy.
W Bestiariuszu znajdziemy nowe monstra,przy których te z podstawki wydają się niegroźne. I tu bardzo się przyda zawartość Arsenału,gdzie znajdujemy sporo nowej i efektownej broni z bazooką jądrową włącznie.
Zamieszczono tu również takie rzeczy jak łuki czy kusze
Na koniec autorzy zaserwowali dodatki w których znajduja sie nowe Dary apokalipsy oraz nowe zasady walki i leczenia ran,równie nieskomplikowane jak w podstawce.
Osobiście uważam ze całość prezentuje się świetnie i jest warta zakupu oraz uwagi. Nie znalazłem nic co by się mogło nie przydać. Od razu widać że twórcy poszli w jakość i naprawdę trzymają dotychczasowy wysoki poziom.
Doczekalismy sie drugiego dodatku do rodzimego RPG AFTERBOMB MADNESS zatytuowanego Hard to kill.
Podręcznik wydano na 130 stronicach w klimacie identycznym jak poprzednie-dużo ładnych czarnobiałych ozdób i ilustracji. Do tego doszła twarda oprawa. Mamy więc jakoby drugą podstawkę,tym razem serwującą nam mnóstwo smakowitości o wschodzie Stanów Zjednoczonych gdzie w zasadzie wojna trwa w najlepsze.
Podręcznik podzielono na rozdziały i tak pierwszy poświęcono nowym społecznościom. Jest tego sporo: od totalnych świrów i dewiantów po nawiedzonych bojowników o wolność. Najlepszą rzeczą dla BG jaką znalazłem to Astro Knights. Za cieżkie AMO (zwyczajową walutę w grze) można sobie zadzwonić po wsparcie które wyciągnie tyłki graczy z największych kłopotów.
Kolejny rozdział to opis istotnych miejsc. Mamy tu zatem Nowy Jork,Waszyngton,Atlantę,Wschodnie Azyle,Krypty,stan Delaware,miasta zwane Dark Corpse oraz połączone z innym wymiarem regiony zwane pętlami obszarowymi i zonami granicznymi. Jak zapewne można się domysleć główne miasta ameryki to zarośniete,radioaktywne i cholernie niebezpieczne miejsca gdzie obcy i komuniści to najmniejsze z zagrożeń. Reszta to bardzo ciekawe miejsca na eksplorację i spotkania z nowymi społecznościami.
Kolej na nowe typy i formy postaci.Do znanych już nam albinosów,cargo i pozostałej menażerii dołączają zatem krzewianie-hybrydy ludzi i roslin. Kolejna grupa postaci to polimorfi. Charakteryzuja się niebagatelna odpornoscia na konwencjonalna broń białą oraz palna i mogą niemal dowolnie kształtować swe ciała. Pozostali to skinout-ludzie o przeźroczystej skórze,odporni na promieniowanie i pasożyty ludzie,nowi trędowaci tego świata,których ciało z czasem staje się łamliwe i ubytki zastepują implantami. Na koniec został trasher-skrajnie rzadki ludzki gatunek ktorego cialo absorbuje wszelkie urzadzenia.
Czas na typy czyli inaczej profesje.
Szwendacz czyli gość od tropienia znalezisk. Medyk to akurat nie tyle lekarz co szalony naukowiec,leczący ale i testujacy wszelkie nowinki na pacjentach. Nitro to z kolei rasowy mechanik i kierowca w jednym. Hero jest typem który uważa się za bohatera i działa w spektakularny,wręcz epicki sposób,starając się zainspirować innych wlasną legenda. Noname to koleś z amnezja. Bardzo specyficzna postać,pod która MG powinien przygotować do swojej opowieści jego historię i stopniowo ją odkrywać. Showman/Celebrity to mistrz oszustwa i przekrętów. Taki poatomowy iluzjonista. Wsrod nowych postaci znalazł sie takze Korespondent który zbiera wszelkie informacje,archwizuje materiały o wszelkich osobliwosciach,potworach i ruchach przeciwnika by inni mogli zrobic z nich uzytek.
Rawhard to postapokaliptyczny indianin. Zwykle wyrzutek albo ostatni z plemienia,za to dobrze obyty z obecna ''naturą''.
Insanejak sama nazwa wskazuje to świr i odszczepieniec społeczny. Neo to dziecko technologii,obyte z wszelkim sprzetem elektornicznym. Łamie każde zabezpieczenia i penetruje wszelkie terminale jakby te miały drzwi szeroko otwarte,poza tym zna się na naprawie wszelkich urzadzeń.
Rozdział o wyposażeniu wprowadza kolejne 100 przedmiotów wszelkiej maści,ktore można zdobyć na pustkowiach lub u handlarzy.
W Bestiariuszu znajdziemy nowe monstra,przy których te z podstawki wydają się niegroźne. I tu bardzo się przyda zawartość Arsenału,gdzie znajdujemy sporo nowej i efektownej broni z bazooką jądrową włącznie.
Zamieszczono tu również takie rzeczy jak łuki czy kusze
Na koniec autorzy zaserwowali dodatki w których znajduja sie nowe Dary apokalipsy oraz nowe zasady walki i leczenia ran,równie nieskomplikowane jak w podstawce.
Osobiście uważam ze całość prezentuje się świetnie i jest warta zakupu oraz uwagi. Nie znalazłem nic co by się mogło nie przydać. Od razu widać że twórcy poszli w jakość i naprawdę trzymają dotychczasowy wysoki poziom.
"Mieli do wyboru wojn? lub ha?b?, wybrali ha?b?, a wojn? b?d? mieli tak?e"
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Fajny opis. Możesz podać opis nowych zasad walki i leczenia ran?
Inicjatywa została jak jest w podręczniku podstawowym?
Inicjatywa została jak jest w podręczniku podstawowym?
Ostatnio zmieniony 11 marca 2014, 18:49 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
A powiedz mi Macieju, oś systemu opiera się na terenach USA?
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)
Wczoraj miałem okazję zagrać pierwszą sesję w Aftera "na żywo". Kawał dobrej gry, muszę przyznać... Zupełnie inaczej to wygląda w rzeczywistości, niż czytając pdf i grając przez pbf
Także czapki z głów.
Także czapki z głów.
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)
Cargo/Wizard, flacid/Metalurg i azylant/Marshal ruszyli ze schronu oznaczonego jako Secret Vault 7 znajdującego się w okolicach Nowego Jorku w stronę Detroit, gdzie mieli nakręcić serial dokumentalny dla... National Geographic (które przed wojną słynęło z najlepszych reportaży dokumentalnych) o obcych, którzy zrobili sobie tam swoją bazę. Motyw przewodni to "Wypierdolenie kosmitów z powrotem w kosmos i nagranie tego na kamerę", gdyż "samo kamerowanie jest nudne, wysadźmy coś w powietrze przy okazji".
Gracze po drodze natknęli się na komunistów, przewożących trumnę z zakonserwowanym Leninem do Nowego Petersburga - jak określili jedno z miasteczek po drodze z NY do Detroit. Na samym kamerowaniu kolumny transportowej się nie skończyło, bo dzielni gracze postanowili ukraść trumnę z wodzem i do niej... nasrać, a potem podrzucić z powrotem i nagrać na kamery reakcje.
Dzięki cholernemu szczęściu to im się udało, przy czym doprowadzili całe ruskie miasteczko do furii - co zmusiło ich do kontynuowania podróży do Detroit. Chwilę później skończyły się im baterie w kamerze więc zatrzymali się w niewielkiej osadzie handlowej, w której przewijali się wszystkie możliwe typy postaci. Po wykonaniu kilku krótkich misji (takich jak dostarczenie paczki-bomby do nieuczciwego handlarza, kradzież dwóch puszek paprykarza i otrucie jedynego psa w okolicy) gracze dostali baterie i mogli ruszyć dalej, ale niestety musieliśmy już kończyć.
Gdy dołożyło się: hymn CCCP (puszczany na okrągło z ruskich transporterów), ruskie czapki uszatki, w których siedzieli gracze i butelki po wódce z wodą, potem dużo muzyki dark ambient to wyszło całkiem nieźle i wcale nie tak zabawnie, jakby się wydawało!
Gracze po drodze natknęli się na komunistów, przewożących trumnę z zakonserwowanym Leninem do Nowego Petersburga - jak określili jedno z miasteczek po drodze z NY do Detroit. Na samym kamerowaniu kolumny transportowej się nie skończyło, bo dzielni gracze postanowili ukraść trumnę z wodzem i do niej... nasrać, a potem podrzucić z powrotem i nagrać na kamery reakcje.
Dzięki cholernemu szczęściu to im się udało, przy czym doprowadzili całe ruskie miasteczko do furii - co zmusiło ich do kontynuowania podróży do Detroit. Chwilę później skończyły się im baterie w kamerze więc zatrzymali się w niewielkiej osadzie handlowej, w której przewijali się wszystkie możliwe typy postaci. Po wykonaniu kilku krótkich misji (takich jak dostarczenie paczki-bomby do nieuczciwego handlarza, kradzież dwóch puszek paprykarza i otrucie jedynego psa w okolicy) gracze dostali baterie i mogli ruszyć dalej, ale niestety musieliśmy już kończyć.
Gdy dołożyło się: hymn CCCP (puszczany na okrągło z ruskich transporterów), ruskie czapki uszatki, w których siedzieli gracze i butelki po wódce z wodą, potem dużo muzyki dark ambient to wyszło całkiem nieźle i wcale nie tak zabawnie, jakby się wydawało!
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)