PBF - Czarne Królestwa

Waylander
Reactions:
Posty: 476
Rejestracja: 08 listopada 2012, 08:12

Post autor: Waylander » 27 stycznia 2014, 22:18

Perłę oczywiście odsyłamy jak najszybciej(chyba że inni maja inne plany do zrealizowanie w czasie kiedy barbarzyńca leży nieprzytomny).

Co do samej sesji to bardzo mi się podobała(szczególnie intrygi i ciągłe wzajemne kopanie pod sobą dołków pomiędzy Drussem i Vankiem)... po za właśnie walkami z bossami mówiąc szczerze. Sądziłem że jeszcze pewnie z tydzień/ miesiąc pogramy a tu tak ...hm niespodziewanie koniec ;).

Tak czy inaczej wstępnie pisałbym się na kontynuacje, ale muszę zaznaczyć że mogę nie dać rady ze względów czasowych.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 27 stycznia 2014, 22:46

Dzięki, a co Ci się nie podobało w walkach z bossami?
Kontynuacja za jakiś czas, trzeba nieco odpocząć od Hyborii.

Ja bawiłem się przednio. Dzięki wszystkim za grę.

Waylander
Reactions:
Posty: 476
Rejestracja: 08 listopada 2012, 08:12

Post autor: Waylander » 28 stycznia 2014, 21:48

Mówiąc szczerze, wiem że zajęłoby to wieki( i kilkanaście stron postów) ale wolałbym jednak taką finałową walkę rozegrać dokładniej, z możliwością decydowania co robimy może nie tura po turze ale powiedzmy minuta po minucie.
tak czy inaczej sesja podobała mi się ;).

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 28 stycznia 2014, 22:09

Racja, będę miał to na uwadze na przyszłość. Finałowa walka tak powinna wyglądać, że bazuję na Waszych deklaracjach, ale tu było specyficznie. Każdy miał 1 inkarnację Bestii. To zrobiłem to za Was.
Skończyłem bo ciągnięcie tego dalej, już nie bardzo miało sens.

Ew. Nim rozpoczniemy nową przygodę, za jakiś czas. Możecie rozegrać kilka niedokończonych motywów. Nic straconego.
Ostatnio zmieniony 03 lutego 2014, 10:48 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 03 lutego 2014, 10:01

Więcej wina tępaku!

-wrzasnął Vanko na sługę posyłając go kopniakiem na ziemię. Wdzięczny lud wyzwolonego spod jarzma bestii miasta coraz niechętniej tolerował pozbawionego czci i wiary hultaja, który we własnym zadufaniu wyraźnie oewj wdzięczności nadużywał.

Czego się gapisz pokrako?

-rzucił zamorianin do szynkarza, który ruszył, by pomóc wstać słudze. Kątem oka dostrzegł pięść Drussa zaciskającą się w gniewie na łyżce, którą jeszcze przed chwilą z zaangażowaniem penetrował miskę z gulaszem. Wyczuwając przeszywające spojrzenie olbrzyma Vanko zarzucił mu rękę na ramię, wyciągając nogi na stół, specjalnie zarazem strąciwszy własne, niedokończone jadło.

Gdyby nie ja i moi towarzysze, a zwłaszcza potężny Druss, dalej byście wszyscy nie odróżniali gówna od papu zasrańce!

Vanko drwił i urągał obecnym w szynku. Nie trzeźwiał od tygodnia, zwiedziwszy już chyba wszystkie karczmy w mieście folgował teraz swej zmuszonej do nazbyt długiej abstynencji naturze. Nadto nie żałował grosza Vasquezowi, by i ten zakosztował życia bohatera.

Teraz miasto wasze prześliczne wolne od bestii i zamętu, wkrótce jednak kto inny upomni się o wasz dobrobyt. Wspomnicie me słowa dźwigając łańcuch niewolnika, kiedy stygijskie suki zacisną Wam go na karku!

-zamorianin wstał, wyciągnąwszy sejmitar z pochwy, po czym wymachując nim w powietrzu zakrzyknął:

Dawać mi tu te stygijskie szmaty, te psy chędożone! Kurewskie nasienie!! Szlo, pszt...

-stracił równowagę przebierzywszy kilka kroków, uderzył łbem o blat stołu po czym runął na podłogę, jak długi w akompaniamencie zrzucanch naczyń, chlupotu rozlanej zupy i mięs, owoców wszelakich spadających tuż za nim na nienajczystsze już odzienie.

Leżąc tak chwilę bez ducha, zaczął powoli podnosić się postękując, z mizernym skutkiem. Druss już stał ponad nim, wściekły gotów posłać zamorianina z powrotem na podłogę. Vanko zerknął nań jedynie spode łba dosiadając właśnie okrakiem, niczym dziecko solidnie wypieczonego kuraka, po czym ponwonie wyłożył się na plecy na uczyniony przez siebie bałagan. Ostatkiem woli uniósł jeszcze rękę w górę bełkocząc:

Sorian!... Vaspukez! ...Dziemy na ziwkii!!

i zasnął, głośno pochrapując.

Oczywiście, że piszę się na więcej, jak tylko będziesz Aravenie gotów i pełen motywacji na opowieści o Hyborii. Co z amuletem, też jestem ciekaw- jakieś doznania, uczucia, przeczucia? Vanko niezwykle przesądny dla pewności woli korzystać ze wszystkich możliwych amuletów.

Chciałbym bardziej podeklarować co robi Vanko, właśnie w finałowej walce. choć przyznam, że zbiegło się to w czasie z moją absencją i pewnie przeciągnęłoby znacznie finał.

Nadto chwilami zbyt szybko się dzieje. Chętnie posprzeczałbym się więcej z Drussem, poknuł z Zorianem, pogadał o dupie Marynie z Chen Shu i Tranicosem. Tym razem nieco brakowało mi czasu na zwyczajne, codzienne sytuacje- jak posiłek, czyszczenie oręża i takie tam, kiedy można bardziej poznać swoje postaci nawzajem.

Parę wątków tutaj, w wyzwolonym mieście też chciałbym dograć nim ruszymy dalej, podejrzewam, że wyzwalając miasto naraziliśmy je zarazem na ekspansję agresywnych sąsiadów.

Dziękuję, zabawa przednia, pasuje mi.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 03 lutego 2014, 10:52

Bardzo cenne uwagi. Fakt, za bardzo gnam do przodu, a takie sprzeczki czy pogaduszki dodają mocno klimatu.
Ważne walki będą z deklaracjami.
Generalnie to jestem gotowy.

Przeróbcie sobie Postacie do kontynuacji Conana:

Tu macie link: http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ead_id=820

Przeróbka wynika ze zmniejszenie liczby Umiejętności.

Robicie postacie jak niżej:
Poziom 6 - jedna umiejętność
Poziom 5 - jedna
Poziom 4 - dwie
Poziom 3 - trzy
Poziom 2 -cztery
Poziom 1 - pięć

Sztuczki i Aspekty mogą zostać, chyba, że chcecie zmienić.
Ostatnio zmieniony 03 lutego 2014, 11:01 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 08 lutego 2014, 18:59

Moja postać po awansie:
Imię: Zorian
Wygląd:
Postawny mężczyzna o wzroście 181 cm i wadze 90 kg, o wieku 40 lat. Łysa czaszka pokryta drobnymi bliznami, często zakryta hełmem. Brązowe oczy, twarz poznaczona pierwszymi zmarszczkami i jedną blizną, ciągnącą się od lewego ucha aż po usta, ślad po cięciu mieczem. Blizna przykryta przez starannie ostrzyżoną brodę. Dobrze zbudowany i odżywiony, zaprawiony w boju weteran.
Charakter: zdyscyplinowany, spokojny, opanowany. Nie traci czasu na zbędne dyskusje. Cierpliwy potrafi oczekiwać na oddanie strzału w najlepszym ku temu momencie. Ciężko go wyprowadzić z równowagi. Swoją obojętność przypłaca brakiem umiejętności towarzyskich i wyczucia taktu.
Religia: Mitra
Nacja: Aquilonia
Profesja: Żołnierz

Aspekty:
1. Koncept. Zorian to Weteran aquilońskiej armii, który służył na posterunkach granicznych z Nemedią, Ophirem i Cymerią, w formacji strzelców. Ukończył czynną służbę w stopniu dziesiętnika. Po odejściu na emeryturę nie zagrzał nigdzie miejsca i wyruszył w świat, szukać przygód i nowych kompanów.
2. Słaby punkt - Zorian jest alkoholikiem, często pije i wpada przez to w nieliche kłopoty...
3. Cel - wzbogacić się i na starość pić wino w towarzystwie pięknych kobiet we własnym, małym pałacyku.
4. Przeszłość: Wojsko to jego dom - dzieciństwa dobrze nie pamięta, ale służbę w wojsku wspomina miło i z sentymentem. Walka to jego domena.

Tory Presji :

Fizyczna presja (Ciało) = 3 + Umiejętność Kondycja 3 za Twardziela pełna = 6
Psychiczna presja (Umysł) = 3 + Umiejętność Wola 2/2 = 4

Konsekwencje fizyczne Lekka2/ Lekka2/Średnia4/Poważna6
Konsekwencje psychiczne Lekka2/ Lekka2/Średnia4/Poważna6

Współczynniki Pomocnicze Obrony i Inicjatywa

INICJATYWA jak Percepcja (Spostrzegawczość) czyli 4
Obrona Fizyczna Bliska - Walka broń biała 5 (6 obrona w szyku)
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola - 2
Punkty Losu 4.

Zbroja kolczuga wyparowania stałe 2 +1 tarcza, z Zadawane obrażenia arbalest 3 dwustronny (dwa strzały w pierwszej rundzie jak naładowany, potem 1 runda na ładowanie, czyli 1 strzał raz na dwie rundy, niweluje 2 punkty zbroi)
Zadawane obrażenia karoliński miecz 3 (2 podstawa +1 za jakość wykonania akbitańska stal)
Specjalnie wykonany hełm ze stalowymi rogami

Umiejętności
6: Walka broń strzelecka (kusze) (+1 strzał w dziesiątkę)
5: Walka broń biała (miecz jednoręczny i tarcza) (+1 obrona w szyku)
4: Percepcja (Zmysły), Dowodzenie i Administrowanie (Charyzma)
3: Wysportowanie, Przetrwanie ( i gotowanie polowe), Kondycja,
2: Wykształcenie i wiedza ogólna, Jazda konna, Wola, Podstęp (i Aktorstwo), Dociekliwość
1: Skradanie i ukrywanie, Umiejętności złodziejskie, Intuicja, Rzemiosło (kowalstwo), Zastraszanie

Sztuczki:
1. Taranem go! (ogólna do broni białej) Używanie tarczy +1 (podczas walki tarczą pchnięcie przeciwnika tak, by się przewrócił lub upuścił broń. Zamiast ataku bronią, test walki tarczą przeciwko Wysportowaniu celu, udany = +2 to przeciwnik pada i traci swoją kolejną akcję, a Ty masz okazję i +2 na atak na niego po przewróceniu.
2. Strzał w dziesiątkę (ogólna do strzelania) (+1 do strzelania z kuszy).
3. Walka w szyku (ogólna do broni białej) (+1 do obrony podczas walki bronią białą podczas stania w szyku minimum trzy osobowym).
4. Twardziel (Kondycja ogólna) - wliczamy całą Presję Fizyczną do Toru Presji a nie jej połowę.
Sprzęt:
szyszak aquiloński (z osłoną karku i policzków), kolczuga pierścieniowa a pod nią skórzana kurta, spodnie kolcze, wysokie skórzane buty z podbitymi piętami, kolcze rękawice, skórzany pas na którym można zawiesić potrzebne rzeczy, na plecach brązowy płaszcz z kapturem i ze srebrną spinką w kształcie symbolu Mitry.

Uzbrojenie:
karoliński miecz
okrągła tarcza okuta metalem, z metalowym kolcem w środku długim na 10 cm, na tarczy namalowany białą farbą stojący lew
Arbalest na plecach z kołczanem przewieszonym na pasie przy prawej ręce
W cholewie buta schowany nóż do dobijania wrogów.

Oprócz tego standardzik: bukłak z winem, plecak, koce, bandaże, czyste szmaty, niewielka luneta. karty do gry, zestaw do polowego gotowania
Ostatnio zmieniony 11 lutego 2014, 12:44 przez Dobro, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 08 lutego 2014, 19:42

Dzięki, proszę innych Graczy o zrobienie Postaci na wzór Dobro i zgodnie z postem 966.
Ew. Ja to mogę za Was zrobić, napiszcie czy robicie sami czy ja mam zrobić awans i zmiany.
Dotyczy to chętnych do kolejnego PBF-a w świecie Conana.

Edit: Dostaniecie jeszcze jedną Sztuczkę nową.
Ale najpierw Postacie na wzór Dobro.
Ostatnio zmieniony 08 lutego 2014, 20:38 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 09 lutego 2014, 07:06

Ja poproszę zrób za mnie, bo ja wolę narrację niż kostkologię.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 10 lutego 2014, 12:38

Vanko Zamorańczyk 193 cm Koszal
Vanko do niedawna (jakieś 3 tygodnie wstecz), był pomocnikiem pewnego właściciela kopalni żelaza, w której zajmował się "motywowaniem" niewolników. Myśląc, że trafił na żyłę dobrobytu znajdował tam upust dla swych skłonności sadystycznych chętnie i często nękając niewolników za pomocą bata, a nierzadko i tortur. Trwało to do czasu, gdy kilku Cymeryjczyków zaatakowało niewielki oddziałek strażników kopalni katrupiąc ich na miejscu na czele z właścicielem owych dóbr. Vankowi udało się uciec, przestraszony perspektywą zmiany ról i niechybnej , bolesnej śmierci uszedł do ... miejsca rozpoczęcia scenariusza, gdzie poszukuje chleba jako najemnik.

Aspekty:
koncept- Bezwzględny zamorańczyk, pozbawiony sumienia, lubujący brawurę.
Słaby punkt- Alkoholizm, wiadomo, skłonność do alkoholu
Cel- Władza, potęga. Bogactwo wówczas pojawi się samo.
Przeszłość- Ponura, sadystyczna kanalia lubująca się w torturach. Dobrze zna metody zastraszania i kontrolowania zasobów ludzkich

Tory Presji:
Fizyczna presja (Ciało) = 3 + Umiejętność Kondycja 5/2 = 6
Psychiczna presja (Umysł) = 3 + Umiejętność Wola pełna za Żelazną Wolę 3 = 6

Konsekwencje fizyczne Lekka2/Lekka2 /Lekka2/Średnia4/Poważna6
Konsekwencje psychiczne Lekka2/Lekka2/Średnia4/Poważna6

Współczynniki Pomocnicze Obrony i Inicjatywa:

INICJATYWA jak Percepcja = 4
Obrona Fizyczna Bliska - Walka broń biała 6 (+1 dwa sejmitary)
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola - 3
Punkty Losu 4.

Zbroja lamelkowa średnia, 2 Wyparowanie .
Zadawane obrażenia 4 (2 za sejmitar + 1 za akbitańską stal +1 za kondycję 5)
Bicz walka 4 (rany 0, lub oplątanie, wyrwanie broni, trzeba zadeklarować, test przeciwko wysportowaniu celu)

Umiejętności:
6: Walka broń biała 2 sejmitary (+1 za mistrza sejmitara w ataku i +1 w obronie druga broń)
5: Kondycja
4: Zastraszanie, Percepcja (Zmysły)
3: Wysportowanie, Wola , Dowodzenie i Administrowanie (Charyzma)
2: Rzemiosło (naprawianie, pułapki + 1 za zwinne dłonie), Umiejętności złodziejskie (+1 zwinne dłonie), Jeździectwo, Skradanie i ukrywanie (+1 sztuczka),
1: Broń miotana (+1 za zwinne dłonie), Przetrwanie , Wiedza Ogólna , Żegluga, Handel,
Dociekliwość.


Sztuczki:
Mistrz sejmitara + 1 walka sejmitarem w ataku +1 obrony za drugi sejmitar
Zwinne dłonie + 1 do naprawiania przy pułapkach i działaniach złodziejskich, otwieranie zamków itp.) i +1 broń miotana sztylety.
Cichy jak zamorańczyk do skradania +1 skradanie i ukrywanie
Żelazna Wola wliczamy całą Wolę do Presji psychicznej, nie jej połowę.

Sprzęt:

Sejmitar, 3 sztylety do rzucania, pejcz/bat najlepiej jakby miał jakieś metalowe zadziory-
lewa rękawica pancerna, zbroja lamelkowa, lekki hełm ozdobiony końskim włosiem,
parę ozdób w postaci pierścieni, kolczyków w uszach i brwiach itp. amulety przynoszące szczęście (całkowicie niemagiczne, takie osobiste talizmany z kości wołu, kła dzika itp)
koń/kundel.

Ostatnio zmieniony 11 lutego 2014, 12:46 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 10 lutego 2014, 12:53

Czyli rozumiem, że mogę stworzyć sobie nową sztuczkę? :D
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 10 lutego 2014, 13:10

Tak, możecie zaproponować pewne zmiany w drabinie umiejętności, coś poprzesuwać, proszę o info.

Nowa Sztuczka do wymyślenia, albo proponuję Sztuczkę Twardziel (Kondycja ogólna) - wliczamy całą Presję Fizyczną do Toru Presji a nie jej połowę.
Lub Sztuczkę Żelazna Wola (ogólna Wola) - wliczamy całą Presję Psychiczną do Toru Presji a nie jej połowę.

Vanko poza sztuczką ew. weź tarczę, ale to zablokuje Ci II rękę. Ew, możemy ponegocjować nabycie przez Ciebie walki dwoma sejmitarami zamiast 1 (da Ci to +1 do ataku i +1 obrony).

Edit: poprawiłem nieco Zoriana, bo uchowało się parę błędów jeszcze.
Na razie jest Was dwóch, w kolejnej przygodzie będzie aż 3 NPC-ów, ale przydałby się jeszcze jeden Gracz. Poczekamy co Waylander napisze i może Avnar lub Procjon się odezwą.
Ostatnio zmieniony 10 lutego 2014, 13:35 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 10 lutego 2014, 14:17

Ok, chętnie wezmę sztuczkę Twardziel - coś czuje, że może się przydać :) I przy okazji, da rade zrobić mały lifting wyglądu postaci, tj ubranie, zarost na zakazanej Zorianowej mordzie itp?
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 10 lutego 2014, 14:57

Żelazna wola jak dla mnie poproszę.

Walka dwoma sejmitarami zamiast tarczy byłaby ok. Na czym polegałyby negocjacje? :D

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 10 lutego 2014, 15:04

Dobro:
Liftingi jak najbardziej co do wyglądu.
Zmiany umiejek w drabinie też możliwe, ale proszę o info to zedytuję.

Koszal:
Ponieważ wziąłeś, Żelazną Wolę, to możemy zrobić tak do mistrza Sejmitara dołożymy II sejmitar, co da Ci +1 do ataku i +1 do Obrony i zadajesz obecnie aż 4 obrażenia bo masz Kondycję na 5. Biedni NPC-e.
Czyli dostaniesz Żelazną Wolę i zmodyfikujemy Mistrza sejmitara na walkę 2 sejmitarami. Masz sztuczkę zwinne dłonie to spoko. Poza tym Zamoranie słyną z walki 2 ostrzami. Ew, negocjacje miałyby dotyczyć kolejnego +1 do ran, ale byłoby to przegięcie.

Czyli Żelazna Wola + Walka 2 sejmitarami (+1 atak, +1 Obrona, rany 4). Akceptujesz?

ODPOWIEDZ