PBF - Czarne Królestwa

Procjon
Reactions:
Posty: 1090
Rejestracja: 22 lutego 2012, 14:38

Post autor: Procjon » 10 lutego 2014, 22:20

Poproszę o przeróbkę Tranicosa, nie mam czasu robić, ostatnio mam po uszy rzeczy do roboty.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 10 lutego 2014, 23:43

Mistrzu, edytowałem swoją postać, na czerwono zaznaczyłem poprawki. Może tak być? :)
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 11 lutego 2014, 03:43

Przyjmuję z radością przedstawioną opcję :D

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 11 lutego 2014, 10:32

Dobro zmiany ok. Zmieniłem Tor presji fizycznej za twardziela.

Waylander, Tranicos postacie Wam przerobię dzisiaj mam nadzieję.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 11 lutego 2014, 11:15

Druss Cymeryjczyk 190 cm, 90 kg, Waylander, Aspekt główny: Barbarzyński najemnik z Cymmerii.

Historia:
Druss spędził większość swojego życia w niewielkiej cymmeryjskiej wiosce na pograniczu z Aquilonią, z powodu wielkiej sile fizycznej został doskonałym drwalem dzięki czemu pomagał ojcu Murdochowi będącemu wioskowym cieślą.
Wszystko w jego życiu zmieniło się kiedy banda łowców niewolników porwała jego siostry Credhe i Lerne oraz zranili jego ojca.
Nie tracąc czasu ruszył za nimi w pościg nie wiedzą że potrwa on prawie dwa lata i zagna go aż do Nemedii jako najemnika w służbie królestwa Aquilionii.
Zdołał w końcu odzyskać siostry i zabrać z powrotem do rodzimej wioski. Jednak zamiast wrócić do spokojnego (jak na Cymmerię życia postanowił wrócić na szlak szukając szczęścia z toporem w dłoniach).

Aspekty:
Koncept- Barbarzyński najemnik z Cymmerii, który zdobył doświadczenie (i apetyt na przygody w obcych krainach) podczas ratowania sióstr z rąk łowców niewolników.
Słaby punkt- Rycerski i miłosierny wobec potrzebujących, wiadomo, Druss potrafi być twardy, jeśli trzeba nawet okrutny, ale łatwo da się wpakować w kłopoty z powodu swojego poczucia honoru czy chęci pomocy tym którzy jej potrzebują.
Cel- Bogactwo (przede wszystkim aby zapewnić rodzinie dostatnie życie),zdobyć sławę wśród ludzi i uznanie w oczach Croma jako wspaniały i honorowy wojownik.
Przeszłość- Cymeryjskie wychowanie. Dzieciństwo nie odbiegało mu zbytnio od standardu dziecka z Cymmerii, po za tym że jego ojciec po za polowaniami i walką w wyprawach wojennych zajmował się też pracą rzemieślniczą i przekazał sporo tych umiejętności synowi.

Tory Presji:
Fizyczna presja (Ciało) = 3 + Umiejętność Kondycja pełna za Twardziela 6 = 9
Psychiczna presja (Umysł) = 3 + Umiejętność Wola 3 pełna za Żelazną Wolę = 6

Konsekwencje fizyczne Lekka2/Lekka2 /Lekka2/Średnia4/Poważna6
Konsekwencje psychiczne Lekka2/Lekka2/Średnia4/Poważna6

Współczynniki Pomocnicze Obrony i Inicjatywa:
INICJATYWA jak Percepcja = 4 (+1)człowiek dziczy) = 5
Obrona Fizyczna Bliska - Walka broń biała 5 (+1 za drwala) = 6
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola - 4
Punkty Losu 4.


Broń:
Zadawane obrażenia 6 (3 za dwuręczny topór, +1 za Kondycję na poziomie 6, +1 za zabójcze cięcie)
Rzucany topór obrażenia 3 (2 topór +1 Kondycja)
Kusza ciężka obrażenia 3 (przebicie pancerza 1).

Zbroja kolcza średnia na tułowiu , Wyparowania stałe 2, zbroja kolcza
Punkty Losu 4.

Umiejętności:
6: Kondycja
5: Walka broń biała (dw topór cymeryjska stal +1 ran, Atak +1).
4: Percepcja (Zmysły +1 człowiek dziczy), Wola,
3: Wysportowanie, Przetrwanie (+1 człowiek dziczy), Strzelanie
2: Jazda konna, Zastraszanie , Dowodzenie i Administrowanie (Charyzma), Skradanie i ukrywanie
1: Umiejętności złodziejskie, Wykształcenie i wiedza ogólna, Rzemiosło (kowalstwo +1 , ciesielstwo +2), Żeglarstwo, Broń miotana.

Sztuczki:

Mistrz topora + 1 walka toporem dw (+1 atak, +1 obrona za drwala).
Zabójcze cięcie + 1 rany zadawane toporem dw.
Człowiek dziczy +1 przetrwanie, +1 spostrzegawczość.
Twardziel (Kondycja)- wliczamy całą Kondycję do toru presji, nie jej połowę.


Ekwipunek:
Dwuręczny topór, nóż, bluza kolcza, skórzane nogawice, para nabijanych ćwiekami rękawic, Hełm Wielki, ciężka kusza, rzucane topory x2.
Ostatnio zmieniony 11 lutego 2014, 12:47 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 11 lutego 2014, 12:17

Tranicos, Argosański Pogranicznik, 32 lata, 172 cm wzrostu. Postać Procjona.
Śniada cera, czarne włosy, brązowe oczy.

Aspekty:
1. Koncept. Były Pogranicznik (po kilku latach szkolenia i następnych kilku służby w elitarnych oddziałach, uznał że nie ścierpi dłużej bycia pod czyimiś rozkazami i złożył rezygnację).
2. Słaby punkt - Wolny duch (nienawidzi robić tego co mu każą)...
3. Cel - Cieszyć się wolnością (nic chyba nie trzeba dodawać).
4. Przeszłość: Człowiek znikąd (został osierocony w młodym wieku i mieszkał w przytułku/na ulicy, kradnąc i żebrając, aż w wieku kilkunastu lat zaciągnął się do Pograniczników).

Tory Presji :

Fizyczna presja (Ciało) = 3 + Umiejętność Kondycja 3 za Twardziela pełna = 6
Psychiczna presja (Umysł) = 3 + Umiejętność Wola 2/2 = 4

Konsekwencje fizyczne Lekka2/ Lekka2/Średnia4/Poważna6
Konsekwencje psychiczne Lekka2/ Lekka2/Średnia4/Poważna6

Współczynniki Pomocnicze Obrony i Inicjatywa:

INICJATYWA jak Percepcja (Zmysły) czyli 5
Obrona Fizyczna Bliska - Walka broń biała 4 lub 6 broń strzelecka (Specjalne)
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola - 2
Punkty Losu 4.

Umiejętności:
6: Walka broń strzelecka (+1 snajper)
5: Percepcja (zmysły)
4: Wysportowanie (+1 uniki ,+1 kary dla wrogich strzelców), Walka bronią białą
3: Przetrwanie , Kondycja, Medycyna i zielarstwo
2: Jazda konna, Wola, Dociekliwość, Skradanie i ukrywanie (+2 las itp.),
1: Umiejętności złodziejskie, Intuicja, Dowodzenie i administrowanie (Charyzma), Wiedza i Wykształcenie, Rzemiosło (naprawy, pułapki)

Sztuczki:
- Snajper - łucznik (+1 do strzelania z łuku), oraz możesz walczyć łukiem nawet z wrogami atakującycmi cię bronią ręczną, czyli w tej samej strefie. Używasz wtedy Broni strzeleckiej bez snajpera, jako Obrony także Bliskiej.
- W życiu nie trafisz ( +1 kary dla wrogich strzelców)
- To tylko krzak (+2 do skradania i ukrywania w naturalnym terenie)
Twardziel (Kondycja) do toru presji fizycznej wliczamy całą Kondycję, nie jej połowę.

Zbroja kolcza średnia 2 pancerza
Zadawane obrażenia Łuk bossoński 4 (1PP) (2 rany za łuk, + 1 do ran za jakość łuku, +1 Percepcja na 5, 1 przebicie pancerza)
Zadawane obrażenia krótki miecz 3 (2 podstawa z broni jednoręcznej +1 za jakość wykonania akbitańska stal)



Sprzęt:
Miecz krótki x 2, Długi łuk bossoński, Nóż, Kaftan Kolczy na tułów, hełm kolczy, Płaszcz pogranicznika
Skórzane nogawice.
Ostatnio zmieniony 11 lutego 2014, 12:48 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 11 lutego 2014, 12:34

Link do nowego PBF-a, kontynuacji Czarnych Królestw: http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ead_id=930
Sprawdźcie Postacie, może coś mi umknęło, ew. chcecie coś zmienić jeszcze.
Ostatnio zmieniony 11 lutego 2014, 12:56 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ