PBF - technicznie o ironsach
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18
-
- Reactions:
- Posty: 3638
- Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 52 times
-
- Reactions:
- Posty: 1552
- Rejestracja: 26 października 2012, 07:18
-
- Reactions:
- Posty: 3638
- Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 52 times
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Małe objaśnienie co do kultu Żmija - praktycznie nie sposób oczekiwać, by czcił go jakikolwiek cywilizowany człowiek. Wyznawcy Bestii o Wielu Kształtach nienawidzą Żelaznych Królestw i ich technologicznego postępu. Najchętniej zrównaliby z ziemią miasta, a ich mieszkańców wyrżnęli w pień na rytualnych ołtarzach. Pożerają ludzkie serca, wyją do księżyca przy pełni i toczą pianę z ust na widok parobota.
Sądzę, że poprowadzenie sesji w oparciu o wyznawców Żmija byłoby baaaardzo dużym wyzwaniem!
Co do Morrowa, Wy jesteście nicponie i zabijaki, ale nie sadystyczni mordercy i psychopaci, stąd Morrow wcale nie jest dla Was nieosiągalny. Najpierw obijecie Bogu ducha winnego człowieka po gębie, ale potem rzucicie garść srebrników na rzecz świątyni i już grzechy zostają odpuszczone - a przynajmniej tak sądzicie
Sądzę, że poprowadzenie sesji w oparciu o wyznawców Żmija byłoby baaaardzo dużym wyzwaniem!
Co do Morrowa, Wy jesteście nicponie i zabijaki, ale nie sadystyczni mordercy i psychopaci, stąd Morrow wcale nie jest dla Was nieosiągalny. Najpierw obijecie Bogu ducha winnego człowieka po gębie, ale potem rzucicie garść srebrników na rzecz świątyni i już grzechy zostają odpuszczone - a przynajmniej tak sądzicie
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Phinneas Fogg
Człowiek Caspianin (21 lat, z Clockers Cove. Osierocony w dziecięcym wieku przez śmiertelną chorobę, która odebrała mu oboje rodziców, wychowywał się w prowadzonym przez surowych kapłanów sierocińcu. Nie potrafiąc znieść reżimu pobożnego życia uciekł na ulicę wychowując się wśród nędzarzy, żebraków i przemytników, jedząc to, co udało mu się ukraść i nie stroniąc od sięgania po nóż. Dzięki latom takiego życia nabył bezcenną wiedzę na temat urzędujących w Clockers Cove portowych gangów i skorumpowanych miejskich strażników, żerując głównie na przybywających do miasta żeglarzach oraz zmierzających do Divinium pielgrzymach).
PHY 5 (Spd 6, Str 5), AGL 4 (Prw 5, Poi 4), INT 3 (Arc 0, Per 3)
Bazowa Obrona 13. Inicjatywa 14. Pancerz 5 + parametr zbroi. Siła Woli 8.
Archetyp Skilled (dodatkowy atak w fazie aktywacji)
Nadnaturalna czujność (bonus do testów Inicjatywy oraz automatyczna ochrona przed ciosami w plecy)
Profesje: Cutthroat/Thief
Atuty startowe
Anatomiczna Precyzja (1k3 rany zadane nawet przy wyniku poniżej wartości ARM ofiary)
Dźgnięcie w nerkę (dodatkowa kość obrażeń przy ciosach w plecy)
Cień w mroku (wtapianie się w mrok)
Gładkie słówka (prawo do przerzutu nieudanego testu Przekupstwa lub Zwodzenia)
Chyży w boju (jeśli atak w Ciebie chybi, możesz wykonać dodatkowy ruch bez prowokowania ataków okazyjnych)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2).
Umiejętności żołnierskie
Broń jednoręczna 1, Broń miotana 2.
Umiejętności ogólne
Znajomość ulicy 2, Zastraszanie 1, Skradanie 2, Przekupstwo 1, Zwodzenie 1, Otwieranie zamków 2, Kradzież kieszonkowa 2.
Ekwipunek
Złodziejskie akcesoria. Skórznia (mod Spd 0, OBR -1, PANC +5). Mieczyk skrytobójcy (kara do ataku -1, POW 4, premia +2 do testu zranienia przy ciosie w plecy). Nóż sprężynowy (bonus do ataku 0, POW 1, dobycie broni nie wymaga zużycia szybkiej akcji). 2x nóż do rzucania (bonus do ataku 0, POW 2+Str miotacza). Zostało jeszcze 70 koron, oferuję za 60 dość zmęczonego życiem konia wraz z kiepskiej jakości uprzężą.
Człowiek Caspianin (21 lat, z Clockers Cove. Osierocony w dziecięcym wieku przez śmiertelną chorobę, która odebrała mu oboje rodziców, wychowywał się w prowadzonym przez surowych kapłanów sierocińcu. Nie potrafiąc znieść reżimu pobożnego życia uciekł na ulicę wychowując się wśród nędzarzy, żebraków i przemytników, jedząc to, co udało mu się ukraść i nie stroniąc od sięgania po nóż. Dzięki latom takiego życia nabył bezcenną wiedzę na temat urzędujących w Clockers Cove portowych gangów i skorumpowanych miejskich strażników, żerując głównie na przybywających do miasta żeglarzach oraz zmierzających do Divinium pielgrzymach).
PHY 5 (Spd 6, Str 5), AGL 4 (Prw 5, Poi 4), INT 3 (Arc 0, Per 3)
Bazowa Obrona 13. Inicjatywa 14. Pancerz 5 + parametr zbroi. Siła Woli 8.
Archetyp Skilled (dodatkowy atak w fazie aktywacji)
Nadnaturalna czujność (bonus do testów Inicjatywy oraz automatyczna ochrona przed ciosami w plecy)
Profesje: Cutthroat/Thief
Atuty startowe
Anatomiczna Precyzja (1k3 rany zadane nawet przy wyniku poniżej wartości ARM ofiary)
Dźgnięcie w nerkę (dodatkowa kość obrażeń przy ciosach w plecy)
Cień w mroku (wtapianie się w mrok)
Gładkie słówka (prawo do przerzutu nieudanego testu Przekupstwa lub Zwodzenia)
Chyży w boju (jeśli atak w Ciebie chybi, możesz wykonać dodatkowy ruch bez prowokowania ataków okazyjnych)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2).
Umiejętności żołnierskie
Broń jednoręczna 1, Broń miotana 2.
Umiejętności ogólne
Znajomość ulicy 2, Zastraszanie 1, Skradanie 2, Przekupstwo 1, Zwodzenie 1, Otwieranie zamków 2, Kradzież kieszonkowa 2.
Ekwipunek
Złodziejskie akcesoria. Skórznia (mod Spd 0, OBR -1, PANC +5). Mieczyk skrytobójcy (kara do ataku -1, POW 4, premia +2 do testu zranienia przy ciosie w plecy). Nóż sprężynowy (bonus do ataku 0, POW 1, dobycie broni nie wymaga zużycia szybkiej akcji). 2x nóż do rzucania (bonus do ataku 0, POW 2+Str miotacza). Zostało jeszcze 70 koron, oferuję za 60 dość zmęczonego życiem konia wraz z kiepskiej jakości uprzężą.
Ostatnio zmieniony 26 stycznia 2014, 11:59 przez Keth, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wszystkich z lekkim opóźnieniem
Hawke Longsworth
Human
PHY 5, SPD 8, STR 4
AGL 5, PRW 4, POI 4
INT 3, ARC 3, PER 3
Gifted: Fast Caster (M115)
Thief/Sorcerer
Abilities:
Conniver (M159), Dodger (M161), Gang(M163)
Languages:
Ordic, Cygnaran
Military skills:
Hand weapon 2
Occupational skills:
Detection 1, Horse Riding 1, Bribery 1, Deception 1, Escape Artist 1, Lock Picking 2, Streetwise 1
Equipment:
Custom Battle Armour, Dagger, Rapier, 2x Smoke grenade, 1 rather used and old horse
Spells:
Razorwind, Storm Tossed, Wind Blast
Opis:
Wysoki szatan o drobnej budowie i bardzo sprężystych ruchach, Hawke Longsworth nigdy nie lubił ciężkiej pracy. Jako syn drobnych kupców czas dzieciństwa dzielił między Ord i Cygnarem. Mimo, że Państwo Longsworth fortuny nigdy się nie dorobili, Hawke będąc jedynym dzieckiem przyzwyczaił się do względnego luksusu i z pracy rodziców wyniósł jedynie nienaganną ogładę i obycie, choć swe talenty pożytkował głównie podrywając spotykane dziewczyny.
Gdy ojciec postanowił założyć mały sklep żelazny w Clockers Cove, przyszedł dla rodziny czas stabilizacji, która młodego Longswortha nigdy nie pociągała. Lekkoduchem był i pozostał. Oficjalnie Hawke żyje z dorywczych prac, w praktyce jednak żyje z pracy innych, choć zazwyczaj “inni” nie są zadowoleni, gdy odkryją brakującą sakiewkę, albo otwarte zamki w mieszkaniu. Przez większość dnia można go zastać w którejś z tawern okalających porty, pijącego wino albo próbującego zauroczyć jakąś piękność, która jeszcze nie miała przyjemności go poznać.
Młody Longsworth nigdy nie był zwolennikiem otwartych konfliktów, preferując unikanie ich za pomocą gładkiej gadki albo polegając na przewadze podczas ewentualnej ucieczki. Mimo pozornej lekkości zawód złodzieja i widmo nieuniknionych konfliktów zmusił go do nauczenia się sprawnego posługiwania się bronią i zaszczepił powoli rosnące ziarno bezwględności i życiowego cynizmu.
Hawke zawsze żył niczym wiatr i na pewnym etapie życia wiatr obudził się również w nim. Mimo, że ciągle nie do końca zdaje sobie sprawę z tego czym jest jego talent, nauczył się nim sprawnie posługiwać. Na co dzień zazwyczaj nie eksponuje swoich podejrzanego pochodzenia umiejętności. Jeśli jednak tego sytuacja wymaga, szczególnie w trakcie "pracy" nie ma żadnych zahamowań przed obfitym korzystaniem ze swojego talentu.
Hawke Longsworth
Human
PHY 5, SPD 8, STR 4
AGL 5, PRW 4, POI 4
INT 3, ARC 3, PER 3
Gifted: Fast Caster (M115)
Thief/Sorcerer
Abilities:
Conniver (M159), Dodger (M161), Gang(M163)
Languages:
Ordic, Cygnaran
Military skills:
Hand weapon 2
Occupational skills:
Detection 1, Horse Riding 1, Bribery 1, Deception 1, Escape Artist 1, Lock Picking 2, Streetwise 1
Equipment:
Custom Battle Armour, Dagger, Rapier, 2x Smoke grenade, 1 rather used and old horse
Spells:
Razorwind, Storm Tossed, Wind Blast
Opis:
Wysoki szatan o drobnej budowie i bardzo sprężystych ruchach, Hawke Longsworth nigdy nie lubił ciężkiej pracy. Jako syn drobnych kupców czas dzieciństwa dzielił między Ord i Cygnarem. Mimo, że Państwo Longsworth fortuny nigdy się nie dorobili, Hawke będąc jedynym dzieckiem przyzwyczaił się do względnego luksusu i z pracy rodziców wyniósł jedynie nienaganną ogładę i obycie, choć swe talenty pożytkował głównie podrywając spotykane dziewczyny.
Gdy ojciec postanowił założyć mały sklep żelazny w Clockers Cove, przyszedł dla rodziny czas stabilizacji, która młodego Longswortha nigdy nie pociągała. Lekkoduchem był i pozostał. Oficjalnie Hawke żyje z dorywczych prac, w praktyce jednak żyje z pracy innych, choć zazwyczaj “inni” nie są zadowoleni, gdy odkryją brakującą sakiewkę, albo otwarte zamki w mieszkaniu. Przez większość dnia można go zastać w którejś z tawern okalających porty, pijącego wino albo próbującego zauroczyć jakąś piękność, która jeszcze nie miała przyjemności go poznać.
Młody Longsworth nigdy nie był zwolennikiem otwartych konfliktów, preferując unikanie ich za pomocą gładkiej gadki albo polegając na przewadze podczas ewentualnej ucieczki. Mimo pozornej lekkości zawód złodzieja i widmo nieuniknionych konfliktów zmusił go do nauczenia się sprawnego posługiwania się bronią i zaszczepił powoli rosnące ziarno bezwględności i życiowego cynizmu.
Hawke zawsze żył niczym wiatr i na pewnym etapie życia wiatr obudził się również w nim. Mimo, że ciągle nie do końca zdaje sobie sprawę z tego czym jest jego talent, nauczył się nim sprawnie posługiwać. Na co dzień zazwyczaj nie eksponuje swoich podejrzanego pochodzenia umiejętności. Jeśli jednak tego sytuacja wymaga, szczególnie w trakcie "pracy" nie ma żadnych zahamowań przed obfitym korzystaniem ze swojego talentu.
Ostatnio zmieniony 31 stycznia 2014, 20:39 przez Herudaio, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Rogan Vain
Człowiek Morridańczyk (22 lata, z bezimiennej sadyby pod Corvisem. Wychowany wśród ubogich mieszkańców trzęsawisk, jął się już w młodym wieku specjalizować w tropieniu, polowaniu i zgłębianiu tajników dziczy. Po wybuchu wojny porzucił karierę łowcy nagród na południowych obrzeżach Ciernistej Puszczy i udał się na bezpieczne w jego mniemaniu południe, osiadając w Clockers Cove i poznając tam w swoim czasie Strykera, z którym przeznaczenie zetknęło go podczas jednej z obław na miejscowych rzezimieszków).
PHY 6 (Spd 7, Str 5), AGL 3 (Prw 4, Poi 5), INT 3 (Arc 0, Per 3)
Bazowa Obrona 13. Inicjatywa 14. Pancerz 6 + parametr zbroi. Siła Woli 9.
Archetyp Skilled (dodatkowy atak w fazie aktywacji)
Nadnaturalna czujność (bonus do testów Inicjatywy oraz automatyczna ochrona przed ciosami w plecy)
Profesje: Bounty Hunter/Highwayman
Atuty startowe
W kajdany go! (jeśli wyeliminujesz z walki przeciwnika nie zabijając go, możesz natychmiast ofiarę skrępować/skuć przywracając jej jednocześnie świadomość, ale pozostawiając całkowicie na Twojej łasce)
Pętacz doskonały (osoba przez Ciebie związana bądź zakuta w kajdany otrzymuje karę -3 do testu uwolnienia się)
Zasadzka (w pierwszej rundzie walki otrzymujesz podrasowanie do testu ataku i zranienia przeciwko postaci, która nie została jeszcze aktywowana)
Strzał z siodła (brak kary do strzelania z końskiego grzbietu)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2).
Umiejętności żołnierskie
Broń jednoręczna 2, Pistolet 1, Karabin 1.
Umiejętności ogólne
Obchodzenie się ze zwierzętami 1, Jeździectwo 1, Wykrycie 2, Zastraszanie 2, Tropienie 1, Korzystanie z liny 1.
Ekwipunek
Koń z uprzężą. Skórznia (mod Spd 0, OBR -1, PANC +5). Nóż sprężynowy (bonus do ataku 0, POW 1, dobycie broni nie wymaga zużycia szybkiej akcji). Miecz (bonus do ataku 0, POW 3). Rewolwer (5-strzałowy, bonus do ataku 0, POW 10). 20 naboi i jeden bębenek. Trzy pary kajdanek oraz luneta. W sakiewce jeszcze 15 koron.
Człowiek Morridańczyk (22 lata, z bezimiennej sadyby pod Corvisem. Wychowany wśród ubogich mieszkańców trzęsawisk, jął się już w młodym wieku specjalizować w tropieniu, polowaniu i zgłębianiu tajników dziczy. Po wybuchu wojny porzucił karierę łowcy nagród na południowych obrzeżach Ciernistej Puszczy i udał się na bezpieczne w jego mniemaniu południe, osiadając w Clockers Cove i poznając tam w swoim czasie Strykera, z którym przeznaczenie zetknęło go podczas jednej z obław na miejscowych rzezimieszków).
PHY 6 (Spd 7, Str 5), AGL 3 (Prw 4, Poi 5), INT 3 (Arc 0, Per 3)
Bazowa Obrona 13. Inicjatywa 14. Pancerz 6 + parametr zbroi. Siła Woli 9.
Archetyp Skilled (dodatkowy atak w fazie aktywacji)
Nadnaturalna czujność (bonus do testów Inicjatywy oraz automatyczna ochrona przed ciosami w plecy)
Profesje: Bounty Hunter/Highwayman
Atuty startowe
W kajdany go! (jeśli wyeliminujesz z walki przeciwnika nie zabijając go, możesz natychmiast ofiarę skrępować/skuć przywracając jej jednocześnie świadomość, ale pozostawiając całkowicie na Twojej łasce)
Pętacz doskonały (osoba przez Ciebie związana bądź zakuta w kajdany otrzymuje karę -3 do testu uwolnienia się)
Zasadzka (w pierwszej rundzie walki otrzymujesz podrasowanie do testu ataku i zranienia przeciwko postaci, która nie została jeszcze aktywowana)
Strzał z siodła (brak kary do strzelania z końskiego grzbietu)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2).
Umiejętności żołnierskie
Broń jednoręczna 2, Pistolet 1, Karabin 1.
Umiejętności ogólne
Obchodzenie się ze zwierzętami 1, Jeździectwo 1, Wykrycie 2, Zastraszanie 2, Tropienie 1, Korzystanie z liny 1.
Ekwipunek
Koń z uprzężą. Skórznia (mod Spd 0, OBR -1, PANC +5). Nóż sprężynowy (bonus do ataku 0, POW 1, dobycie broni nie wymaga zużycia szybkiej akcji). Miecz (bonus do ataku 0, POW 3). Rewolwer (5-strzałowy, bonus do ataku 0, POW 10). 20 naboi i jeden bębenek. Trzy pary kajdanek oraz luneta. W sakiewce jeszcze 15 koron.