26.07.2017 08:40:03
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Hassosac
Osobliwości i dziwy ...
Profesja do KC - Bes...
Kubo - prawdziwy bard
Orchiańskie sztuki w...
Nowa profesja - opry...
Uroki księżycowe
Rawenna i Asmodeusz
Nowe oblicze Sharami
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Kanibalizm na Orchii
DE - Tworzenie Postaci
DE - Nowe mapy
Rasy DrecarE
Nowe Role Zawodowe
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Dawaj, dawaj będzie do...
Cieszę się, że skorzys...
Przeszedłem całość i g...
A ja olalem babę i sko...
Już poprawione, dzięki...
Artykuły
Oggy - Zajadłość - b...
Siódme wtajemniczenie ...
Jezeli ofiara jest zby...
Nie można się nie zgod...
Stworzenie jej zajęło ...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Podam wieczorem jak bę...
Może te problemy wynik...
facebook
Labirynt Śmierci
 
sok_logo
LABIRYNT ŚMIERCI
Wydawnictwo Palatynat

 

Wydawnictwo Palatynat opublikowało na swojej stronie oraz na FB szczegółowe informacje o planach wydawniczych drugiego sztandarowego produktu firmy, gry planszowej Labirynt Śmierci. Pamiętni pierwotnego etosu portalu oraz sentymentu, jakim wielu z nas wciąż darzy dzieło Artura Szyndlera, opublikowaliśmy nieodpłatnie reklamę tego produktu w wersji oryginalnej licząc na to, że zainteresuje ona spore grono naszych użytkowników!

KB II - Cena talentu
 
mak_logo
CENA TALENTU
Keth

 

Tawerna świeciła pustkami, siąpiący na zewnątrz zimny deszcz skutecznie zniechęcał zwyczajowych gości do włóczęgi po mokrych uliczkach portu. Znudzony Nanatar kręcił się przy kontuarze skupiąc swą uwagę siłą rzeczy na kilku obecnych klientach. Jeden z nich, tajemnicza postać odziana w czarny płaszcz z kapturem, trzymała się własnego towarzystwa w najdalej położonym kącie lokalu, siedząc nad nietkniętym kuflem warzonego z liści agawy piwa. Pozostali goście tworzyli dla odmiany malowniczy tercet, złożony z gnola, centaura i malauka o bardzo ciemnej skórze. Stłoczeni przy największym ze stolików, pochylali się nad rzeźbioną drewnianą planszą, po której przy wtórze turlanych kości przesuwali niewielkie polerowane kamyczki.

Magia florystyczna
 
darcade_logo
Magia florystyczna
Sigil

W świecie DrecarE magia zajmuje bardzo istotne miejsce i gra niebagatelną rolę. Jest jedną z sił spajających rzeczywistość i umożliwiających władanie nią. Dla większości rozumnych istot stanowi tak naturalny element rzeczywistości jak powietrze w płucach czy ziemia pod stopami. Istniejące kultury w mniejszym lub większym stopniu opierają się na magii i nawet technologia wykorzystuje jej potencjał. W związku z tym magia stała się nie tylko domeną profesjonalistów zgłębiających złożone sekrety bytu czy orężem na polu walki, lecz jest także elementem codzienności. Do takich właśnie pomniejszych i traktowanych czasem z pobłażliwą wyższością szkół magii użytkowej, znanych zbiorczo pod nazwą czarostwa, należy szkoła magii florystycznej bądź uprawnej.

BARDZO CENNY SKARB
 
mak_logo
BARDZO CENNY SKARB
Keth

 

Karczma sprawiała wrażenie typowej, miała długość piętnastu metrów, wysokość pięciu i cztery rogi. Okryty podróżnym płaszczem i kapturem wędrowiec wszedł do środka i rozejrzał się z zainteresowaniem po wnętrzu pomieszczenia, wciągając w nozdrza smakowite zapachy. Odpowiedziały mu zaciekawione spojrzenia siedmiu innych podróżnych, siedzących przy osobnych stolikach. Wszyscy mieli na sobie zaciągnięte szczelnie płaszcze z kapturami.

- Ho ho! Nowy gość! Jaki dzisiaj tłok! - zakrzyknął z humorem karczmarz, krzepki krasnolud. W jego brodzie tlił się magiczny zimny ogień, który wcale nie parzył. Przybysz uporządkował swą wiedzę na temat krasnoludów i pojął w mig, że stoi przed nim prawdziwy krasnolud ognistobrody.

Zakon Muru
 
ik_logo
ZAKON MURU
Privateer Press

Pozostając jedną z najstarszych znanych ludzkich organizacji, Zakon Muru jest żołnierskim bractwem menitów dedykowanym ochronie współwyznawców. Chociaż nigdy nie słynęło ono z liczebności, garstka wybrańców zaliczanych w poczet paladynów tego bractwa uchodzi za najwyborniejszych mieczników i najbardziej biegłych w żołnierskim rzemiośle ludzi zachodniego Immorenu. Zakon Muru uważany jest zasłużenie za ogranizację, która odegrała wielką rolę w chronieniu immoreńskiej cywilizacji od jej zarania.

Gdańsk - Lodowe Miasto
 
darcade_logo
Gdańsk - Lodowe Miasto
Keth

Gdańsk to ziejące chłodem nieprzyjazne miasto, które czeka na nieuniknioną zagładę w objęciach wieczystego lodu. Gigantyczny lodowiec nadciągający z północy, pokrywający swą wielką skorupą krainy Skandynawii i Morze Bałtyckie, poprzedzony jest szerokim pasem wiecznej zmarzliny niemal uniemożliwiającej jakąkolwiek wegetację w rejonie Gdańska. Ogromna ściana lodu, zwana przez śnieżnych nomadów Lodową Barierą, wyrasta ponad niegdysiejsze wybrzeże, rzuca głęboki cień na zamarznięte dawne morze, gdzie w okowach lodu trzeszczą miażdżone nieubłaganie wraki statków z Minionych Czasów. Los Gdańska jest przesądzony.

Plemię Morskiego Węża
 
darcade_logo
Plemię Morskiego Węża
Sigil & Keth

Kolonizacyjne wyprawy Marven z czasów Ery Nills sięgały daleko i nie zawsze kończyły się pomyślnie dla ich uczestników. Część ludzi, która osiadła na stałe na Lenji i na Grzmiących Wyspach odkryła szybko, iż przed nimi mieszkali tam Najstarsi – nieludzkie rasy poprzedzające cywilizację Marven. Tajemna magia tkwiąca w pozostałościach po dawnych kulturach, w ruinach i odkopanych przez ludzi artefaktach zaczęła wywierać powolny, lecz skuteczny wpływ na umysły i ciała nieświadomych zagrożenia osadników, aż w końcu przekształciła ich na odległe podobieństwo starszej od nich rasy. Tak powstał tajemniczy naród Sa, zazdrośnie skrywający swe sekrety przed innymi rozumnymi istotami.

Najnowsze video
Sprawy rodzinne - rozdział 12Sprawy rodzinne - ro...
Dodane przez czegoj w 28.07.2016
Odwiedzin: 917
Komentarze: 0
Średnia ocena:0
Sprawy rodzinne - rozdział 11Sprawy rodzinne - ro...
Dodane przez czegoj w 13.07.2016
Odwiedzin: 817
Komentarze: 0
Średnia ocena:0
Sprawy rodzinne - rozdział 10Sprawy rodzinne - ro...
Dodane przez czegoj w 28.06.2016
Odwiedzin: 888
Komentarze: 0
Średnia ocena:0
Sprawy rodzinne - rozdział 9Sprawy rodzinne - ro...
Dodane przez czegoj w 08.06.2016
Odwiedzin: 910
Komentarze: 0
Średnia ocena:0
FusionTube - Najczęściej oglądane video
Prezentacja RPG: Warhammer Fantasy Role Play 3edPrezentacja RPG: War...
Dodane przez czegoj w 29.03.2014
Odwiedzin: 4030
Komentarze: 0
Średnia ocena:0
Zapowiedzi RPG na 2014Zapowiedzi RPG na 2014
Dodane przez czegoj w 05.06.2014
Odwiedzin: 3388
Komentarze: 0
Średnia ocena:0
Baniak Baniaka #11: Czy zabijać Bohaterów Graczy?Baniak Baniaka #11: ...
Dodane przez czegoj w 21.05.2014
Odwiedzin: 3336
Komentarze: 0
Średnia ocena:0
Powieść: Kryształy Czasu - Saga o Katanie. 2/10Powieść: Kryształy C...
Dodane przez czegoj w 22.08.2014
Odwiedzin: 3283
Komentarze: 0
Średnia ocena:3
Statystyki FusionTube
Wszystkie filmy: 41
Wszystkie kategorie video: 7
Najnowsze video: Sprawy rodzinne - rozdział 12
Najczęściej oglądany film: Prezentacja RPG: Warhammer Fantasy Role Play 3ed [4030 Odwiedzin]
Zobacz video
Kryształy Czasu - Saga o Katanie. Trailer 8/10 Karolina Czarnecka - Hera koka hasz LSD (35 PPA) Warhammer - Strona po stronie Sprawy rodzinne - rozdzial 2 Historia gier w pigułce Mortal Kombat X - Raiden Reveal Trailer HD Sprawy rodzinne - rozdział 10 Kryształy Czasu - Saga o Katanie. Trailer 3/10 Mortal Kombat X Sprawy rodzinne - rozdział 7 Announcement trailer - Might & Magic Heroes VI Kryształy Czasu - Saga o Katanie. Trailer 7/10 Elder Scrolls Online Trailers Baniak Baniaka #11: Czy zabijać Bohaterów Graczy? Sprawy rodzinne - rozdział 9
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Suriel
26-07-2017 08:22
Wszystkiego najlepszego Oggy ty młodziaku! piwko

lightstorm
25-07-2017 23:52
masz PW Keth

Nanatar
25-07-2017 23:49
orkony w bestiariuszu są, czyli gdzieś żyją. podobnie ogryliony i szklary. Czy są elfyriony?

Suriel
25-07-2017 23:18
Natomiast jako półbogo tym etosie... Czy myslisz że bóstwo wiedzy sekretnej i zakazanej cofnelo by się przed aktem kanibalizmu gdyby chodziło o rytual lub magię czy wiedzę? evilsmile

Suriel
25-07-2017 23:12
Skoro nawet orki wytłukły wśród swoich kanibali, nie pamiętam jak się nazywały chyba orkony to propozycja powinna być odebrana raczej jako bluźniercza.

Keth
25-07-2017 22:37
Interesują mnie Wasze przemyślenia odnośnie orchiańskiego kanibalizmu. Wpisy w rzeczonym topiku poproszę!

Suriel
25-07-2017 21:48
Keth no właśnie... Frown Dtknales sedna. Gkeboko ubolewam że znowu szykuje się klasyczne gej party i że na 9 apostołów nie ma ani jednej cycatej wiernej.

Suriel
25-07-2017 21:46
Grin Niezłe Nant. I gdzie każde otwarte Okno staje się pokusą dla złodzieja zwanego Czarnym Świtem.

Keth
25-07-2017 21:05
Pfft

Nanatar
25-07-2017 20:53
W bladych godzinach przedŚwitu, gdy każde Okno, jawi się nową Pokusą Duszy

Suriel
25-07-2017 20:48
Dretch czyli Pokusa w Oknach przed Świtem. W jaką ty dzielnicę trafiłeś. Grin

dretch
25-07-2017 20:22
Dzisiaj będę działał Smile nadrabiam posty. Najpierw Pokusa, później Oczy a na końcu Świt. ..

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[4850]
czegoj[3211]
8art[2222]
koszal[2002]
Treant[1821]

Ostatnia aktualizacja
dretch
czegoj
Sigil
Suriel
deliad

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką