26.07.2017 08:32:49
Nawigacja
ŻELAZNE KRÓLESTWA
Wstępniak
Podręczniki, zasady oraz recenzje
Opis świata
Historie kolejnych nacji
Bestiariusz
Manual botmistrza
Skrypty generalskie
Przewodnik obieżyświata
Akta Gavina Kyle
Scenariusze
Opowiadania
Forum Żelaznych Królestw
Dział PBF
Zanim Zaczniesz
Otwarte Sesje PBF
Wirtualne Elizjum
w świecie Wampira
TYLKO ZALOGOWANI

DrecarE: Wirtualny Podręcznik
Geografia DrecarE
Wymiar Czasowy
Rasy DrecarE
Kultura Istot
Tworzenie Postaci
Mechanika Gry
Magia
Technologia
Bestiariusz
Ostatnie artykuły
Hassosac
Osobliwości i dziwy ...
Profesja do KC - Bes...
Kubo - prawdziwy bard
Orchiańskie sztuki w...
Nowa profesja - opry...
Uroki księżycowe
Rawenna i Asmodeusz
Nowe oblicze Sharami
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
Kanibalizm na Orchii
DE - Tworzenie Postaci
DE - Nowe mapy
Rasy DrecarE
Nowe Role Zawodowe
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum
Ostatnie komentarze
Newsy
Dawaj, dawaj będzie do...
Cieszę się, że skorzys...
Przeszedłem całość i g...
A ja olalem babę i sko...
Już poprawione, dzięki...
Artykuły
Oggy - Zajadłość - b...
Siódme wtajemniczenie ...
Jezeli ofiara jest zby...
Nie można się nie zgod...
Stworzenie jej zajęło ...
Galeria
Zgadzam się z Nantarem...
Uważam że pełny opis c...
Ikonki zastępujące np....
Tak zupełnie w ramach ...
Czyli czerń i biel :) ...
Dodatkowe strony
Hmm chyba część błędów...
Paragraf 82 brak linka...
Te które wyłapałem, że...
Podam wieczorem jak bę...
Może te problemy wynik...
facebook
Zobacz zdjęcie
Galeria zdjęć > Autorskie projekty Naszych użytkowników > Alchemik Krąg I - Magiczna siła Na początek Poprzednie Następne Na koniec
Alchemik Krąg I - Magiczna siła
Protoyp v.1.1

Data: 20.01.2017 15:35
Dodane przez: dretch
Wymiary: 717 x 1115 pikseli
Rozmiar pliku: 1.41MB
Komentarzy: 11
Ocena: Brak
Liczba wyświetleń: 552
Komentarze
#1 | czegoj dnia 20.01.2017 15:41:11
Osobiście zmniejszyłbym obrazek i popracował nad wielkością tekstu. O ile tutaj się mieści, to opis czaru i czas działania mogą być znacznie większe. Dodatkowo odchodzi kwestia grafik. Dla mnie tak karta bez głównej grafiki będzie znacznie fajniejsza. Elementy jak najbardziej tak, natomiast zdecydowanie więcej opisu.
#2 | dretch dnia 20.01.2017 15:46:03
Owszem był problem z wielkością tekstu. Ten czar się zmieścił, wiem że niektóre mogą się nie zmieścić - sic! Co wtedy zrobić. Na tą chwile nie mam pomysłu. Wracając do grafik, póki jest to na potrzeby własne użyję google.

Pozostało pytanie, gdzie zmieścić ikonke odporności? O niej zapomniałem, teraz to widzę. Może wrzucić ją pod ikonkę klepsydry? Wyrównać itd. I będzie to grało? Jak myslicie.

Czegoj dziękuję za opinię!
#3 | czegoj dnia 20.01.2017 16:14:15
Zapominałeś jeszcze kręgu i obszaru działania. Także jak mówiłem. Zrezygnuj z głównej grafiki a daj więcej elementów opisowych. Lepiej dodać jakiś zabawny tekst, jakiś smaczek niż grafikę, zwłaszcza, że będą one różne.
#4 | dretch dnia 20.01.2017 16:32:24
Niestety do czytania karty potrzebna jest krótka legenda.

Obszar działania: górny prawy róg. <- Przepraszam chodziło Ci o obszar nie zasięg!

Faktycznie zasięg jest na górze po prawej stornie. Obszaru brakuje. Zastanawiam jak go dodać?

Ikonka pięści/łuku/bądź oka, analogicznie okresla zasięg (bliski, 1 istota, i spec) / zasięg daleki/ zasięg wzroku.

Krąg I na środku karty.

Prawy górny róg ikonka alchemi.
Ikona klepsydry czas rzucania,
Ikonka Ręki - koszt PM
Ikonka zegara słonecznego - czas trwania
#5 | czegoj dnia 20.01.2017 17:09:05
Bravo ja. Nie zauważyłem kręgu.

Według mnie zrezygnuj z głównego zdjęcia, a ikonki umieszczaj po kolei z opisem prosto z czaru. Sam opis ikonek możesz zrobić na oddzielnej karcie i będziesz miał legendę.
#6 | Treant dnia 23.01.2017 11:24:53
Grafika zajmuje za dużo miejsca. Może jestem staroświecki, ale podobały mi się zawsze monochromatyczne karty czarów do Magii i Miecza, choć stopień skomplikowania tamtejszych nieporównywalnie mniejszy. Choć pomysł na rekwizyt fajny, to opisów części czarów nie zdołasz pomieścić na karcie.
#7 | dretch dnia 24.01.2017 12:39:10
Czyli czerń i biel Smile dziękuję za kolejne komentarze. Na tę chwile dokończe ten projekt do momentu druku jak będę mieć karte w ręku wtedy wiele się wyjasni.
#8 | czegoj dnia 25.01.2017 20:34:11
Tak zupełnie w ramach zabawy:
www.krysztalyczasu.pl/images/photoalbum/useralbum_8/prototyp.png
Jeśli byłoby zrobione w lepszej jakości to właśnie takie karty interesowałby mnie. Prosta grafika, wykorzystane miejsce i fajny rekwizyt dla graczy (nim jestem ostatnio najczęściej).
#9 | Treant dnia 26.01.2017 12:01:41
Ikonki zastępujące np. koszt w PM wyglądają ładnie, ale jest co najmniej kilkanaście czarów (głównie klerycznych), które można rzucać z myślą o zmianie podstawowego efektu działania, różnicując tym sposobem wydatek w PM. Chodzi mi np. o kapłańskie Wywołanie/Przełamanie zmęczenia, druidyczne Wywołanie wiatru czy Objawienie ewidentnego zła/dobra.
#10 | Nanatar dnia 01.02.2017 21:05:43
Uważam że pełny opis czaru nie jest konieczny, czasem wręcz niemożliwy (magiczne perfumy), taki opis jest dostępny na stronie, lub w książce. Karta powinna być skojarzeniowa. ułatwiać graczowi, lub MG właściwy wybór z pośród kilkunastu innych podczas dynamicznej rozgrywki. Ważne by informacje istotne dla danego czaru obszar, czas działania były czytelne i intuicyjnie oznaczone. Mi obrazek się podoba, wolę kolorowy (czarno-białe to są artystyczne zdjęcia), to on pierwszy ma naprowadzić na właściwy wybór w tej krótkiej chwili [chyba że pozwalacie w krytycznym momencie akcji studiować graczom listę czarów-jeszcze gorzej jak robi to MG]. Najtrudniej będzie utrzymać całą talię w jednej estetyce. Ale rzeczy łatwe są nudne. Powodzenia Dretch .
#11 | Knurion dnia 02.02.2017 12:12:18
Zgadzam się z Nantarem. Mnie również podoba się kolor, nie potrzebuje pelnego opisu czaru od tego są inne zrodla.
Nie moge się doczekać innych kart oraz jest to fajna zachęta do pogrania alchemikiem Smile
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Suriel
26-07-2017 08:22
Wszystkiego najlepszego Oggy ty młodziaku! piwko

lightstorm
25-07-2017 23:52
masz PW Keth

Nanatar
25-07-2017 23:49
orkony w bestiariuszu są, czyli gdzieś żyją. podobnie ogryliony i szklary. Czy są elfyriony?

Suriel
25-07-2017 23:18
Natomiast jako półbogo tym etosie... Czy myslisz że bóstwo wiedzy sekretnej i zakazanej cofnelo by się przed aktem kanibalizmu gdyby chodziło o rytual lub magię czy wiedzę? evilsmile

Suriel
25-07-2017 23:12
Skoro nawet orki wytłukły wśród swoich kanibali, nie pamiętam jak się nazywały chyba orkony to propozycja powinna być odebrana raczej jako bluźniercza.

Keth
25-07-2017 22:37
Interesują mnie Wasze przemyślenia odnośnie orchiańskiego kanibalizmu. Wpisy w rzeczonym topiku poproszę!

Suriel
25-07-2017 21:48
Keth no właśnie... Frown Dtknales sedna. Gkeboko ubolewam że znowu szykuje się klasyczne gej party i że na 9 apostołów nie ma ani jednej cycatej wiernej.

Suriel
25-07-2017 21:46
Grin Niezłe Nant. I gdzie każde otwarte Okno staje się pokusą dla złodzieja zwanego Czarnym Świtem.

Keth
25-07-2017 21:05
Pfft

Nanatar
25-07-2017 20:53
W bladych godzinach przedŚwitu, gdy każde Okno, jawi się nową Pokusą Duszy

Suriel
25-07-2017 20:48
Dretch czyli Pokusa w Oknach przed Świtem. W jaką ty dzielnicę trafiłeś. Grin

dretch
25-07-2017 20:22
Dzisiaj będę działał Smile nadrabiam posty. Najpierw Pokusa, później Oczy a na końcu Świt. ..

NickPage
Najczęściej oglądane
deliad[4850]
czegoj[3211]
8art[2222]
koszal[2001]
Treant[1821]

Ostatnia aktualizacja
dretch
czegoj
Sigil
Suriel
deliad

Wszystkie NickPage
Rzuć kostką