Przedstaw się

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Przedstaw się

Post autor: czegoj » 20 listopada 2008, 00:31

Spróbuję ja pierwszy. Jakby co zawsze można usunąć. Daniel, lat 30. Gram od jakiś 15 lat. Głównie Kryształy, chociaż były i inne.:P

leobardis
Reactions:
Posty: 451
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:02

Post autor: leobardis » 20 listopada 2008, 17:38

Adam - lat 31. Gram od mniej więcej 15 lat w "Kryształy Czasu". Były też inne systemy, ale zawszę wracałem do KC. moja ulubiona kasta to kasta czarodziejska a mój obecny bohater to czarnoksiężnik-alchemik POZ 13/6 (chyba najpotężniejszy w karierze czarnoksiężników w naszym teamie)
[center]Nie dostaniesz drugiej szansy, by zrobi? dobre pierwsze wra?enie.[/center]
[center]Obrazek[/center]

Awatar użytkownika
venar
Reactions:
Posty: 1590
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:01

Post autor: venar » 20 listopada 2008, 19:48

Tomek - lat 33. W KC gram od 1993 roku, to były początki. Później kolejne, trochę się przewinęło ich. W między czasie LARP Necronomicon, wszystkie edycje (pozdrawiam klan O'Callanów z Perukiem i Adamem na czele oraz Kiro - jeśli to czytają). Od początku MG czasem udało się pograć. Sentyment do KC został i dlatego dziś powstaje ten portal.
Ostatnio zmieniony 20 listopada 2008, 20:04 przez venar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie zgadzam si? z Twoimi pogl?dami, ale po kres moich dni b?d? broni? Twego prawa do ich g?oszenia

nospe
Reactions:
Posty: 189
Rejestracja: 20 listopada 2008, 15:08
Kontakt:

Post autor: nospe » 20 listopada 2008, 23:01

Kamil, rocznik '83, pierwsza moja przygoda z KC odbyła się w '95 - pamiętam jak dziś ten nastrój i coś nowego pojawiło się w moim życiu - gry fabularne. Najwięcej grałem w KC, od kilku lat nie grałem bo team się rozpadł dawno temu... chętnie bym zagrał w rzeczywistości jak i via IRC.
Mój browar - SPECJAL, mój linuks - PLD, moje RPG - KC.

kanenas