PBF - Pokusa Nieskończoności

Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 7 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: dretch » 16 lipca 2019, 09:15

Dziękuję, tak tempo padło. Teraz już wiem, że wole być MG w sesjach live. Może kiedyś na Kryształkonie poprowadze dla tej zgrai kultystów kolejną sesje, kto wie, kto wie. Myślę, że możemy jeszcze upłynnić fanty, ale podniesienie na poziomy możemy załatwić technicznie, chyba, że ktoś chce podjąć się opisania szkolenia Sureliona? Wracając do zdobycznych przedmiotów to trochę się ich zebrało. Czy ktoś chce się pokusić o liste przedmiotów?
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: Suriel » 16 lipca 2019, 11:19

Parę słów o sesji Pokusa i prowadzeniu. Powiem tak... gdyby nie tempo to sesja była by bardzo fajna. Pierwsze sceny z deszczem nadały kapitalny nastrój, naprawdę czułem ten klimat. Najbardziej jednak stresującą sceną był dla mnie szaleńczy plan morderstwa na czarodziejce i jego wykonania. Już dawno się tak nie stresowałem. Wiem, że powiało grozą i mogło zniechęcić do gry ale zrobiłem to by pokazać, że Surelion ma charakter nie przestrzegający praw. Liczy się dla niego jedynie wiedza . Jest zatem gotów tak samo kochać jak i niszczyć by cel ów osiągnąć. Żadnych barier. Dla niego to tylko środki by osiągnąc cel swojej boskości która go definiuje. Tymczasem, realizując plan natrafiłem na opór moralny w samym sobie (co tak na marginesie chyba dobrze o mnie świadczy), który musiałem przewalczyć. Było to nieco rozwojowe, bo bez tego szelmostwa nie było by kolejnej postaci tj. Abdela Sanguine. Chociaż muszę przyznać, że akurat rozwój w stronę zła, nie jest kierunkiem z którego byłbym jakoś szczególnie zadowolony. Teraz dla równowagi myślę o chorym umysłowo palladynie. :D
Reasumując w wielu miejscach grało się naprawdę fajnie. Masz klimatyczne dobre sceny (np. scena z lustrem przez które mówił do nas "ojciec"). oprócz tego szacunek za ciekawych i myślących NPCów. Tam była inteligencja a nie tylko bezmózgie pachołki wysyłane przez MG. Czułem to.

A teraz minusy sesji.
Największym problemem w tej sesji dla mnie była jej rozwlekłość w czasie, na jeden posta czekało się miesiącami i po chwili sam nie wiedziałem co zamierzałem zrobić. Skarbnik nas trochę wyrolował dlatego, że miałem plan który ostatecznie przepadł w mrokach niepamięci.
Druga sprawa, to że niektóre posty byłby lepsze gdybyś choć raz je sam przeczytał najlepiej już następnego dnia. Literówki i niektóre niejasność szybko by zniknęły.

Podsumowując grało się naprawde fajnie, kiedy się grało a nie stało. Jak już stanęliśmy to lipa. Wniosek: nie należy się żenić w trakcie prowadzenia przygód. Nigdy! :lol:


***


Ok, no to teraz co do kwestii technicznych na koniec sesji. Myślę Dretch, że powinieneś w technicznym trybie rozwiązać kilka nurtujących spraw, przed kolejną sesją. W technicznym, bowiem sami zrobimy sobie z tch tematów sandboxa na posta czy dwa w odrębnym wątku jaki zamierzam założyć.

U mnie na przykład jestem ciekaw o:

1). Samoszkolenie, czas etc ile trwało, w czasie którego wpadam w medytacyjny letarg gromadząc PM (którego mało) i czy mam poziomy

2). Jestem tez ciekaw, czy do łodzi wsiedli jacyś uciekinierzy z wyższych sfer, czy też każdy może olał propozycję. Jest to wbrew pozorom bardzo istotne.

3). W ostatnim poście Ketras miał polecenie zbierać amulety i inne ciekawe fanty co z tym?

4). Będę chciał identyfikować wszystkie 3 zwoje magiczne w tubie, co na nich jest i ewentualnie wymienić je na czary półboskie z tych samych kręgów, czyli 1:1 z ewentualną niewielką dopłatą

5). Będę identyfikował też :

"wisior magiczny"
"mieszek wyczuwalna magia, wykonany z srebrnych okręgów, przedziwna konstrukcja jak kolczuga, góra woreczka związana była grubym rzemieniem i zapieczętowana lakiem. W środku poruszał się wyczuwalny okrągły kształ, przy lekkim zgniataniu szeleszczący jak zwitek liści"
Jak rozumiem w mieszku był totem, który oddałem ale chciałem się nie pozbywać samego mieszka, pytanie czy tak dało radę. Jeśli tak, to identyfikuję mieszka.

Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
Nanatar
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 142 times
Polajkowany: 107 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: Nanatar » 16 lipca 2019, 14:22

Wedle tego co odnalazłem bard miał 137 PD dodać 276 mamy w sumie 413 PD, tak więc czwarty gwarantowany i pędzi ku piątemu. Ale to długa droga bo obecnie ma poziom zerowy.

Z poprzedniej wyprawy za jezioro pozostały chyba jeszcze dwie drewniane typowe tarcze, dwa kurtkowo-metalowe pancerze i trzy typowe miecze, ze dwa noże typowe - to do spieniężenia na spółkę z Milcarrem.
nóż ciężki typowy z ząbkami (+ obrażenia wtórne)
cienki złoty pierścionek z fioletowym klejnotem
Pochwę od miecza skórzana
mieczyk
sakiewka 31ss
pierścień srebrny
bełty 6 szt.
kindżał
dobre skórzane buty
cienki złoty pierścionek z szafirem,
srebrny pierścień
skórzany pas
kobiece ubrania dworskie,
ubrania dworskie na chłopca,
ekstrawaganckie buty,
koronkowe rękawiczki,
srebrna brosza,
Bard pozbędzie się również: nóż typowy zadający obrażenia wtórne, bełty 6 sztuk, kindżał.
Dużo już bardziej dyskretnie: garderoba dziecięca i kobieca, dodać buty ekstrawaganckie i rękawiczki - wszystko dopiero po sprawdzeniu magiczności żebyśmy nie sprzedali czegoś cennego.

pochwa na jaki jest miecz? jak da się przerobić na bastard sword to pozostawię, pas skórzany jeśli pasuje też się przyda. Dobre skórzane buty pasują z pewnością. Biżuterię na razie też pozostawi bard na wszelki wypadek. Ale w pierw proszę o info czy coś nie jest magiczne, w ostateczności Eszar poprosi o to samego Mistrza, zanim ten zapadnie w długi sen.

Półelf stracił sieć, ubranie i część instrumentu. Na barce zostawił też spiżowe maski. Pozostała mu jednak jeszcze jedna mikstura lecząca. (k100 obrażeń). Kiedy wreszcie wybudził się po najcięższym okresie rekonwalescencji, leżała koło niego piękna lutnia i nikt nie wiedział skąd się wzięła.

Przychylam się do propozycji Suriela, podsumuj to tylko, właściwie dla mnie ważne są informacje, które przedmioty są magiczne, dotyczy to również strojów. Resztę już sobie jakoś ogarniemy.



Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 7 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: dretch » 16 lipca 2019, 15:11

Ok, widzę jeszcze kilka kwesti które ogarnę w technicznym. Proszę jeszcze 8arta oraz Ketha o ewentualne uwagi oraz wątki które cchcielibyście żebym wyjasnił. Będę przekopywał posty od początku w celu zgromaczenia wszystkich informacji nt. fantów które zdobyliście oraz tych które sprzedaliście , wiem że Ketras coś upłynnił. Chyba kusze Aklity z domostwa bednarza. Sprawdzę, zrobie listę. Pozostanie wam decyzja co zostaje a co zmieniamy na kosztowności. Ps. Eszar zmienił zbroje, zalożył ją przed wizyta u golibrody. Czy ją zostawiasz do przeróbek cz wracasz do swojego typowego odzienia?
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

Awatar użytkownika
Nanatar
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 142 times
Polajkowany: 107 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: Nanatar » 16 lipca 2019, 15:41

Odzienia już nie miał, to był główny powód nałożenia niezbyt efektownego okrycia. Tak więc na chwilę końca przygody nie miał nic innego jak kurtkowa, chyba że przetrwało efektowne ubranie uszyte na miarę przez krawca Skarbnika. Wszystkie skarby, które ma bard pochodzą różną drogą z powozu, lub od akolitów i od skarbnika. Jeśli koniecznie czujesz się w obowiązku przeglądać cała treść... Po ubraniach pozostaną też porządne skrzynie, może nadadzą się na skarby.
W kwestii ubrania to z pewnością pozostawi bard pancerz kurtkowy, lub kurtkowo- metalowy typowy, jeśli taki będzie w zestawie na sprzedaż, powinien posiadać przynajmniej dwie zmiany zwykłych ubrań i coś na kształt skóry zwierzęcej pojedynczej. Wszystko zależy ile wyczesze ze sprzedaży. Z wyceną dóbr nie powinien mieć problemu, może nawet coś tam podfałszuje, przyfastryguje, żeby ukryć wady.

Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 7 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: dretch » 16 lipca 2019, 16:16

Jasne zrobię jeszcze raz spis przedmiotów. Pytanie czy 8art i Keth chcą wiedzieć coś więcej na co powinienem zwrócić uwage przeglądajac od nowa Pokusę
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6200
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Polajkował: 105 times
Polajkowany: 75 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: 8art » 17 lipca 2019, 09:54

Sesja klimatycznie bardzo fajna. Fajne opisy. Na literówki postów pisanych z komórki nawet nie zwracałem uwagi. Sam znam ten ból z autopsji. Historia fajnie zakręcona. Nie będę oryginalny pisząc, że bolączką były niemiłosierne lagi, które spowodowały, że straciłem zainteresowanie sesją, a po każdym updacie co k5 miesięcy musiałem czytać poprzednie posty, bo nie pamiętałem o co kaman. Myślę, że percepcja byłąby znacznie lepsza gdyby posty były regularne, bo chyba wszyscy byliby na czasie, ale wiem jakie jest życie i sam bez winy nie jestem.

Nie pamiętam, czy Milcarr wpadł w posiadanie czegoś, co wymagałoby jakiejś uwagi z mojej strony. Chce podnieść się na poziom :)

Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 7 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: dretch » 17 lipca 2019, 16:49

Przeczytałem posty i:
Wasz skarb to:
KETRAS: Znalazłem post w który zwiększam twóje WI o 1 pkt. Uzupełnij prosze kartę.

lekki pierścieniem ze srebra z dużą zabudowaną koroną z insktypcją pająka i muchy (ukryty schowek z zielem?) [Wartość 22 ss]
Wysoszone dar sor (krwawe ziele) 1 porcja
Spoiler!
– powoduje krwotok wewnętrzny po wypiciu (na każde 25ml 10 procentowego roztworu) zadając 1–100 ran ew. połowę (skondensowane ma ostry, gryzący zapach); spotykane w gęstych lasach.
[6sz]
Nóż ciężki typowy + wtórne [8sz]
Skórzany Pas [8sz]
Złoty pierścien - obrączka [32sz]
14 sz i 51 ss.

MILCAR:
- Pas z nożami z wypaloną literą A (ukryta kieszenią?) [Wartość 11sz]
- Mieszek ze skóry gada z substancją: sands sor (piaskowe ziele) 1 porcja
Spoiler!
– stężony wywar z niego (ew. długotrwałe żucie) daje oleistą ciecz, która w zetknięciu z krwią powoduje po 1-5 rund paraliż, ew. brak efektu; spotykane na piaskowych wydmach.
[48sz]
- nóż ciężki typowy + wtórne [8sz]
- Mały nóż, który świetnie leży w dłoni z zdobioną rękojeścią ( +10Tr;+1AT;1/2WYT). [2sz]
- 1 fiolka święconki
- Kopa złota 308 sz (dwie skrzynie drewniane)
- złote pierścień [21sz]
- złoty pierścień [22sz]
- złoty pierścień magiczny
- brosza z rubinami [190sz]
- złoty wisorek [amulet PM: 35]
- platynowy kolczyk z szmaragdem [178sz]
- platynowa spinka do płaszcza [95sz]

ESZAR
- wisior magiczny,
- cienki złoty pierścionek z fioletowym szafirem magiczny
- Pochwę od miecza skórzana (miecz lekki) [3sz]
- Mieczyk  [5sz]
- Sakiewka 31ss
- pierścień srebrny [12ss]
- nad wyraz wypchaną sakiewkę pełną srebrnych monet 90 ss
- pierścień srebrny arydzieło (rzeźbiony w połykajace się smoki) [110sz]
- Bełty 6szt. [3ss]
- kindżał [6sz]
- dobre skórzane buty [87ss]
- skórzany pas [3sz]
- kobiece ubrania dworskie [24sz]
- ubrania dworskie n chłopca [18sz]
- ekstrawaganckie buty [14sz], 
- koronkowe rękwiczki [10sz]
- Lniany wór [1ss]
- skórzana pancerz (kurtkowa typowa)
14sz


SURELION
Tuba
- MAG Krąg 1-szy, czar nr 10: UDERZENIE WIATRU [Energia]
- CZARNOKSIĘŻNIK Krąg 1-szy, czar nr 3: SFERA BÓLU [Szok]
- KAPŁAŃSKIE Krąg 2-gi, czar nr 10: ROZUMIENIE MYŚLI [Zaklęcie]
- Mieszek wykonany z srebrnych okręgów, przedziwna konstrukcja jak kolczuga, góra woreczka związana była grubym rzemieniem i zapieczętowana lakiem magiczny. [2sz]
- wisorek na srebrnym łańcuszku o kształcie humanoida wykonanego z onysków magiczny

Skarb który zostawiliście i przepadł:

Na dziedzincu przed pracownią bednarza
- Kurtkowa zbroja z orka pokonanego
- Miecz który wypuścili przerażeni Bury i Chydy
- wór z magicznym mięsem
Pracownią bednarza
- truchło wilka
- zniszczona kareta
- kurtkowa metalowa zbroja pokonanego orka (ten kusznik)
- 10 bełtów, skąd czołgał się kusznik
- długi zakrzywiony nóż, z wyglądu przypominający nie do końca wygięty sierp

Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: Suriel » 17 lipca 2019, 16:51

Tam jakiś kuferek ze złotem się rozsypał podczas pogoni z tego co pamiętam. No i coś tam z tego wbrew tłuszczy zostało jednak wychapane. :wink:
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
Nanatar
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 142 times
Polajkowany: 107 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: Nanatar » 17 lipca 2019, 19:25

Na poprzedniej stronie w spoilerach są też wymienione przez Dretcha skarby. Tak bardziej u góry strony niż na dole post techniczny. Moja lista z grubsza się zgadza, ją skopiowałem powyżej. Eszar przemówi do wyobraźni Saar -Sansar'a i na wszelki jeszcze wypadek sprawdzą każdą srebrną monetę na magiczność, przy okazji bard pobierze pierwsze lekcje wykrywania magii.

Czy to jest zatem ostateczna lista zdobyczy? Jeśli tak zabiorę się do paserstwa, nie ukrywam, że bard z pewnością będzie się ostro targował, mimo wrodzonej rozrzutności.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: Suriel » 17 lipca 2019, 21:49

Cóż, z mojej strony na pewno trzeba będzie sprawdzić magiczność:
- Tuby
- Mieszka wykonany z srebrnych okręgów, przedziwna konstrukcja jak kolczuga, góra woreczka związana była grubym rzemieniem i zapieczętowana lakiem magiczny.
- I wisorka magiczny.

No i oczywiście po identyfikować. Dobrze byłoby sprawdzić magiczność wszystkich zdobytych przedmiotów, takk na wszelki wpadek, żeby coś nie umknęło. Pytanie czy damy radę...

Poproszę też o kwestię podniesienia poziomu na 4 Poz w ramach samoszkolenia. Interesuje mnie ile to zajęło (jakieś miesiące to będą...).
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 7 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: dretch » 20 lipca 2019, 16:50

Ok, dajcie mi chwile ogarnę MiMy ze skarbami i poturlam kostkami. Również w kwestii waszego awansu.
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: Suriel » 21 lipca 2019, 10:36

Mój mi juz wyturlał uprzejmie Bazyl. Już nie mogłem się doczekać. Musiałem się podnieść.
Interesują mnie jedynie przedmioty i to co pisałem powyżej. Czyli czy ktoś z tamtych kultystów, z barki wsiadł na naszą łódkę. Środek jeziora Dan Ungan jest wprost idealnym miejscem by na spokojnie przedyskutować kwestie zmiany wiary. Zwłaszcza kiedy łódź obsadzona jest w całości twoimi kultystami.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 7 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: dretch » 22 lipca 2019, 12:03

MILCAR

Złoty pierścień magiczny - Cięcia materii: (1)posiada w sobie zaklęcie o w/w nazwie, możliwe do aktywacji (potarcie i skupienie 6s) 1/dzień. (2) Cięcie materii CIĘCIE MATERII (Petryfikacja) POZ 5 alchemika.
Spoiler!
KRĄG: III (czar nr 6)
ZUŻYCIE PM: 6
CZAS RZUCANIA: 3 segmenty
ZASIĘG RZUCANIA: spec. (bliski/dotyk)
CZAS DZIAŁANIA: 5 rund (wymaga podtrzymania)
OBSZAR DZIAŁANIA: szer. 6 cm, dług. i głęb. 1
OPIS: Czar tnie każdą powierzchnię, wiodąc palcem wzdłuż linii cięcia. Określa głębokość i szerokość cięcia. Cięcie materii powoduje 15 uszkodzeń, zaś istotom żywym zadaje 150 obrażeń. Liczba obrażeń zmniejszana jest o wyparowania na obrażenia cięte. W wypadku zewnętrznych zbroi i ubiorów 1/10 część zneutralizowanych przez nie obrażeń stanowi uszkodzenia pancerza. Cięcia można dokonywać także na odległość (zasięg bliski), jednak traci ono na precyzji, a obiekt wykonuje rzut na petryfikację. Udany rzut oznacza, że czar w danej rundzie nie zadziałał.
Złoty wisorek - przedmiot służył wcześniej jako amulet, przez co jest wydrążony w środku (społawia to jego wartość), za to posiada 35PM, zabezpieczony blokadą [amulet PM: 35]

ESZAR
Wisior magiczny - Strefy bólu: (1) posiada w sobie zakęcię o w/w nazwie, możliwe do aktywacji 2/dzień (złapanie w dłoń i wypowiedzenie słowa dolore SFERA BÓLU [Szok]POZ 5 Czarnoksiężnika.
Spoiler!
KRĄG: I (czar nr 3)
Zużywa: 5 PM
Czas rzucania: 1 segment
Zasięg rzucania: 0 (specjal.)
Czas działania: 36 rund
Obszar działania: sfera o promieniu 3 metrów
Opis: Każda żywa istota, która znajdzie się w danej rundzie w zasięgu oddziaływania czaru musi wykonać % rzut na Szok (odporność nr 4). Nieudany oznacza, że postać odczuwa straszny ból, uniemożliwiający jakiekolwiek działanie. Ofiarę taką traktuje się w tedy jakby miała tylko bierną swoją obronę (to znaczy tylko ze zbroi i ew. magii). Ofiara czaru broni się przed jego działaniem na początku każdej rundy. Udany rzut na szok oznacza, że czar przestaje na nią działać.
cienki złoty pierścionek z fioletowym szafirem magiczny - (1) daje noszącej go postaci inwrawizje (o zasięgu SZ!)

SURELION
- Mieszek wykonany z srebrnych okręgów, przedziwna konstrukcja jak kolczuga, góra woreczka związana była grubym rzemieniem i zapieczętowana lakiem magiczny - włożone przedmioty do mieszka są pod działaniem (1) konserwacja ALCH 5 Poz; po 1 dniu na przedmiot wewnatrz jest chroniony przed uniemagicznieniem (nie traci PM nawet w kontakcie z wodą) (2)
- Wisorek na srebrnym łańcuszku o kształcie humanoida wykonanego z onysków magiczny (1) brak blokady PM; (2) przez pochwycenie wisiora w dłoń możliwe jest rzucenie 1/miesiąc PRZELANIE ŻYCIA [Energia] Krąg 6-ty KAPŁAN POZ 12, [Czar specjalny]
Spoiler!
Zużywa: 120 PM/240 PM;
Czas rzucania: 10 rund;
Zasięg rzucania: bliski
Czas działania: stałe;
Obszar działania: 1 martwa istota (ew. spec.)
Opis: Czar przelewa życie z jedne istoty (np. kapłana, lub ofiary) w drugą istote. Przelanie życia z ofiary możliwe jest po wykonaniu %UM/2 oraz gdy ofiara nie odeprze %nr 4 (szok) - 24%, w tym przypadku można wykorzystac ŻYW ofiary do zasilenia kosztu 240 PM czaru. Jeżeli kapłan przelewa życie z siebie rzuca na %nr4 lub trwale traci 1/10 ŻYW). Ciało na które rzuca się czar winno być kompletne, w całości. Postać taka by wrócić do grona żywych musi przyjąć z powrotem swoją duszę do ciała, a jest to możliwe, dopiero gdy zrobi pozytywny % rzut na szok (odporność nr. 4). W wypadku nieudanego dusza ulega rozpadowi, a postać nie może wrócić do grona żywych. Postać wskrzeszona ma wraca do żywych uleczona, lecz wyczerpana. Ciało postaci wskrzeszonej jest brzydsze (traci 1/10 cześć prezencji). Także na stałe maleje odporność na szok (o 1/10 część tej odporności). Specjalne: można wykorzystać również marte ofiary, jeżeli zgon nastąpi nie poźniej niż 1h od momentu rzucenia czaru.
(3) trzymajac wisior w dłoni oraz po słowach modlitwy można 1/dzień rzucić czar Rozmowa z martwym Krąg 3-ci, KAPŁAN POZ 6 [czar specjalny]
Spoiler!
Zużywa: 60 PM
Czas rzucania: 1 runda
Zasięg rzucania: specjalne
Czas działania: 6 rund (specjal.)
Obszar działania: 1 istota (specjal.)
Opis: Zaklęcie pozwala na kontakt z znaną rzucającemu osobą która jest martwa. W miejscu gdzie przebywa kapłan ściągana jest dusza na krótki okres. Każda runda obecności duszy wysysa 1pkt EŻ/r chyba, że uda się %4 szok. Można nawiązać konwersację z martwym jakby był tuż obok o ile chce rozmawiać, choć można zadać jedynie 6 pytań.
***

Suriel
1). Samoszkolenie, czas etc ile trwało, w czasie którego wpadam w medytacyjny letarg gromadząc PM (którego mało) i czy mam poziomy

Umiejętność zapadania w letarg medytacyjny
- 1 dzień + 1 dzień na POZ, czyli z 1 na 2 (2 dni) z 3 na 4 Poz ( 3 dni)

2). Jestem tez ciekaw, czy do łodzi wsiedli jacyś uciekinierzy z wyższych sfer, czy też każdy może olał propozycję. Jest to wbrew pozorom bardzo istotne.

Niestety nie, wyższe sfery zostały aresztowane przez straż, na szczęście Eco was uprzedził. Żaden z akolitów nie wsiadł z wami na łódź. Widzieli rzeź gdyby sprawy potoczyły się bardziej bosko, kto wie.

3). W ostatnim poście Ketras miał polecenie zbierać amulety i inne ciekawe fanty co z tym?
Owszem, jednak Ketras był w takim szoku, że ledwo co uszedł z zyciem, wyczołgujac się jako ostatni z płonącej barki zdołał tylko pochwycić ceremonialny sztylet.

KETRAS:

dopisz proszę:
CEREMONIALNY SZTYLET (wykorzystując do zabicia ofiary - jeżeli dane bóstwo/rytuał tego potrzebuję otrzymuje się +10Wi oraz +10UM)
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

Awatar użytkownika
Nanatar
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 142 times
Polajkowany: 107 times

Re: PBF - Pokusa Nieskończoności

Post autor: Nanatar » 22 lipca 2019, 14:15

Zasięg 0 w opisie czaru strefa bólu oznacza, że rzucający znajduje się w środku działania czaru. To jak z działaniem na niego. Nie wspominając, że czar zmiata i sojuszników. Ups!!! Czy ma jakąś antyodporność? Czy pozostaje w miejscu rzucenia po opuszczeniu tegoż przez rzucającego?
Z oryginalnego opisu wynika, jakby nie działało na postać centralną, ale nie jednoznacznie.

A pierścionek, to damski, czy uniseks? Wejdzie na mały palec?

ODPOWIEDZ