Wampirzy Sandbox - techniczny
Pytania ode mnie:
1. Skoro pojawiła się mapa to czy już wiadomo w jakim kraju / mieście będziemy grać?
2. W jakich czasach i z jakim poziomem technologicznym będziemy grać? (Mam pewne podejrzenia, ale wolę się upewnić.)
3. Czy oprócz tego, że niedoświadczeni gracze nie powinni wybierać ciężkich klanów czy linii krwi, są jeszcze jakieś ograniczenia odnoście pokolenia, wieku postaci czy czegokolwiek (poza statusem i niektórymi cechami pozycji o czym było wspomniane)?
Tak wiem, że trzeba być świadomym czy się daną postać ogarnie i nie chcę grać matuzalemem Pytam po prostu.
1. Skoro pojawiła się mapa to czy już wiadomo w jakim kraju / mieście będziemy grać?
2. W jakich czasach i z jakim poziomem technologicznym będziemy grać? (Mam pewne podejrzenia, ale wolę się upewnić.)
3. Czy oprócz tego, że niedoświadczeni gracze nie powinni wybierać ciężkich klanów czy linii krwi, są jeszcze jakieś ograniczenia odnoście pokolenia, wieku postaci czy czegokolwiek (poza statusem i niektórymi cechami pozycji o czym było wspomniane)?
Tak wiem, że trzeba być świadomym czy się daną postać ogarnie i nie chcę grać matuzalemem Pytam po prostu.
-
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 25 października 2014, 09:40
1. Na 99% będzie to Dania.
2. Czasy współczesne z ograniczeniem technologicznym lat 90 tych, czyli standardowy Świat Mroku.
3. Granie 8 i 9 pokoleniem to już wyzwanie. Dla Ciebie Gohan to Pokolenie w cechach pozycji max 3 punkty. Możesz grać Ravnosa lub Giovanniego z dodatkowych klanów.
2. Czasy współczesne z ograniczeniem technologicznym lat 90 tych, czyli standardowy Świat Mroku.
3. Granie 8 i 9 pokoleniem to już wyzwanie. Dla Ciebie Gohan to Pokolenie w cechach pozycji max 3 punkty. Możesz grać Ravnosa lub Giovanniego z dodatkowych klanów.
[center]To rule in blood is to rule in truth. Ventrue Clan Motto[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 25 października 2014, 09:40
Doszedłem do wniosku, że nie wszyscy będą mogli wybrać postacie z cechą pozycji pokolenie na 5 (czyli 8 Generacja).
Bez ograniczenia są: Sigil, Frater_Terry i Oggy.
Pozostali, czyli: Suriel, Ferre, Zmarły, Mistic i Gohan max 3 kropki w pokoleniu.
Aby zredukować przewagi pokoleniowe informuje, że każdy kto będzie grał starszym (8 i 9 Generacja) może mieć umiejętności związane z technologią (np. komputery, prowadzenie, broń palna) max na 2.
Europejscy Kainici niskich pokoleń mają dużo lat, a co za tym idzie nie do końca rozumieją współczesne czasy. Wiem, że niektórzy nie byliby w stanie odegrać kogoś tak długowiecznego. Ucierałby na tym poziom całej gry.
Bez ograniczenia są: Sigil, Frater_Terry i Oggy.
Pozostali, czyli: Suriel, Ferre, Zmarły, Mistic i Gohan max 3 kropki w pokoleniu.
Aby zredukować przewagi pokoleniowe informuje, że każdy kto będzie grał starszym (8 i 9 Generacja) może mieć umiejętności związane z technologią (np. komputery, prowadzenie, broń palna) max na 2.
Europejscy Kainici niskich pokoleń mają dużo lat, a co za tym idzie nie do końca rozumieją współczesne czasy. Wiem, że niektórzy nie byliby w stanie odegrać kogoś tak długowiecznego. Ucierałby na tym poziom całej gry.
[center]To rule in blood is to rule in truth. Ventrue Clan Motto[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Ok. Ale niepotrzebnie napisałeś o tym oublicznie. Teraz wszyscy wiedzą kto kogo może zdominować za pomocą dyscypliny. Pokolenie daje batdzo duza przewage w grze j3dnemu graczowi nad drugim. Nie tylko o paloną krew tu chodzi. Sugeruję by dla każdego dosteone były te same pokolenia dajmy na to, krakowskim targiem, do 9 wlacznie. Tyle że niektórzy nie będą mogli być wampirami od dawna. Po prostu ich ojciec np z 8 pokolenia dostal zgodę na progeniture bardzo późno, z jakichś powodów (przeludnienie czy polityka).
Btw. czy demencja działa bez względu na pokolenie?
Btw. czy demencja działa bez względu na pokolenie?
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 25 października 2014, 09:40
Wyjaśniam:
1. To że trzech graczy nie ma ograniczenia w pokoleniu nie znaczy, że je wezmą. Podobnie z tymi, co mogą grać max 10-tym pokoleniem. Żaden z graczy nie będzie wiedział jakie pokolenie ma drugi gracz, bo ile kto wysypie tam punktów będę wiedział tylko ja.
2. Każdy Starszy stroni od technologii i nie będzie trudne odróżnić takiego Wampira wśród całej społeczności w mieście. Nie mając wiedzy o pokoleniu, ale posiadając informacje ile czasu dany Wampir rezyduje, możemy oceniać jego siłę krwi. Nie wyobrażam sobie, by jakikolwiek młodszy Spokrewniony, mając wiedzę o wieku Starszego próbował się z nim równać.
3. Będę prowadził bardziej kanonicznie, tak jak mówi podręcznik. Czyli masz więcej lat, masz niższą generację.
4. Oczywiście jest szansa, że jakiś Starszy stworzy potomka w czasach współczesnych. Będę w stanie coś takiego zaakceptować, ale trzeba brać pod uwagę jeden bardzo poważny fakt. Jako młody i niedoświadczony Wampir o silnej krwi, będzie na ciągłym celowniku młodszych i ambitnych Anarchistów, którzy pragnęliby jego krwi. Jak to oni mawiają: "steal some ages". Jako MG odradzam, gdyż napływ Anarchistów z północnych krajów do Danii jest duży. W mieście będą mieć swoją siłę polityczną.
5. Siła krwi nie definiuje wpływów. Młodsi mają przewagę nad Starszymi pod wieloma kątami. Decyzję podjąłem po doświadczeniach z PBF'em. Wiem, że niektórzy nie czują się na siłach grać Starszymi, a ja nie zamierzam pisać ton wyjaśniających PW podczas gry jak to się dzieje w Charleston. Dla dobra całej gry i zabawy tak musi zostać.
Demencja działa bez ograniczeń pokoleniowych.
1. To że trzech graczy nie ma ograniczenia w pokoleniu nie znaczy, że je wezmą. Podobnie z tymi, co mogą grać max 10-tym pokoleniem. Żaden z graczy nie będzie wiedział jakie pokolenie ma drugi gracz, bo ile kto wysypie tam punktów będę wiedział tylko ja.
2. Każdy Starszy stroni od technologii i nie będzie trudne odróżnić takiego Wampira wśród całej społeczności w mieście. Nie mając wiedzy o pokoleniu, ale posiadając informacje ile czasu dany Wampir rezyduje, możemy oceniać jego siłę krwi. Nie wyobrażam sobie, by jakikolwiek młodszy Spokrewniony, mając wiedzę o wieku Starszego próbował się z nim równać.
3. Będę prowadził bardziej kanonicznie, tak jak mówi podręcznik. Czyli masz więcej lat, masz niższą generację.
4. Oczywiście jest szansa, że jakiś Starszy stworzy potomka w czasach współczesnych. Będę w stanie coś takiego zaakceptować, ale trzeba brać pod uwagę jeden bardzo poważny fakt. Jako młody i niedoświadczony Wampir o silnej krwi, będzie na ciągłym celowniku młodszych i ambitnych Anarchistów, którzy pragnęliby jego krwi. Jak to oni mawiają: "steal some ages". Jako MG odradzam, gdyż napływ Anarchistów z północnych krajów do Danii jest duży. W mieście będą mieć swoją siłę polityczną.
5. Siła krwi nie definiuje wpływów. Młodsi mają przewagę nad Starszymi pod wieloma kątami. Decyzję podjąłem po doświadczeniach z PBF'em. Wiem, że niektórzy nie czują się na siłach grać Starszymi, a ja nie zamierzam pisać ton wyjaśniających PW podczas gry jak to się dzieje w Charleston. Dla dobra całej gry i zabawy tak musi zostać.
Demencja działa bez ograniczeń pokoleniowych.
[center]To rule in blood is to rule in truth. Ventrue Clan Motto[/center]
Mam pytanie odnośnie:
Które Dyscypliny to są ogólnodostępne? Wszystkie oprócz takich które są klanowe tylko dla jednego klanu? Czy jak to jest?lightstorm napisał:
Na Dyscypliny nie 3 punkty, a 5 na start. Oraz 100 Punktów Wolnych. Oprócz Dyscyplin klanowych można brać ogólnodostępne (Max na poziomie 3).
-
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 25 października 2014, 09:40
Dyscypliny klanowe max 5. Przy tworzeniu postaci dodatkowe Dyscypliny mogą być max do 3. Dodatkowe Dyscypliny to: Animalizm, Nadwrażliwość, Akceleracja, Dominacja, Odporność, Niewidoczność, Potencja, Prezencja. Biorąc zaletę: dodatkowa dyscyplina można mieć ją max na 5.
[center]To rule in blood is to rule in truth. Ventrue Clan Motto[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 25 października 2014, 09:40
Karty postaci proszę ściągać z strony https://mrgone.rocksolidshells.com/
Aby wszystkie były takie same, proponuję 2 stronicowe z wersji Revised. Są w dziale WoD=>Vampire=>Vampire Revised Sheets=>2-Page Clan Sheets.
Aby wszystkie były takie same, proponuję 2 stronicowe z wersji Revised. Są w dziale WoD=>Vampire=>Vampire Revised Sheets=>2-Page Clan Sheets.
[center]To rule in blood is to rule in truth. Ventrue Clan Motto[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 25 października 2014, 09:40