PBF - Conan Techniczny

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 21 października 2018, 22:00

Pod koniec października lub na początku listopada ruszam z PBF-em w Conanie.
Jak dotąd jest trzech Graczy.
Barbarzyńca z Cymerii, Berserker z Vanaheimu a trzecia postać to sam jeszcze nie wiem.
Mechanika Fate nieco zmodyfikowana.
Nim zaczniemy grę wstawię kilka postów z opisem miejsca akcji, będzie to Piktyjskie Pogranicze. Ale to dopiero za jakiś czas, po założeniu tematu właściwego PBF-a.
Graczy proszę o nie robienie żadnych wpisów w wątku fabularnym dopóki nie dam znać, że już można je robić.
Jeden PBF miał tam już miejsce, akcja obecnego będzie kilka lat później w świecie gry.

Wszelkie pytania proszę tutaj lub na PW.

Jak Ktoś ma ochotę dołączyć to zapraszam. Po zakończeniu Conana chcę poprowadzić Grę o Tron.

Edit:
Melduję, że w ten weekend zakończę Postaci dla Graczy (w sensie strona mechaniczna). PBF-a poprowadzę choćby nawet 1 Uczestnik został. Tak się zawziąłem.

Postaram się wrzucić też startowe posty. Z wprowadzeniem w klimat i miejsce akcji. dwd;
Ostatnio zmieniony 25 października 2018, 18:38 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Polajkował: 138 times
Polajkowany: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 26 października 2018, 14:03

Ja już nie dam rady wziąć na barki dodatkowej sesji, ale będę bardzo skrupulatnie śledził bieżącą. Ilu masz na tę chwilę graczy? Waylander faktycznie wraca do zabawy?

Jeśli chcesz, mogę pchnąć masową PW do użytkowników, żeby zwrócić na temat uwagę tych graczy PBF, których już dawno nie widzieliśmy.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 26 października 2018, 14:12

Waylander, Maciej i Ksztof.

Ale jak to wyjdzie w rzeczywistości to się okaże. Tęsknota za światem Conana i prowadzeniem mnie zmogła. Mam nieco materiałów i che poprowadzić ze znacznie większą swobodą dla Graczy niż wcześniej.

Co do masowego PW, zrób jak uważasz. Wszyscy aktywni i tak zaglądają dosyć często. :)


Postacie Graczy:


Poniżej drabina poziomu Umiejętności w Fate, (zwykły człowiek ma Umiejętności na poziomie od 0 do +2):
- 2 Fatalny
- 1 Mierny
+ 0 Słaby
+ 1 Przeciętny
+ 2 Niezły
+ 3 Dobry
+ 4 Świetny
+ 5 Wybitny
+ 6 Fantastyczny
+7 Heroiczny
+ 8 Legendarny
+ 9* Nadludzki


Druss Cymeryjczyk 190 cm, 90 kg, Aspekt główny: Barbarzyński najemnik z Cymmerii.

Historia:
Druss spędził większość swojego życia w niewielkiej cymmeryjskiej wiosce na pograniczu z Aquilonią, z powodu wielkiej sile fizycznej został doskonałym drwalem dzięki czemu pomagał ojcu Murdochowi będącemu wioskowym cieślą.
Wszystko w jego życiu zmieniło się kiedy banda łowców niewolników porwała jego siostry Credhe i Lerne oraz zranili jego ojca.
Nie tracąc czasu ruszył za nimi w pościg nie wiedzą że potrwa on prawie dwa lata i zagna go aż do Nemedii jako najemnika w służbie królestwa Aquilionii.
Zdołał w końcu odzyskać siostry i zabrać z powrotem do rodzimej wioski. Jednak zamiast wrócić do spokojnego (jak na Cymmerię życia postanowił wrócić na szlak szukając szczęścia z toporem w dłoniach).

Aspekty:
Koncept- Barbarzyński najemnik z Cymmerii, który zdobył doświadczenie (i apetyt na przygody w obcych krainach) podczas ratowania sióstr z rąk łowców niewolników.
Słaby punkt- Rycerski i miłosierny wobec potrzebujących, wiadomo, Druss potrafi być twardy, jeśli trzeba nawet okrutny, ale łatwo da się wpakować w kłopoty z powodu swojego poczucia honoru czy chęci pomocy tym którzy jej potrzebują.
Cel- Bogactwo (przede wszystkim aby zapewnić rodzinie dostatnie życie),zdobyć sławę wśród ludzi i uznanie w oczach Croma jako wspaniały i honorowy wojownik.
Przeszłość- Cymeryjskie wychowanie. Dzieciństwo nie odbiegało mu zbytnio od standardu dziecka z Cymmerii, po za tym że jego ojciec po za polowaniami i walką w wyprawach wojennych zajmował się też pracą rzemieślniczą i przekazał sporo tych umiejętności synowi.

Umiejętności:
6: Budowa
5: Walka (broń biała , topór dw +1), walka wręcz), Charyzma (+1 dowodzenie)
4: Spostrzegawczość (refleks +1, zmysły +1), Wola (dyscyplina +1), Sprawność,
3: Strzelanie (+1 rzut toporkami), Złodziejstwo (ukrywanie +1, skradanie +1)
2: Opieka nad zwierzętami (jeździectwo +1), Rzemiosło (kowalstwo +2, ciesielstwo +2),
Wiedza (wojskowość +2, leczenie +1) ,
1: Empatia (wykrywanie kłamstw +1)

Presja fizyczna (Ciało) - 6
Presja psychiczna (Umysł) - 5

Konsekwencje (rany fizyczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa
(6 presji)
Konsekwencje (rany psychiczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa (6 presji)

Współczynniki Pomocnicze Obrony i Refleks:
Spostrzegawczość 4 +1 za refleks razem 5
Obrona Fizyczna Bliska - Walka broń biała 5 (+1 za drwala) razem 6
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola 4 + dyscyplina 1 razem 5
Punkty Losu 4.


Broń:
Atak 6 Zadawane obrażenia 7 (4 za dwuręczny topór, +1 za Budowę na poziomie 6, +1 za zabójcze cięcie, +1 cymeryjska stal)
Atak 4 Rzucany topór x 2 obrażenia 4 (3 topór +1 Budowa)
Atak 3 Kusza ciężka obrażenia 4 (przebicie pancerza 2).

Zbroja kolcza średnia na tułowiu , Wyparowania stałe 2,
Punkty Losu 4.


Zdolności Specjalne:
Walka dwiema broniami (dwa rzucane topory), Widzenie w ciemności, Twardziel x2, Nieugięty x1, Regeneracja, Zabójcze cięcie, Potężny cios, Inspirujący Dowódca

Aquilończyk, wzrost, waga do ustalenia, podobnie wygląd, Aspekt główny: Aquiloński złodziej postać Ksztofa

Historia:
Do opracowania .

Aspekty:
Koncept- do opracowania na wzór Drussa.
Słaby punkt- do opracowania na wzór Drussa.
Cel- do opracowania na wzór Drussa.
Przeszłość- do opracowania na wzór Drussa.

Umiejętności:
5: Walka (miecz krótki +1, walka wręcz), Złodziejstwo (włamywanie +1, skradanie +2, ukrywanie +1),
4: Sprawność (wspinanie +2, bieganie +1), Spostrzegawczość (refleks +1, wyszukiwanie +1), Strzelanie (łuk refleksyjny +1),
3: Wola (dyscyplina +2,) Charyzma (relacje +1, oszustwo +2), Wiedza (ogólna +1, leczenie +1, trucizny +2), Budowa (siła +1, odporność +2)
2: Empatia (wyczuwanie emocji +1, wykrywanie kłamstw +1), Opieka nad zwierzętami (jeździectwo +1 obłaskawianie +2)
1: Rzemiosło (naprawianie +1)

Presja fizyczna (Ciało) - 5
Presja psychiczna (Umysł) – 5

Konsekwencje (rany fizyczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa
(6 presji)
Konsekwencje (rany psychiczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa (6 presji)

Współczynniki Pomocnicze Obrony i Refleks:
Spostrzegawczość 4 +1 za refleks razem 5
Obrona Fizyczna Bliska - Walka broń biała 5 Mistrz miecza +1 razem 6
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola 3 + dyscyplina 2 razem 5
Punkty Losu 4.

Broń:
Atak 6 Zadawane obrażenia 5 (3 za miecz krótki, +1 akbitańska stal, +1 trafienie w czuły punkt)
Inne bronie do ustalenia
Zbroja do ustalenia , Wyparowania stałe do ustalenia,
Punkty Losu 4.

Zdolności Specjalne:
Widzenie w ciemności, Twardziel x1, Nieugięty x1, Mistrz miecza +1 Atak, Szczęściarz, Zwinność kota, Czujny sen




W tygodniu dam kilka postów wprowadzających.
Proszę nic nie pisać dopóki nie dam znać, ze Gracze mogą już robić wpisy.

W przyszły weekend ruszamy. Tempo nie będzie jakieś porywające z racji na brak czasu u części Graczy. Zobaczymy jak wyjdzie.
Zaczniemy prolog na Północy w Cymerii na pograniczu jej ziem z Aesirami i Vanirami. Takie wprowadzenie i scalenie drużyny.

Potem przeskok w czasie na ziemie Aquilonii graniczące z Piktami. Tam właściwa kampania się rozegra.
Ostatnio zmieniony 15 listopada 2018, 20:27 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Waylander
Reactions:
Posty: 476
Rejestracja: 08 listopada 2012, 08:12

Post autor: Waylander » 29 października 2018, 19:00

Oj wracamy do piktyjskich lądów, wracamy. Ciekawe czy nasza stara znajoma znów żyje:P
Ostatnio zmieniony 29 października 2018, 19:27 przez Waylander, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 01 listopada 2018, 11:08

Maciej i Ksztof proszeni o uzupełnienie brakujących elementów postaci.

W weekend rozpoczniemy, chyba że Komuś nie pasuje. Na początek przygoda na Północy, potem w gościnę do szczepu Drussa.

Edit:

Nadal czekam na uzupełnienie opisów postaci, to zajęcie na 15 do 30 minut.

Jak rozumiem nie macie czasu?. To czekam na informację, kiedy możemy zacząć i kiedy uzupełnicie opisy Postaci ?, także o ich imiona oraz brakujące uzbrojenie. To także ostatni moment na jakieś zmiany, w sensie umiejętności, stylu walki itp.

Jaką proponujecie częstotliwość wpisów?. Tak realnie ?. Bo jak na etap początkowy to strasznie opornie to idzie.

Chcecie by Wasze Postaci się znały już czy też nie?
Ostatnio zmieniony 03 listopada 2018, 19:48 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

maciej
Reactions:
Posty: 1374
Rejestracja: 29 marca 2012, 21:53

Post autor: maciej » 04 listopada 2018, 11:59

HROTH SKRWAWIONY
Aspekt główny: Vanirski berserker.
Wyglad:rosły vaniryjczyk,o ciele pokrytym licznymi szramami i rytualnymi malunkami,włosy wysmarowane zwierzęcym tłuszczem i postawione w czub

Historia:Hroth był młodym wojownikiem gdy jego plemię toczyło wojne z sąsiadami. Podczas którejs zbrojnej wyprawy gdy wszyscy woje opuscili wieś,osada została zaatakowana przez dzikusów z gór-ludojadów.Wojownicy vanirscy wróciwszy z wypadu zastali tylko zgliszcza i objedzone kości.Był takze trop wiodacy wysoko w góry. Mimo ostrzeżen szamana,grupka wojowników,w tym Hroth,ruszyła w pościg.
Nie wiadomo jaki przebieg miała wyprawa,bo kilkanascie dni poźniej pokrytego krwią i ranami,bełkoczącego w malignie Hrotha znalezli wioskowi mysliwi. Nieopodal w jaskini kuliły się niedobitki uprowadzonych współplemienców,wystraszeni i głodni,szepcący coś o Czerwonym diable i pokazującym w kierunku Hrotha.
Czas mijał,jednak bojaźń przed nieco niezrównoważonym wojownikiem nie malała,zatem Hroth opuscił wieś i wyruszył w bezkresny świat,walcząc dla zlota i w poszukiwaniu odpowiedzi

Aspekty:
Koncept- Vanirski,nieco szalony wojownik,w walce napędzany szaleńczą odwagą
Słaby punkt- zimnokrwisty zabójca-brak współczucia dla wrogów i tych którzy stoją na drodze do nich
Cel- złoto,dziewki,sława
Przeszłość- do opracowania na wzór Drussa.


Umiejętności:
5: Walka (broń biała , miecz jednoręczny +1), walka wręcz), Budowa (+1 siła,)
4: Spostrzegawczość (zmysły +1), Wola (dyscyplina +1, prowokacja +2), Sprawność (+1 bieganie),
3: Strzelanie, Złodziejstwo (skradanie +1), Opieka nad zwierzętami (jeździectwo +1),
2: Rzemiosło, Wiedza (leczenie +2, Przetrwanie +2, Tropienie +1), Empatia (wyczuwanie emocji +1)
1: Charyzma

Presja fizyczna (Ciało) - 6
Presja psychiczna (Umysł) - 4

Konsekwencje (rany fizyczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa
(6 presji)
Konsekwencje (rany psychiczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa (6 presji)

Współczynniki Pomocnicze Obrony i Refleks:
Spostrzegawczość 4 +0 za refleks razem 4
Obrona Fizyczna Bliska - Walka broń biała 5 Mistrz topora +1 razem 6 bez szału berserkera a 5 jako Berserker
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola 4 + dyscyplina 1 razem 5
Punkty Losu 4.


Broń:
2x Atak 5 Zadawane obrażenia 4 i Obrona 6 (3 za jednoręczny topór, +1 za Budowę na poziomie 5, +1 akbitańska stal) bez szału berserkera
2x Atak 6 Zadawane obrażenia 5 i Obrona 5 zamiast 6 jako Berserker
Inne bronie do ustalenia
Zbroja do ustalenia , Wyparowania stałe do ustalenia,
Punkty Losu 4.


Zdolności Specjalne:
Walka dwiema broniami (dwa jednoręczne topory), Widzenie w ciemności, Twardziel x2, Nieugięty x1, Regeneracja, Mistrz topora +1 Atak toporem i +1 Obrona, Berserker (trudność opanowania się i wprowadzenia w szał test Woli na 4, daje +1 do Ataku + 1 do obrażeń i -1 do Obrony).
Info od MG: Vanir to zwykle rosły wojownik tak 170 do 210 cm. Do uzupełnienia pozostałe brakujące elementy opisu Postaci. Kwestia czy wolisz znać pozostałe Postaci, czy też nie.
Ostatnio zmieniony 10 listopada 2018, 12:15 przez maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
"Mieli do wyboru wojn? lub ha?b?, wybrali ha?b?, a wojn? b?d? mieli tak?e"

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 05 listopada 2018, 08:36

Mimo, iż idzie to jak krew z nosa, dziś lub jutro wrzucę wpisy z prologu w górach na pograniczu Cymerii i Vanaheimu.

Gracze poza Waylanderem ponownie proszeni o uzupełnienie opisu wyglądu, budowy, koloru oczu, włosów itp. swoich Postaci. Plus inne elementy wymienione w postach powyżej, o ile są nadal nie uzupełnione.

Ostatecznie zrobicie to w trakcie prologu, jak się nie uda przed nim.

Mimo moich zamierzeń, z racji na duży deficyt czasu u Graczy, ich wpisy wpisy będą minimalnie, tak chociaż jeden raz na tydzień... mam nadzieję. Moje jako MG raczej częściej niż raz na tydzień.

Jako wzór także dla siebie stawiam PBF Błogosławiona Krew. Może chociaż uda się zbliżyć do tamtego poziomu. Łatwo nie będzie. Trzeba powalczyć.

Link do PBF-a Błogosławiona Krew: http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ad_id=1563
Potencjalny wygląd dla Vanira lub Aesira:
Spoiler!
Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 listopada 2018, 17:41 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 11 listopada 2018, 09:14

Liczę, że po weekendzie coś się w temacie PBF-a ruszy.
Ostateczne statystyki Postaci wstawię do postu nr 1 za jakiś czas, bo ciągle są jakieś modyfikacje.
Oczekuję wpisów minimum kilku zdaniowych, wyrażających tak myśli, uczucia jak i podjęte decyzje czy działania. Nie zaś jedno, czy dwu zdaniowej suchej deklaracji. Tak to można na żywo grać, nie w PBF. Na żywo MG może dopytać, zmusić niejako do dalszych deklaracji, w PBF wypowiedź powinna być bogata i kompleksowa. Aby można było kontynuować opowieść.
Wzorem jak robić wpisy może być PBF Ketha Błogosławiona Krew http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ad_id=1563 lub PBF Sigila Modre Dziedzictwo http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ad_id=1543, o czym pisałem niedawno, ale co powtarzam ponownie.

Od myślnika piszemy co Postać mówi do Innych.
Kursywa co Bohater myśli.
Ostatnio zmieniony 11 listopada 2018, 09:49 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Polajkował: 138 times
Polajkowany: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 13 listopada 2018, 17:14

Szanowni zainteresowani, pozwolę sobie wyjaśnić raz jeszcze status sesji Aravena. Jakiś czas temu ogłosił on rekrutację, na którą odpowiedziało trzech zainteresowanych. Minęło wystarczająco czasu, aby się do gry przygotować, toteż Araven przystąpił do finalizacji projektu. Wtedy jednak zaszła sytuacja, z którą miewamy rzadko do czynienia, mianowicie absencja graczy (bądź sporadyczny kontakt, który nic nie wnosił do projektu). Araven rozpoczął w końcu sesję licząc, że gracze nieco się zdycyplinują i nadgonią braki, to jednak nie nastąpiło w sensownym przedziale czasu.

Nie ukrywam, że skonsultował zaistniały problem ze mną i skorzystał z mojej rady, by skompletować drużynę od nowa. Tym samym bieżąca sesja została zawieszona, a następnie zostanie zresetowana, ale już z innym kompletem graczy, bardziej zdyscyplinowanym i zainteresowanym zabawą. Ci ze starej grupy, którzy się zreflektują, dostaną kartkę rezerwowych i ewentualnie miejsce w nowej drużynie, ale bez gwarancji pewności.

Specyfika gier PBF sprawia, że nie są one przeznaczone dla każdego chętnego, przede wszystkim z racji braku czasu. Jest to dla nas (mnie i Aravena) doskonale zrozumiałe, ale jednocześnie dyskwalifikujące w sytuacji, kiedy przygotowany Mistrz Gry siedzi całymi dniami przed komputerem czekając, aż zadeklarowany gracz w ogóle zechce się do niego odezwać. Szanujmy wzajemnie swój czas. Jeśli sami go nie mamy, nie marnotrawmy tym bardziej czasu innych.

maciej
Reactions:
Posty: 1374
Rejestracja: 29 marca 2012, 21:53

Post autor: maciej » 13 listopada 2018, 19:59

Myslalem ze z Aravenem sobie wyjasnilismy ze skoro jestem swiezo upieczonym ojcem moge miec problem z czasem,jednak widze ze chyba nie do konca.ale mimo to skreslilem posta w przeciwienstwie do innych którzy n apewno nie maja takich obowiazków.
Także jesli mimo to mam być rezerwowym to dziekuje ale nie,nie cierpię traktowania mnie jak zło konieczne.
A na koniec chciałem serdecznie podziekowac za wszelkie sugestie dotyczace npca do KC,o którym pisąłem na shoucie.to dowód na to że osoby mniej udzielajace sie na forum stali bywalcy maja w nosie.Tyle w temacie.

PS:i nie wyjeżdzajcie mi ze do tej pory jako gracz nie sprawdziłem sie w ani jednej sesji,jestem tego świadom,miałem naprawde kilka fajnych pomysłów na postacie,niektóre gdzieś sobie lezą po szufladach.Mnie położył autentycznie brak czasu ale też wyrozumiałosci ze strony forumowiczów.Sesje lecą do przodu w ogromnym tempie i rzadko kiedy autentycznie szło nadążyć za pozostałymi.Na dobrą sprawe,jedyna sesja w której naprade dałem rade dotrzymac tempa i miałem fajna postac to sejsa Kargana w Deathwatch.Ale temat zdechł...
A wystarczyło by chwile popracować nad nowymi graczami,bez wiekszego doswiadczenia w pbf...np,wiadomosc na pw ze MUSISZ napisac post...czy cokolwiek.A tak bawicie sie ciagle we własnym gronie i na pewno jest wam swietnie bo nikt nie opuznia zabawy,nikomu nie trzeba poswiecac wiecej ustawowego czasu itp....

PS2 i tak zlejecie moje wynurzenia ale co tam,napisałem co myśle
Ostatnio zmieniony 13 listopada 2018, 20:07 przez maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
"Mieli do wyboru wojn? lub ha?b?, wybrali ha?b?, a wojn? b?d? mieli tak?e"

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Polajkował: 138 times
Polajkowany: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 13 listopada 2018, 20:15

Myślę, że ogromnie Cię teraz zaskoczę, ale przeczytałem cały Twój wywód, czuję w stosunku do niego zrozumienie i wcale nie czuję urazy, że wspólna gra nie wypaliła. Już raz wspomniałem, że PBF może się nie sprawdzać w specyficznych życiowych sytuacjach i wtedy należy się z tym pogodzić i odłożyć zabawę na inne czasy, być może bardziej obfite w wolny czas.

Tak więc nie ma się o co obrażać, tylko brać za wychowywanie potomstwa, żeby jak najszybciej stanęło na własne nogi!

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Post autor: Suriel » 13 listopada 2018, 20:37

Ja tam w shoutcie ci odpisałem, ale że nie było dalszej konwersacji więc uznałem że temat sobie ogarnąłes.
Musz trochę pobronic Macieja. Z autopsji wiem jak trudno wygospodarować trochę czasu przy dzieciach. Zwłaszcza małych. Co zresztą być może i mnie jeszcze czeka.
Myślę zatem ze ta ławka rezerwowych bardziej dotyczyła pozostałych graczy. Jak widać Maciej ma czas trochę powalczyć na forum więc wpisy będą. :)
Zresztą to by mu dobrze zrobiło taka odskocznia od dziecka.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Post autor: Suriel » 13 listopada 2018, 20:39

Tak więc nie ma się o co obrażać, tylko brać za wychowywanie potomstwa, żeby jak najszybciej stanęło na własne nogi!
I by wzięło w rękę topór vanirski :D
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 13 listopada 2018, 21:10

Nikt mu gry nie zakazał, sam zrezygnował. Owszem, ja rozumiem brak czasu, ale można mi było napisać że nie da rady, bym nie czekał bez celu i wykombinował coś innego. Ja w sobotę rano poprosiłem o wpis w niedzielę a wpis pojawił się we wtorek rano. Akurat były dwa wolne dni jakie straciłem czekając na wpis Vanira. Powyższe uniemożliwiło wprowadzenie nowego Gracza w weekend.

Propozycja Postaci dla Profesa79.

Obrazek
Aspekt główny: Bossoński pogranicznik

Imię: Daffyd ap Hywel.
Waga: 85 kg
Wzrost: 185 cm
Włosy: rude

Historia: Swoje życie spędzał na pograniczu bossońskim. Ojciec szkolił go w sztuce strzelania z łuku oraz wszelkich zdolnościach niezbędnych do przetrwania na skraju piktyjskiej dziczy. Po jego śmierci Daffyda nic już nie trzymało na Pograniczu. Ruszył w drogę, wynajmując się jako tropiciel i przewodnik. Losy ostatecznie rzuciły go na północ, gdzie dotarł prowadząc karawanę kupiecką. Obecnie zatrzymał się na chwilę w barbarzyńskiej wiosce, wymieniając z lokalnymi wojownikami przechwałki i opowieści o własnych dokonaniach oraz poznając tak odmienne od rodzinnych stron pustkowia północy. Nie zaplanował sobie jeszcze dalszych kroków.

Koncept: milczący Bossończyk, zarabiający na życie sprzedażą swoich umiejętności
Słaby punkt: niechęć do postępowania uznawanego w cywilizacji za "honorowe". Dobry wróg to martwy wróg; słowo wroga nie jest warte śliny, jakie je przyniosła. Nie znaczy to jednak braku lojalności wobec własnych towarzyszy. Takie postępowanie jednak niejednokrotnie przyczynia mu jeżeli nie otwartej wrogości, to skrytej niechęci.

Cel: Życie. Wychodzi z założenia, że nie ma kogoś takiego jak bogaty i stary najemnik, więc każdy zarobiony grosz błyskawicznie się z nim rozstaje.

Przeszłość: typowy Bossończyk z pogranicza. Zdolny tropiciel i łucznik, nie wyróżniający się po za tym niczym szczególnym.

Umiejętności:
6: Strzelectwo (Mistrz łuku +1)
5: Walka (miecz długi, walka wręcz), Spostrzegawczość (refleks +1, zmysły +1, tropienie +1),
4: Sprawność (wspinanie +1, bieganie +2), Złodziejstwo ( skradanie +1, ukrywanie +2),
3: Wola (dyscyplina +2,) Charyzma (relacje +1, ), Wiedza (ogólna +1, leczenie +1, przetrwanie +2), Budowa (siła +1, odporność +2), Opieka nad zwierzętami (jeździectwo +1, obłaskawianie +2, tresura +1)
2: Empatia (wyczuwanie emocji +1, wykrywanie kłamstw +1),
1: Rzemiosło (naprawianie +1)

Presja fizyczna (Ciało) - 5
Presja psychiczna (Umysł) - 5

Konsekwencje (rany fizyczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa
(6 presji)
Konsekwencje (rany psychiczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa (6 presji)

Współczynniki Pomocnicze Obrony i Refleks:
Spostrzegawczość 5 +1 za refleks razem 6
Strzelecka Walka Defensywna - Talent Obrona z Łukiem 6
Obrona Fizyczna Bliska - Walka broń biała 5 mieczem
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola 3 + dyscyplina 2 razem 5
Punkty Losu 4.



Broń:
Atak bossoński łuk 7 Zadawane obrażenia 5 (4 za łuk, +1 trafienie w czuły punkt)
Dwie strzały Atak bossoński łuk 6 Zadawane obrażenia 5 (4 za łuk, +1 trafienie w czuły punkt)
Atak miecz 5 Zadawane obrażenia 5 (3 za miecz długi, +1 akbitańska stal, +1 trafienie w czuły punkt)
Zbroja Lekka skórzana 1 punkt pancerza
Punkty Losu 4.

Zdolności Specjalne:
Podwójny strzał, Widzenie w ciemności, Twardziel x1, Nieugięty x1, Mistrz łuku +1 Atak, Strzelecka walka defensywna, Czujny sen, Trafienie w czuły punkt
Propozycje wyglądu łuczników.
Spoiler!
Obrazek


Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 15 listopada 2018, 20:55 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 1 time

Post autor: Araven » 13 listopada 2018, 22:36

Poniżej link do PDF-a z polskim tłumaczeniem Fate Core, czyli mechaniki na jakiej gramy. W PBF wprowadziłem niewielkie zmiany w Umiejętnościach i kilka innych. Link jest do Fb.

Zapoznawanie się z mechaniką nie jest konieczne, ale oczywiście jak Ktoś chce to można. To dosyć długa lektura.
Link: https://www.facebook.com/download/19096 ... joEhup9GQY
Ostatnio zmieniony 14 listopada 2018, 10:39 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ