PBF - Conan Techniczny
Nie no wiem, że zmiana musi mieć jakiś sens logiczny - np Zwinność na Budowę w walce jest jak dla mnie ok, ale Złodziejstwo na np. Wiedzę Tajemną byłoby idiotyczne. Ja zakładałem, że to musi mieć sens oczywiście. Po prostu pytałem w teorii.
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
HROTH SKRWAWIONY
Aspekt główny: Vanirski berserker.
Wygląd: rosły Vanir, o ciele pokrytym licznymi szramami i rytualnymi malunkami, włosy wysmarowane zwierzęcym tłuszczem i postawione w czub (na irokeza)
Historia: Hroth był młodym wojownikiem gdy jego plemię toczyło wojnę z sąsiadami. Podczas którejś zbrojnej wyprawy gdy wszyscy woje opuścili wieś, osada została zaatakowana przez dzikusów z gór-ludojadów. Wojownicy vanirscy wróciwszy z wypadu zastali tylko zgliszcza i objedzone kości. Był także trop wiodący wysoko w góry. Mimo ostrzeżeń szamana, grupka wojowników, w tym Hroth, ruszyła w pościg.
Nie wiadomo jaki przebieg miała wyprawa, bo kilkanaście dni później pokrytego krwią i ranami, bełkoczącego w malignie Hrotha znaleźli wioskowi myśliwi. Nieopodal w jaskini kuliły się niedobitki uprowadzonych współplemieńców, wystraszeni i głodni, szepcący coś o Czerwonym diable i pokazującym w kierunku Hrotha.
Czas mijał, jednak bojaźń przed nieco niezrównoważonym wojownikiem nie malała, zatem Hroth opuścił wieś i wyruszył w bezkresny świat, walcząc dla złota i w poszukiwaniu odpowiedzi
Aspekty:
Koncept - Vanirski berserker, nieco szalony wojownik, w walce napędzany szaleńczą odwagą
Słaby punkt- zimnokrwisty zabójca-brak współczucia dla wrogów i tych którzy stoją na drodze do nich
Cel - złoto, dziewki, sława
Przeszłość - jak w historii.
Umiejętności:
6: Walka bronią (broń biała, miecz i topór +1)
5: Budowa (+1 cała, +2 siła), Wola (+1 cała, zastraszanie +2)
4: Spostrzegawczość (+1 cała), Sprawność (+1 cała), Przetrwanie (+1 całe)
3: Strzelanie (łuk +1), Złodziejstwo, Ukrywanie, Medycyna
2: Walka wręcz, Wiedza wojskowość, Status, Charyzma, Empatia
1: Wykształcenie (+1 całe), Opieka nad zwierzętami
Presja fizyczna (Ciało) - 6
Presja psychiczna (Umysł) - 5
Języki darmowy ojczysty (wykształcenie + lingwistyka tu 2 poza ojczystym) - ludów północy, aquiloński, shemicki poziom przeciętny lun niezły
Konsekwencje (rany fizyczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa (6 presji)
Konsekwencje (rany psychiczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa (6 presji)
Współczynniki Pomocnicze Obrony i Refleks:
Spostrzegawczość 4 +1 za refleks razem 5
Obrona Fizyczna Bliska - 7 normalnie i 6 jako Berserker
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola 5 + dyscyplina 1 razem 6
Punkty Losu 4.
Broń:
Atak miecz i topór bez szału berserkera Atak 7 i Obrona 7 zadawane obrażenia 7 (3 za miecz i topór, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7, +1 dwie bronie)
Atak miecz i topór jako berserker: Atak 8 i Obrona 6 zadawane obrażenia 8 (3 za miecz i topór, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7, +1 dwie bronie, + 1 szał berserkera)
Długi łuk Vanirów Atak 4 zadawane obrażenia 6 (3 za łuk, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7)
Nóż wręcz Atak 6 i Obrona 6 zadawane obrażenia 4 (1 za nóż, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7)
Rzut nożem Atak 3 zadawane obrażenia 4 (1 za nóż, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7)
Zbroja Futro niedźwiedzia 2 wyparowania + Tarcza okrągła 1 pancerza na plecach , Wyparowania 2 lub 3 na plecach,
Punkty Losu 4.
Ekwipunek:
- Lina 10m
- Hubka i krzesiwo
- Jakieś skóry/futra pod którymi mogę spać
- Pochodnia x2
- Nóż
- Rzemień 2 m
- Słoik z tłuszczem (na irokeza )
- Jakieś zapasowe ubranie
- Miska
Zdolności Specjalne:
Widzenie w ciemności, Twardziel x2, Nieugięty x1, Regeneracja, Mistrz miecza i topora +1 Atak mieczem i +1 Obrona, Berserker (trudność opanowania się i wprowadzenia w szał test Woli na 5, daje +1 do Ataku + 1 do obrażeń i -1 do Obrony).
Aspekt główny: Vanirski berserker.
Wygląd: rosły Vanir, o ciele pokrytym licznymi szramami i rytualnymi malunkami, włosy wysmarowane zwierzęcym tłuszczem i postawione w czub (na irokeza)
Historia: Hroth był młodym wojownikiem gdy jego plemię toczyło wojnę z sąsiadami. Podczas którejś zbrojnej wyprawy gdy wszyscy woje opuścili wieś, osada została zaatakowana przez dzikusów z gór-ludojadów. Wojownicy vanirscy wróciwszy z wypadu zastali tylko zgliszcza i objedzone kości. Był także trop wiodący wysoko w góry. Mimo ostrzeżeń szamana, grupka wojowników, w tym Hroth, ruszyła w pościg.
Nie wiadomo jaki przebieg miała wyprawa, bo kilkanaście dni później pokrytego krwią i ranami, bełkoczącego w malignie Hrotha znaleźli wioskowi myśliwi. Nieopodal w jaskini kuliły się niedobitki uprowadzonych współplemieńców, wystraszeni i głodni, szepcący coś o Czerwonym diable i pokazującym w kierunku Hrotha.
Czas mijał, jednak bojaźń przed nieco niezrównoważonym wojownikiem nie malała, zatem Hroth opuścił wieś i wyruszył w bezkresny świat, walcząc dla złota i w poszukiwaniu odpowiedzi
Aspekty:
Koncept - Vanirski berserker, nieco szalony wojownik, w walce napędzany szaleńczą odwagą
Słaby punkt- zimnokrwisty zabójca-brak współczucia dla wrogów i tych którzy stoją na drodze do nich
Cel - złoto, dziewki, sława
Przeszłość - jak w historii.
Umiejętności:
6: Walka bronią (broń biała, miecz i topór +1)
5: Budowa (+1 cała, +2 siła), Wola (+1 cała, zastraszanie +2)
4: Spostrzegawczość (+1 cała), Sprawność (+1 cała), Przetrwanie (+1 całe)
3: Strzelanie (łuk +1), Złodziejstwo, Ukrywanie, Medycyna
2: Walka wręcz, Wiedza wojskowość, Status, Charyzma, Empatia
1: Wykształcenie (+1 całe), Opieka nad zwierzętami
Presja fizyczna (Ciało) - 6
Presja psychiczna (Umysł) - 5
Języki darmowy ojczysty (wykształcenie + lingwistyka tu 2 poza ojczystym) - ludów północy, aquiloński, shemicki poziom przeciętny lun niezły
Konsekwencje (rany fizyczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa (6 presji)
Konsekwencje (rany psychiczne) 2 Łagodne (2 presji), jedna Umiarkowana (4 presji), jedna Dotkliwa (6 presji)
Współczynniki Pomocnicze Obrony i Refleks:
Spostrzegawczość 4 +1 za refleks razem 5
Obrona Fizyczna Bliska - 7 normalnie i 6 jako Berserker
Obrona Magia umysłowa/strach/iluzje jak Wola 5 + dyscyplina 1 razem 6
Punkty Losu 4.
Broń:
Atak miecz i topór bez szału berserkera Atak 7 i Obrona 7 zadawane obrażenia 7 (3 za miecz i topór, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7, +1 dwie bronie)
Atak miecz i topór jako berserker: Atak 8 i Obrona 6 zadawane obrażenia 8 (3 za miecz i topór, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7, +1 dwie bronie, + 1 szał berserkera)
Długi łuk Vanirów Atak 4 zadawane obrażenia 6 (3 za łuk, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7)
Nóż wręcz Atak 6 i Obrona 6 zadawane obrażenia 4 (1 za nóż, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7)
Rzut nożem Atak 3 zadawane obrażenia 4 (1 za nóż, +3 za Budowę (siłę) na poziomie 7)
Zbroja Futro niedźwiedzia 2 wyparowania + Tarcza okrągła 1 pancerza na plecach , Wyparowania 2 lub 3 na plecach,
Punkty Losu 4.
Ekwipunek:
- Lina 10m
- Hubka i krzesiwo
- Jakieś skóry/futra pod którymi mogę spać
- Pochodnia x2
- Nóż
- Rzemień 2 m
- Słoik z tłuszczem (na irokeza )
- Jakieś zapasowe ubranie
- Miska
Zdolności Specjalne:
Widzenie w ciemności, Twardziel x2, Nieugięty x1, Regeneracja, Mistrz miecza i topora +1 Atak mieczem i +1 Obrona, Berserker (trudność opanowania się i wprowadzenia w szał test Woli na 5, daje +1 do Ataku + 1 do obrażeń i -1 do Obrony).
Powyżej Postać Fobetora po zmianach.
Lightsorm zrobi poprawki sam.
Sigil już mi wysłał opracowaną Postać.
Kiedy realnie możemy wznowić grę?. Postacie po nowemu ogarniete, poza drobiazgami.Lightsorm zrobi poprawki sam.
Sigil już mi wysłał opracowaną Postać.
Lightstorm edycja 07.01.2019 r. odeslałem Ci poprawki Postaci poza walką, którą zrobię dziś wieczorem. Masz do wyboru specjalizację na +2 i dodatkowy język.
Ostatnio zmieniony 07 stycznia 2019, 10:52 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Czas na posty Graczy po zwiadzie.
Galvat wsadził kij w gniazdo os, zakpił z wroga, uprowadził im jeńca i nie tylko... Pojawia si e Abram zamorański kupiec z domieszką shemickiej krwi, wyglądający bardziej na Shemitę. Planujcie. Grimnir jest nadal we własnej osadzie. Wróg miał uderzyć za 2 dni, ale kto wie, czy nie zmieni planów po ostatnich zajściach. Nadal nie wiadomo co dokładnie jest ich celem. Najbliżej ich obozu jest osada nad Jeziorem Wdowich łez.
Wojownicy z osady Hrotha mogą do Was dotrzeć za jakieś 20 godzin marszu, dosyć forsownego.
Hroth się niecierpliwi, czeka na wieści od zwiadowców.
Sigrun tez marszczy czoło, analizując sytuację.
Tak się zastanawiam - bo ten wydarzenia w obozie wroga pewnie na PW poszły, ale może by je jednak umieścić normalnie w poście dla ciągłości sesji? W końcu na tyle dobrzy z nas gracze, że nikt nie będzie wykorzystywał wiedzy, której nie ma (chyba). Co Wy na to?
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
W postach fragmenty kursywą dotyczą myśli danego NPC-a zamieszczam je niekiedy dla klimatu. Wypowiedzi ustne NPC-ów są od myślnika. Tym samym, jak napisałem na PW proszę o edycję ostatniego wpisu dotyczącego Barbarzyńcy, co napisałem też na PW ale piszę i tutaj by nie było nieporozumień w przyszłości.
Hroth po prostu nie wie co myśli Sigrun o facetach, ew. może się domyślać, wtedy wystarczy lekko zedytować wpis w tym kierunku.
Hroth po prostu nie wie co myśli Sigrun o facetach, ew. może się domyślać, wtedy wystarczy lekko zedytować wpis w tym kierunku.
Ostatnio zmieniony 04 lutego 2019, 07:40 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.