Strona 5 z 9

: 28 listopada 2018, 12:39
autor: 8art
Musisz otworzyc na 32 calowym moniotrze a nie w 800x600 :p

Nie no fakt ze jest bardzo chaotycznie poukladana, ale liczy wszystko. Podniesienie na poziom trwa kilka sekund zamiast godziny przeliczania na piechote.

: 28 listopada 2018, 13:24
autor: BAZYL
Karta jest czytelna, ale brakuje do niej instrukcji obsługi - niektóre rzeczy wprowadza się w zakładce x, a odczytuje w zakładce y (np. dostępne bronie). Generalnie po stworzeniu postaci najwalniejsze informacje wyświetlają się w zakładce KARTA.

: 28 listopada 2018, 14:08
autor: czegoj
Potwierdzam, najlepsza jaką miałem przyjemność obsługiwać. Poziomy liczy znakomicie i na dodatek, wiesz ile rzuciłeś na którym poziomie oraz zawsze możesz się cofnąć jeśli zaszła taka potrzeba. Sam pomysł jest super w swej prostocie.

: 29 listopada 2018, 10:23
autor: ghasta
Łomatko, ale trudno przestawić się na prowadzenie. Znowu drewniane opisy i brak języka w gębie. Mam nadzieję, że bawiliście się chociaż jako tako :). Generalnie przerobiliśmy początek pierwszej przygody.


Taki skrót przygody (jeśli kogoś, poza mną i ew. grającymi interesuje to co się działo).
Spotkanie w środę aktualne.


[table]
[tr]
[td]Obrazek[/td][td]
Cykl: Szkwał
Podtytuł: Wszystkie ręce na pokład! cz.1

Dramatis personae:
Oggy jak Jargo Dragis;
Deliad jako Gerhar Drekonian;
avnar jako Ranril
mongi jako Vixen
[/td]
[/tr]
[tr]
[td=2]
Gracze (Gerhar, Ranril, Jargo ) opuścili gościnne progi wioski winiarzy leżącej u podnóża pasma Gór Bazaltowych (jeden z łańcuchów górskich Orkusa Wschodniego) gdzie natknęli się na ślady sharanów. Z nietypowym ładunkiem w postaci kokona sharanich jaj dojechali do miasteczka Agba-mor, które właśnie przygotowuje się do dnia targowego. Tam zatrzymują się w karczmie Dębowa i rozważają jak szybko dostać się do Agn-Coto-gar, aby powiedzieć władzom o niebezpieczeństwie czającym się w górach. Grupa skutecznie zwraca uwagę jednego z gości karczmy - imć Vixena (czwarty gracz). Ciekawski półork nawiązuje z nimi rozmowę i po jakimś czasie zasiadają razem do stołu. Po sutej kolacji i ze względu na to iż robi się późno (i po kilku zakupach, wśród których jest 8 beczek wina, wóz oraz konie) gracze kładą się na zasłużony spoczynek na poddaszu domu gościnnego.
Tuż przed świtem budzi ich głośny dźwięk. Coś z wielką siłą uderza w dach budynku! Po chwili, przez wyłamane okiennice, widzą iż z dachu złazi ogromny pajęczak. A nad nimi, wysoko na niebie, widać, że na olbrzymiej wielkości sieciach unosi się co najmniej jeszcze kilka kolejnych paskud. Pośród nich przemyka latający okręt, który najwyraźniej ucieka przed pajęczakami. Pikując w dół wbija się w pole niedaleko karczmy.
Zgrubnie odziani i uzbrojeni gracze wybiegają przed budynek. Na dziedzińcu dochodzi do gwałtownej i brutalnej walki z jednym z lądujących pająków. Nieszczęśliwie Vixen zostaje powalony na ziemie i traci przytomność, Gerhar próbuje cucić rannego zaś Ranril oraz Jargo dobiegają do burty przechylonego na bok okrętu (pokonując po drodze jeszcze jednego z szybujących pająków) i....

Tu skończyliśmy przygodę :-)
[/td]
[/tr]
[/table]

: 11 grudnia 2018, 09:34
autor: ghasta
[center]UWAGA drodzy gracze[/center]
Mam wyjazdowe szkolenie śr-cz-pt i nie będę mógł prowadzić. Sesje przekładam na kolejny tydzień.
:/ I jutro rankiem mam wyjazd

: 11 grudnia 2018, 13:36
autor: czegoj
O to może jakaś szansa na jednostrzał. Ktoś zainteresowany? Może jednak dałoby się w coś zagrać w jakimś zacnym gronie?

: 11 grudnia 2018, 17:48
autor: ghasta
Jpd do kompletu jeszcze sie przeziebilem. To beda ciekawe 3 dni. );(

: 12 grudnia 2018, 14:15
autor: Oggy
czegoj propozycja kusząca ale dla mnie nie tym razem - wykorzystam extra czas na nadgonienie spraw przeróżnych. Na przyszłość jednak może ktoś by się zdeklarował by czekać z gotowa jednostrzałówką w ręku?

: 12 grudnia 2018, 15:47
autor: czegoj
Na dziś mam 4 śmiałków, więc Ci wybaczę Oggy, ale następnym razem...

: 18 grudnia 2018, 15:38
autor: ghasta
W środę normalnie o 22.

Btw Napisałem sobie w końcu sobie prostą aplikację w js, która pokazuje mi kto kiedy działa w walce. Na tę chwilę jest dosyć toporna ale spełnia swoje zadanie.

Zmodyfikowałem sposób wyświetlania kolejności bo poprzedni mnie denerwował ;-) , powoli pododaje też nowe elementy i jeśli ktoś, kiedyś, będzie chciał użyć mojej propozycji na rozwiązywanie walki w KC programik będzie jak znalazł!

: 24 grudnia 2018, 12:52
autor: Oggy
Co z sesja 26? Robimy przerwę do 3 stycznia?

: 27 grudnia 2018, 14:39
autor: ghasta
Zapomniałem się gdziekolwiek logować przez ostatnie dni.
Odpowiedź brzmi tak - 3 stycznia


W międzyczasie zmodyfikowałem programik przeliczający walkę i pokazuje teraz ataki, dopisuje modyfikatory do ataku / obrony, uwzględnia w tym poziom specjalizacji, pokazuje uproszczone opisy bohaterów, daje możliwość przeliczania walki na x-rund do przodu. W sumie jest już wszystko co chciałem do niego wprowadzić. Wybór broni oparty jest o listę broni - widać to zresztą na drugim zrzucie ekranowym.

Hmm gdyby tak jeszcze dodać uwzględnianie trafień, obrażeń i pancerz program byłby rzeczywiście super przydatny ;-)

: 02 stycznia 2019, 11:24
autor: ghasta
Hi - dzisiaj granie normalnie.

: 03 stycznia 2019, 00:37
autor: ghasta
Uff-o nie powiem zaschło mi w gardle po 2,5 h gadania :)

Muszę poczytać jakiś słownik synonimów przed sesją:D lub wyrazów związanych z tym o czym będzie przygoda. Lub walnąć z pół litra magnezu :D

: 03 stycznia 2019, 00:41
autor: Oggy
W ramach pomocy przedstawiam tłumaczenie słowa pająk:
Obrazek
i oczywiście mój ulubiony:

zulu: (1.1) ulwembu, ululwembu