Postacie graczy

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 10 września 2010, 19:48

Witam

Zakładam ten temat w tym dziale, bo chciałbym zrobić tu postacie na forumowy wyjazd erpegowy. Trochę antycypuję, ale zwykłem chwytać byka od rogów, więc mam szczerą nadzieję, że dojdzie on do skutku.
Chciałbym rozegrać na wyjeździe 2 scenariusze. Jeden - deklaruję się - mogę poprowadzić, w drugim zagrać. I na poczet tego drugiego zaczynam forumową kreację mojego bohatera. Zapraszam też innych, tych, którzy się zgłoszą na wyjazd, do tego samego. Pełna transparentność.

Gracz - Mrufon

Profesja - zabójca, charakter - nn, rasa - człowiek, wiek - 20 lat, wzrost-170 cm, waga - 70 kg, imię - Carcharis (el)
Pochodzenie - Get-warr-gar, ŚKŚ, 56 sz

Carcharis urodził się w perle Orcusów - portowej Mekce wszystkich znudzonych awanturników. Tu nie sposób się nudzić. Dzieciństwo i wiek młodzieńczy upłynęły pod znakiem dużej aktywności. Carcharisa wychowała ulica, bo ojciec NN a matka... Cóż, o matce nigdy się źle nie mówi...
Podstawy moralne i elementarną wiedzę o życiu i świecie zdobył na Uniwersytecie Życia, w porcie, spelunach, ciemnych zaułkach, knajpach, targowiskach, melinach paserów. Atmosfera tych miejsc nie wypaczyła mu dogłębnie charakteru, potrafi odróżnić dobro od zła, może właśnie dlatego, że widział je, jadł im z ręki większość swego krótkiego życia.
Carcharis lubi pieniądze, zbytki, wygodę, ładną broń. Jest rozrzutny (jeśli warunki mu na to pozwalają). Nie zabija bez potrzeby, stara się - co nietypowe - przynajmniej w minimalnym stopniu weryfikować zlecenia. Co to znaczy - nie zabije każdego. W życiu naoglądał się plugawych ludzi i uczynków - chce ich eliminować, jak rakarz wyławia wściekłe psy czy szczurołap roznoszące zarazy szczury...
Preferuje walkę na dystans - świetnie strzela z łuku i ciska nożami. Do walki wręcz się nie garnie - są od tego lepsi fachowcy.

Ubiera się w obcisłe rajtuzy w kolorze czarnym, brązową koszulę lnianą i skórzaną, wytartą kurtę. Uzbrojony w łuk refleksyjny, 2 noże-rzutki i ciężki nóż do ew. walki wręcz (nie daj Bellu by do niej doszło).
Wiara - Bell, bóg tych, którzy cenią sobie rozkosze życia (zdobywane w pocie czoła przez innych).

Na razie tyle, parametry i matematykalia później.

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 13 września 2010, 15:37

rzuty kostkami:
44,00,72,65,61,60,56,90,56,23 (ignoruję ten rzut, bo są dwa na ZR, stąd rzutów na cechy tyle ile cech +1)

Oto przydział:

ŻYW-100
SF-90, zyli 140+13=153
ZR-00, czyli 35+50+28=113
SZ-72, czyli 36+25+25=86
INT-65, czyli 93+15-108
MD-61, czyli 101+9=110
UM-56
CH-60, czyli70+3=73
PR-56, czyli48+9=57
WI-44, czyli 32
ZW-4 czyli 2

24 czyli 5 zawodów:
1. 5
2. 17
3. 87
4. 28
5. 89
Sprawdzę później jakie to zawody. Odporności też później.

Broń:
1. Sztylety - 94+15=109/135, 2sg., 2A, 135 kł. (daga), rzut - 88kł. (rzutki sztylety), +16
2. Kusza (zmiana decyzji z pierwszego wisu - jednak kusza) - 92+15+5-112/148 (typowa), 204 kł., 5sg., 1A

Pancerz:
kurtka met.-typ., +11, -/1/2, 40/80/65
Obr. daleka 74/90 (z dagą)

Ekwipunek-
plecak, wytrychy, 10 metrów cienkiej linki, hubka+krzesiwo, pochodnia, 3 racje dzienne żelazne, bukłak z piwem, ubranie na zmianę, kołczan z 20-ma bełtami do kuszy. Chyba tyle...
Ostatnio zmieniony 13 września 2010, 15:41 przez Mrufon, łącznie zmieniany 1 raz.

Treant
Reactions:
Posty: 1867
Rejestracja: 05 stycznia 2009, 10:15

Post autor: Treant » 13 września 2010, 16:26

El Carcharis ma następujące zawody: goniec, tragarz (+10 SF), minerolog, dozorca i płatnerz.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 13 września 2010, 16:33

Dzięki.

No i fajnie. Tragarz zwiększy startową SF o 10.
Czyli SF=163, to zmieni trafienia i rany:
Sztylet 136, rany 138(91)
Kusza 149, rany 207 kłutych

Z taką kuszą naprawdę nie muszę się pchać do walki :)

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 14 września 2010, 14:05

Znalazłem obrazek Twojej postaci Mrufonie

Tylko mam jeden problem. Jak się ma ta treść
Ubiera się w obcisłe rajtuzy w kolorze czarnym, brązową koszulę lnianą i skórzaną, wytartą kurtę. Uzbrojony w łuk refleksyjny, 2 noże-rzutki i ciężki nóż do ew. walki wręcz (nie daj Bellu by do niej doszło).
Do tej:
Broń:
1. Sztylety - 94+15=109/135, 2sg., 2A, 135 kł. (daga), rzut - 88kł. (rzutki sztylety), +16
2. Kusza (zmiana decyzji z pierwszego wisu - jednak kusza) - 92+15+5-112/148 (typowa), 204 kł., 5sg., 1A
Ja znalazłem obrazek z kuszą. Z łukiem będzie znacznie trudniej.
Ostatnio zmieniony 14 września 2010, 14:10 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 14 września 2010, 15:13

Tak, zmieniłem ostatecznie łuk na kuszę (bo bonus dla człowieka no i wygodniejsza gdy założona na plecy), a sztylety? Bo z daga bezpieczniej niż z kordelasem... ;)

A obrazek może być. Fajny.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 15 września 2010, 15:46

Super pomysł z tworzeniem bohatera na forum - da to możliwość lepszego przygotowania przygody.
Dzięki zamieszczeniu rzutów można sprawdzić czy nie ma pomyłki - bardzo to dobra inicjatywa jest.

Carcharis:
1) bohater po zawodach ma już pewnie 28(ew 27) lat
2) potrzeba jeszcze odporności.
Ostatnio zmieniony 15 września 2010, 15:57 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

Hans696
Reactions:
Posty: 210
Rejestracja: 10 stycznia 2009, 11:05

Post autor: Hans696 » 15 września 2010, 16:21

No cóż, wszystko ślicznie i pięknie.. ale jakoś wątpię w rzeczywistą losowość przeprowadzanych w ten sposób rzutów. Każdy będzie mógł sobie dodać + 10 tu i powtórzyć rzut tam... wiecie sami jak jest - jako MG nie jedno już widziałem;)

Będziemy mieli cały weekend to poświęćmy czas na tworzenie postaci po "bożemu". Nikt potem nie będzie mógł podnosić tematu "bo on na pewno ściemniał w rzutach i ma za dużo".
Myślę, że dla osoby prowadzącej spokojnie wystarczy opis postaci, jej profesja, ekwipunek i tego typu info.
Windswept landscape, desolated mountain plateaus..

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 15 września 2010, 16:21

rzuty przydzielane subiektywnie?

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 15 września 2010, 16:38

Carcharis:
1) bohater po zawodach ma już pewnie 28(ew 27) lat
2) potrzeba jeszcze odporności.
Zgadza się, wiek pisałem przed zawodami. Więc będzie miał 27 lat. Odporności też dopiszę wkrótce dla skompletowania już postaci.
rzuty przydzielane subiektywnie?
Tak. Wykonałem odpowiednią ilość rzutów i rozdysponowałem wyniki według uznania.
No cóż, wszystko ślicznie i pięknie.. ale jakoś wątpię w rzeczywistą losowość przeprowadzanych w ten sposób rzutów. Każdy będzie mógł sobie dodać + 10 tu i powtórzyć rzut tam... wiecie sami jak jest - jako MG nie jedno już widziałem;)
To zabawa, nie ma co się przejmować takimi kwestiami jak cechy. To i tak bohaterowie na jeden łikend. Szkoda później czasu na robienie postaci dla takiej masy osób.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 15 września 2010, 16:42

1) Myślę że o +10 tu czy tam nie będzie się strasznie MG czepiał aby średnia rzutów nie przekroczyła 70 :) Przecież tworzy się bohaterów a nie przeciętniaków :) Jedynie co to przy MG (ew. przez jakąś stronkę) rzucał bym na zdolności nadnaturalne/ułomności bo to bardzo zmienia obraz postaci.

2) Mrufon przydzielał subiektywnie więc tą obcją moga posłużyć sie wszyscy :)
Ostatnio zmieniony 15 września 2010, 16:55 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 15 września 2010, 18:40

Tu znalazłem stronkę do generowania rzutów.
https://dicelog.com/dice
tu link:https://dicelog.com/dice

Założyłem nawet log 613
"dice log 613 - KrysztalyCzasuTworzenieBohatera"

aby się tam dostać trzeba się najpierw zarejestrować tu
https://dicelog.com/register
link:https://dicelog.com/register

A na tym forum ew.w wiadomości prywatnej wrzucić login jaki mam dodać do uprawnionych do 'logu 613'.

I aby zobaczyć/wykonać rzuty kostkami wystarczy wejść przez stronę:
https://dicelog.com/joinlogdice
link:https://dicelog.com/joinlogdice


Treant
Reactions:
Posty: 1867
Rejestracja: 05 stycznia 2009, 10:15

Post autor: Treant » 15 września 2010, 19:20

Mrufon napisał/a:
No cóż, wszystko ślicznie i pięknie.. ale jakoś wątpię w rzeczywistą losowość przeprowadzanych w ten sposób rzutów. Każdy będzie mógł sobie dodać + 10 tu i powtórzyć rzut tam... wiecie sami jak jest - jako MG nie jedno już widziałem;)
To zabawa, nie ma co się przejmować takimi kwestiami jak cechy. To i tak bohaterowie na jeden łikend. Szkoda później czasu na robienie postaci dla takiej masy osób.
Uwaga Hansa jest jak najbardziej na miejscu - podzielam jego zdanie na temat wspólnego tworzenia bohaterów. Tym bardziej, że ekwipunek można sobie zawczasu wybrać i wycenić, co wydatnie skróci czas przygotowania się do gry. Skoro te postacie to "jednostrzałówki", to może warto by było zagrać już bohaterami na 1 POZ, by mieć dostęp do zdolności, które różnicują profesje w ramach poszczególnych kast? Ponadto taki dwuprofesyjny bohater będzie miał wyraźną przewagę nad jego kolegami parającymi się tylko jednym fachem, gdyż w dłuższej perspektywie (której tu z założenia nie będzie) węższa specjalizacja oznacza szybszy awans.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 15 września 2010, 19:22

Tę kwestię można łatwo rozstrzygnąć - pomocą służy dobrodziejstwo demokracji ;)

Kreacja na forum:
-Mrufon
-Mastug

Kreacja na wyjeździe:
-Treant
-Hans696
Ostatnio zmieniony 15 września 2010, 19:22 przez Mrufon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 15 września 2010, 20:50

Zdecydowanie 1 (słownie: pierwszy) poziom to dobry pomysł.

ODPOWIEDZ