PBF - Pazur w mroku
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ivan Karakov (Kossyta, ranger) Poziom II
S 17 (premia +3), Zr 14 (premia +2), Bd 13 (premia +1), Int 10, Rzt 10, Ch 12 (premia +1).
Premia etniczna +2 do Wspinaczki oraz każdego Rzemiosła związanego z obróbką drewna.
Liczba punktów umiejętności do rozdania: 5. Maksymalna ranga umiejętności +5.
Wspinaczka (S) - 2
Pozyskiwanie futer i skór (Int) - 1,
Znajomość fauny (Int) -1,
Obłaskawianie zwierząt (Cha)- 1,
Ukrywanie się (Zr) -2,
Skakanie (S) - 1,
Wiedza: geografia (region Kos i Tverkatki) (Int) - 1,
Wiedza (puszcza) (Int) - 2,
Wiedza (szkolenie wojskowe) (Int) - 2,
Nasłuchiwanie (Rzt) - 1,
Ciche poruszanie się (Zr) - 2,
Jeździectwo (Zr) - 3,
Przeszukiwanie (Int) - 1,
Wykrywanie pułapek (Rzt) - 1,
Przetrwanie w dziczy (Rzt) -1,
Pływanie (S) - 1,
Korzystanie z liny (Zr) -1,
Szkolenie (wojskowa broń palna) (Int) -1.
Wyposażenie: Łuk, Topór ciężki, lekki toporek i skórznia + 2 KP. Nie pamietam czy topór miał premię, ale zadawał chyba k8 + premia z siły a Łuk k6 + premia z siły ?... 120 kopytek, koń od kajaza.
Techniczny:
Żyw podnoszę o 6 (5 + premia z Bd), chciałbym podnieść pogrubione umiejki - wspinaczka +1, wiedza o puszczy + 2, jeździectwo o +2 i ciche poruszanie o + 1 - wyżej jest już moja postać po awansie. Do akceptacji MG. Ja wybieram trollowatych.
S 17 (premia +3), Zr 14 (premia +2), Bd 13 (premia +1), Int 10, Rzt 10, Ch 12 (premia +1).
Premia etniczna +2 do Wspinaczki oraz każdego Rzemiosła związanego z obróbką drewna.
Liczba punktów umiejętności do rozdania: 5. Maksymalna ranga umiejętności +5.
Wspinaczka (S) - 2
Pozyskiwanie futer i skór (Int) - 1,
Znajomość fauny (Int) -1,
Obłaskawianie zwierząt (Cha)- 1,
Ukrywanie się (Zr) -2,
Skakanie (S) - 1,
Wiedza: geografia (region Kos i Tverkatki) (Int) - 1,
Wiedza (puszcza) (Int) - 2,
Wiedza (szkolenie wojskowe) (Int) - 2,
Nasłuchiwanie (Rzt) - 1,
Ciche poruszanie się (Zr) - 2,
Jeździectwo (Zr) - 3,
Przeszukiwanie (Int) - 1,
Wykrywanie pułapek (Rzt) - 1,
Przetrwanie w dziczy (Rzt) -1,
Pływanie (S) - 1,
Korzystanie z liny (Zr) -1,
Szkolenie (wojskowa broń palna) (Int) -1.
Wyposażenie: Łuk, Topór ciężki, lekki toporek i skórznia + 2 KP. Nie pamietam czy topór miał premię, ale zadawał chyba k8 + premia z siły a Łuk k6 + premia z siły ?... 120 kopytek, koń od kajaza.
Techniczny:
Żyw podnoszę o 6 (5 + premia z Bd), chciałbym podnieść pogrubione umiejki - wspinaczka +1, wiedza o puszczy + 2, jeździectwo o +2 i ciche poruszanie o + 1 - wyżej jest już moja postać po awansie. Do akceptacji MG. Ja wybieram trollowatych.
Ostatnio zmieniony 21 kwietnia 2012, 12:51 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 3638
- Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 52 times
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Wątek techniczny
Najpierw kwestie finansowe - kajaz obiecał Wam co prawda po sto dwadzieścia kopytek, ale nigdy ich nie dostaliście! Mająca miejsce po tej obietnicy dalsza rozmowa tak popsuła Wasze relacje z Zarenivem, że z nagrody wyszły nici!
Poniżej profil Ivasha Nazarka:
Siła 14, Zręczność 16,Budowa 13, Intelekt 11, Roztropność 14, Charyzma 12.
Wspinaczka +3, Rzemiosło (produkcja strzał) +1, Znajomość fauny +1, Obłaskawianie zwierząt +0, Ukrywanie się +3, Skakanie +1, Wiedza (puszcza) +1, Szkolenie wojskowe +1, Nasłuchiwanie +1, Ciche poruszanie się +3, Jeździectwo +1, Przeszukiwanie +2, Wykrywanie pułapek +1, Przetrwanie w dziczy +1, Pływanie +1, Korzystanie z lin +2.
Poproszę szybko o aktualizację współczynników (5 pkt. na umiejki do rozdania, maksymalny poziom +5). Szybka reakcja jest wskazana, albowiem... coś się kroi...
Najpierw kwestie finansowe - kajaz obiecał Wam co prawda po sto dwadzieścia kopytek, ale nigdy ich nie dostaliście! Mająca miejsce po tej obietnicy dalsza rozmowa tak popsuła Wasze relacje z Zarenivem, że z nagrody wyszły nici!
Poniżej profil Ivasha Nazarka:
Siła 14, Zręczność 16,Budowa 13, Intelekt 11, Roztropność 14, Charyzma 12.
Wspinaczka +3, Rzemiosło (produkcja strzał) +1, Znajomość fauny +1, Obłaskawianie zwierząt +0, Ukrywanie się +3, Skakanie +1, Wiedza (puszcza) +1, Szkolenie wojskowe +1, Nasłuchiwanie +1, Ciche poruszanie się +3, Jeździectwo +1, Przeszukiwanie +2, Wykrywanie pułapek +1, Przetrwanie w dziczy +1, Pływanie +1, Korzystanie z lin +2.
Poproszę szybko o aktualizację współczynników (5 pkt. na umiejki do rozdania, maksymalny poziom +5). Szybka reakcja jest wskazana, albowiem... coś się kroi...
-
- Reactions:
- Posty: 6267
- Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
- Has thanked: 121 times
- Been thanked: 81 times
Volkh melduje się na rozkaz!
Volkh Villimov
Ranger 2POZ
Siła - 15
Zręczność - 16
Budowa - 13
Intelekt - 16
Roztropność - 12
Charyzma - 11
Atuty:
Tropienie
Zmysł Walki
Rzemiosło: Maszyny parowe +4
Rzemiosło: Obróbka drewna +2
Wspinaczka: +2
Znajomość fauny: +1
Obłaskaskawianie zwierząt: +2
Ukrywanie się: +2
Skakanie: +1
Wiedza: Geografia: +1
Wiedza: puszcza +2
Nasłuchiwanie +2
Ciche poruszanie +4
Jeźdzectwo +4
Przeszukiwanie +1
Wykrywanie pułapek +1
Przetrwanie w dziczy +5
Pływanie +1
Korzystanie z liny +1
Szkolenie wojskowe +3
Volkh potrafi posługiwać się biegle wszelkimi broniami lekkimi i żołnierskimi, lekkimi zbrojami i tarczami oraz garłaczem (podstawową bronią palną wojsk Khadoru).
ekwipunek na początku sesji: macie na sobie myśliwskie stroje (brak premii do KP). Na arsenał składają się długi łuk z dwudziestką strzał, myśliwski nóż oraz przytroczony do pasa toporek (toporek ma Ivash). Każdy ma też krzesiwo, zwój mocnej liny i pusty wodoszczelny plecak. Skromnego całokształtu dopełniają noszone na szyjach menofiksy, wisiory z symbolem religii menitów.
Skórzna zbroja KP +1, Krótki miecz,
Volkh Villimov
Ranger 2POZ
Siła - 15
Zręczność - 16
Budowa - 13
Intelekt - 16
Roztropność - 12
Charyzma - 11
Atuty:
Tropienie
Zmysł Walki
Rzemiosło: Maszyny parowe +4
Rzemiosło: Obróbka drewna +2
Wspinaczka: +2
Znajomość fauny: +1
Obłaskaskawianie zwierząt: +2
Ukrywanie się: +2
Skakanie: +1
Wiedza: Geografia: +1
Wiedza: puszcza +2
Nasłuchiwanie +2
Ciche poruszanie +4
Jeźdzectwo +4
Przeszukiwanie +1
Wykrywanie pułapek +1
Przetrwanie w dziczy +5
Pływanie +1
Korzystanie z liny +1
Szkolenie wojskowe +3
Volkh potrafi posługiwać się biegle wszelkimi broniami lekkimi i żołnierskimi, lekkimi zbrojami i tarczami oraz garłaczem (podstawową bronią palną wojsk Khadoru).
ekwipunek na początku sesji: macie na sobie myśliwskie stroje (brak premii do KP). Na arsenał składają się długi łuk z dwudziestką strzał, myśliwski nóż oraz przytroczony do pasa toporek (toporek ma Ivash). Każdy ma też krzesiwo, zwój mocnej liny i pusty wodoszczelny plecak. Skromnego całokształtu dopełniają noszone na szyjach menofiksy, wisiory z symbolem religii menitów.
Skórzna zbroja KP +1, Krótki miecz,
-
- Reactions:
- Posty: 3638
- Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 52 times
Ivas Nazarko
Ranger 2POZ
Siła - 14
Zręczność - 16
Budowa - 13
Intelekt - 16
Roztropność - 14
Charyzma - 12
Atuty:
???
???
Rzemiosło: Produkcja strzał +1
Wspinaczka: +3
Znajomość fauny: +1
Obłaskawianie zwierząt: +0
Ukrywanie się: +3
Skakanie: +1
Wiedza: puszcza +1
Nasłuchiwanie +2
Ciche poruszanie +3
Jeździectwo +3
Przeszukiwanie +4
Wykrywanie pułapek +1
Przetrwanie w dziczy +5
Pływanie +1
Korzystanie z liny +2
Szkolenie wojskowe +2
Ekwipunek:
Toporek (Volkhowy), Luneta, skórznia, plecak, pled, jedzenie,ciepłe ubranie
Ranger 2POZ
Siła - 14
Zręczność - 16
Budowa - 13
Intelekt - 16
Roztropność - 14
Charyzma - 12
Atuty:
???
???
Rzemiosło: Produkcja strzał +1
Wspinaczka: +3
Znajomość fauny: +1
Obłaskawianie zwierząt: +0
Ukrywanie się: +3
Skakanie: +1
Wiedza: puszcza +1
Nasłuchiwanie +2
Ciche poruszanie +3
Jeździectwo +3
Przeszukiwanie +4
Wykrywanie pułapek +1
Przetrwanie w dziczy +5
Pływanie +1
Korzystanie z liny +2
Szkolenie wojskowe +2
Ekwipunek:
Toporek (Volkhowy), Luneta, skórznia, plecak, pled, jedzenie,ciepłe ubranie