Boskie potyczki - techniczny
-
- Reactions:
- Posty: 3638
- Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 52 times
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Mam małe pytanie - gdzie właściwie będzie się toczyła fabuła gry? O ile zrozumiałem, do akcji dołączy Mordil z Archipelagu Wschodniego? Kiedy wcześniej Mordimer mi o tym wspominał, sądziłem, że chce po prostu skorzystać z karty postaci starego Mordila i zachować jego imię, ale że zagra sobowtórem tej legendarnej postaci, a nie autentycznym Mordilem, który przeniósł się na AC w sobie tylko znany sposób.
Pytam z ciekawości, bo chętnie dowiem się jak Mistrz Gry wytłumaczy tę podróż z Balarionu na Kartarię?
A skoro faktycznie to "wschodni" Mordil, to najlepiej byłoby chyba umieścić akcję sesji na jednej z zewnętrznych wschodnich wysp Archipelagu Centralnego (ale to tylko takie luźne dywagacje).
Pytam z ciekawości, bo chętnie dowiem się jak Mistrz Gry wytłumaczy tę podróż z Balarionu na Kartarię?
A skoro faktycznie to "wschodni" Mordil, to najlepiej byłoby chyba umieścić akcję sesji na jednej z zewnętrznych wschodnich wysp Archipelagu Centralnego (ale to tylko takie luźne dywagacje).
-
- Reactions:
- Posty: 6267
- Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
- Has thanked: 121 times
- Been thanked: 81 times
Ponizej gołe statsy Barthura, półobrzyma, wzietego jako zakładnik, gdy był mały, i tak już jakoś został w plemieniu:) Teraz uważa się za goblina...Coś mu nie pasuje, że jest taki wielki silny. W końcu mało który goblin potrafi powybijać wszystkie zęby jednym ciosem pięści;) ale lusterek nie ma, toteż póki co jakoś to sobie tłumaczy.
Potem ubiorę Barthura i jakoś wyposażę. Muszę jednak znać majątek jakim mogę dysponować. Zakładam, że postać jest niepiśmienna, bo i gdzie miał się tego nauczyć.
Barthur
Półolbrzym
Łowca/Astrolog (wróżbita) Morka Cycatego
Zawód: Kowal
Żyw 167, SF 221, ZR 79, SZ 78, INT 66, MD 68, UM 57, CH 47, PR 68, WI 66, ZW 8
B Psych 30; B Fiz 44
1-73 2-58 3-75 4-68 5-30 6-62 7-60 8-59 9-54 10-79
Biegłości:
Pięści Bgł 2B; 86
Młoty Spec; 108
Dzidy 69
Czary: Przeznaczenie; Opóźnianie myśli, Objawienie natury/istoty przedmiotu
Potem ubiorę Barthura i jakoś wyposażę. Muszę jednak znać majątek jakim mogę dysponować. Zakładam, że postać jest niepiśmienna, bo i gdzie miał się tego nauczyć.
Barthur
Półolbrzym
Łowca/Astrolog (wróżbita) Morka Cycatego
Zawód: Kowal
Żyw 167, SF 221, ZR 79, SZ 78, INT 66, MD 68, UM 57, CH 47, PR 68, WI 66, ZW 8
B Psych 30; B Fiz 44
1-73 2-58 3-75 4-68 5-30 6-62 7-60 8-59 9-54 10-79
Biegłości:
Pięści Bgł 2B; 86
Młoty Spec; 108
Dzidy 69
Czary: Przeznaczenie; Opóźnianie myśli, Objawienie natury/istoty przedmiotu
Ostatnio zmieniony 10 marca 2013, 17:50 przez 8art, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 3638
- Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 52 times
Nie będzie żadnego problemu z Mordilem i Skelą. Mam dla nich historyjkę jak wylądowali na Orkusie Wielkim, a dokładniej pisząc na jego półwyspie Get-war-garskim. Jest co prawda nico naciągana, ale do przełknięcia.
Towarzysze Mordila dochodzą do majętności na Orkusie Wschodnim, więc z sentymentu i przywiązania postanawiają wskrzesić ich towarzysza niedoli. Pustynna klimat całkiem nieźle zachował ciało goblina, ale jedyni specjaliści, którzy mogą poradzić sobie z wyzwaniem wskrzeszenia tak starego ciała, znajdują się w stolicy imperium.
Zabieg udał się, ale otumaniony Mordil zbiegł. Biorąc pod uwagę, że cały ten zabieg kosztował tyle co średniej wielkości zamek, na poszukiwania Mordila wyrusza Skela.
I tu całkiem przypadkiem spotykają się w miejscu rozpoczęcia przygody. Ta, da!
Tylko bez nadmiernej krytyki! Przywiązałem się do postaci z mojego pierwszego czytanego pbf-a .
Towarzysze Mordila dochodzą do majętności na Orkusie Wschodnim, więc z sentymentu i przywiązania postanawiają wskrzesić ich towarzysza niedoli. Pustynna klimat całkiem nieźle zachował ciało goblina, ale jedyni specjaliści, którzy mogą poradzić sobie z wyzwaniem wskrzeszenia tak starego ciała, znajdują się w stolicy imperium.
Zabieg udał się, ale otumaniony Mordil zbiegł. Biorąc pod uwagę, że cały ten zabieg kosztował tyle co średniej wielkości zamek, na poszukiwania Mordila wyrusza Skela.
I tu całkiem przypadkiem spotykają się w miejscu rozpoczęcia przygody. Ta, da!
Tylko bez nadmiernej krytyki! Przywiązałem się do postaci z mojego pierwszego czytanego pbf-a .
-
- Reactions:
- Posty: 3638
- Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 52 times
8art zerknij do centrali pbf, tam w krótkiej historii wprowadzającej Ketha, znalazła się wzmianka i o Twoim bohaterze .
Wyślę większości z was podobne.
Wyślę większości z was podobne.
Ostatnio zmieniony 18 lutego 2013, 13:56 przez deliad, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 2226
- Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Mnie nie przeszkadza Mordil rządzi. MG, czy mogę zagrac ponizszym krasnoludem z PBF-a Mordimera ? Czary wylosuję potem.
Krasnolud
Wojownik-kapłan
Ur:Wyspy Status społeczny: NKW(uboga szlachta) Wzrost: 156cm waga: 96kg
Zdolność nadprzyrodzona: Odporność na magię (odp na magię masz zwiększoną i zawsze rzucasz 2 razy i wybierasz lepszy wynik)
ŻYW: 149
SF: 189
ZR: 98
SZ: 79
INT: 107
MD: 148
UM: 83
CH: 86
PR: 41
WI: 66
ZW: 13
BIEGŁOŚCI: BGŁ TR SKUT OBRONA
1. TOPÓR OBUSIECZNY LEKKI 125 153 237tn +8
2. MŁOT KRÓTKI BOJOWY 125 153 237 ob +17
3. KUSZA TYPOWA 122 156 230kł (x2) +0
4. SZTYLET TYPOWY 99 128 107kł 77tn (97kł) +10
Zbroja:
Łuskowa ciężka (wykonana przez krasnoludy) (+40 do WYP OGR -5%)
145/190/155
Tarcza metalowa normalna OBR +30
Ekwipunek:
Topór doskonałej roboty krasnoludzkiej (TR+15; SKUT+50 wart: 1000zł)
Buty krasnoludzkiej roboty: (posiadają wysuwane ostrza z czubków zadają 147kł obrażeń) warte 250zł
Narzędzia krasnoludzkie: (naprawiasz nimi każdą zbroje i broń wartość: bezcenne)
Kusza typowa wykonana przez krasnali: (posiada dwa łuczyska, czyli aby dwukrotnie strzelić trzeba obrócić kuszę! BGł:+15, TR:+20 SKUT:+80) Bezcenna
Zbroja krasnoludzka: Łuskowa ciężka WYP +40; Ograniczenia -5%.
Zawody:
jubiler
rzeźbiarz (specjalista)
akademik
myśliwy
tancerz
kowal
i złoto: 184zł
Krasnolud
Wojownik-kapłan
Ur:Wyspy Status społeczny: NKW(uboga szlachta) Wzrost: 156cm waga: 96kg
Zdolność nadprzyrodzona: Odporność na magię (odp na magię masz zwiększoną i zawsze rzucasz 2 razy i wybierasz lepszy wynik)
ŻYW: 149
SF: 189
ZR: 98
SZ: 79
INT: 107
MD: 148
UM: 83
CH: 86
PR: 41
WI: 66
ZW: 13
BIEGŁOŚCI: BGŁ TR SKUT OBRONA
1. TOPÓR OBUSIECZNY LEKKI 125 153 237tn +8
2. MŁOT KRÓTKI BOJOWY 125 153 237 ob +17
3. KUSZA TYPOWA 122 156 230kł (x2) +0
4. SZTYLET TYPOWY 99 128 107kł 77tn (97kł) +10
Zbroja:
Łuskowa ciężka (wykonana przez krasnoludy) (+40 do WYP OGR -5%)
145/190/155
Tarcza metalowa normalna OBR +30
Ekwipunek:
Topór doskonałej roboty krasnoludzkiej (TR+15; SKUT+50 wart: 1000zł)
Buty krasnoludzkiej roboty: (posiadają wysuwane ostrza z czubków zadają 147kł obrażeń) warte 250zł
Narzędzia krasnoludzkie: (naprawiasz nimi każdą zbroje i broń wartość: bezcenne)
Kusza typowa wykonana przez krasnali: (posiada dwa łuczyska, czyli aby dwukrotnie strzelić trzeba obrócić kuszę! BGł:+15, TR:+20 SKUT:+80) Bezcenna
Zbroja krasnoludzka: Łuskowa ciężka WYP +40; Ograniczenia -5%.
Zawody:
jubiler
rzeźbiarz (specjalista)
akademik
myśliwy
tancerz
kowal
i złoto: 184zł
-
- Reactions:
- Posty: 3638
- Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 52 times
Trochę przesadzony ten kraś. Topór doskonałej roboty, wart 1000 zł? Przecież to klasa NKW. Kuszę też nie można nazwać typową. To ile on zarabia rocznie? Biegłości gigantyczne, odporność na magię. Zawodów na maksa.
Z tym ekwipunkiem zdrowo przesadziłeś. To nie jest ekwipunek dla początkującej postaci.
Z tym ekwipunkiem zdrowo przesadziłeś. To nie jest ekwipunek dla początkującej postaci.
Edit przez Araven: Mordimer był łaskawy i mi dał taki sprzęt. Zmienię na typowy ekwipunek, spoko.
Ostatnio zmieniony 18 lutego 2013, 20:11 przez deliad, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Pozwolę sobie późnym wieczorem zmodyfikować współczynniki goblina. Coś mi się wydawało, że startowa SF jest trochę zaniżona (wartość 20), ale sprawdziłem to dzisiaj w MiMie i okazało się, że w portalowym bestiariuszu zniknęła wartość SF, a pozostałe współczynniki zostały przesunięte o jedną pozycję w lewo, co trochę nakłamało w karcie mojej postaci.
Zmodyfikowany Hoskun już niebawem. Poproszę Mistrza Gry o własnoręczne wylosowanie wartości majątku w obrębie klasy chłopskiej (wyższy status nie ma w przypadku takiego goblina jak Hoskun sensu).
Zmodyfikowany Hoskun już niebawem. Poproszę Mistrza Gry o własnoręczne wylosowanie wartości majątku w obrębie klasy chłopskiej (wyższy status nie ma w przypadku takiego goblina jak Hoskun sensu).
(tan) Bazookh
krasnolud alchemik/czarnoksieznik
ZYW 136
SF 156
ZR 69
SZ 60
INT 94
MDR 168 (JUZ PO MODYFIKACJACH Z ZAWODÓW)
UM 91
WI 40
ZW 5
ODP 1-76 2-82 3-65 4-57 5-84 6-84 7-73 8-81 9-75 10-49
ZAWODY: MINEROLOG,ZŁOTNIK,BIBLIOTEKARZ,ARCHITEKT,HISTORYK,TŁUMACZ,RELIGIOZNAWCA
-ostatni zawód dodałem sobie z racji posiadania wysokiej MDR
BGŁ: miecze typowe 90 TR 113 walczy Kopeszem ;topory typowe 86 TR 109
krasnolud alchemik/czarnoksieznik
ZYW 136
SF 156
ZR 69
SZ 60
INT 94
MDR 168 (JUZ PO MODYFIKACJACH Z ZAWODÓW)
UM 91
WI 40
ZW 5
ODP 1-76 2-82 3-65 4-57 5-84 6-84 7-73 8-81 9-75 10-49
ZAWODY: MINEROLOG,ZŁOTNIK,BIBLIOTEKARZ,ARCHITEKT,HISTORYK,TŁUMACZ,RELIGIOZNAWCA
-ostatni zawód dodałem sobie z racji posiadania wysokiej MDR
BGŁ: miecze typowe 90 TR 113 walczy Kopeszem ;topory typowe 86 TR 109