PBF - technicznie o ironsach

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 23 stycznia 2014, 22:22

Dzięki Keth, fajna postać. Co to znaczy, ze postać aktywowana, znaczy mająca inicjatywę, czy jak?

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 23 stycznia 2014, 22:24

Domyślam się, ze chodzi o zasadzkę - jeśli będziesz miał wyższą Inicjatywę, zadziałasz pierwszy i wówczas skorzystasz z profitu Zasadzki. Jeśli chcesz coś dopisać do życiorysu bądź motywacji postaci, nie krępuj się, to Ty będziesz nią grał, a nie ja ;)

namakemono
Reactions:
Posty: 1552
Rejestracja: 26 października 2012, 07:18

Post autor: namakemono » 24 stycznia 2014, 07:03

Ja opowiadam się za morrowianizmem.

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 24 stycznia 2014, 07:43

A może opowiemy się po stronie żmija?
Co do mojej postaci to może pochodzić z bagien, mi to pasuje.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 24 stycznia 2014, 11:07

Po stronie Żmija byłoby ciekawie. Ale nie wiem co na to MG i Inni.

namakemono
Reactions:
Posty: 1552
Rejestracja: 26 października 2012, 07:18

Post autor: namakemono » 24 stycznia 2014, 11:09

"ten plugawy bóg-bestia jest zaprzeczeniem wszystkiego, co cywilizowane i zupełnie nie przystaje do konceptu naszej drużyny"

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 24 stycznia 2014, 13:59

Stryker bedzie zadeklarowanym morrowianinem.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 24 stycznia 2014, 14:31

Spoko, myślałem, że zagramy tymi złymi dla odmiany. Też chyba będę Morrowa wyznawał.

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 24 stycznia 2014, 15:15

Ok, niech będzie Morrow.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 24 stycznia 2014, 20:12

Małe objaśnienie co do kultu Żmija - praktycznie nie sposób oczekiwać, by czcił go jakikolwiek cywilizowany człowiek. Wyznawcy Bestii o Wielu Kształtach nienawidzą Żelaznych Królestw i ich technologicznego postępu. Najchętniej zrównaliby z ziemią miasta, a ich mieszkańców wyrżnęli w pień na rytualnych ołtarzach. Pożerają ludzkie serca, wyją do księżyca przy pełni i toczą pianę z ust na widok parobota.

Sądzę, że poprowadzenie sesji w oparciu o wyznawców Żmija byłoby baaaardzo dużym wyzwaniem!

Co do Morrowa, Wy jesteście nicponie i zabijaki, ale nie sadystyczni mordercy i psychopaci, stąd Morrow wcale nie jest dla Was nieosiągalny. Najpierw obijecie Bogu ducha winnego człowieka po gębie, ale potem rzucicie garść srebrników na rzecz świątyni i już grzechy zostają odpuszczone - a przynajmniej tak sądzicie ;)

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 24 stycznia 2014, 20:23

Ja prawie mam taki krotki wpis fabularny gotowy. Jak skoncze to chetnie wkleje w watek techniczny:) przyblizy to troche postac Trzeciego i moze tez innych;)

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 24 stycznia 2014, 22:43

Phinneas Fogg

Człowiek Caspianin (21 lat, z Clockers Cove. Osierocony w dziecięcym wieku przez śmiertelną chorobę, która odebrała mu oboje rodziców, wychowywał się w prowadzonym przez surowych kapłanów sierocińcu. Nie potrafiąc znieść reżimu pobożnego życia uciekł na ulicę wychowując się wśród nędzarzy, żebraków i przemytników, jedząc to, co udało mu się ukraść i nie stroniąc od sięgania po nóż. Dzięki latom takiego życia nabył bezcenną wiedzę na temat urzędujących w Clockers Cove portowych gangów i skorumpowanych miejskich strażników, żerując głównie na przybywających do miasta żeglarzach oraz zmierzających do Divinium pielgrzymach).

PHY 5 (Spd 6, Str 5), AGL 4 (Prw 5, Poi 4), INT 3 (Arc 0, Per 3)
Bazowa Obrona 13. Inicjatywa 14. Pancerz 5 + parametr zbroi. Siła Woli 8.

Archetyp Skilled (dodatkowy atak w fazie aktywacji)
Nadnaturalna czujność (bonus do testów Inicjatywy oraz automatyczna ochrona przed ciosami w plecy)

Profesje: Cutthroat/Thief

Atuty startowe

Anatomiczna Precyzja (1k3 rany zadane nawet przy wyniku poniżej wartości ARM ofiary)
Dźgnięcie w nerkę (dodatkowa kość obrażeń przy ciosach w plecy)
Cień w mroku (wtapianie się w mrok)
Gładkie słówka (prawo do przerzutu nieudanego testu Przekupstwa lub Zwodzenia)
Chyży w boju (jeśli atak w Ciebie chybi, możesz wykonać dodatkowy ruch bez prowokowania ataków okazyjnych)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2).

Umiejętności żołnierskie

Broń jednoręczna 1, Broń miotana 2.

Umiejętności ogólne

Znajomość ulicy 2, Zastraszanie 1, Skradanie 2, Przekupstwo 1, Zwodzenie 1, Otwieranie zamków 2, Kradzież kieszonkowa 2.

Ekwipunek

Złodziejskie akcesoria. Skórznia (mod Spd 0, OBR -1, PANC +5). Mieczyk skrytobójcy (kara do ataku -1, POW 4, premia +2 do testu zranienia przy ciosie w plecy). Nóż sprężynowy (bonus do ataku 0, POW 1, dobycie broni nie wymaga zużycia szybkiej akcji). 2x nóż do rzucania (bonus do ataku 0, POW 2+Str miotacza). Zostało jeszcze 70 koron, oferuję za 60 dość zmęczonego życiem konia wraz z kiepskiej jakości uprzężą.
Ostatnio zmieniony 26 stycznia 2014, 11:59 przez Keth, łącznie zmieniany 1 raz.

Herudaio
Reactions:
Posty: 105
Rejestracja: 12 stycznia 2014, 19:59

Post autor: Herudaio » 26 stycznia 2014, 00:07

Witam wszystkich z lekkim opóźnieniem :)

Hawke Longsworth

Human

PHY 5, SPD 8, STR 4
AGL 5, PRW 4, POI 4
INT 3, ARC 3, PER 3

Gifted: Fast Caster (M115)

Thief/Sorcerer

Abilities:
Conniver (M159), Dodger (M161), Gang(M163)

Languages:
Ordic, Cygnaran

Military skills:
Hand weapon 2
Occupational skills:
Detection 1, Horse Riding 1, Bribery 1, Deception 1, Escape Artist 1, Lock Picking 2, Streetwise 1
Equipment:
Custom Battle Armour, Dagger, Rapier, 2x Smoke grenade, 1 rather used and old horse
Spells:
Razorwind, Storm Tossed, Wind Blast

Opis:
Wysoki szatan o drobnej budowie i bardzo sprężystych ruchach, Hawke Longsworth nigdy nie lubił ciężkiej pracy. Jako syn drobnych kupców czas dzieciństwa dzielił między Ord i Cygnarem. Mimo, że Państwo Longsworth fortuny nigdy się nie dorobili, Hawke będąc jedynym dzieckiem przyzwyczaił się do względnego luksusu i z pracy rodziców wyniósł jedynie nienaganną ogładę i obycie, choć swe talenty pożytkował głównie podrywając spotykane dziewczyny.

Gdy ojciec postanowił założyć mały sklep żelazny w Clockers Cove, przyszedł dla rodziny czas stabilizacji, która młodego Longswortha nigdy nie pociągała. Lekkoduchem był i pozostał. Oficjalnie Hawke żyje z dorywczych prac, w praktyce jednak żyje z pracy innych, choć zazwyczaj “inni” nie są zadowoleni, gdy odkryją brakującą sakiewkę, albo otwarte zamki w mieszkaniu. Przez większość dnia można go zastać w którejś z tawern okalających porty, pijącego wino albo próbującego zauroczyć jakąś piękność, która jeszcze nie miała przyjemności go poznać.

Młody Longsworth nigdy nie był zwolennikiem otwartych konfliktów, preferując unikanie ich za pomocą gładkiej gadki albo polegając na przewadze podczas ewentualnej ucieczki. Mimo pozornej lekkości zawód złodzieja i widmo nieuniknionych konfliktów zmusił go do nauczenia się sprawnego posługiwania się bronią i zaszczepił powoli rosnące ziarno bezwględności i życiowego cynizmu.

Hawke zawsze żył niczym wiatr i na pewnym etapie życia wiatr obudził się również w nim. Mimo, że ciągle nie do końca zdaje sobie sprawę z tego czym jest jego talent, nauczył się nim sprawnie posługiwać. Na co dzień zazwyczaj nie eksponuje swoich podejrzanego pochodzenia umiejętności. Jeśli jednak tego sytuacja wymaga, szczególnie w trakcie "pracy" nie ma żadnych zahamowań przed obfitym korzystaniem ze swojego talentu.
Ostatnio zmieniony 31 stycznia 2014, 20:39 przez Herudaio, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 26 stycznia 2014, 12:24

Rogan Vain

Człowiek Morridańczyk (22 lata, z bezimiennej sadyby pod Corvisem. Wychowany wśród ubogich mieszkańców trzęsawisk, jął się już w młodym wieku specjalizować w tropieniu, polowaniu i zgłębianiu tajników dziczy. Po wybuchu wojny porzucił karierę łowcy nagród na południowych obrzeżach Ciernistej Puszczy i udał się na bezpieczne w jego mniemaniu południe, osiadając w Clockers Cove i poznając tam w swoim czasie Strykera, z którym przeznaczenie zetknęło go podczas jednej z obław na miejscowych rzezimieszków).

PHY 6 (Spd 7, Str 5), AGL 3 (Prw 4, Poi 5), INT 3 (Arc 0, Per 3)
Bazowa Obrona 13. Inicjatywa 14. Pancerz 6 + parametr zbroi. Siła Woli 9.

Archetyp Skilled (dodatkowy atak w fazie aktywacji)

Nadnaturalna czujność (bonus do testów Inicjatywy oraz automatyczna ochrona przed ciosami w plecy)

Profesje: Bounty Hunter/Highwayman

Atuty startowe

W kajdany go! (jeśli wyeliminujesz z walki przeciwnika nie zabijając go, możesz natychmiast ofiarę skrępować/skuć przywracając jej jednocześnie świadomość, ale pozostawiając całkowicie na Twojej łasce)
Pętacz doskonały (osoba przez Ciebie związana bądź zakuta w kajdany otrzymuje karę -3 do testu uwolnienia się)
Zasadzka (w pierwszej rundzie walki otrzymujesz podrasowanie do testu ataku i zranienia przeciwko postaci, która nie została jeszcze aktywowana)
Strzał z siodła (brak kary do strzelania z końskiego grzbietu)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2).

Umiejętności żołnierskie

Broń jednoręczna 2, Pistolet 1, Karabin 1.

Umiejętności ogólne

Obchodzenie się ze zwierzętami 1, Jeździectwo 1, Wykrycie 2, Zastraszanie 2, Tropienie 1, Korzystanie z liny 1.

Ekwipunek

Koń z uprzężą. Skórznia (mod Spd 0, OBR -1, PANC +5). Nóż sprężynowy (bonus do ataku 0, POW 1, dobycie broni nie wymaga zużycia szybkiej akcji). Miecz (bonus do ataku 0, POW 3). Rewolwer (5-strzałowy, bonus do ataku 0, POW 10). 20 naboi i jeden bębenek. Trzy pary kajdanek oraz luneta. W sakiewce jeszcze 15 koron.

Herudaio
Reactions:
Posty: 105
Rejestracja: 12 stycznia 2014, 19:59

Post autor: Herudaio » 30 stycznia 2014, 21:14

Tak patrzę po reszcie naszej kompanii i jak się przygoda rozwija. Czy Hawke też powinien był "nabyć" konia? ;)
"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer

ODPOWIEDZ