PBF - technicznie o ironsach
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Mam pewną kwestię do omówienia - Punkty Heroiki mianowicie. Każdy z Was ma na razie trzy w zapasie, gotowe do wykorzystania w celu przerzutu kostek w nieudanym teście. Chciałbym Was poprosić, żebyście w trakcie opisywania swoich akcji zaznaczali z góry, czy w razie fiaska testu chcecie zużyć któryś ze swoich PH do przerzutu. To znacznie podniesie płynność gry, a zarazem nie spowoduje, że zawalicie jakiś test bez możności "dopalenia" go przerzutem.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Nathaniel "Trzeci" Stryker
PHY 5, Spd 6, Str 4
AGL 4, Prw 5, Poi 5
INT 3, Arc 0, Per 4
INIT 15, OBR 14, PANC 5+zbroja,
Intelectual: Uncoventional warfare
Duelist/Higwayman
Atuty
Parowanie (nigdy nie jesteś celem ataków okazyjnych)
Riposta (możesz odpowiedzieć kontrą na jeden chybiony atak przeciwnika co turę)
Zasadzka (w pierwszej rundzie walki otrzymujesz podrasowanie do testu ataku i zranienia przeciwko postaci, która nie została jeszcze aktywowana)
Strzał z siodła (brak kary do strzelania z końskiego grzbietu)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2)
Walka oburęczna (walcząc parą broni jednoręcznych bądź pistoletów otrzymujesz dodatkowy atak za drugorzędną broń, chociaż z karą -2 do testu trafienia dla broni drugorzędnej)
Umiejętności żołnierskie
Broń jednoręczna 2, Pistolet 2
Umiejętności ogólne
Życie na ulicy 1, Zastraszanie 2, Skakanie 1, Postępowanie ze zwierzętami 1, Wykrycie 2, Jeździectwo 2
Znaki szczególne
Wybite oko (kara -1 do testów strzeleckich oraz opartych na Percepcji)
Ekwipunek
Rapier, pistolecik kieszonkowy, rewolwer, skórznia, 200 koron w złocie w schowku, 3 czarne perły.
PHY 5, Spd 6, Str 4
AGL 4, Prw 5, Poi 5
INT 3, Arc 0, Per 4
INIT 15, OBR 14, PANC 5+zbroja,
Intelectual: Uncoventional warfare
Duelist/Higwayman
Atuty
Parowanie (nigdy nie jesteś celem ataków okazyjnych)
Riposta (możesz odpowiedzieć kontrą na jeden chybiony atak przeciwnika co turę)
Zasadzka (w pierwszej rundzie walki otrzymujesz podrasowanie do testu ataku i zranienia przeciwko postaci, która nie została jeszcze aktywowana)
Strzał z siodła (brak kary do strzelania z końskiego grzbietu)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2)
Walka oburęczna (walcząc parą broni jednoręcznych bądź pistoletów otrzymujesz dodatkowy atak za drugorzędną broń, chociaż z karą -2 do testu trafienia dla broni drugorzędnej)
Umiejętności żołnierskie
Broń jednoręczna 2, Pistolet 2
Umiejętności ogólne
Życie na ulicy 1, Zastraszanie 2, Skakanie 1, Postępowanie ze zwierzętami 1, Wykrycie 2, Jeździectwo 2
Znaki szczególne
Wybite oko (kara -1 do testów strzeleckich oraz opartych na Percepcji)
Ekwipunek
Rapier, pistolecik kieszonkowy, rewolwer, skórznia, 200 koron w złocie w schowku, 3 czarne perły.
-
- Reactions:
- Posty: 8334
- Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Reynard Bannister
Człowiek Caspianin (22 lat, z Clockers Cove, niegdyś strażnik drogowy na gościńcu do Merciru wywalony ze służby za sobie tylko znane przewinienie). Rodzina w porcie, dwaj szanowani bracia-rzemieślnicy Everett i Finch oraz siostra Meara, zamężna (cała trójka sarka i złości się za każdym razem, kiedy temat rozmów przy stole schodzi na osobę najmłodszego członka rodziny, nicponia i utracjusza niezbyt kwapiącego się do pójścia w ślady ustatkowanego rodzeństwa). Romansuje wszędzie i na okrągło, za punkt honoru stawiając sobie uwiedzenie jakiejkolwiek Iosanki (chociaż jak dotąd żadnej nawet jeszcze nie widział na oczy).
PHY 6 (Spd 7, Str 5), AGL 3 (Prw 5, Poi 4), INT 3 (Arc 0, Per 3)
Bazowa Obrona 13 (Obecnie 14 w półpancerzu i z tarczą chyba). Inicjatywa 15. Pancerz 6 + parametr zbroi czyli 7 razem 13. Siła Woli 9.
Archetyp Skilled (dodatkowy atak w fazie aktywacji)
Nadnaturalna czujność (bonus do testów Inicjatywy oraz automatyczna ochrona przed ciosami w plecy)
Profesje: Man-at-Arms/Highwayman
Atuty
Obronny Szereg (premia +1 do PANC, jeśli walczysz ramię w ramię z innym sojusznikiem; jeśli sojusznik też posiada tę umiejętność, premia wzrasta do +2)
Tarczownik (raz na turę możesz przyjąć na siebie cios wymierzony w stojącego obok towarzysza)
Zasadzka (w pierwszej rundzie walki otrzymujesz podrasowanie do testu ataku i zranienia przeciwko postaci, która nie została jeszcze aktywowana)
Strzał z siodła (brak kary do strzelania z końskiego grzbietu)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2)
Riposta (możesz odpowiedzieć kontrą na jeden chybiony atak przeciwnika co turę)
Umiejętności żołnierskie
Broń jednoręczna 1, Broń dwuręczna 1, Pistolet 2, Tarcza 1.
Umiejętności ogólne
Obchodzenie się ze zwierzętami 1, Zastraszanie 2, Wykrycie 2, Jeździectwo 2, Przywództwo 1.
Ekwipunek
Chcę kupić Miecz, rewolwer + 20 naboi i konia z uprzężą oraz jakieś ubranie i lunetę, mam 220 koron po sprzedaniu 3 pereł i kolczugi, ale 50 daję na remont chaty, zostaje mi 170 na zakupy.
Człowiek Caspianin (22 lat, z Clockers Cove, niegdyś strażnik drogowy na gościńcu do Merciru wywalony ze służby za sobie tylko znane przewinienie). Rodzina w porcie, dwaj szanowani bracia-rzemieślnicy Everett i Finch oraz siostra Meara, zamężna (cała trójka sarka i złości się za każdym razem, kiedy temat rozmów przy stole schodzi na osobę najmłodszego członka rodziny, nicponia i utracjusza niezbyt kwapiącego się do pójścia w ślady ustatkowanego rodzeństwa). Romansuje wszędzie i na okrągło, za punkt honoru stawiając sobie uwiedzenie jakiejkolwiek Iosanki (chociaż jak dotąd żadnej nawet jeszcze nie widział na oczy).
PHY 6 (Spd 7, Str 5), AGL 3 (Prw 5, Poi 4), INT 3 (Arc 0, Per 3)
Bazowa Obrona 13 (Obecnie 14 w półpancerzu i z tarczą chyba). Inicjatywa 15. Pancerz 6 + parametr zbroi czyli 7 razem 13. Siła Woli 9.
Archetyp Skilled (dodatkowy atak w fazie aktywacji)
Nadnaturalna czujność (bonus do testów Inicjatywy oraz automatyczna ochrona przed ciosami w plecy)
Profesje: Man-at-Arms/Highwayman
Atuty
Obronny Szereg (premia +1 do PANC, jeśli walczysz ramię w ramię z innym sojusznikiem; jeśli sojusznik też posiada tę umiejętność, premia wzrasta do +2)
Tarczownik (raz na turę możesz przyjąć na siebie cios wymierzony w stojącego obok towarzysza)
Zasadzka (w pierwszej rundzie walki otrzymujesz podrasowanie do testu ataku i zranienia przeciwko postaci, która nie została jeszcze aktywowana)
Strzał z siodła (brak kary do strzelania z końskiego grzbietu)
Gang (wykonując atak przeciwko celowi związanemu walką z sojuszniczą postacią otrzymujesz +1 do testu ataku i zranienia; jeśli sojusznik również posiada Gang, premia wynosi +2)
Riposta (możesz odpowiedzieć kontrą na jeden chybiony atak przeciwnika co turę)
Umiejętności żołnierskie
Broń jednoręczna 1, Broń dwuręczna 1, Pistolet 2, Tarcza 1.
Umiejętności ogólne
Obchodzenie się ze zwierzętami 1, Zastraszanie 2, Wykrycie 2, Jeździectwo 2, Przywództwo 1.
Ekwipunek
Półpancerz (mod Spd 0, OBR -1, PANC +7). Miecz (bonus do ataku 0, POW 3). Rewolwer (5-strzałowy, bonus do ataku 0, POW 10). 20 naboi i dwa bębenki. Koń z uprzężą. Luneta. .
Dodałem Ripostę i podniosłem to co pogrubione w umiejętnościach: broń jednoręczną, zastraszanie i jeździectwoChcę kupić Miecz, rewolwer + 20 naboi i konia z uprzężą oraz jakieś ubranie i lunetę, mam 220 koron po sprzedaniu 3 pereł i kolczugi, ale 50 daję na remont chaty, zostaje mi 170 na zakupy.
Ostatnio zmieniony 26 lipca 2014, 12:29 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Aravenie, jak napomknął Bartek, możesz albo wziąć Ripostę albo +1 do Broni jednoręcznej. Tarcza da Ci +1 do PANC w każdej rundzie gry.
Co do zbroi, zamiast kolczugi generującej karę -2 do OBR możesz za 130 koron kupić stalowy pancerz z elementami zbroi kolczej, dający takie samo +7 do PANC jak kolczuga, ale odrobinę wygodniejszy - kara -1 do OBR, a nie -2 OBR jak w przypadku kolczugi.
Co do zbroi, zamiast kolczugi generującej karę -2 do OBR możesz za 130 koron kupić stalowy pancerz z elementami zbroi kolczej, dający takie samo +7 do PANC jak kolczuga, ale odrobinę wygodniejszy - kara -1 do OBR, a nie -2 OBR jak w przypadku kolczugi.
Hawke Longsworth
Human
PHY 5, SPD 8, STR 4
AGL 5, PRW 4, POI 4
INT 3, ARC 3, PER 3
Gifted: Fast Caster (M115)
Thief/Sorcerer
Abilities:
Conniver (M159), Dodger (M161), Gang(M163)
Languages:
Ordic, Cygnaran
Military skills:
Hand weapon 2
Occupational skills:
Detection 2, Sneak 2, Horse Riding 1, Bribery 1, Deception 1, Escape Artist 1, Lock Picking 2, Streetwise 1
Equipment:
Thiefs tool ,Horse ,Custom Battle Armour, 3 Throwing Knives, Rapier, 3x Smoke grenade, 61 GC
Spells:
Razorwind, Storm Tossed, Wind Blast, Tornado
Hawke ma tendencję do przecholowywania, odkryje w sobie umiejętność miniaturowych Tornad
Po przygodzie rozwinie Sneak i Detection do 2.
Dorzuci się jak reszta do domostwa. Ładnie musi być! (50)
Poza tym zainwestuje zainwestuje również w normalnego konia. (50+100).
Odkupi rapier i kupi 3 noże do rzucania, którymi chciałby się nauczyć posługiwać, jeden będzie nosić przy sobie jako sztylet (150 + 39).
Postara się zdobyć ponownie 3 granaty dymne, z których korzystał jako złodziej (189 + 15).
Zakupi zestaw eksluzywniejszych ubrań niż zazwyczaj (204 + 50).
Jedną perłę sobie zostawi, a po spieniężnieniu pozostałych dwóch (315 - 254) zostanie mu 61 koron.
Ponieważ Hawke planuje po zmianie odzienia odwiedzić Kirę, postara się jej kupić ładny pasujący naszyjnik i pewnie dojdzie trochę innych wydatków w trakcie (? koron)
Human
PHY 5, SPD 8, STR 4
AGL 5, PRW 4, POI 4
INT 3, ARC 3, PER 3
Gifted: Fast Caster (M115)
Thief/Sorcerer
Abilities:
Conniver (M159), Dodger (M161), Gang(M163)
Languages:
Ordic, Cygnaran
Military skills:
Hand weapon 2
Occupational skills:
Detection 2, Sneak 2, Horse Riding 1, Bribery 1, Deception 1, Escape Artist 1, Lock Picking 2, Streetwise 1
Equipment:
Thiefs tool ,Horse ,Custom Battle Armour, 3 Throwing Knives, Rapier, 3x Smoke grenade, 61 GC
Spells:
Razorwind, Storm Tossed, Wind Blast, Tornado
Hawke ma tendencję do przecholowywania, odkryje w sobie umiejętność miniaturowych Tornad
Po przygodzie rozwinie Sneak i Detection do 2.
Dorzuci się jak reszta do domostwa. Ładnie musi być! (50)
Poza tym zainwestuje zainwestuje również w normalnego konia. (50+100).
Odkupi rapier i kupi 3 noże do rzucania, którymi chciałby się nauczyć posługiwać, jeden będzie nosić przy sobie jako sztylet (150 + 39).
Postara się zdobyć ponownie 3 granaty dymne, z których korzystał jako złodziej (189 + 15).
Zakupi zestaw eksluzywniejszych ubrań niż zazwyczaj (204 + 50).
Jedną perłę sobie zostawi, a po spieniężnieniu pozostałych dwóch (315 - 254) zostanie mu 61 koron.
Ponieważ Hawke planuje po zmianie odzienia odwiedzić Kirę, postara się jej kupić ładny pasujący naszyjnik i pewnie dojdzie trochę innych wydatków w trakcie (? koron)
Ostatnio zmieniony 28 lipca 2014, 21:23 przez Herudaio, łącznie zmieniany 1 raz.
"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
Tornado wbrew pozorom nie jest do końca atakiem obszarowym, raczej małym poziomym tornadkiem. Takim ze szklanki
Trafiona postać Tornadem zostaje rzucona do tyłu o d6". Jeśli po drodze znajdzie się postać o takim samym lub większym rozmiarze albo nie-niska przeszkoda to zatrzymuje się na niej, w przeciwnym wypadku przelatuje nad.
Cel otrzymuje trafienie z POW 13 (chyba, piszę z pamięci) + dodatkowa kość w rzucie na obrażenia, jeśli postać się na czymś zatrzymała.
Postacie o takim samym rozmiarze na których zmuszona była zatrzymać się rzucona postać oraz postacie o mniejszym rozmiarze na których rzucona postać wylądował, również są wywrócone oraz otrzymuję obrażenia z POW 13 (rzutu nie można boostować).
Dodatkowa kość - czyli kumulująca się z ew. boostem.
Jedynym minusem jest koszt. Bazowy to 4 czyli bazowy limit ARC Hawke, więc "typowa" wersja zaklęcia zawsze niesie ryzyko rzutu na wyczerpanie.
Trafiona postać Tornadem zostaje rzucona do tyłu o d6". Jeśli po drodze znajdzie się postać o takim samym lub większym rozmiarze albo nie-niska przeszkoda to zatrzymuje się na niej, w przeciwnym wypadku przelatuje nad.
Cel otrzymuje trafienie z POW 13 (chyba, piszę z pamięci) + dodatkowa kość w rzucie na obrażenia, jeśli postać się na czymś zatrzymała.
Postacie o takim samym rozmiarze na których zmuszona była zatrzymać się rzucona postać oraz postacie o mniejszym rozmiarze na których rzucona postać wylądował, również są wywrócone oraz otrzymuję obrażenia z POW 13 (rzutu nie można boostować).
Dodatkowa kość - czyli kumulująca się z ew. boostem.
Jedynym minusem jest koszt. Bazowy to 4 czyli bazowy limit ARC Hawke, więc "typowa" wersja zaklęcia zawsze niesie ryzyko rzutu na wyczerpanie.
"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Yaros "Clue" Thane
PHY 5 (SPD 6, STR 4), AGL 4 (PRW 4, POI 5), INT 4 (ARC - , PER 3).
Intelectual
- Feat: Unconventional Warfare
- Hyper Perception
Alchemist/Investigator
Abilities:
- Grenadier
- Poison Resistance
- Astute
Language:
- Ordic
- Cygnaran
- Khadoran
Military Skills:
Hand Weapon 1
Thrown Weapon 1
Pistol 1
Occupational Skills:
- Alchemy 1
- Detection 1
- Forensic Science 1
- Interrogation 1
- Law 1
- Medicine 2
- Sneak 1
Inventory:
- alchemist's leather
- gas mask
- traveling alchemist's kit
- five alchemical grenades (Acid Bomb, Cinder Bomb, 2x Knockout Bomb, Rust Bomb)
- grenadiers' bandolier
- trench knife
- 2x Smoke Grenade
- Repeating Pistol + 3x Ammo wheels + 50 bullets
- Ammo Bandolier
- Great Coat
PHY 5 (SPD 6, STR 4), AGL 4 (PRW 4, POI 5), INT 4 (ARC - , PER 3).
Intelectual
- Feat: Unconventional Warfare
- Hyper Perception
Alchemist/Investigator
Abilities:
- Grenadier
- Poison Resistance
- Astute
Language:
- Ordic
- Cygnaran
- Khadoran
Military Skills:
Hand Weapon 1
Thrown Weapon 1
Pistol 1
Occupational Skills:
- Alchemy 1
- Detection 1
- Forensic Science 1
- Interrogation 1
- Law 1
- Medicine 2
- Sneak 1
Inventory:
- alchemist's leather
- gas mask
- traveling alchemist's kit
- five alchemical grenades (Acid Bomb, Cinder Bomb, 2x Knockout Bomb, Rust Bomb)
- grenadiers' bandolier
- trench knife
- 2x Smoke Grenade
- Repeating Pistol + 3x Ammo wheels + 50 bullets
- Ammo Bandolier
- Great Coat