PBF - Wojna z Cieniem

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 26 czerwca 2014, 17:03

Witam w kontynuacji Losu Najemnika.
Półork RADAGAST SZARY, Druid/Łowca

Obecny Hierofant Waluzji i Kos.

Aspekty: do wymyślenia
koncept- Druid wyznawca Sharami
Słaby punkt- ????
Cel- ???????
Przeszłość ?????????

Umiejętności:
+6 Magia druidyczna (+1 Adept Magii)
+5 Walka topory, Strzelanie i Miotanie
+4 Siła, Czujność, Siła Woli
+3 Zwinność, Przetrwanie, Przywództwo, Leczenie
+2 Rzemiosło (myśliwy), , Jeździectwo, Wiedza Natura (rośliny i zwierzęta), Podstęp (+2 w naturze
do skradania, ukrywania itp.), Spostrzegawczość
+1 Języki, Empatia, Urok, Bijatyka, Strategia i Taktyka, Wiedza Ogólna

Sztuczki:

- Adept Magii* (Magia dany rodzaj), wymaga Magii 5+ i Woli 4+. Daje premię +1 do Magii, to premia pasywna, stała.
- Magia w Obronie* (Magia wszystkie rodzaje) Mając tą sztuczkę. Czarownicy, Kapłani i Szamani i inni, mogą używać w Obronie, własnej umiejętności Magii za miast Walki bronią, lub zamiast Zwinności przy ostrzale czy broni miotanej. W ataku daje premię +2 u Druida.
-Sługa Sharami Używa Magii zamiast Przywództwa związanych z religią i druidyzmem
-Widzenie w ciemności (Czujność) Postać widzi w ciemności, przy minimalnym świetle, na odległość Czujność x10 metrów
-Regeneracja (Siła) Wymaga Siły 4+, za 1 punkt Fate, możesz obniżyć kategorię konsekwencji o 1, np. Średnia staje się Lekka, deklarujesz to w walce. Po zakończonej walce masz o połowę krótszy czas leczenia danej konsekwencji, to już bez punktu losu. (Lekką leczysz w 12 godzin, Średnią w 4 dni, a poważną w 2 tygodnie). Nie można już tego skracać, poza szybką regeneracją.
- Nieugięty (Siła Woli) do Toru presji psychicznej wliczasz całą Siłę Woli, nie jej połowę.


Współczynniki Pomocnicze:

Tory Presji:
Fizyczna presja (Ciało) = 3 + Umiejętność Siła 4/2 = 5
Psychiczna presja (Umysł) = 3 + Umiejętność Siła Woli 4 pełna za Nieugiętego = 7
Konsekwencje fizyczne Lekka2/Lekka2/Średnia4/Poważna6
INICJATYWA jak Czujność 4
Obrona Fizyczna Bliska- Magia w Obronie z Adeptem magii daje 7
Obrona Magiczna (połowa Siły i Siły Woli, min. 2) daje 4
Kondycja (Zmęczenie) Siła +2 tu 6
Dodatkowa konsekwencja lekka 1 za Siłę 4 (wliczona).
Kara dla wrogich strzelców 1 za Czujność na 4
Modyfikator obrażeń 1 za Siłę, +1 za jakość broni razem 2 (wliczone)
Punkty Losu 4 +1 amulet szczęścia Galstaffa, razem 5
Poziom Mocy (Siła Woli +2) tu 7

Sprzęt do uzupełnienia:
Zbroja lamelkowa średnia, 3 Wyparowania + tarcza 1 wyparowanie. Pancerz 4 z tarczą i 3 bez tarczy
Zadawane obrażenia 5 (2 za topór + 2 silna magia +1 Siła 4)
Łuk refleksyjny obrażenia 4 (2 za łuk, +1 magia +1 Siła 4)

RADAGAST SZARY skrócone bojowe, Topór, zbroja lamelkowa, tarcza, wzrost ?
Czujność 4, Zwinność 3
Łuk 5 + rany 4 (ignoruje 1 punkt pancerza)
(Atak toporem 5 + rany 4) Obrona 7 z magii, Pancerz 3 + Tarcza 1 razem 4 pancerza, Presja fizyczna 5, Presja Psychiczna 5, 2 rany lekkie

Presja fizyczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ]
Rany Lekkie 1 [ ] 2 [ ] Rana Średnia (-1 testy) [ ] Rana Poważna (-1 testy) [ ]
Eliminacja po przekroczeniu ran poważnych.
Presja psychiczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ]
KONDYCJA 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ]
Gracz: Dobro
Imię postaci: Kyrie Eleison
Profesja: Templariusz Katana
Rasa: człowiek
Wyznanie: Katan
Cechy fizyczne:
Długie, proste włosy spięte w kucyk, kozia bródka, piwne oczy, garbaty nos, twarz owalna. Wyglądem przypomina zakapiora z ciemnej uliczki. Wzrost 1,80 m, waga 85 kg, umięśniony, dobrze zbudowany, wiek 35 lat.

Umiejętności:
+6 Walka bronią (zębata gwiazda)
+5 Siła, Siła Woli
+4 Walka Bronią Miotaną, Wiedza (wiara i religie), Wiedza (polityka)
+3 Czujność, Strategia i taktyka, Bijatyka, Jeździectwo
+2 Spostrzegawczość, Leczenie, Fach (kowal), Empatia, Kontakty
+1 Urok, Przywództwo, Występ, Zwinność, Języki

Sztuczki:
1. Modlitwa - przed walką templariusz odprawia krótką modlitwę o błogosławieństwo do swego boskiego zwierzchnika, zyskując na czas walki +1 do umiejętności Walka Bronią i atak i obrona. Modlitwę można odmówić po walce jako dziękczynną.
2. Boski emisariusz - w zamian za pożywienie i nocleg templariusz ofiaruje swoje modły do bóstwa o przysięga chronić przybytku gospodarza od wszelkich bandytów i oprychów, na czas gościny.
3. Regeneracja (Siła) - Wymaga Siły 4+, za 1 punkt Fate, możesz obniżyć kategorię konsekwencji o 1, np. Średnia staje się Lekka, deklarujesz to w walce. Po zakończonej walce masz o połowę krótszy czas leczenia danej konsekwencji, to już bez punktu losu. (Lekką leczysz w 12 godzin, Średnią w 4 dni, a poważną w 2 tygodnie). Nie można już tego skracać, poza szybką regeneracją.

Współczynniki pomocnicze:

Inicjatywa: 3
Tory Presji:
Presja fizyczna: 3 + 3 = 6
Presja psychiczna (umysł) 3 + 3 = 6
Obrona Magiczna (OM): (5+5)/2 = 5
2 rany lekkie, +1 do obrażeń z Siły
Kondycja (Siła +2) = 7 (Odporność na zmęczenie, głód, pragnienie)
Poziom Mocy nie dotyczy

Ekwipunek:

Pełna Zbroja Płytowa (niebieskawa), na to nałożony czarny tabard z białym znakiem Katana (zwinięta pięść na czole), garnczkowy hełm (długie i wąskie szpary wzrokowe (tzw. wizury) oraz kilkanaście małych otworów oddechowych), czarna peleryna również z białym symbolem Katana, zębata gwiazda, trójkątna tarcza (również z symbolem Katana), ciężka kusza, kołczan i dwadzieścia bełtów, wierzchowiec - kasztanowy koń bojowy, sakiewka, pokrowiec na zwoje, koc, polowy zestaw kuchenny, czyste bandaże i szmatki, pismo z pieczęcią Mistrza Zakonu z prośbą o pomoc dla Kyrie Eleisona w każdej katańskiej świątyni, prowiant na 7 dni, bielizna na zmianę, tunika pod zbroję, tunika do codziennego użytku (czarna, z symbolem Katana na sercu), spodnie, porządne buty, księga teologiczna katanity, atlas geograficzny, klasztorna encyklopedia bóstw.

KYRIE ELEISON skrócone bojowe, Buława zębata gwiazda, zbroja ze skóry Kilquato, 180 cm.
Czujność 3, Zwinność 1
Kusza 4 + rany 3 (ignoruje 2 punkty pancerza)
(Atak gwiazdą 7 + rany 4) Obrona 7, Pancerz 3 + Tarcza 1 razem 4 pancerza, Presja fizyczna 6, Presja Psychiczna 6, 2 rany lekkie


Presja fizyczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ]
Rany Lekkie 1 [ ] 2 [ ] Rana Średnia (-1 testy) [ ] Rana Poważna (-1 testy) [ ]
Eliminacja po przekroczeniu ran poważnych.
Presja psychiczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ]
KONDYCJA 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ] 7 [ ]
Lord Barth Vader
Rycerz/Kapłan Katana

Aspekty:
1. Khme rhe Barth, Barth Vader (nazywam sie Barth, Barth Vader) (Koncepcja ogólna)
2. Katan, Katan uber alles! (Potencjalny problem tu fanatyzm)
3. W służbie jego katańskiej mości (Cel postaci)
4. Szara eminencja Waluzji (Przeszłość)

Umiejętności:
+6 Walka
+5 Taktyka i Strategia, Siła Woli
+4 Siła, Urok, Magia kapłańska (+1 Krwawnik)
+3 Czujność, Zwinność, Zastraszanie, Leczenie
+2 Spostrzegawczość, Wiedza: religie, Wiedza: wojskowość, Jeździectwo, Języki
+1 Przetrwanie, Wiedza: Prawo, Występy, Fach: bibliotekarz, Przywództwo, Empatia.

Sztuczki:
1. Legendarny jak Tan Sun Tzu (mistrz Strategii)
2. Walka dwiema brońmi (+1 obrażeń i +1 obrony)
3. Regeneracja
4. Moja wiara mym orężem! (Bonus do Walki za to że Katan prowadzi moje szable) +1 atak +1 Obrona
5. To ON! (Używam taktyki i strategii do testów przywództwa, jako że jestem sławnym jenerałem, a co!)

Współczynniki pomocnicze:

Inicjatywa: 3
Tory Presji:
Presja fizyczna: 3 + 4/2 = 5
Presja psychiczna (umysł) 3 + 5/2 = 6
Obrona Magiczna (OM): (5+4)/2 = 5
2 rany lekkie, +1 do obrażeń z Siły
Kondycja (Siła +2) = 6 (Odporność na zmęczenie, głód, pragnienie)
Poziom Mocy (Siła Woli +2) tu 6 +1 krwawnik razem 7


Ekwipunek: Krwawnik, Smocza skóra, Magiczna zbroja płytowa, magiczne szable, amulet wywiadu, zamek w Ostrogarze, koneksje.

BARTH VADER skrócone bojowe, 2 szable, zbroja ze smoczej skóry.
Czujność 3, Zwinność 3
(Atak szablami 7 + rany 5) Obrona 8, Pancerz 4 smocza skóra, Presja fizyczna 5, Presja Psychiczna 6, 2 rany lekkie

Presja fizyczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ]
Rany Lekkie 1 [ ] 2 [ ] Rana Średnia (-1 testy) [ ] Rana Poważna (-1 testy) [ ]
Eliminacja po przekroczeniu ran poważnych.
Presja psychiczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ]
KONDYCJA 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ]
Tristan z Waluzji
Aspekty
1. Koncept: Łowca Czarownic.
2. Słaby punkt: Nie wszystkie sługi chaosu są złe, niektóre nikomu nie czynią krzywdy.
3. Cel - Robić swoje i nie dać się zabić.
4. Przeszłość: Łowca, który z czasem zaczął polować w lasach na stwory chaosu. To mu dało doświadczenie, które wykorzystał również zajmując się tym np. jako uczestnik w wyprawach mających na celu likwidację potężniejszych sług chaosu.

Zachowanie:
Nie nosi przy sobie łuku, zazwyczaj zostawia go przy koniu, przy ognisku, w gospodzie itd, nie targa zawsze i wszędzie ze sobą. Przy pasie ma miecz i dwa noże (krótki i długi, myśliwski), plus jeden niewielki w cholewie buta (za dużej krzywdy nie zrobi, ale trudno wykryć, a w razie czego linę przetnie itp). Małomówny w stosunku do obcych.

Wygląd:
30 lat 175cm, 70kg (szczupły) ciemne włosy do ramion, luźno (bez kucyka), zielone oczy. Szrama na lewej ręce, przedramię, pamiątka po jednym z polowań (niedźwiedzie pazury).

Umiejętności
Poziom 6 Łowca czarownic w tym (Strzelanie i Miotanie i Walka szablami i Zwinność*)
Poziom 5 Siła Woli, Czujność,
Poziom 4 Spostrzegawczość, Siła
Poziom 3 Przetrwanie, Podstęp (4 ze Sztuczką), Wiedza o magii, Przywództwo
Poziom 2 Jeździectwo, Leczenie, Wiedza (trucizny i zioła), Empatia, Zastraszanie
Poziom 1 Języki, Oszustwo, Urok, Wiedza ogólna, Bijatyka

Sztuczki
ŁOWCA Czarownic* (tylko ta Postać) specjalne szkolenie, w Walce mieczami, Strzelaniu i Miotaniu i Zwinności, Wartość 3 Sztuczki. Ma 2 akcje z Oburęcznością.
Oburęczny (Zwinność) Wymaga Zwinności 3+, umożliwia rzucenie dwoma nożami w 1 akcji, lub rzucenie 1 pociskiem jako atak i równoczesną obronę szablą. Dodatkowo daje +1 do Wspinaczki.
Precyzyjny strzał lub rzut (Czujność) trafiasz w odsłonięte miejsca, rzut nożem lub strzał ignoruje 2 punkty pancerza celu.
Żelazna Wola (Siła Woli) Liczy się cała Wola do Presji umysłowej, nie jej połowa.
Twardziel (Siła) Liczy się cała Kondycja do Presji fizycznej, nie jej połowa.
Widzenie w ciemności (Czujność) Postać widzi w ciemności, przy minimalnym świetle, na odległość Czujność x10 metrów

Walka

Atak 2 mieczami 7, Obrażenia 4 jako 1 akcja, Obrona 7
Miotanie rzut 1 lub dwoma sztyletami Atak 6, Obrażenia 2, Obrona 6, równocześnie może się bronić 1 mieczem i 2x rzucić drugą dłonią, rzut nożem ignoruje 2 punkty pancerza
Strzelanie łuk Atak 6, Obrona 6, Obrażenia 4, ignoruje 2 punkty pancerza
Wyparowania 1 , zbroja lekka
Fizyczna presja = 3 + Umiejętność Siła 4 = 7
Psychiczna presja = 3 + Umiejętność Wola = 8
Punkty Losu 4.

TRISTAN skrócone bojowe2 miecze, 2 noże, zbroja lekka. Czujność 5, Zwinność 5, Obrona Daleka (Zwinność + ew. premie z Czujności) 6
Miecze (Atak 7 + rany 4) (Obrona 7 + pancerz 2)
Sztylety (Atak 6 + rany 2 i minus 2 Pancerza celu) równocześnie może się bronić 1 mieczem i 2x rzucić drugą dłonią
Presja fizyczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ] 7 [ ]
Rany fizyczne Lekka [ ] [ ] Średnia -1 testy [ ] Poważna -1 testy [ ]
Presja psychiczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ] 7 [ ] 8 [ ]
Punkty Losu 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ]
Avnar
Adept Psi, wędrowiec w czasie z Innej Sfery Egzystencji

Aspekty
Aspekt Koncepcja : Wędrowiec w czasie i przestrzeni, wojownik władający mocami Psi
Aspekt problem: Ścigany, ktoś wydał na niego wyrok śmierci i ścigają go łowcy głów.
Odporność na boską magię, nie działają na moją postać czary kapłanów. Wiąże się to więc z tym że nie mogę być przez nich uleczony
Aspekt cel: rozbudzenie wszystkich mocy i zostanie pełnoprawnym mistrzem Jedi (moce Psi)
Aspekt przeszłość : Poszukiwanie przyjaciół, którzy również trafili na Orchię, także obecnie

Umiejętności
Poziom 6 ADEPT Psi w tym (Bijatyka i Walka szablami i Zwinność*)
Poziom 5 Siła Woli, Czujność, Przetrwanie
Poziom 4 Spostrzegawczość, Siła, Empatia
Poziom 3 Wiedza Technologia (z przyszłości), Podstęp , Strzelanie i Miotanie
Poziom 2 Taktyka i Strategia, Leczenie, Przywództwo, Wiedza (Medytowanie i Koncentracja)
Poziom 1 Języki, Oszustwo, Wiedza ogólna, Jeździectwo, Wiedza (Geografia)

Sztuczki
ADEPT Psi* (tylko ta Postać), zawiera Moce Psi Telekineza, Skoki, używana w walce rapierami i Bijatyce) - ma +1 do obrażeń z walki wręcz + 1 do Podstępu jako adept szkoły tygrysa). Wartość 3 Sztuczki. Ma 2 akcje z Oburęcznością.
Oburęczny (Zwinność) Wymaga Zwinności 3+, umożliwia rzucenie dwoma nożami lub gwiazdkami w 1 akcji, lub rzucenie 1 pociskiem jako atak i równoczesną obronę szablą. Dodatkowo daje +1 do Wspinaczki.
Żelazna Wola (Siła Woli) Liczy się cała Wola do Presji umysłowej, nie jej połowa.
Twardziel (Siła) Liczy się cała Kondycja do Presji fizycznej, nie jej połowa.
Widzenie w ciemności (Czujność) Postać widzi w ciemności, przy minimalnym świetle, na odległość Czujność x10 metrów

Walka

Atak Bijatyka 6, Obrażenia wręcz 2, Obrona wręcz 6
Atak 2 rapierami 7, Obrażenia 4 jako 1 akcja
Miotanie rzut 1 lub dwoma sztyletami Atak 4, Obrażenia 2, Obrona 5, równocześnie może się bronić 1 rapierem i 2x rzucić drugą dłonią
Wyparowania 1 , zbroja lekka
Fizyczna presja (Ciało) = 3 + Umiejętność Odporność 4 = 7
Psychiczna presja (Umysł) = 3 + Umiejętność Wola = 8
Punkty Losu 4.

AVNAR skrócone bojowe 2 rapiery, 2 noże, zbroja lekka. Czujność 5, Zwinność 5, Obrona Daleka (Zwinność + ew. premie z Czujności) 6
Miecze (Atak 7 + rany 4) (Obrona 7 + pancerz 2)
Sztylety (Atak 4 + rany 2) równocześnie może się bronić 1 mieczem i 2x rzucić drugą dłonią
Presja fizyczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ] 7 [ ]
Rany fizyczne Lekka [ ] [ ] Średnia -1 testy [ ] Poważna -1 testy [ ]
Presja psychiczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ] 7 [ ] 8 [ ]
Punkty Losu 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ]

Moce PSI:
a) Telekineza (przemieszczanie obiektów):
0 - słaba kontrola, tylko przesuwanie obiektów do 50 cm na sekundę
+1 pełna kontrola przesuwanie obiektów do 100 cm na sekundę, naciskanie np. klamki w drzwiach
+1 za każde 20 kilogramy wagi. Np. pełna kontrola nad 100 kg głazem, to Trudność 6 (1 za pełną kontrolą i 5 za wagę głazu). Można np. atakować mieczem z dystansu mocą Telekinezy, wymaga to koncentracji, Atak to Magia
b. Ruch (wspomagany magią w tym spadanie wolne i Latanie)
+1 za każde dodatkowe 2 metry skoku w dal.
+1 za każdy dodatkowy 1 metr skoku w górę.
+ 2 wolne spadanie (z połową normalnej szybkości).
+4 Latanie (wymaga koncentracji).
+5 Przyspieszenie (daje dodatkową +1 do ataku i +1 do Obrony, oraz +2 do Zwinności, +2 do Czujności itp.)
Wyczuwanie Aury i zachwiania równowagi na 6 jak Adept PSI
Ghelog, Druid i tygrysołak, wybraniec i wyznawca Malara Pana Łowów

Aspekty
Aspekt Koncepcja : Tygrysołak, Druid i wybraniec Malara
Aspekt problem: Żądza krwi, czasami go ponosi.
Aspekt cel: Polowanie ku czci Malara, także na dwunogą zwierzynę
Aspekt przeszłość : Wieczny łowca. Ghelog całe swoje życie podporządkował idei polowania, najpierw łowił dzikie bestie by ostatecznie dojść do wniosku, że polowania na dwunogą zwierzynę dają o wiele więcej satysfakcji. Nawiązał współpracę z kilkoma lykantropami, wspólnie z nimi wybierał ofiary, początkowo wędrowców w dzikich ostępach, później także mieszkańców terenów zurbanizowanych, których podstępem zwabiał w dzicz

Umiejętności
Poziom 6 Bijatyka także, walka pazurami wręcz
Poziom 5 Strzelanie i miotanie, Magia Druidyczna, Przetrwanie (+2 tropienie)
Poziom 4 Czujność, Siła, Siła Woli, Zwinność
Poziom 3 Wiedza Natura, Podstęp (+ 1 wspinaczka, +2 Skradanie) , Fach Myśliwy
Poziom 2 Taktyka i Strategia, Leczenie, Przywództwo, Wiedza (Pułapki)
Poziom 1 Języki, Wiedza ogólna, Jeździectwo, Wiedza (Geografia)

Sztuczki
Tygrysołak* (tylko ta Postać), wybraniec Malara, darmowa przemiana w tygrysa, lub tygrysołaka, może zmieniać same łapy, lub jedną z nich, +2 skradanie, + 1 Obrona
Oburęczny (Zwinność) Wymaga Zwinności 3+, umożliwia rzucenie dwoma nożami lub gwiazdkami w 1 akcji, lub rzucenie 1 pociskiem jako atak i równoczesną obronę łapą. Dodatkowo daje +1 do Wspinaczki, i +1 jak walczy 2 łapami z pazurami, tak Atak jak i Obrona
Żelazna Wola (Siła Woli) Liczy się cała Wola do Presji umysłowej, nie jej połowa.
Twardziel (Siła) Liczy się cała Kondycja do Presji fizycznej, nie jej połowa.
Widzenie w ciemności (Czujność) Postać widzi w ciemności, przy minimalnym świetle, na odległość Czujność x10 metrów
Tropiciel +2 testy tropienia

Sprzęt: Szata twardości, łuk refleksyjny, dwa kołczany (40 strzał), rękawice z pazurami (magiczne), koc, bukłak wódki, kości do gry, lina, pułapki mechaniczne, nóż myśliwski, sztućce (rzadko używane), pęk piór, atrament, pęk kart pergaminu, igły i nici, zapasowe ubranie, środki czystości, sakiewka z drobniakami


Walka

Atak Bijatyka 7, Obrażenia wręcz 4, Obrona wręcz 8.

Miotanie rzut 1 lub dwoma nożami Atak 5, Obrażenia 2, Obrona 5, równocześnie może się bronić 1 łapą i 2x rzucić drugą dłonią np. nożem
Łuk Atak 5, obrażenia 4.
Wyparowania 2 , zbroja lekka szata twardości
Fizyczna presja (Ciało) = 3 + Umiejętność Odporność 4 = 7
Psychiczna presja (Umysł) = 3 + Umiejętność Wola = 7
Punkty Losu 4.

GHELOG skrócone bojowe 2 łapy, 2 noże, zbroja szata twardości 2. Czujność 4, Zwinność 4, Obrona Daleka (Zwinność + ew. premie z Czujności) 5
Łapy (Atak 7 + rany 4) (Obrona 8 + pancerz 2)
Nóże (Atak 5 + rany 2) równocześnie może się bronić 1 łapą i 2x rzucić drugą dłonią
Łuk (Atak 5 + rany 4)
Presja fizyczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ] 7 [ ]
Rany fizyczne Lekka [ ] [ ] Średnia -1 testy [ ] Poważna -1 testy [ ]
Presja psychiczna 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ] 5 [ ] 6 [ ] 7 [ ]
Punkty Losu 1 [ ] 2 [ ] 3 [ ] 4 [ ]



CZARY VADERA.

NISZCZENIE MARTWIAKÓW (zdolność kapłańska)
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 1 + Siła Woli celu
OBSZAR: 1 Martwiak +1 na połowę Magii rzucającego
ZASIĘG: Magia x 5 metrów (trzeba widzieć cel)
CZAS TRWANIA: jednorazowy
EFEKT: (Magia) i zadanie obrażeń psychicznych w ilości marginesu sukcesów (MS), czar ignoruje zbroje zwykłe, magiczne dają połowę ochrony. Jeśli tor psychiczny zostanie przekroczony martwiak się rozsypuje, jeśli odniesie jakiekolwiek obrażenia jest odpędzony, ucieka od kapłana, ucieczka trwa tyle rund ile obrażeń dostał. Inteligentne martwiaki, mogą testować Siłę Woli lub Magię przeciwko Magii odpędzającego, by przestać uciekać.

POCISK
KOSZT: Brak jeśli tylko 1 pocisk, jak więcej koszt 1
TRUDNOŚĆ: Siła celu + 1 za każdy kolejny pocisk poza pierwszym
OBSZAR: Istoty jedna lub więcej
ZASIĘG: Magia x 10 metrów (trzeba widzieć cel)
CZAS TRWANIA: jednorazowy
EFEKT: (Magia) i zadanie obrażeń w ilości marginesu sukcesów (MS), czar ignoruje zbroje zwykłe, magiczne dają połowę ochrony.

LECZENIE OBRAŻEŃ
KOSZT: 2
TRUDNOŚĆ: 4 Lekkie rany/5 średnie/6 poważne
OBSZAR: 1 istota (1 próba leczenia dziennie na daną istotę)
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: jednorazowy
EFEKT: (Magia) Wyleczenie 1 kratki danego typu obrażeń + 1 za każdy MS

UZDROWIENIE
KOSZT: 3
TRUDNOŚĆ: 7
OBSZAR: 1 istota (1 próba leczenia dziennie na daną istotę)
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: jednorazowy.
EFEKT: (Magia) Wyleczenie całkowite wszystkich obrażeń, można przywrócić wzrok, lub słuch, usunąć truciznę z organizmu

MAJESTAT
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 3
OBSZAR: na siebie
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: zależy od Magii rzucającego.
EFEKT: (Magia) na czas trwania pozwala dodać +2 do Uroku, oraz +1 do testów Przywództwa.

PRZYSPIESZENIE
KOSZT: 2 + 1 kolejna istota
TRUDNOŚĆ: 3 + 1 dodatkowa istota
OBSZAR: 1 istota ew. więcej
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: 1 minuta na poziom Magii rzucającego + 1 minuta na każdy MS.
EFEKT: (Magia) +2 do Czujności +2 do Zwinności, +1 Atak bronią +1 Obrona bronią. (W walce narracyjnej daje +2WB, oraz +2 punkty draśnięć jako forma nadżywotności).

WYKRYWANIE KŁAMSTW
KOSZT: 0
TRUDNOŚĆ: 1 + Siła Woli celu
OBSZAR: 1 istota (u której wykrywamy kłamstwo)
ZASIĘG: 1 metr na poziom Magii, ale trzeba słyszeć rozmowę
CZAS TRWANIA: zależy od Magii rzucającego.
EFEKT: (Magia) Rzucający wie, czy rozmówca kłamie. Ilość sukcesów decyduje o szczegółowości informacji jakie udzieli MG.


CZARY RADAGASTA.

NISZCZENIE MARTWIAKÓW (zdolność kapłańska)
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 1 + Siła Woli celu
OBSZAR: 1 Martwiak +1 na połowę Magii rzucającego
ZASIĘG: Magia x 5 metrów (trzeba widzieć cel)
CZAS TRWANIA: jednorazowy
EFEKT: (Magia) i zadanie obrażeń psychicznych w ilości marginesu sukcesów (MS), czar ignoruje zbroje zwykłe, magiczne dają połowę ochrony. Jeśli tor psychiczny zostanie przekroczony martwiak się rozsypuje, jeśli odniesie jakiekolwiek obrażenia jest odpędzony, ucieka od kapłana, ucieczka trwa tyle rund ile obrażeń dostał. Inteligentne martwiaki, mogą testować Siłę Woli lub Magię przeciwko Magii odpędzającego, by przestać uciekać.


POCISK
KOSZT: Brak jeśli tylko 1 pocisk, jak więcej koszt 1
TRUDNOŚĆ: Siła celu + 1 za każdy kolejny pocisk poza pierwszym
OBSZAR: Istoty jedna lub więcej
ZASIĘG: Magia x 10 metrów (trzeba widzieć cel)
CZAS TRWANIA: jednorazowy
EFEKT: (Magia) i zadanie obrażeń w ilości marginesu sukcesów (MS), czar ignoruje zbroje zwykłe, magiczne dają połowę ochrony.

KULA OGNIA
KOSZT: 2
TRUDNOŚĆ: Siła celu + 2 mała kula/+3 średnia kula/+4 duża kula
OBSZAR: koło o średnicy 2m mała kula/6 metrów średnia/10 metrów duża kula ognia
ZASIĘG: Magia x 10 metrów (trzeba widzieć cel)
CZAS TRWANIA: jednorazowy
EFEKT: (Magia +2) i zadanie obrażeń w ilości marginesu sukcesów (MS), czar ignoruje zbroje zwykłe, magiczne dają połowę ochrony.

LECZENIE CHORÓB
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 3 + modyfikator od 0 do 4 w zależności od choroby
OBSZAR: 1 istota (1 próba dziennie na daną istotę)
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: jednorazowy
EFEKT: (Magia) Wyleczenie choroby przy MS 3 i więcej, niższy MS skraca czas naturalnego wyzdrowienia.
LECZENIE OBRAŻEŃ
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 4 Lekkie rany/5 średnie/6 poważne
OBSZAR: 1 istota (1 próba leczenia dziennie na daną istotę)
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: jednorazowy
EFEKT: (Magia) Wyleczenie 1 kratki danego typu obrażeń + 1 za każdy MS

UZDROWIENIE
KOSZT: 3
TRUDNOŚĆ: 7
OBSZAR: 1 istota (1 próba leczenia dziennie na daną istotę)
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: jednorazowy.
EFEKT: (Magia) Wyleczenie całkowite wszystkich obrażeń, można przywrócić wzrok, lub słuch, usunąć truciznę z organizmu

POWIĘKSZENIE INSEKTA
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 4 +1 na kolejnego owada
OBSZAR: 1 owad
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: zależny od Magii rzucającego.
EFEKT: (Magia) Tworzy owada o wytrzymałości równej bazowej sile Magii twórcy (połowa Magii) + MS. Uwaga: Wytrzymałość to tor presji fizycznej. Atak i Obrona owada to bazowa siła Magii twórcy, obrażenia to połowa Ataku. Wielkość owada to około 30 cm na poziom Magii. Np. Mag o Magii 6 uzyskał +2MS w teście przeciwko trudności czaru 4. Jego owad ma około 180 cm długości, 6 presji fizycznej, Atak i Obronę po 3 i zadaje 2 obrażenia.

ZAKLĘCIE KERADA
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 2 +1 na kolejną broń
OBSZAR: 1 całkowicie drewniana broń ew. więcej
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: zależny od Magii rzucającego.
EFEKT: (Magia) Tworzy czasowy efekt umagicznienia, broń zadaje + 2 dodatkowe rany, na czas zaklęcia i rani istoty magiczne.

KAMIENNA SKÓRA
KOSZT: 0 na siebie i 1 Mocy na każdą inna osobę
TRUDNOŚĆ: 2 + 1 za kolejną osobę ponad 1
OBSZAR: na siebie
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: zależny od Magii rzucającego.
EFEKT: Daje + 2 do Pancerza druida i +1 dla innych. Dodatkowe sukcesy (MS) zwiększają długość czasu trwania.


ZMIANA W ZWIERZĘ
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 4 duży pies, wilk, puma, orzeł, 5 mniejsze zwierzę zając, kot domowy, 6 za wielkie zwierzę jak niedźwiedź i 7 za np. smoka błotnego
OBSZAR: na siebie
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: zależny od Magii rzucającego.
EFEKT: (Magia) przemiana w wybrane zwierzę, Druid zachowuje swoje cechy intelektualne, zyskując cechy fizyczne iż dolności zwierzęcia. Dodatkowe sukcesy (MS) zwiększają długość czasu trwania.

PRZYWOŁANIE ZWIERZĄT
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 2 duży pies, wilk, puma, orzeł, 3 lew, tygrys, 4 za wielkie zwierzę jak niedźwiedź OBSZAR: Zwierzę lub kilka w zasięgu czaru
ZASIĘG: 1 kilometr na poziom Magii wokół
CZAS TRWANIA: zależny od Magii rzucającego.
EFEKT: (Magia +1) Przywołanie zwierzęcia danego rodzaju, lub kilku, mogą pomóc Druidowi, niekoniecznie w walce. Nie powinien on pochopnie narażać ich życia i muszą naturalnie występować na danym terenie. MS z czaru dzielimy wg trudności, np. rzut 10 MS pozwala przywołać 1 niedźwiedzia za 4 i 3 wilki po 2, razem 10.


ODSZUKIWANIE ZWIERZĄT/ROŚLIN
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 1 + modyfikator od 1 do 4 w zależności jak trudno znaleźć dane zwierzę czy roślinę
OBSZAR: Zwierzę lub roślina w zasięgu czaru ew. więcej.
ZASIĘG: 2 kilometry na poziom Magii wokół
CZAS TRWANIA: zależny od Magii rzucającego.
EFEKT: (Magia) Wyszukuje zwierzęta, rośliny.


PSYCHICZNA TARCZA
KOSZT: 1
TRUDNOŚĆ: 3 + 1 kolejna istota
OBSZAR: 1 istota
ZASIĘG: Dotyk
CZAS TRWANIA: zależny od Magii rzucającego.
EFEKT: (Magia) Zwiększa Siłę Woli o + 1 tak w obronie jak i w ataku, Daje +2 wyparowań na ataki umysłowe (psioniczne), takie magiczne wyparowania ze zbroji psychicznej, nie chronię przed atakami bronią i magią typu magiczne pociski itp.

Prolog.
Waluzja jest prężnie zarządzana przez księcia Amrasa i jego małżonkę Barenę.
Radagast Szary pełnił funkcję Hierofanta Waluzji i Kos, ale zaczął myśleć nad wycofaniem się z tej jednak eksponowanej funkcji. Działalność druida nie przysporzyła mu wielu sprzymierzeńców, ograniczanie rabunkowego wyrębu i wypalania lasów, zakazywanie polowań dla rozrywki, hamowanie osadnictwa i postępu, to główne zarzuty.

Czarna Twierdza, obecnie władana przez Emhyra wampirzego półboga, lub pomniejsze bóstwo dotrzymywała zawartych umów.

Tan Vader organizował siatkę wywiadu i wspólnie z druidem Radagastem tępił pozostałości Władców.

Templariusz Kyrie Elejson został skierowany przez swojego mistrza do współpracy z szefem katańskiego wywiadu w Waluzji i Kos, tymże lordem Vaderem, który unikał jednak używania tego tytułu.

Coś działo się na Martwych Bagnach, na terenach Kos, na południe od siedziby Emhyra. Kos stanęło znowu w ogniu walki.

Ponoć za Martwymi Bagnami, w Krainie Popiołów, widziano jak wylądowała czarna Iglica Władców.

Nie wiadomo kto stoi za poruszeniem na Martwych Bagnach, ale ma to związek z nekromancją i alchemią także, toczą się tam także, jakieś walki między kultystami zwalczających się bogów lub demonów. Elfie siedziby w Kos są atakowane przez sługi tzw. Cienia, który ponoć zawarł sojusz z niedobitkami Władców.

Nawet Emhyr jest zaniepokojony.
Coś robicie w tej sprawie?
Czy druid nadal chce być Hierofantem?
Ostatnio zmieniony 20 września 2014, 18:53 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 27 czerwca 2014, 07:22

Deliad noszący w Waluzji miano Radagasta siedział pod wielkim i rozłożystym dębem. W konarach drzewa skakały i śpiewały ptaki w okresie godowym. Na jednej z gałęzi siedziały w rzędzie szpaki. Spokojne, niezainteresowane godami, wpatrzone w druida małymi czarnymi jak noc oczkami. Jeden ze szpaków siedział na ramieniu Radagasta i energicznie wymachując skrzydełkami świergotał mu do ucha.

Deliad słuchał ze znudzoną miną po czym gdy ptak zakończył swój śpiew odpowiedział kilkoma słowami, po czym ptak odleciał, a z kolejki na gałęzi podleciał następny.

Druida zastanowił się, który to już raport słucha tego dnia. Setny? Dwusetny? A, może tysięczny. Jeszcze rok temu stworzenie sprawnie działającej siatki szpiegów w postaci druidów i zwierząt wydawało mu się świetnym pomysłem. W odradzającej się Waluzji panowała nędza i głód. Wielu się garnęło aby zostać druidem i iść w ślady niemal legendarnego Radagasta. Obwołano go Hierofantem i teraz musiał dbać o całą druidyczną kongregację Waluzji i okolic. Niestety większość "nowicjuszy" była młodymi pełnymi ambicji radykałami, która nie potrafiła intuicyjnie wyznaczyć granicy równowagi w siła przyrody i cywilizacji. Wielu z nich opacznie rozumiało jego nauki. I teraz miał czego chciał. Codzienne raporty, które miały umożliwić mu zbieranie cennych informacji wywiadowczych z całego królestwa najczęściej brzmiały tak:
- Chłop Juzwa ściął gruszę, czy nie należało by go pokarać ciężką chorobą przyrodzenia i uczynić z niego nauczkę dla pozostałych ludzi niszczących drzewa?
- Królewski łowczy będąc na polowaniu zabił lanie będącą w stanie błogosławionym, zabijając w ten sposób dwa życia. Czyż taki czyn nie prosi się o pomstę.
- Nie można dłużej patrzeć na rabunkowe zbiory jagód w lasach. Chłopi robią to nie po to aby zaspokoić głód tylko dla pieniędzy.


- ect. ect. ect.

Tymczasem na gałęzi szpaków wylądował kruk przeganiając wszystkich czekających w kolejce. Deliad zobaczył go i mruknął "No pięknie, wiadomość specjalna. No dawaj tu". Kruk z frunął i zakrakał.
- Przez las ciągnie ciężkozbrojny woj z inicjałami katana. Strasznie męczy konia swoim ciężarem. Przydałaby się mu nauczka. Może wysłać na niego ruj os?

- Kurma muttra - sapnął driud - nic nie robić - zakomunikował ptaszysku.
- Dość na dziś. Każdego ptaka, który mnie dziś zaniepokoi zje mój chowaniec!
- Czas spotkać się z tym rycerzem.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 27 czerwca 2014, 10:05

Templariusz wszedł do komnaty. Czekający pod oknem rosły uruk odziany był w znoszoną smoczą skórę i popijał powoli ze srebrnego pucharu:

- Tan Kyrie Elejson... - skinął wskazując templariuszowi proste krzesło. Służący na znak nalał drugi puchar Gardsztajana, podał gościowi po czym wyszedł zamykając drzwi komnaty. Zostali sami. Uruk stał jeszcze chwilę, delektując się smakiem wybornego wina, aż w końcu odezwał się niskim głosem we wspólnym:

- Twój dziad walczył pod moim ojcem w kampaniach zachodnich. Dobry i dzielny żołnierz... Ufam, że odziedziczyliście wojenne talenta po sławnych przodkach.

Templariusz nieproszony nie odezwał się kiwając tylko potakująco głową. Wciąż zresztą był lekko onieśmielony obecnością ma kwaterach rycerza. Lista wojennych dokonań Vadera była zaiste imponująca i powiadano, że nawet w Katańskiej Akademii kadetom zaczynamo wykładać niektóre kampanie tana Vadera. Kyrie domyślał się jednak, że uruk musiał w swym życiu dokonać wiele więcej, ale o tym powszechnie nie mówiono. Ale wystarczyło wspomnieć, że druh Vadera został księciem Waluzji, kolejny Hierofantem Waluzji, a sam Barth był szarą eminencją na dworze.

- Wiele mi o Tobie mówiono dobrego tanie Elejson.

Sięgnął do rozsznurowanej pod szyją zbroji i wyciągnął spod koszuli niewielki czarny medalion i kanciastym kształcie, zwieńczony symbolem pięści ściskającej krótki sztylet.

- Służymy sprawie Najwyższego i interesom Imperium - podjął po chwili swój monolog, odsuwając się od parapetu i ujmując w palce swój medalion: - Jesteśmy lewą ręką niebiańskiego Katana, przeciwieństwem tworzących prawicę legionów, sztyletem ukrytym w mroku i niewidzialną tarczą. Nie jest nas wielu, lecz każdy wart jest tysiące maluczkich. Nieczęsto przyjmujemy w swe szeregi tych, którzy nie zasłużyli się wpierw długimi latami wiernej posługi, ale czasami czynimy wyjątki. Czy wiesz, o czym mówię?

Kyrie zaczynał się domyślać ku czemu zmierza Barth. Służba w szeregach agentów wywiadu była ogrmomnym zaszczytem, ale też zoobowiązaniem tylko dla najbardziej lojalnych i oddanych Katanowi.

Wątek techniczny

Witamy Dobro w szeregach wywiadu Katana! Mam nadzieję, że Kyrie nie będzie miał wątpliwości, co do oferty!

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 27 czerwca 2014, 11:40

Kyrie przekrzywił głowę, mrużąc oczy. Ton rycerza nieco go zdziwił; przeto Kyrie Eleison był czempionem Zakonu Katana; najlepszym wojownikiem i mędrcem zakonnym. Jego wiedza obejmowała nie tylko sto sposobów na rozkwaszanie mordy bluźnierców, ale i obszerną wiedzę na temat całego panteonu bóstw, filozofii i polityki. Dlatego Kyrie uważał, że jest wystarczająco godny, by bez zbędnych ceregieli wykonać każde, nawet najtrudniejsze zadanie.

Widocznie Tan Vader myślał inaczej...

- Tak, wiem - przytaknął. - Dlatego cieszę się, że jako czempion Katana dostąpiłem tego zaszczytu. Bezprawie dzieje na Bagnach, a to bluźni naszemu panu. Czy macie już jakiś plan, tanie Vader?
Powitać Mistrza i Graczy! Coś czuje, że szykuje się nie lichy scenariusz...
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 27 czerwca 2014, 12:24

- Plan to zbyt dużo powiedziane. Mamy zbyt skąpe informacje aby cokolwiek zaplanować. Mam jednak zamiar powziąść kilka kroków, ale o tym zaraz, gdy dołączy do nas ktoś jeszcze...

Uruk przeszedł się po sali, gładząc podbródek

- Musimy zadbać o przyszłość Twego rodu. Twoje poświęcenie nie może zostać niedostrzeżone przez skromne katańskie sługi. Rozumiem, że jako templariusz składałeś śluby celibatu? Takoż ni żony, ni dziatwy nie uświadczysz? Nic to. Brat Twój trójką osesków się cieszy. Najmłodszy trafi do katanickiej Świątyni Niebios ostrogarskim pałacu, gdzie nauk będzie zażywał.

Oferta była uchyleniem nieba. Tam studiowali księgi późniejsi najbardziej wpływowi ludzie w Imperium. Taki dar od losu mógł zapewnić świetlane czasy dla rodu Elejsonów. Kyrie z jednej strony ucieszył się, ale z drugiej wiedział, że uruk w ten wysublimowany sposób bierze zakładnika. Nim zdołał cokolwiek powiedzieć Vader odezwał się znów:

- A więc postanowione. - uśmiechnął się lekko: - Pisma stosowne już zostały wysłane...

Mowę przerwało donośne pukanie. Uruk nakazał otworzyć drzwi. Chwilę później do sali wszedł półork, w którym Kyrie bez wątpliwości rozpoznał hierofanta Radagasta:

- Witaj przyjacielu, rad Cię widzieć, bo sprawy trapiące mnie musimy omówić bez zwłoki. Tymczasem poznaj Tana Kyrie Elejsona, zawezwanego tu z Orcusa, aby dopomóc w sprawie Kosu, który znowuż staje w ogniu. Doszły nas słuchy, że stanęła tam kolejna iglica Władców.

Vader wyciągnął z szuflady biurka spore pergaminy, opatrzony jego rodową pieczęcią:
- Potrzebne będą siły odpowiednie by reagować w tym nieprzyjaznym rejonie. Tanie Elejson weźmiesz, złota z mojej szkaruły, listy zaciągowe i pojedziesz na Waluzyjskie Bagna zwerbować tyle trolli bagiennych ile zdołasz. Obiecałem im w zamian powiększenie rezerwatu, więc chyba nawet Radagast będzie rad. A że nie masz lepszej siły do działań w takich rejonach, to postaraj się dobrze. Ja zbiorę w tym czasie goblińską jazdę. Radagaście. Masz li jakiś pomysły jak uchronić nas przed zgubną magią Władców? I czy uda Cie się dowiedzieć czegoś więcej na temat sytuacji na Kosie?

Wątek techniczny

Pamiętam z LN, że trolle bagienne walczyły już u naszego boku, podobnie jak gobliny. Należy zebrać siły odpowiednie do reagowania na terenach bagiennych. Na miejscowe skłócone rody elfów nie mam zamairu liczyć, bo więcej kłopotu niż pożytku.

Równocześnie musimy zapewnić logistykę do dostarczenia sił na Kos.

Postawiłbym najpierw trolle i gobliny w stan gotowości do podróży na Kos, a samemu (myślę o naszej trójcy) udałbym się na zwiad incoqnito. W razie czego puścimy ptaka, czy coś z wieścią aby przewozić armię, a w międzyczasie zoorganizujemy miejscowych do walki. Tak to widzę ja.

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 27 czerwca 2014, 12:32

Podstępna małpa, pomyślał Kyrie, słuchając, jak tan Barth Vader szafuje życiem jego rodziny. Zaczynało mu się to niepodobać. Mistrz Wmordedam obiecał całkowitą niezależność i swobodę działania.

Nic to, musiał zacisnąć zęby i nie dać po sobie poznać zdenerwowania.

- Rozumiem. Wyruszę niezwłocznie. Czy powinienem jeszcze o czymś wiedzieć, przed wyjazdem? - zapytał templariusz, podchodząc do szkatuły i biorąc odpowiednią ilosć złota i listy.

Naprawdę nie mógł uwierzyć, że wszystkie rasy są zdolne do zabicia innych tylko za ten złoty kruszec.
Ruszam na bagniska, wcześniej biorą porządną mapę i cały mój ekwipunek. No i oczywiście złoto oraz listy.
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 27 czerwca 2014, 13:24

Martwe Bagna nie były regionem żadnych walk, to obszar na południe od Czarnej Twierdzy władanej przez Emhyra. Jeszcze dalej na południe jest Kraina Popiołów, gdzie ponoć wylądowała jakaś Iglica Władców.
Możecie zabrać kilku goblińskich zwiadowców wprawionych w życiu w takim terenie.
Około 2 dni konno z Czarnej Twierdzy Emhyra jest na granice bagien, położonych w Kos.
Odwiedzacie Emhyra? I ilu goblinów bierzecie? Szóstka starczy?

Elfowie z Lorinandu są celem ataków, bronią się reszta Elfów się nie miesza. Dzikie klany Orków atakują z Gór obok Lorinandu i sporo przybywa tez z Krainy Popiołów.
Martwe Bagna to ziemia niczyja, poza jaszczurami i innymi gadami mało kto tam się zapuszcza.
Scenariusz będzie mocno improwizowany i otwarty. Mam kilka różnych motywów, wrzuconych do jednego kotła.
Ostatnio zmieniony 27 czerwca 2014, 15:51 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 27 czerwca 2014, 13:33

- Hmmm. Poradź się Radagasta w sprawie komarów, bo tyle ich tam że krew nawet ze szpiku wyssą, ale wierzę że coś zaradzi. - Vader spojrzał na niebieskawą zbroję Elejsona: - Wybrałbym też coś znacznie lżejszego na bagna niż zbroja płytowa. Jeśli taka Twoja wola użyczę Ci mojego trofeum na ten czas: zbroji ze skóry awatara Kilqato, którego żeśmy, nieskromnie mówiąc, z obecnym tu Hierofantem Radagastem i Księciem Amrasem usiekli. W rozmowie z trollami na księcia i na mnie się powołuj, a ichniego pisarczyka poszukaj, bo mus Ci wiedzieć większość trolli w sztuce czytania biegła nie jest. Nim wyruszysz uradzimy wszystko wspólnie. Znużony podróżą? Głodny? Zaraz każę postny obiad podać, bo jako wiesz w tym tygodniu ścisły post obowiązuje jak nasz Pan w Niebiosach przykazał.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 27 czerwca 2014, 13:37

Wątek techniczny

Ze sobą weźmiemy tuzin zaufanych goblinów, ale w odwodzie chcę mieć kilka czambułów gotowych do walki. Trolle też weźmiemy dla zabezpieczenia bagien.

Czy my sami damy radę konno? Czy lepeij na wargach pomykać na tych pustkowiach?

Emhyra jak najbardziej odwiedzimy!

Te dzikie orki mnie interesują? Jakim doalektem się posługują? Będziemy potrzebować tłumacza czy dogadamy się normalnie w orkowym?

Dobro
Reactions:
Posty: 2848
Rejestracja: 10 listopada 2012, 22:13

Post autor: Dobro » 27 czerwca 2014, 13:41

- Zgoda. Możemy jeszcze przemówić. I dziękuję za zbroję, chętnie skorzystam. Wszak mój pancerz został mi podarowany przez Wielkiego Mistrza, ale na bagniskach może być dla mnie zgubą. Chodźmy tedy na naradę.
Idziemy żreć! Potem wyjadę. I proszę Radagasta o maść na komary i na ból dupy (od jazdy, rzecz jasna).
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 27 czerwca 2014, 13:45

Wątek techniczny

Na wielkie żarcie nie licz w post;) My gorliwi katanici nie możemy sobie folgować zbytnio. ot dla nas postny placek z agawy, woda i trochę wina (bo przecież Katan wina poć w post nie wzbraniał;)) Radagast będzie miał za to pieczone przepiórki w jabłkach, potrawkę z borowików, tatara z opasa, wędzonego łososia w sosie koperkowym z brokułami i na deser miodny kołacz z owocami. Do tego teunki do wyboru i koloru.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 27 czerwca 2014, 15:58

Dojedziecie tam konno, ale z Czarnej Twierdzy możecie z buta, teren ciężki tam, to konno byłoby niewiele szybciej.
Żadnych trolli nie mogę sobie przypomnieć, Kilquato zabiliście dla czarnoskórych Sakumbe.
Ale może mam zaćmienie, było tam sporo wątków, co było z trollami?
Na wargach byście dali radę pojechać ew. zamiast na koniach.

Z dzikimi orkami się dogadacie po orkowemu raczej.
12 zwiadowców goblińskich i czambuł 100 wilczej jazdy was ubezpieczał będzie.
Ew. możemy założyć, że jesteście u Emhyra. Czy chcecie coś załatwiać jeszcze?

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 27 czerwca 2014, 17:02

Trolle jeszcze były w pierwszej czesci LN, jak pierwszy raz tłuklismy Wladcow w Waluzji.

Awatar użytkownika
deliad
Reactions:
Posty: 3638
Rejestracja: 28 marca 2010, 10:24
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/deliad
Has thanked: 5 times
Been thanked: 52 times

Post autor: deliad » 27 czerwca 2014, 19:10

Radagast obdarował rycerza dwoma maściami i odprowadził wzrokiem do drzwi. Jedna maść była robiona na bazie łoju z dzika i świetnie działała na wszelaki obtarcia i stłuczenia, wspomagana jednocześnie pyłem sur-sor, które działał ochładzająco. Druga robiona ze sfermentowanych odchodów żółwi bagiennych, nie słynęła co prawda z zapach pierwiosnków, ale skutecznie zniechęcała wszelkie komary.

- Co to za jeden? - zapytał Radagast, gdy Kyrie zniknął za drzwiami - znowu przysłali nam przyzwoitkę? Ostatnim razem tego czarnoksiężnika, co prawie rozwalił z tak wielkim trudem montowany sojusz między elfimi plemionami, a teraz rycerzyk? Już pod czas drogi kilku moich chciało go nafaszerować żądłami os - pomarudził chwilę Deliad po czym sam poczęstował się winem.

Swobodne zachowanie miast czołobitności w towarzystwie Uruk-hai mogło razić wszystkich katanitów, jednak znajomość tych dwóch postaci była już pieczętowana krwią, potem, spirytusem i wspólnym celem i wspólnym wrogiem, w takich ilościach że starczyło by na kilka półorczych żyć. Przeto Radagast wyuczył się nie padać na kolana przy każdym spotkaniu i nie uderzać głową w ziemię u jego stóp, bo już nie musiał, szacunek i oddanie Radagasta już dawno zostało potwierdzone.

- Trzeba przyznać krasnoludom, że co jak co, ale alkohol to potrafią zrobić. Wracając do sprawy. Cały czas studiuję magię umysły i wydaje mi się, że uda mi się ochronić kilku może kilkunastu naszych przed bezpośrednim atakiem, ale nie na długo. Za to barierę osobistą robię świetną.
- Że, też te kurwiszony - Władcy - się nie znudzą. Porażka, za porażką, a oni dalej próbują - półork wypił kolejny łyk wina - Zabiorę na zwiad kilka orłów. Będę patrzył ich oczyma, a jak będzie trzeba to sam się przelecę.

Trolle były jaskiniowe, a nie bagienne. Spotkaliśmy je w jakimś kompleksie jaskiń kiedy namierzaliśmy jednego ze wspaniałej siódemki Waluzji przerobionego na jakieś paskudztwo z bronią zamiast rąk. Tak jak pisze 8art to było w pierwszej części LN.

Araven
Reactions:
Posty: 8334
Rejestracja: 13 lipca 2011, 14:56
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Post autor: Araven » 27 czerwca 2014, 20:12

Tan Vader pospołu z Hierofantem Radagastem Szarym raczyli się dobrymi napitkami, wymieniając uwagi o nowym pomocniku, ten był katanitą i jak na razie nie wydawało się by magią władał.

To czy się do czegoś nada, okaże się wkrótce, Vader z druidem byli ciekawi jak templariusz zareaguje na wizytę w pełnych nieumarłych zamku Emhyra, Czarnej Twierdzy, zwanej też Dor Narhaugh. To na południe od tejże fortecy mieli się wkrótce udać. Władcy nadal byli groźni, nie wiadomo ile umysłów możnych i innych ważnych ludzi kontrolowali.

Byli jeszcze dzicy orkowie służący jakiemuś Cieniowi, na tyle zorganizowani, że mogli zagrozić Lorinandowi, jednemu z najlepiej bronionych elfich królestw w Kos.
Dowódca wilczej jazdy na służbie Vadera, gobliński setnik Grashnak zapukał i wszedł nieproszony, szefie, ten tego sa jakies nowe rozkazy? Ponoć na bagna ruszamy, 100 mam gotowych i tuzin zwiadowców, więcej nie da rady szybko zebrać. Tam na tych bagnach ponoć jest taka sadzawka, co jak trupa wrzucić to w szkieleta się zmienia, bez nijakiej magii...
Spoko pamiętam, to nawet morskie były, ale może i podałem, że to trolle jaskiniowe.
Trolle tamte z wami nie ruszą, ale możecie wynająć jakiegoś trolla najemnika, obytego z bagnami. Gobliny mogą poszukać.
Ostatnio zmieniony 29 czerwca 2014, 14:15 przez Araven, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ