Gry paragrafowe
Sądziłem, że te starsze paragrafówki to zapowiedź stworzenia tego typu gry w realiach KC na łamach portalu. Osobiście nie jestem jakimś entuzjastą tego typu gier, ale widzę 2 zalety: możliwość samodzielnej zabawy, gdy nie można zebrać drużyny (np. w trakcie przejściowej niezdolności do wychodzenia z łóżka) oraz sposobność do przekonania czytelników fantastyki/SF/horroru do gier RPG w tych realiach (wśród niektórych osób pokutuje pogląd, że gry to dziecinada). Nie dotrze się rzecz jasna do tych, którzy nie rozumieją wymienionych wcześniej gatunków ani tym bardziej do zaniżających krajową średnią czytelnictwa.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35
Czegoj - podeślij mi tę paragrafówkę jako spakowany plik ze wszystkim paragrafami.
Napisałem na szybko parser, który otwiera każdy z plików, dodaje formatowania css, zmienia nagłówek i zapisuje w nowej wersji.
Zobaczymy czy da radę poprawić wygląd automatem.
Jakby kolorystyka się komuś nie podobała to szablon tekstu pobrałem stąd https://wdexplorer.com/20-examples-beau ... hy-design/
Przepuściłem parser przez grę GOBLIN i wyszło ok. Zamiast ręcznie zmieniać w ciągu sekund powstało 370 paragrafów i nawet działają .
Czegoj - masz na skrzynce .
Ewentualne sugestie wrzucajcie tutaj w wątek, zobaczymy czy da się je łatwo zrobić.
[olist=1](do zrobienia)Na pewno przyda się nagłówek w jaką gra się grę - teraz tego nie ma :] bo pomyślałem o tym dopiero jak otworzyłem inną paragrafówkę i poplątały mi się zakładki
(zrobiona) stopka z adresem portalu [/olist]
p.s.
Ad pozostałe przesłane - generator htmla to WORD stąd takie koszmarnie wielki pliki.... 5MB pliku textowego, JDP!
Napisałem na szybko parser, który otwiera każdy z plików, dodaje formatowania css, zmienia nagłówek i zapisuje w nowej wersji.
Zobaczymy czy da radę poprawić wygląd automatem.
Jakby kolorystyka się komuś nie podobała to szablon tekstu pobrałem stąd https://wdexplorer.com/20-examples-beau ... hy-design/
Przepuściłem parser przez grę GOBLIN i wyszło ok. Zamiast ręcznie zmieniać w ciągu sekund powstało 370 paragrafów i nawet działają .
Czegoj - masz na skrzynce .
Ewentualne sugestie wrzucajcie tutaj w wątek, zobaczymy czy da się je łatwo zrobić.
[olist=1](do zrobienia)Na pewno przyda się nagłówek w jaką gra się grę - teraz tego nie ma :] bo pomyślałem o tym dopiero jak otworzyłem inną paragrafówkę i poplątały mi się zakładki
(zrobiona) stopka z adresem portalu [/olist]
p.s.
Ad pozostałe przesłane - generator htmla to WORD stąd takie koszmarnie wielki pliki.... 5MB pliku textowego, JDP!
Ostatnio zmieniony 26 kwietnia 2017, 00:25 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 660
- Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
Nie wiem czy się gdzie nie pojawiło, ale kiedyś czytałem/grałem w to http://masz-wybor.com.pl/tag/wilcza-siostra/
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071
**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353
--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071
**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353
--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
dretch to jest nawet u nas na portalu i pewnie u nas grałeś
http://www.krysztalyczasu.pl/articles.p ... cle_id=476
http://www.krysztalyczasu.pl/articles.p ... cle_id=476
Te wordy są jednak ciężkie do przerobienia.
Po napisaniu pierwszej wersji parsera pod Wojownika autostrady generowane są puste rozdziały, ponieważ co jakiś czas w oryginalnym pliku zmienia się formatowanie ...
Ale też patrząc z innej strony:
z jednego wielkiego ~4MB pliku w efekcie jest ok 349 plików paragrafów (1 paragraf / plik) zajmujących w sumie niecałe 400Kb
Po napisaniu pierwszej wersji parsera pod Wojownika autostrady generowane są puste rozdziały, ponieważ co jakiś czas w oryginalnym pliku zmienia się formatowanie ...
Ale też patrząc z innej strony:
z jednego wielkiego ~4MB pliku w efekcie jest ok 349 plików paragrafów (1 paragraf / plik) zajmujących w sumie niecałe 400Kb
Ostatnio zmieniony 26 kwietnia 2017, 15:33 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Udało się z Wojownikiem Autostrady - poszedł na maila. Po przemieleniu parserem z 4MG zrobiło się 440 Kb
Jutro poprawie jeszcze Goblina .
c.d.
Dobra - podesłałem na maila i Goblina i Wojownika Autostrady. Zmieniłem tak, aby oba wyglądały tak samo, miały takie same nagłówki, tytuł strony.
Pliki nie paragrafowe trzeba by poprawić ręcznie, a na to nie bardzo mam czas (i ochotę). Poprawiłem tylko plik droga w Goblinie.
Teraz jestem ciekaw czy parser do Wojownika Autostrady przejdzie Koronę bez problemu (teoretycznie powinien).
Poniżej efekt działania generatorów. Zrzut jeden - Wojownik Autostrady, Zrzut dwa - Goblin
c.d.2
Hehe - paragrafówkę i plik Korona Władzy bez problemu przejechał parser/generator do Wojownika Autostrady. Zrzut poniżej
c.d. 3
Ostatni plik z grą Tarcza i Miecz jest schrzaniony - brakuje rozdziałów lub wskazują na nie te paragrafy które trzeba w efekcie generowane są głupoty...
Jutro poprawie jeszcze Goblina .
c.d.
Dobra - podesłałem na maila i Goblina i Wojownika Autostrady. Zmieniłem tak, aby oba wyglądały tak samo, miały takie same nagłówki, tytuł strony.
Pliki nie paragrafowe trzeba by poprawić ręcznie, a na to nie bardzo mam czas (i ochotę). Poprawiłem tylko plik droga w Goblinie.
Teraz jestem ciekaw czy parser do Wojownika Autostrady przejdzie Koronę bez problemu (teoretycznie powinien).
Poniżej efekt działania generatorów. Zrzut jeden - Wojownik Autostrady, Zrzut dwa - Goblin
c.d.2
Hehe - paragrafówkę i plik Korona Władzy bez problemu przejechał parser/generator do Wojownika Autostrady. Zrzut poniżej
c.d. 3
Ostatni plik z grą Tarcza i Miecz jest schrzaniony - brakuje rozdziałów lub wskazują na nie te paragrafy które trzeba w efekcie generowane są głupoty...
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2017, 12:42 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Tak sobie pomyślałem, że może warto napisać paragrafówkę w klimacie KC opartą, na któreś z przygód dostępnych u nas. Teksty właściwie będą napisane, kwestia tylko dobrego składu i redakcji. Zastanawia mnie natomiast mechanika. Czy zrobić taką prostą jaka występuje przy paragrafówkach czyli 2k6 i 3 współczynniki, czy jednak trochę skomplikować i spowodować, żeby gracz musiał trochę powalczyć kostkami przechodząc poszczególne wyzwania. Jest ktoś chętny do pomocy? Na razie jakieś proste wyzwanie w postaci Pazura Azgara lub dawnej mini przygody?
Była kiedyś koncepcja uproszczenia mechaniki z k100 do k10 czy k20. Takie zasady oparte na 5- lub 10-krotnie mniejszych wartościach miałyby szanse sprawdzić się w paragrafówce lepiej niż oryginalne, chyba że liczenie udałoby się zrzucić na barki komputera.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35