KC na K12

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 23 czerwca 2015, 09:03

IMHO szybciej byloby przełożyć meche na k10. Dużo mniej roboty i jest to kostka do której przyzwyczajeni są miłośnicy KC.
A tak trzeba by było przerabiać gruntownie całą meche która w przypadju KC jest przecież wyjatkowo zwalista. Kto ma na to czas?
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 23 czerwca 2015, 10:54

No mam nadzieję, że autorzy to chyba mają tyle czasu, żeby swoją mechanikę na co im tam dusza zapragnie przełożyć.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 23 czerwca 2015, 11:58

Z tego co piszą o tym ile projektów idzie na raz to na pewno nie mają.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 30 maja 2016, 13:16

Jak można założyć temat i nie wrzucić żadnej próbki mechaniki? Co tu oceniać? Wygląd, wypukłości k12? Chociaż akapit trzeba wkleić by było się do czego odnieść.
Znam system oparty na k12-tkach. To 12 degree, ze stajni Shadow, Sword and Spell. 2k12, cechy i oparte na nich skille sumuje się, trzeba wyrzucić mniej lub równo sumie.
A tu? Gdzie jakikolwiek konkret poza plikami enigmatycznymi dla Czegoja?

ODPOWIEDZ