Pytania techniczne - pomoc

Awatar użytkownika
Nanatar
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 142 times
Polajkowany: 107 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Nanatar » 01 czerwca 2019, 00:10

Na takie koneksje to trzeba dwa razy 00 na pochodzenie. (się mi raz zdarzyło elfą) łowca/zabójca/czarnoksiężnik to kombinacja Uruk Tan. Nie dziwię się, że Twój mistrz się burzył przed trzyklasowcem na strat. Pytanie czy taki łowca połączony z czarnoksiężnikem używa czarów natury. Bo jeślić mocium panie, jeszcze z alchemikiem wyrobi to z nekromanta ni jak, chyba, że to białoksiężnik.
Biere Cię Rikandur jak się przeprowadzisz do Kraka.

Gramy tak rzadko, że wydaje mi się, jakoby te ograniczenia tylko zamykały bohaterów graczy w niepotrzebnych ramach.
Hobbit barbarzyńca jest jak bardziej na miejscu.

paradoksalnie ów rzeczony tan Yagoda Uter wylosował na starcie EW, tylko nie chciałem grać paniczem, a poganiaczem koni to wziąłem śkw, a tu mi Mistrz po kampanii daje EW i każe się tytułować księciem, to już wolę zostać awatarem Katana, żeby uniknąć żenującego tytułu.

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Polajkował: 31 times
Polajkowany: 3 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Rikandur » 01 czerwca 2019, 10:05

Nantar, ja żyję w Krakowie. Ale, ku memu smutkowi, czasu mało i głównie to internetowe gry. Lub raz na 2 tygodnie niedziela na żywo.
Mam czas, przez to rozumiemy.

Bo co drugą niedziele? Pracujący poranek. :cry:

Czrnoksiężnik może być nie-nekromantą, demonologia istnieje w jego repretuarze, a bardziej nie-dobre Kręgi Druidzkie nie mają nic przeciw Martwiakom użytym z należytymi zabezpieczeniami. Jak terrorystów samobójców, i nikt nie będzie podejżewał "niewinnych" Druidów bo przecież oni kochają żywe istotki, a martwiak to be jest. :P

Nie mówiąc już o tym że ... zabójca/łowca to ostra kombinacja. Ale mój wielki plan był zaczynać z 2 profkami a potem dotrzeć do specjalnej księgi Uruk-Tan (gdzie pisze jak pogodzić łowcę z czarnoksiężnikiem i zabójcą) naumieć się a potem dać tatkowi.

A Miś gry wie że moje rzuty to pokręcone zawsze są. 2 postacie sobie zabiłem, tabela autokrytyków dla ciekawskich, I ogólnie moi bohaterkowie albo żyją jak bohaterowie filmów akcji ... albo losuję często nowe postacie. Taki klimat.

A teraz bardziej na temat:
-Czy jest napisane gdziekolwiek , poza Półbogami, skąd inni biorą Potencjał Magiczny? Bo poza amulecikiem dla magusów ... który by wyjaśniał część "Uruk-hai rządzą i mają najwięcej kasy" to istnieje niewiele kanonicznych metod pozyskiwania PM.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3835
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Polajkował: 5 times
Polajkowany: 10 times
Kontakt:

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: czegoj » 01 czerwca 2019, 11:40

A teraz bardziej na temat:
-Czy jest napisane gdziekolwiek , poza Półbogami, skąd inni biorą Potencjał Magiczny? Bo poza amulecikiem dla magusów ... który by wyjaśniał część "Uruk-hai rządzą i mają najwięcej kasy" to istnieje niewiele kanonicznych metod pozyskiwania PM.
Mówię z pamięci - druid ma wyssanie, czarnoksiężnik ma wyssanie, iluzjonista ma wyssanie. Każdy wyssysa z tego co lubi.

Awatar użytkownika
BAZYL
Site Admin
Reactions:
Posty: 227
Rejestracja: 24 listopada 2008, 23:16
Polajkował: 19 times
Polajkowany: 35 times
Kontakt:

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: BAZYL » 01 czerwca 2019, 11:41

Ja u siebie wprowadziłem dla każdej profesji czarodziejskiej możliwość pozyskania PM (zdolność od 10 POZ), poza tym u kapłanów funkcjonuje coś takiego jak odnawialna mana - czyli PM gromadzony w ciele, jako łaska od boga.

Kanonicznie magia przenika wszystko i wszystkich, z tego co się orientuję to są chyba jakieś źródła many, na których budowane są gildie magów.

Awatar użytkownika
Nanatar
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 142 times
Polajkowany: 107 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Nanatar » 01 czerwca 2019, 18:26

Półbóg zbiera i się umagicznia w letargu, druid może wysysać z przejawów cywilizacji w terenach dzikich- naturalnych (czyli trzeba mu wybudować Nową Hutę, druid przyjdzie pobierze k1000000PM i dawaj można czarować - z pewnością są specjalne gildie budowniczych ćwiczące się w rzemiośle zanim podejmą się wystawienia Tadź Mahal, oni budują druid wysysa i zbiera PM'y), czarnoksiężnik czarem z kręgu specjalnego "Złodziej Światła" - całkiem spore ilości, iluzjonista z iluzji,ale to są małe ilości i ktoś musi tą iluzję rzucić, chyba, że to naturalna fatamorgana.

używanie PM z żywotności w przypadku regenerujących się Uruk hai to niezłe rozwiązanie, zdaje się , że jest jakiś przedmiot, który pozwala tą żywotność przelewać do amuletów i magazynować. Była gdzieś fajna dyskusja na ten temat.
Oczywiście każdy magiczny tron magazynuje PM, to są już jakieś sensowne ilości.

Jestem zwolennikiem rozwiązania które przedstawił w swej rozszerzonej wersji Bazyl, każdy czarodziej powinien mieć umiejętność uzyskiwania niedużych ilości PM z różnych przejawów natury, czy ceremonii. Sam na potrzeby swego prowadzenia tak zrobiłem, choć opisałem je nieco inaczej od Bazyla.
Zmieniliśmy już stronkę, więc mogę oficjalnie odejść od kanonu.

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Polajkował: 31 times
Polajkowany: 3 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Rikandur » 02 czerwca 2019, 10:59

Dobra, przejżałem moje źródełka i kanonicznie mamy takie mechanicznie wyrobione metody:
-Druid może pracować w demolce bo niszczy sztuczne struktury by wyssać PM.
-Półbóg może medytować k10 PM dziennie ALBO użyć Przemiany, jednej z tańszych, by siorbnąć max Żywotność x10 w PM. Półbóg jest również jedyną kanoniczną profesją która może zbierać PM we własnym ciele.

To tyle na temat PM i kasty klerycznej.

-Czarnoksiężnik może wysysać PM z trupa, przyśpieszając rozpad(działa to jak druidyczna zdolność). Trzy czary mogą być użyte w celach PM-owych, Złodziej Światła - Pozwala wysysać PM z światła ale to krąg Specjalny 1, Krwawy Kamień magazynuje Żywotność którą od biedy można użyć na PM oraz Tron Ciemności który magazynuje k100 PM rocznie i jest ogromnym magazynem PM poza tym.
-Mag może co najwyżej na Tron Magii(nie istniejący kanonicznie analog do Tronu Ciemności) usadzić dupę. Ale nic nie powstrzymuje maga od zmajstrowania amuletu konwertującego Żywotność do PM, bo magowie są bydlakami co mogą nawet artefakty majstrować.
-Alchemik ... jak wyżej Tron Alchemii, a na wysokim poziomie Analiza Magii by ukraść czary Czarnoksiężnikowi. Oraz zmajstrować amulet konwersji PM.
-Iluzjonista może wysysać PM z iluzji. Jest to niejasne czy normalne fatamorgany i inne złudzenia optyczne podpadają pod tą zdolność. Bo jak nie? [OCENZUROWANE] !!! Oczywiście zostaje mu jeszcze Tron Iluzji na pociechę.

To by było na tyle, a jeszcze Źródła PM są wzmiankowane ale bez najmniejszych wskazówek poza "Glidie Magów monopolizują je".

Moje doświadczenia z magazynowaniem PM z gry.
-MG powinien rozumieć że Uruk-Hai będący magiem może zmajstrować/dostać amulet konwersji PM. To prowadzi do bogatego zasobu PM, co może tak wzbogacić bohaterka że głowa pęka. I nabić dziadowi co Maga/Kasta Złodziejska zmajstrował PDki na kupcu/złodzieju/zabójcy/bardowi we wręcz nieprzyzwoitych ilościach. Ja osobiście rąsią machałem po 10 POZ znaleźć nauczyciela to trudno jak nie wiem co. Przecież w Glidiach ciężko znaleźć nauczycieli ponad 15 poziom, a te zbierają śmietankę swych profesji.
Plus rasizm jest rzeczą istniejącą w KC, nawet jeżeli kanonicznie to badzo delikatny przypadek i extremalne przypadki są wybijane jak na ten przykład Uruk-Tan co byli tak Nazistowscy że nasi sąsiedzi by zdziwili się że kurde, może zwolnijcie? :P
-PM zupełnie jak Pieniądze ... może być użyte jak cenny zasób albo jak brama do nowych przygód, jeśli Bohaterkowie przeskoczą przez "mamy tego więcej niż rzeczy by na nie wydawać kasę" próg za którym mają "nieskończone" zasoby, w praktyce. Osobiście nigdy nie rozumiałem Misiów Gry co panikowali gdy postacie graczy nagle krezusami (PM albo kasa) zostawali. Albo jak sobie Elitę Władzy wylosowali na starcie ... ja rozumiem zazdrość i małostkowość jest Polską cechą narodową ... ale o postać wymyśloną?
- MG powinien pamiętać o wszelakich ograniczeniach związanych z PM, płyny rozpraszające ... Blokady PM i wybuchy. Jak gracz jest przewidujący? A niech się cieszy gdy mniej paranoicznemu graczowi jego "bogactwo" ukradną/wybuchnie. Rzecz zyskana I tak dalej.
-Kilka przygód napisało się samych gdy moi gracze próbowali przemienić swoje złoto/PM na pożyteczne zabawki ... I tu okazywało się że koneksji brakuje. Że arcymag to dawno na to wpadł, I nie brakuje mu złota/PM, więc nie mogą arogancko-nowobogacko podejść I rzucić sakiewkę z amuletami PM oraz zażądać usług elitarnych.
-Poza tym nie wiem czy ludziska zauważyli ale każdy poziom ponad 15 kwalifikuje postać by skoczyć wyżej na drabince społecznej. Więc jeśli poziomujesz regularnie? Elita Władzy cię nie ominie, nawet jeśli zaczynałeś z samego dołu drabinki społecznej czyli Najuboższe Chłopstwo.

Moja opinia/mechanika na temat Źródełek Magii:
-Mniejsze dają k10 PM dziennie i są bardzo często w łapkach potężniejszych magów bo gdzie indziej budować swoją wieżę? Infrastruktura wydobywcza oznacza akolitów/uczniów medytujących i przelewających badziewie do "Rezerwa PM wieży". Większość Glidii ma w dupie takie małe beleco, ale nie-magowskie Glidie zaintersowane magią? Ich rezydenci-magowie mają je.
-Większe dają k10 PM na godzinę, 10% wszystkich Źródeł to takie lub lepsze, tutaj infrastruktura często automatyzuje wydobycie PM i nigdy osoby prywatne nie mają ich w łapkach. Poza osobami "nietykalnymi", jak osobisty Astrolog Katanów. Lub smokiem z 20+ poziomu oraz inszym "Epickim" pakerem co jest jednoosobową armią. Również infrastruktura do obsługi jest bardzo droga i wymaga setek akolitów/uczniów odwalających roboczogodziny by źródło nie przeładowało się bo eksplozje PM tutaj mogą się wydażyć. Notka, większe źródło znajdujące się w stojącej wodzie przeładowuje płyn PM i można zbierać PM jak w mniejszym a i magiczna woda to rzecz wartościowa.
-Największe pozwalają wysysać k100 PM na minutę, tylko 10% większych to takie, I tylko ciągła obsługa wielu magów pozwala ustabilizować je ... i uniknąć rozmaitych magicznych katastrofek. :wink:
-

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Suriel » 17 lipca 2019, 22:07

Serdeczna prośba do mędrców i filozofów, mechaniki kacetowej (nie kwantowej), o interpretację poniższych zapisów oraz wytłumaczenie jej na żywmy przykładzie:

Umiejętność zapadania w letarg medytacyjny - przez przyjęcie odpowiedniej pozy (dowolnej, ale ściśle określonej np. kwiat lotosu) i medytację półbóg ma możliwość obniżenia do minimum przemiany materii oraz odłączenia się od wszelkich bodźców zewnętrznych (poza bodźcami intensywnymi jak ból, huk, znaczne zimno itp. które są w stanie wytrącić go z letargu). Ten stan może trwać 1 dzień + 1 dzień na POZ. Po jego zakończeniu półbóg musi zapewnić sobie warunki odpowiedniej rekonwalescencji (obfite, zróżnicowane pożywienie i niczym nie zakłócony odpoczynek) przez okres równy okresowi letargu, gdyż nie będzie w tanie drugi raz zapaść w ten stan (aż do spełnienia tego warunku). W trakcie letargu półbóg może wyszkolić się na nowy POZ (jednak nie możliwości zyskania nowych czarów) o ile ma odpowiednią ilość pkt doświadczenia i będzie nieprzerwanie medytował dokładnie tyle dni, ile wymaga szkolenie. Przykład: Jeżeli podczas szkolenia na pierwszy POZ akurat wypadnie czas szkolenia równy 1 dniu (normalnie szkolenie trwa k10 dni) to szkolenie podczas medytacji zakończyło się pomyślnie.

Mam 2 Poziom. Ile waszym zdaniem ma wypaść na kościach by wskoczyć na 3?


Umagicznienie ciała - Umiejętność wytwarzania w stanie letargu medytacyjnego k5 PM dziennie i gromadzenie go w sobie (półbóg może maksymalnie zgromadzić 10 PM na każdy 1 pkt swej ŻYW, nadmiar rani). PM można używać do rzucania czarów lub do uzupełniania amuletów. Uwaga: W chwili skumulowania w sobie PM o maksymalnej dopuszczalnej wartości ciało półboga staje się czasowo magiczne, co daje mu dwukrotnie większą ŻYW i ew. wyparowania ze skóry. Efekt ten kończy się wraz z użyciem do rzucenia czaru choćby 1 pkt zgromadzonego PM . Zetknięcie się z wodą dłuższe niż runda całkowicie usuwa ten PM i magiczność ciała.

To jest kombo do pierwszej zdolności, odpalić ją można, ale nie trzeba symultanicznie wraz z zastosowaniem letargu medytacyjnego. Jak rozumiem efekt tej drugiej zdolności wychodzi zawsze, obojętnie czy uda się podnieść na poziom czy nie. Mam rację?
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
BAZYL
Site Admin
Reactions:
Posty: 227
Rejestracja: 24 listopada 2008, 23:16
Polajkował: 19 times
Polajkowany: 35 times
Kontakt:

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: BAZYL » 17 lipca 2019, 22:46

Suriel pisze:
17 lipca 2019, 22:07
Umiejętność zapadania w letarg medytacyjny

Możesz medytować 1+1/POZ dni, czyli na 2 poziomie 3 dni. Musi wypaść 1-3 na k10 przy określaniu ile czasu trwa szkolenie.

Suriel pisze:
17 lipca 2019, 22:07
Umagicznienie ciała (...)To jest kombo do pierwszej zdolności, odpalić ją można, ale nie trzeba symultanicznie wraz z zastosowaniem letargu medytacyjnego. Jak rozumiem efekt tej drugiej zdolności wychodzi zawsze, obojętnie czy uda się podnieść na poziom czy nie. Mam rację?

Tak.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Suriel » 18 lipca 2019, 08:23

Dzięki Bazylu, masz za to u mnie piwo. Jest tak jak myślałem, więc... piwo będzie małe.
Bezalkoholowe w dodatku, bo nie wiem jak alkohol działa na Bazyliszki, jeszcze byś się na mnie źle spojrzał czy co...

Interpretacja jest spójna, wszyscy tak czytają. Czyli teoretycznie na 9 Poziomie szansa na samopodniesienie poziomu wynosi 100%. Jest to zatem jedyna profesja, która zawsze może awansować powyżej tego poziomu jeśli tylko posiada PD.
Gdyby jednak interpretować to w ten sposób, że na kostkach musi wyjść liczba oczek dokładnie równa nowemu poziomowi to sprawa się komplikuje. Liczyłem oba przypadki i w jednym bóstwo rozwija się im wyżej tym szybciej i łatwiej, w drugim zaś ma bardziej przerypane niż np. 38 Levelowy paladyn szukający mistrza...

Obrazek
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Polajkował: 31 times
Polajkowany: 3 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Rikandur » 20 lipca 2019, 12:20

38 poziomowy Paladyn nie musi szukać mistrza, bo to chyba tylko bogowie paladyni mogą zapewnić, a kupować z Bractwa Białych Mieczy Życzenie raz w roku za dwa tysiące złociszy i się regularnie odmładzać przez 38 lat. :P

Albo, wzorując się na Martwiakach i Półsferze Negatywnej która pozwala danym kreaturom automatyczny awans na poziom znaleźć Praworządno-Dobrą Półsferę gdzie Paladyni mogą awansować automatycznie.

Alternatywnie można, znowu, użyć Cudu by awansować automatycznie. Poza tym Półbóg nie ma tak lekko z tymi awansami, za każdym razem nieprzychylne bóstwa tylko czychają z Karami Boskimi. Tak, awans na poziom to dla półboga niemal jak używanie Przemiany.

Chyba że mi się zasady pomyliły, to przepraszam tedy.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Polajkował: 87 times
Polajkowany: 150 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Suriel » 13 sierpnia 2019, 22:59

Mózgi Kacetowe, czy dorzuty do Ch i Pr wynikające z podniesienia na poziom są premiowane za 10? U mnie nie były.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 1 time
Polajkowany: 7 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: dretch » 14 sierpnia 2019, 09:31

U mnie nie są, choć mogłyby być premiowane w prezencji jeżeli - trzymamy się zasady, że rany obniżają PR. Co do Charyzmy to raczej nie premiowałbym jej.
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

Awatar użytkownika
BAZYL
Site Admin
Reactions:
Posty: 227
Rejestracja: 24 listopada 2008, 23:16
Polajkował: 19 times
Polajkowany: 35 times
Kontakt:

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: BAZYL » 14 sierpnia 2019, 10:36

Suriel pisze:
13 sierpnia 2019, 22:59
Mózgi Kacetowe, czy dorzuty do Ch i Pr wynikające z podniesienia na poziom są premiowane za 10? U mnie nie były.
Wg zasad są premiowane, ale przyznam szczerze, że wartości tych współczynników tak szybko wzrastają, że sama możliwość dorzutu k10 wydaje mi się zbyt duża.

Awatar użytkownika
Nanatar
Reactions:
Posty: 627
Rejestracja: 04 sierpnia 2009, 11:38
Lokalizacja: Kraków
Polajkował: 142 times
Polajkowany: 107 times

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: Nanatar » 14 sierpnia 2019, 13:07

byłem przyczynkiem zamieszania z pytaniem o premiowane rzuty.

Cytuję wersję dyskietkową.
ABELA PRZYROSTU WSPÓŁCZYNNIKÓW podczas SZKOLENIA na POZIOM

FUNKCJA. ŻYW. SF. ZR. SZ. IQ. M. UM. CH. PR. W. Z. BI. IL.BI. Baz.ODP.
WOJOWNIK 4 5 3 3 1 2 1 1+ 1+ - - 3 1/2 +
Łowca 4 4 3 3 1 3 2 1+ + 2 1 3 1/2 +
Gwardzista 3 4 3 5 2 1 - 2+ 1+ - - 4 1/2 +
Barbarzyńca 5 5 4 4 - 1 - 1+ 1+ - - 2 1/2 +
RYCERZ 4 4 3 3 1 2 - 2+ 1+ 2 1 4 1/2 +
Paladyn 4 4 2 2 2 3 2 3+ 1+ 2 2 4 1/2 +
Czarny Rycerz 4 4 2 2 3 2 2 2+ 1+ 2 1 4 1/2 +
ZŁODZIEJ 2 2 5 4 3 3 1 + 1+ 1 2 1/3 +
Zabójca 2 3 5 4 3 3 1 + + 1 3 1/3 +
Kupiec 2 1 1 2 5 5 - 3+ 2+ - 2 1/3 +
KAPŁAN 3 3 2 2 1 5 4 1+ + 3 2 2 1/3 +
Druid 3 2 2 1 1 5 4 3+ + 3 2 2 1/3 +
Astrolog 2 - 2 1 3 5 4 3+ + 3 2 1 1/4 +
Półbóg 3 3 2 1 2 5 4 1+ + 3 2 2 1/3 +
MAG 2 - 3 3 5 3 4 1+ + - - 1 1/4 +
Czarnoksiężnik 2 1 3 2 5 3 4 1+ + 1 1 2 1/3 +
Iluzjonista 1 - 5 4 5 2 4 + 2+ - - 1 1/4 +
Alchemik 1 - 2 2 5 4 5 2+ + - - 1 1/5 +

W wypadku, gdy MG są wymyśla istotę, to może się kierować następującymi przyrostami, co "poziom doświadczenia":

drapieżniki 5 5 5 3 2 - ? ? + - - 5 1/2 +
wszystkożerni 5 5 4 4 1 1 ? ? + - - 4 1/3 +
roślinożercy 5 5 3 5 - 2 - ? + - - 3 1/4 +

Uwaga 1: "+" oznacza, że dodatkowo wykonuje się rzut 1-10 (przy czym wyrzucenie 10 nie jest premiowane dodatkowym rzutem). W przypadku zwiększania odporności, gracz decyduje czy dodatkowym rzutem zwiększy odporność bazową psychiczno-fizyczną, czy bazową fizyczną (istnieje też opcja, że zamiast podniesienia bazowej można podnieść pojedynczą odporność, ale za to o 2-20).
Premiowane są tylko dychy przy tworzeniu bohatera.

Awatar użytkownika
BAZYL
Site Admin
Reactions:
Posty: 227
Rejestracja: 24 listopada 2008, 23:16
Polajkował: 19 times
Polajkowany: 35 times
Kontakt:

Re: Pytania techniczne - pomoc

Post autor: BAZYL » 14 sierpnia 2019, 13:59

Nie dam głowy, ale opierałem się na zapisie MiM-owym ;)

ODPOWIEDZ