Miasto Ag-Coto-Gar
Mrufon:
avnar:
Mozna.Wystarczy wpasować scenariusz w istniejące granice.
A kto tak mówi? Moze po prostu Mg wygodniej by było miec inne odległosci czy sasiedztwo miedzy lokacjami ?Miasto nie powinno fluktuować jak ameba.
avnar:
Fakt. nie przeszkadzało nawet tym kretynom robiącym podręcznik zamieścic ja przy innym opisie miastaMamy mapę do Ostrogaru i jakoś nikomu nie przeszkadza.
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Według mnie dobra mapa jest jak najbardziej przydatna. To co mi przysłałeś to ładny kawałek roboty. Niestety chyba dla mnie nieosiągalny. Nie znam się na mapach, a na grafice równie mało. Mapę miasta, jako takiego stworzyłem, niestety podział na dzielnice to już zupełnie inny poziom abstrakcji. Najważniejsze punkty w mieście są opisane i zaznaczone, więc dobry MG sobie poradzi. Jeśli ktoś kiedyś miałby ochotę zrobić bardziej szczegółową mapę niech robi. Z chęcią rzucę okiem i jak będzie pasować to przygarnę do tekstu i autora i mapę. Jeśli chodzi o nazwę miasta to wzięta w całości ze słownika orkowego. W tym ustępie raczej już nie przewiduję zmian.
czegoj:
Mrufon:
Jest przydtna, ale nie róbmy z tego konieczności.Według mnie dobra mapa jest jak najbardziej przydatna.
Mrufon:
Patrząc na forum to w sprawie mechaniki i tak kazdy jest najmadrzejszy i wszystko by zmienił. Co do świata to zbyt dokładny opis może zostawić niezbyt wiele miejsca dla pomysłów MG.To idąc tym tokiem "rozumowania" może zrezygnować z mapy świata, jasnej mechaniki, i wszystko "rozmyć" po konturach.
-
- Reactions:
- Posty: 1137
- Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Chyba nie ma czegoś takiego jak zbyt dokładny opis, są systemy które są rozwijane nieprzerwanie przez lata, a ciągle można tam jeszcze dorzucać. Chyba nie ma się co martwić że KCety staną się nagle jedynym który został tak opisany że igły się nie da wcisnąć:) No chyba że AS rzeczywiście ma te tysiące stron, pochowane w szufladach:), mam nadzieję że dowiemy się tego na święta.Co do świata to zbyt dokładny opis może zostawić niezbyt wiele miejsca dla pomysłów MG.
Podobno "młotek" zdradza objawy "zbyt dokładnie opisanego". Tutaj raczej chodziło mi o "swiat" w kontekscie opisania realiów miasta.Chyba nie ma czegoś takiego jak zbyt dokładny opis, są systemy które są rozwijane nieprzerwanie przez lata, a ciągle można tam jeszcze dorzucać
Mrufon:
Gady potrafia sie długo i dobrze ukrywaćDlaczego tyle lat tego nie publikował?