światotworzenie - orkus wschodni

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 13 stycznia 2011, 22:20

rozpoczynam równoległy projekt do wasuta - orkus wschodni

prośba ta sama czyli - o nazwy miejsc / lasów / rzek / równin/ bagien i innych ciekawych lokalizacji - jeśli każdy z nas poda parę to szybko się zapełni mapa.

i tak to co wiemy o orkusie wschodnim:

Wyspa Orcus Wschodni
PP: wyspa podległa bezpośrednio Katanowi
UT: wyspę pokrywają tereny nizinne. W jej środku rozciąga się obszar górzysty, a w jej centrum - depresja. Wyspa słynie z bogatych lasów, żyznych ziem i czystych potoków.
UWAGI: Na wyspie znajduje się kilkadziesiąt wiosek i piętnaście (głównie portowych) miast. Tylko trzy z nich posiadają ponad 10 tys. mieszkańców.
Dzięki stacjonowaniu w portach trzonu floty orków (prawie 350 jednostek zgrupowanych w 4 flotach), mieszkańcom nie grożą morskie inwazje.
Na wsypie wytępiono większość potworów.

Alion-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 15 tys. + 10 tys. garnizonu;

Preon-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 13 tys. + 5 tys. garnizonu;

Gran-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 11 tys.

Omin-gar
W: tan Yryn Yrgan z rasy olbrzymów
GR: ? L:<10 tys.

a więc jeszcze 11 miast < 10 tys mieszkańców
i kilkadziesiąt wiosek do wymyślenia

zgodnie z tradycją dołączam zarys mapy na którą będę nanosił kolejne lokacje
Ostatnio zmieniony 25 sierpnia 2011, 05:44 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 14 stycznia 2011, 07:52

Może obramujesz / pogrubisz obszar podlegający politycznie tematowi? Widzę kilka małych wysp. Warto by było wiedzieć co jeszcze należy do O.W.
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 14 stycznia 2011, 10:47

wyszarzyłem wyspy które nas nie interesują

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 14 stycznia 2011, 11:44

Trzeba by tymi górami i lasami zapełnić ten archipelag, tak jak Orkusa Małego.

Treant
Reactions:
Posty: 1867
Rejestracja: 05 stycznia 2009, 10:15

Post autor: Treant » 14 stycznia 2011, 12:59

Pustynie to nieodzowny element krajobrazu tego kontynentu.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 14 stycznia 2011, 15:01

orkus wschodni - wyspa - nie archipelag wschodni - ta pomiędzy orkusem tabadanem a orkusem tan w ciągu orkus.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 15 stycznia 2011, 01:54

update mapki - update o postęp prac

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 15 stycznia 2011, 09:35

O kurka, ale trzyma klimat. Byłbym gotów powiedzieć, że to z MiM-a, którego nigdy na oczy nie widziałem.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 15 stycznia 2011, 13:43

! klasa mastug, :D

Można akoś zaznaczyć depresje, ilość tych fal na morzu/oceanie zmniejsz bo mocno zaciemniają obraz.

EW. usunąć w ogóle morze (falki) oraz widoczne kawałki innych archipelagów - będzie łatwiej skupić się na samym Wschodnim.
A umiejscowienie podać na ogólnej mapce całego globu.
Ostatnio zmieniony 15 stycznia 2011, 13:47 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 15 stycznia 2011, 14:24

Podzielam opinię przedmówców - Mastug, prawdziwy styl klasyczny! :)

Ja mam pod rozwagę inny postulat - może wyszarzyć dla odmiany morze, a sąsiednie wyspy pozostawić białe?

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 15 stycznia 2011, 17:22

ok - pokombinuję z kolorem morza i pozostałymi wyspami, pewnie powstanie 2-3 wersje do wyboru.

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 17 stycznia 2011, 08:02

Bardzo ślicznie.
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 18 stycznia 2011, 12:41

ze względu na brak innych zamieszczem moje propozycje nazw miast / wiosek:

miasta:
Alion-gar
Preon-gar
Gran-gar
Omin-gar

Todon-gar
Gorhan-gar
Corrtan-gar
Sartex (reptyliony)
Gata-gar (olbrzymy/półolbrzymy)
Yga-gar (olbrzymy/półolbrzymy)
Hagoria (hobbity)
Tarpil-gar (elfy)
Ilidon-gar (elfy)
Kahar-dur (krasnoludy)
Burgar-dur (krasnoludy)


wioski mieszane lub orkowo/ludzkie
ORWARN-MORKIR
DONRAN-MORKIR
YIROS-MORKIR
STASAR-KIR
URHAN-KIR
AGBA-MORKIR
TAKOR-MORKIR
AGDAN-MORKIR
RAHSLAR-MORKIR
RONBA-MORKIR
SERON-KIR
GENTORN-KIR
BIDAR-KIR
OGBAS-MORKIR
ARSAR-MORKIR
HARUN-MORKIR
KOHRIN-KIR
PUCOR-KIR
ONTORN-KIR
RUHYR-KIR
KARARS-MORKIR
HIRDON-KIR
MIRMIR-MORKIR
BURSATTS-MORKIR
KAMYS-KIR
YMRON-MORKIR
HIOR-MORKIR
TORNGOR-KIR

wioski(kopalnie) krasnoludzkie
TAMAR-PUR
SAGDUN-PUR
HANAR-PUR
RADUN-PUR
HANAM-PUR

wioski elfe:
DONDIL
IRNAL
TOWIL
ARIN
TALAL
INDIL
VIRION

wioski reptyliońskie:
ARASSTA-SUR
SCASAL-SUR
TAASAN-SUR

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 20 stycznia 2011, 11:11

To naturalnie tylko sugestia, ale ja zrezygnowałbym zupełnie z umieszczania na Orkusie Wschodnim miast i wiosek reptilliońskich. Wydaje mi się, że ta nieszczęsna rasa została całkowicie wyparta do swego "rezerwatu" na Walgarze, a jedynym wyjątkiem w kwestii zorganizowanej społeczności reptillionów poza Walgarem jest co najwyżej Gasta (oczywiście prawie wszędzie na Arch-Centr można rozumne gady napotkać, ale poza Walgarem ograniczyłbym ich społeczności do bardzo małych rozmiarów). Trudno mi przekonać się do idei czysto gadzich miast na terytorium bezpośrednio podległym Katanom.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 20 stycznia 2011, 11:27

Keth napisał/a:
To naturalnie tylko sugestia, ale ja zrezygnowałbym zupełnie z umieszczania na Orkusie Wschodnim miast i wiosek reptilliońskich. (..) Trudno mi przekonać się do idei czysto gadzich miast na terytorium bezpośrednio podległym Katanom.
Dobra uwaga, dodatkowo ktoś kto ma dostęp do ogólnej mapy centralnego mógłby zrobić porządnego skana z niej i wrzucić go na portal - ten dostępny jest koszmarnie słabej jakości.

ODPOWIEDZ