światotworzenie - orkus wschodni
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
rozpoczynam równoległy projekt do wasuta - orkus wschodni
prośba ta sama czyli - o nazwy miejsc / lasów / rzek / równin/ bagien i innych ciekawych lokalizacji - jeśli każdy z nas poda parę to szybko się zapełni mapa.
i tak to co wiemy o orkusie wschodnim:
Wyspa Orcus Wschodni
PP: wyspa podległa bezpośrednio Katanowi
UT: wyspę pokrywają tereny nizinne. W jej środku rozciąga się obszar górzysty, a w jej centrum - depresja. Wyspa słynie z bogatych lasów, żyznych ziem i czystych potoków.
UWAGI: Na wyspie znajduje się kilkadziesiąt wiosek i piętnaście (głównie portowych) miast. Tylko trzy z nich posiadają ponad 10 tys. mieszkańców.
Dzięki stacjonowaniu w portach trzonu floty orków (prawie 350 jednostek zgrupowanych w 4 flotach), mieszkańcom nie grożą morskie inwazje.
Na wsypie wytępiono większość potworów.
Alion-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 15 tys. + 10 tys. garnizonu;
Preon-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 13 tys. + 5 tys. garnizonu;
Gran-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 11 tys.
Omin-gar
W: tan Yryn Yrgan z rasy olbrzymów
GR: ? L:<10 tys.
a więc jeszcze 11 miast < 10 tys mieszkańców
i kilkadziesiąt wiosek do wymyślenia
zgodnie z tradycją dołączam zarys mapy na którą będę nanosił kolejne lokacje
prośba ta sama czyli - o nazwy miejsc / lasów / rzek / równin/ bagien i innych ciekawych lokalizacji - jeśli każdy z nas poda parę to szybko się zapełni mapa.
i tak to co wiemy o orkusie wschodnim:
Wyspa Orcus Wschodni
PP: wyspa podległa bezpośrednio Katanowi
UT: wyspę pokrywają tereny nizinne. W jej środku rozciąga się obszar górzysty, a w jej centrum - depresja. Wyspa słynie z bogatych lasów, żyznych ziem i czystych potoków.
UWAGI: Na wyspie znajduje się kilkadziesiąt wiosek i piętnaście (głównie portowych) miast. Tylko trzy z nich posiadają ponad 10 tys. mieszkańców.
Dzięki stacjonowaniu w portach trzonu floty orków (prawie 350 jednostek zgrupowanych w 4 flotach), mieszkańcom nie grożą morskie inwazje.
Na wsypie wytępiono większość potworów.
Alion-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 15 tys. + 10 tys. garnizonu;
Preon-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 13 tys. + 5 tys. garnizonu;
Gran-gar
W: rada miasta
GR: ludzie, uruk-hai, orki; L: 11 tys.
Omin-gar
W: tan Yryn Yrgan z rasy olbrzymów
GR: ? L:<10 tys.
a więc jeszcze 11 miast < 10 tys mieszkańców
i kilkadziesiąt wiosek do wymyślenia
zgodnie z tradycją dołączam zarys mapy na którą będę nanosił kolejne lokacje
Ostatnio zmieniony 25 sierpnia 2011, 05:44 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.
Pustynie to nieodzowny element krajobrazu tego kontynentu.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35
! klasa mastug,
Można akoś zaznaczyć depresje, ilość tych fal na morzu/oceanie zmniejsz bo mocno zaciemniają obraz.
EW. usunąć w ogóle morze (falki) oraz widoczne kawałki innych archipelagów - będzie łatwiej skupić się na samym Wschodnim.
A umiejscowienie podać na ogólnej mapce całego globu.
Można akoś zaznaczyć depresje, ilość tych fal na morzu/oceanie zmniejsz bo mocno zaciemniają obraz.
EW. usunąć w ogóle morze (falki) oraz widoczne kawałki innych archipelagów - będzie łatwiej skupić się na samym Wschodnim.
A umiejscowienie podać na ogólnej mapce całego globu.
Ostatnio zmieniony 15 stycznia 2011, 13:47 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
ze względu na brak innych zamieszczem moje propozycje nazw miast / wiosek:
miasta:
Alion-gar
Preon-gar
Gran-gar
Omin-gar
Todon-gar
Gorhan-gar
Corrtan-gar
Sartex (reptyliony)
Gata-gar (olbrzymy/półolbrzymy)
Yga-gar (olbrzymy/półolbrzymy)
Hagoria (hobbity)
Tarpil-gar (elfy)
Ilidon-gar (elfy)
Kahar-dur (krasnoludy)
Burgar-dur (krasnoludy)
wioski mieszane lub orkowo/ludzkie
ORWARN-MORKIR
DONRAN-MORKIR
YIROS-MORKIR
STASAR-KIR
URHAN-KIR
AGBA-MORKIR
TAKOR-MORKIR
AGDAN-MORKIR
RAHSLAR-MORKIR
RONBA-MORKIR
SERON-KIR
GENTORN-KIR
BIDAR-KIR
OGBAS-MORKIR
ARSAR-MORKIR
HARUN-MORKIR
KOHRIN-KIR
PUCOR-KIR
ONTORN-KIR
RUHYR-KIR
KARARS-MORKIR
HIRDON-KIR
MIRMIR-MORKIR
BURSATTS-MORKIR
KAMYS-KIR
YMRON-MORKIR
HIOR-MORKIR
TORNGOR-KIR
wioski(kopalnie) krasnoludzkie
TAMAR-PUR
SAGDUN-PUR
HANAR-PUR
RADUN-PUR
HANAM-PUR
wioski elfe:
DONDIL
IRNAL
TOWIL
ARIN
TALAL
INDIL
VIRION
wioski reptyliońskie:
ARASSTA-SUR
SCASAL-SUR
TAASAN-SUR
miasta:
Alion-gar
Preon-gar
Gran-gar
Omin-gar
Todon-gar
Gorhan-gar
Corrtan-gar
Sartex (reptyliony)
Gata-gar (olbrzymy/półolbrzymy)
Yga-gar (olbrzymy/półolbrzymy)
Hagoria (hobbity)
Tarpil-gar (elfy)
Ilidon-gar (elfy)
Kahar-dur (krasnoludy)
Burgar-dur (krasnoludy)
wioski mieszane lub orkowo/ludzkie
ORWARN-MORKIR
DONRAN-MORKIR
YIROS-MORKIR
STASAR-KIR
URHAN-KIR
AGBA-MORKIR
TAKOR-MORKIR
AGDAN-MORKIR
RAHSLAR-MORKIR
RONBA-MORKIR
SERON-KIR
GENTORN-KIR
BIDAR-KIR
OGBAS-MORKIR
ARSAR-MORKIR
HARUN-MORKIR
KOHRIN-KIR
PUCOR-KIR
ONTORN-KIR
RUHYR-KIR
KARARS-MORKIR
HIRDON-KIR
MIRMIR-MORKIR
BURSATTS-MORKIR
KAMYS-KIR
YMRON-MORKIR
HIOR-MORKIR
TORNGOR-KIR
wioski(kopalnie) krasnoludzkie
TAMAR-PUR
SAGDUN-PUR
HANAR-PUR
RADUN-PUR
HANAM-PUR
wioski elfe:
DONDIL
IRNAL
TOWIL
ARIN
TALAL
INDIL
VIRION
wioski reptyliońskie:
ARASSTA-SUR
SCASAL-SUR
TAASAN-SUR
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
To naturalnie tylko sugestia, ale ja zrezygnowałbym zupełnie z umieszczania na Orkusie Wschodnim miast i wiosek reptilliońskich. Wydaje mi się, że ta nieszczęsna rasa została całkowicie wyparta do swego "rezerwatu" na Walgarze, a jedynym wyjątkiem w kwestii zorganizowanej społeczności reptillionów poza Walgarem jest co najwyżej Gasta (oczywiście prawie wszędzie na Arch-Centr można rozumne gady napotkać, ale poza Walgarem ograniczyłbym ich społeczności do bardzo małych rozmiarów). Trudno mi przekonać się do idei czysto gadzich miast na terytorium bezpośrednio podległym Katanom.
Dobra uwaga, dodatkowo ktoś kto ma dostęp do ogólnej mapy centralnego mógłby zrobić porządnego skana z niej i wrzucić go na portal - ten dostępny jest koszmarnie słabej jakości.Keth napisał/a:
To naturalnie tylko sugestia, ale ja zrezygnowałbym zupełnie z umieszczania na Orkusie Wschodnim miast i wiosek reptilliońskich. (..) Trudno mi przekonać się do idei czysto gadzich miast na terytorium bezpośrednio podległym Katanom.