Obawiam się że czarami które wymieniłeś nie teleportujesz statku a eksplozja raczej go trochę uszkodzi niż zniszczy - wytrzymałość statków wyraża się raczej w setkach a nawet tysiącach punktów. Zresztą tu opis:morgliht napisał(a):
Eksplozja, Cieniste przejście ( to jest czad przenieść okręt do wulkanu).
Całą tą rozmową mam na celu wykazać jak łatwo grając wg. zasad książkowych naruszyć równowagę w grze. My ograniczyliśmy czary teleportacyjne m.in o maksymalny tonaż teleportu
Cieniste przejście:
OBSZAR DZIAŁANIA: 1 istota (specjalny)
OPIS: ... wraz z nią czarowi podlega wszystko to co ma ona na sobie lub trzyma uniesione nad ziemią w rękach..
Eksplozja:
OBSZAR DZIAŁANIA: 1 metr/2 POZ wokół
Stałym, niesprężystym fragmentom otoczenia (mur, drzwi, itp), bodących w epicentrum czar ten zadaje K10 uszkodzeń razy 1/2p.Maga (10% siły wybuchu)
TELEPORTACJA:
Istoty nastawione obojętnie do tego czaru, nieświadome jego, swobodne przedmioty, trupy mają rzut obronny na ten czar. Udany % rzut na odporność nr. 5 lub na wytrzymałość oznacza niepoddanie się teleportacji.
tu zato zgadzam się w 100%no i kasta magoska jest egocentryczna niechętnie dzieląca się swoją wiedzą