Uzupełnienie Panteonu - Ogranition
Ogranition
(rasy - L., por., Re.; charaktery - P.N., P.Z., N.N., N.Z., C.D., C.N., C.Z.;| Profesje - W., Ł., G., B., R., Cz.R., Za., K., Cz.)
BÓG niezniszczalnych sił i zmagań, władca bitew, rzezi i mordu
* Podczas walki jeśli wytoczy się samemu krew przeciwnikowi wpada się odtąd aż do przerwania walki w odmianę furii barbarzyńskiej, której efekt jest dwukrotnie mniejsze odczuwanie ran analogicznie jak u doświadczonych barbarzyńców; uwaga: w wypadku wpadnięcia dodatkowo w furie barbarzyńską efekty te się sumują;
* Podczas walki jeśli wytoczy się samemu krew przeciwnikowi nie męczy się, choć jeśli walka ustaje automatycznie musi odpoczywać;
* Podczas walki jeśli wytoczy się krew przeciwnikowi może wpaść w odmianę furii, której efektem jest aura szaleństwa utrudniająca atakującym go o b. 10% TR, oraz zwiększająca jemu odporności (odmiana mobilizacji organizmu) o b. 10%, przy czym efekty te są dublowane przy każdym następnym 50% wiary;
To tyle z tekstu. W reedycji na pewno opis ten zostanie wzbogacony o głównego Boskiego rywala, wygląd świątyń, postać awatara, rodzaj ofiar, odmian kultu oraz o spis najpotężniejszych herosów i główne królestwa/imperia gdzie wiara w niego jest dominującą religią (oczywiście w czasach Wyniesienia Katana - czyli 9 tysięcy lat wstecz).
To na razie tyle. Pozdrawiam;)
(rasy - L., por., Re.; charaktery - P.N., P.Z., N.N., N.Z., C.D., C.N., C.Z.;| Profesje - W., Ł., G., B., R., Cz.R., Za., K., Cz.)
BÓG niezniszczalnych sił i zmagań, władca bitew, rzezi i mordu
* Podczas walki jeśli wytoczy się samemu krew przeciwnikowi wpada się odtąd aż do przerwania walki w odmianę furii barbarzyńskiej, której efekt jest dwukrotnie mniejsze odczuwanie ran analogicznie jak u doświadczonych barbarzyńców; uwaga: w wypadku wpadnięcia dodatkowo w furie barbarzyńską efekty te się sumują;
* Podczas walki jeśli wytoczy się samemu krew przeciwnikowi nie męczy się, choć jeśli walka ustaje automatycznie musi odpoczywać;
* Podczas walki jeśli wytoczy się krew przeciwnikowi może wpaść w odmianę furii, której efektem jest aura szaleństwa utrudniająca atakującym go o b. 10% TR, oraz zwiększająca jemu odporności (odmiana mobilizacji organizmu) o b. 10%, przy czym efekty te są dublowane przy każdym następnym 50% wiary;
To tyle z tekstu. W reedycji na pewno opis ten zostanie wzbogacony o głównego Boskiego rywala, wygląd świątyń, postać awatara, rodzaj ofiar, odmian kultu oraz o spis najpotężniejszych herosów i główne królestwa/imperia gdzie wiara w niego jest dominującą religią (oczywiście w czasach Wyniesienia Katana - czyli 9 tysięcy lat wstecz).
To na razie tyle. Pozdrawiam;)
Ostatnio zmieniony 14 marca 2014, 09:24 przez Never, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 766
- Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
- Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 10 times
Never, zebym dobrze to zrozumial - Organitiona wyznaja reptilliony ale nie pololbrzymy?
Jaki jest symbol?
Jaki jest symbol?
Ostatnio zmieniony 13 marca 2014, 16:09 przez Oggy, łącznie zmieniany 1 raz.
astrolog/alchemik 10/10 POZ
Nazwa tego boga nadal mi się nie podoba. Może warto zastanowić się nad jakimś sensowniejszym wyrazem?
A teraz trochę bardziej po polsku opisy zdolności dawane przez tego Ogranitiona. Po pierwszym czytaniu nie byłem w stanie zrozumieć o co w nich biega.
- jeśli podczas walki wyznawca Ogranitiona zrani przeciwnika, automatycznie wpada w Furię (tak jak barbarzyńca) tyle, że trwającą do końca starcia. Jej efektem jest dwukrotne zmniejszenie odczuwanych obrażeń. Jeśli wyznawcą jest barbarzyńca efekty Furii pochodzącej od boga i Furia z umiejętności profesyjnej kumulują się.
hmm. taki przykładowy ogr-barbarzyńca będzie miał grubo > 1000 SF...
- jeśli podczas walki wyznawca Ogranitiona zrani przeciwnika nie męczy się do końca trwania starcia. Musi jednak odpocząć po zakończeniu starcia (??)
Nie męczysz się i musisz odpoczywać po starciu?? Coś nie jest to do końca przemyślane.
- jeśli podczas walki wyznawca Ogranitiona zrani przeciwnika, wpada w odmianę furii, której efektem jest Aura Szaleństwa zmniejszająca napastnikom TR. o -10 względem wyznawcy oraz zwiększająca wszystkie odporności wyznawcy o +10. Modyfikatory dublowane są na każde pełne 50WI.
p.s.
Ogranition , Ogranition , Ogranition a nie Organition...
p.s2
Poprawiłem błąd w pierwszym opisie. Widać tekst mnie przerósł THX Treant
A teraz trochę bardziej po polsku opisy zdolności dawane przez tego Ogranitiona. Po pierwszym czytaniu nie byłem w stanie zrozumieć o co w nich biega.
- jeśli podczas walki wyznawca Ogranitiona zrani przeciwnika, automatycznie wpada w Furię (tak jak barbarzyńca) tyle, że trwającą do końca starcia. Jej efektem jest dwukrotne zmniejszenie odczuwanych obrażeń. Jeśli wyznawcą jest barbarzyńca efekty Furii pochodzącej od boga i Furia z umiejętności profesyjnej kumulują się.
hmm. taki przykładowy ogr-barbarzyńca będzie miał grubo > 1000 SF...
- jeśli podczas walki wyznawca Ogranitiona zrani przeciwnika nie męczy się do końca trwania starcia. Musi jednak odpocząć po zakończeniu starcia (??)
Nie męczysz się i musisz odpoczywać po starciu?? Coś nie jest to do końca przemyślane.
- jeśli podczas walki wyznawca Ogranitiona zrani przeciwnika, wpada w odmianę furii, której efektem jest Aura Szaleństwa zmniejszająca napastnikom TR. o -10 względem wyznawcy oraz zwiększająca wszystkie odporności wyznawcy o +10. Modyfikatory dublowane są na każde pełne 50WI.
p.s.
Ogranition , Ogranition , Ogranition a nie Organition...
p.s2
Poprawiłem błąd w pierwszym opisie. Widać tekst mnie przerósł THX Treant
Ostatnio zmieniony 13 marca 2014, 14:04 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Dość monotematyczny ten bożek.
Ciekawie wyglądają dwie profesje, które mogą go wybrać: D.R. oraz Sa. Ponieważ wcześniej występuje Cz.(arnoksiężnik), to nie chodzi już o druida - jest w poprzedniej kaście. Sa. (per?) (muraj?) (ilor?)
ghasta
Cechę wymagającą odpoczynku po walce ma podobną do dawanej przez Gotam-Gora i ma ona jednak sens - podczas mordobicia nie przejmujesz się takimi bzdetami jak zmęczenie, natomiast gdy już urwiesz wrogowi łeb, to zdajesz sobie sprawę ile to ciebie siły kosztowało.
Napisane jest też, że cecha zapewniająca furię powoduje tylko zmniejszenie odczuwania obrażeń, a nie wzrost SF.
Ciekawie wyglądają dwie profesje, które mogą go wybrać: D.R. oraz Sa. Ponieważ wcześniej występuje Cz.(arnoksiężnik), to nie chodzi już o druida - jest w poprzedniej kaście. Sa. (per?) (muraj?) (ilor?)
ghasta
Cechę wymagającą odpoczynku po walce ma podobną do dawanej przez Gotam-Gora i ma ona jednak sens - podczas mordobicia nie przejmujesz się takimi bzdetami jak zmęczenie, natomiast gdy już urwiesz wrogowi łeb, to zdajesz sobie sprawę ile to ciebie siły kosztowało.
Napisane jest też, że cecha zapewniająca furię powoduje tylko zmniejszenie odczuwania obrażeń, a nie wzrost SF.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35
W notatkach tego nie było napisane ( ile ma odpoczywać itd) a tekst nie jest nawet obrobiony. Wszystko z żywca przepisałem aby niczego nie pominąć. Podejrzewam, ze to mistrz gry z własnego punktu widzenia musi na razie ocenić te kwestie.
Ostatnio zmieniony 14 marca 2014, 09:36 przez Never, łącznie zmieniany 1 raz.
Każdy Archipelag to swoisty odrębny świat z unikalną historią, kulturą itd. Każdy jest zupełnie inny od reszty. Jak wiecie świat KC jest niezwykle bogaty.
Wyjaśnienia znajdziecie w książce mojego ojca. Walnąłem się, że to napisałem, ale tłumaczyć teraz zawiłości nie będę xD ( z tego nic dobrego nie wyjdzie). Wolę, aby zrobił to mój tata.
Natomiast zapytałem się dlaczego Ogranitiona nie wyznają półolbrzymi, a np reptilioni.
Ogranition to Bóg rzezi, mordu i lejącej się krwi po polu walki. Półolbrzymi są z charakteru zbyt spokojni by go wyznawać. Charakteryzuje to całą rasę. W sensie, że trzeba najpierw go czymś sprowokować aby był gotów zabić. Inne rasy takich oporów nie mają i są bardziej pochopne.
Co do wersji dla początkujących to nie znam szczegółów. Ogółem ma ograniczyć liczenie i przyśpieszyć grę. Niestety nie siedzę w głowie ojca, a nie chcę was wprowadzić w błąd.
Na pewno na konwencie fantasy "Pyrkon" padnie parę pytań w tej kwestii.
Wyjaśnienia znajdziecie w książce mojego ojca. Walnąłem się, że to napisałem, ale tłumaczyć teraz zawiłości nie będę xD ( z tego nic dobrego nie wyjdzie). Wolę, aby zrobił to mój tata.
Natomiast zapytałem się dlaczego Ogranitiona nie wyznają półolbrzymi, a np reptilioni.
Ogranition to Bóg rzezi, mordu i lejącej się krwi po polu walki. Półolbrzymi są z charakteru zbyt spokojni by go wyznawać. Charakteryzuje to całą rasę. W sensie, że trzeba najpierw go czymś sprowokować aby był gotów zabić. Inne rasy takich oporów nie mają i są bardziej pochopne.
Co do wersji dla początkujących to nie znam szczegółów. Ogółem ma ograniczyć liczenie i przyśpieszyć grę. Niestety nie siedzę w głowie ojca, a nie chcę was wprowadzić w błąd.
Na pewno na konwencie fantasy "Pyrkon" padnie parę pytań w tej kwestii.
To jest akurat ustandaryzowane - do zregenerowania wytrzymałości potrzeba k10-rundowego odpoczynku. Czyli niezależnie od tego, czy walka będzie trwała 2 rundy czy 2 godziny, odpoczynek do 10 rund. Co ciekawe podczas krótkiej walki ta zdolność w takiej formie nic nie daje, a wręcz jest szkodliwa. Lepiej by było, gdyby postać mogła nadal walczyć mimo zerowej wytrzymałości.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35
Przyłączę się do narzekań: Ogranition ma tylko 3 cechy specjalne, a przytłaczająca większość bóstw oferuje cztery. Martwi mnie to, że opisy bogów zgodne z MiM 2 i 9 wobec rewelacji Nevera (tercet zamiast duetu przy każdym charakterze) są niewłaściwe.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35
już ich usunąłem. Wszystko się już zgadza;p. Ogranition jest owszem pierwszo edycyjnym Bóstwem, nie drugim.
Niestety miał tylko 3 cechy. Wydaje mi się, że ojciec potraktował jako dwie cechy dzielenie otrzymanych obrażeń. Wydaje mi się, że to jest mocna zdolność.
W drugiej edycji niektóre profesje są unikalne dla danego Archipelagu albo są ograniczone zasięgiem występowania. Nie wszędzie będzie można się ich nauczyć.
Niestety miał tylko 3 cechy. Wydaje mi się, że ojciec potraktował jako dwie cechy dzielenie otrzymanych obrażeń. Wydaje mi się, że to jest mocna zdolność.
W drugiej edycji niektóre profesje są unikalne dla danego Archipelagu albo są ograniczone zasięgiem występowania. Nie wszędzie będzie można się ich nauczyć.