: 27 grudnia 2010, 11:35
1. Lustro Melerusa
Mimo że przygoda jest prosta i bardzo krótka pod kątem warsztatu jest bardzo dobra. Gracze mają całkiem sporo swobody i mogą samodzielnie podejmować decyzje. Uroczy ukłon do starych przygód MiMowych przy rekrutacji.
2. Hillcrest
Dobra, rzemieślnicza robota z przygotowaniem lokacji. Jednak w przygodzie brakuje chronologicznego spisu wydarzeń a zrzucenie tego na barki MG to trochę za wiele. Zazwyczaj kończy się to tym, że prowadzący rozwija fabułę w miarę postępów drużyny (lub ich braku) co nie jest zupełnie w porządku. Najbardziej brakuje elementów które "zagęszczają" atmosferę w miarę upływu czasu, wywierając presję na graczy. Cytat dnia: "(...)siedzą trzy szkielety i grają w kości"
3. Dobrą rade ci dam...
Mimo że scenariusz jest rażąco niedopracowany w odróżnieniu od dwóch pozostałych może zaskoczyć fabułą. Gracze mają dużą swobodę i muszą poradzić sobie z konsekwencjami swoich czynów samemu coś wymyślając. Dlatego mimo oczywistych wad i błędów jest tak wysoko.
4. Konfrontacja
Bardzo "dyskietkowa" przygoda. Niedobrze że jedyny naprawdę ciekawy watek, czyli historia i motywacja CzRyca nie ma rozwinięcia w tekście samej przygody, ten epizod miał w sobie ogromny potencjał.
5. Uwolnienie
Bardzo, bardzo "dyskietkowa" przygoda. W mojej subiektywnej ocenie nudna.
Ogólna uwaga do moderatorów: edytujcie posty lub wstawcie info że w ocenach pojawiają się spoilery.
Z drugiej strony pewnie dlatego go nie znał.
Mimo że przygoda jest prosta i bardzo krótka pod kątem warsztatu jest bardzo dobra. Gracze mają całkiem sporo swobody i mogą samodzielnie podejmować decyzje. Uroczy ukłon do starych przygód MiMowych przy rekrutacji.
2. Hillcrest
Dobra, rzemieślnicza robota z przygotowaniem lokacji. Jednak w przygodzie brakuje chronologicznego spisu wydarzeń a zrzucenie tego na barki MG to trochę za wiele. Zazwyczaj kończy się to tym, że prowadzący rozwija fabułę w miarę postępów drużyny (lub ich braku) co nie jest zupełnie w porządku. Najbardziej brakuje elementów które "zagęszczają" atmosferę w miarę upływu czasu, wywierając presję na graczy. Cytat dnia: "(...)siedzą trzy szkielety i grają w kości"
3. Dobrą rade ci dam...
Mimo że scenariusz jest rażąco niedopracowany w odróżnieniu od dwóch pozostałych może zaskoczyć fabułą. Gracze mają dużą swobodę i muszą poradzić sobie z konsekwencjami swoich czynów samemu coś wymyślając. Dlatego mimo oczywistych wad i błędów jest tak wysoko.
4. Konfrontacja
Bardzo "dyskietkowa" przygoda. Niedobrze że jedyny naprawdę ciekawy watek, czyli historia i motywacja CzRyca nie ma rozwinięcia w tekście samej przygody, ten epizod miał w sobie ogromny potencjał.
5. Uwolnienie
Bardzo, bardzo "dyskietkowa" przygoda. W mojej subiektywnej ocenie nudna.
Ogólna uwaga do moderatorów: edytujcie posty lub wstawcie info że w ocenach pojawiają się spoilery.
Ale wstyd...nie ma języka hobbickiego! hobbici porozumiewają się we wspólnym
Z drugiej strony pewnie dlatego go nie znał.