Strona 4 z 4

: 03 stycznia 2011, 10:30
autor: ghasta
Shadowrunner napisał/a:
(..)Jak będziemy mieli 100 uczestników konkursu to wtedy będziemy mogli mówić o wprowadzeniu ograniczenia do 100k100 znaków - robienie tego jak uczestników jest kilku-kilkunastu to strzał w stopę dla strony i społeczności z nią związanej :D Nie bądźmy samobójcami...
W sumie mogłem o tym wprost wspomnieć. Jeśli byłoby dużo scenariuszy trzeba by wprowadzić max. ilość znaków / przygoda (+ ew. niewielka odchyłka). Przy aktualnej ich ilości byłoby to rzeczywiście samoograniczeniem się. Ja na to patrzę (o czym od początku pisałem) z mojego punktu widzenia i notorycznego problemu z czasem. Długie, wielosesyjne przygody są dla mnei nie do poprowadzenia.
Baaaqa - oni tam nawet pozwalają przysyłać autorom po więcej niż jeden scenariusz jeśli ktoś ma taką ochotę - tak że sami widzicie że uczestników nalezy zachęcać a nie rzucać im kłody pod nogi.
EE - przecież nikt nie ograniczał ilości nadsyłanych scenariuszy. :)
(..)przeczytałem powyższą dyskusję na temat statsów NPCów i naszła mnie taka refleksja (..)
Takie myślenie dotyczy nie tylko KC ale każdego systemu. Niestety - jeśli mamy 10 npc to jest to sugestia że ich współczynniki w ten czy winny sposób trzeba będzie wykorzystać.

: 03 stycznia 2011, 13:22
autor: Treant
ghasta napisał/a:
Shadowrunner napisał/a:
Baaaqa - oni tam nawet pozwalają przysyłać autorom po więcej niż jeden scenariusz jeśli ktoś ma taką ochotę - tak że sami widzicie że uczestników nalezy zachęcać a nie rzucać im kłody pod nogi.
EE - przecież nikt nie ograniczał ilości nadsyłanych scenariuszy. :)
To startowałeś w konkursie, z którego regulaminem się nie zapoznałeś?

: 05 stycznia 2011, 10:09
autor: ghasta
Treant napisał/a:
To startowałeś w konkursie, z którego regulaminem się nie zapoznałeś?
Oczywiście i w pierwszej wersji rozważałem podszywanie się pod inną osobę ;) typu Gall Anonim.

: 05 stycznia 2011, 11:02
autor: Shadowrunner
Niestety - jeśli mamy 10 npc to jest to sugestia że ich współczynniki w ten czy winny sposób trzeba będzie wykorzystać.
No ale to przecież nie znaczy że od razu należy pakować ich w walkę :o

Przecież RPG nie sprowadza się tylko do kill'em-all :P