Zagłada Katana

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 07 lutego 2017, 00:03

Zagłada By-Rygna Szóstego, Cień z Tagar-dur

Podkładzik: Abysanctum

Wiele jest rzeczy, które mogą spędzać sen z powiek katańskim astrologom jednak wśród nich jest pewien koszmar który powraca co roku o tej samej porze. Owej wyjątkowej nocy wszyscy nadworni wieszcze i przepowiadacze przyszłości. Zrywają się wówczas z wrzaskiem ze swych atłasowych imperialnych łoży, a mokry pot skrapia ich skronie kiedy spierzchłe usta w amoku bełkoczą swe bluźniercze przepowiednie o Zagładzie By-Rygna Szóstego zwanego także Cieniem z Tagar-dur...

Od wielu już lat kolejne wyprawy zostawały wysyłane w miejsca we wskazanym przez astrologów czasie by zgładzić kolejne nowo narodzone czarne smoki, które wedle przepowiedni miałyby szansę stać się zagładą dla jaśnie panującego nam Katana. Jednak ze względu na wrodzoną wszystkim smokom anymagiczność nie jest w pełni możliwe wskazanie, który dokładnie ma nim zostać. Dlatego też zgładzono już dziesiątki małych smoków. Co roku jednak sen powraca z nie słabnącą siłą. Po każdym zaś koszmarze mnoży się kolejna fala smokobójców rozpuszczonych w świat przez gorliwych katańskich doradców...

Prawda jest jednak taka, że został on już zabity. Dokonał tego jeden z wysokich rangą paladynów Tan Ardir z Tabadanu wraz z grupą pięciu młodszych braci z których jednak tylko dwóch przeżyło eskapadę. W Czerwonej Dolinie pośród pola z pobielałych kości starli się z mrokiem ciemniejszym niż wszelkie znane im dotychczas. Istota z którą walczyli nie była czarnoksiężnikiem z jakim zwykle przychodziło im walczyć, ba okazała się nawet nie być człowiekiem...

Kiedy Tan Ardir zatopił swój miecz po raz wtóry w sercu leżącej bez tchu bestii ta nagle poczęła się rozpływać. Powróciwszy do swych braci zameldował o wykonaniu zadania, nigdy jednak nie pozbył się wrażenia, że coś nie poszło do końca tak jak chcieli jego Wielcy Mistrzowie...

I miał rację. Czarny smok posiadał bowiem jedyny w swoim rodzaju przedmiot magiczny zwany Przeznaczeniem Imhela wykonanym przez innego czarnoksiężnika wieki wcześniej. Imhel był skrajnie potężnym czarnoksiężnikiem , stojącym wieki temu o krok od przemiany w czarnotrupa. Chciał zawładnąć armią nieumarłych i zalać falą swych rozkładających się sług kolejne i kolejne królestwa żywych. Przewidując ten bieg wypadków Gildia Białych Mieczy wysłała kilku braci by go zgładzili. Imhel jednak zdawał sobie sprawę z tego i sprytnie się przed tym zabezpieczył. Wykonany przez czarnoksiężnika magiczny przedmiot zwany Przeznaczeniem Imhela miał zmienić go w momencie jego śmierci w czarnotrupa i w jednym momencie przenieść go na inny plan egzystencji gdzie mógłby kontynuować swe bluźniercze praktyki. Jednak podczas walki jeden z zakonników, tchnięty czy tez boską inspiracją czy też przez własny spryt, zdołał wpierw odciąć dłoń w której czarnoksiężnik ściskał ów przeklęty przedmiot. Do przemiany nie doszło. Czarny Mistrz Imhel podobno został zabity tamtej nocy a Przeznaczenie zabrane do świątynnego skarbca Gilidi, gdzie leżało strzeżone wraz z innymi przeklętymi przedmiotami, na zniszczenie których Gildia nie znalazła jeszcze sposobu. W jaki sposób kilkaset lat później w Tagar-Dur podziemnej twierdzy, należącej do umarłych znalazł go czarny smok pozostaje zagadką do dzisiaj.

Cień z Tagar-dur zginął podczas walki Ardirem i został przniesiony poza znaną śmiertelnym rzeczywistość. Pomimo jego wrodzonej odporności magia przeklętego przedmiotu jednak zadziałała i przemieniła go w czarnotrupa. Pałając nieustanną rządzą zemsty, ucząc się i rozwijając smok planował powrót z negatywnego planu egzystencji, i to w pełnej chwale. Teraz jego czas jest już bliski, a wszelkie znaki na nieboskłonie zdają się mówić o wypełnianiu się proroctwa związanego z nadejściem Zagłady.

[center]Obrazek[/center]
Panowie i Panie! Robimy drakolicza!

Założenia:
Wpierw podnosimy go na 9 poziom smoka, i 9 poziom czarnoksiężnika.
Następnie przemieniamy go w licza (X typ martwiaka)
Potem dostaje od nas jeszcze 9tys pdeków do podziału pomiędzy jak się nie mylę 3 profesje (dochodzi martwiak) ponieważ sporo się nauczył po tamtej stronie.

Na sam koniec tej zabawy wymyślimy mu prawdziwe smocze imię, ale dopiero kiedy wszystko inne już skończymy.

Aha, i jeszcze jedno drobne założenie:
1. Ułomności: brak.
2. Zdolności specjalne: odporny na przemiany półboskie./EVILS/
Zdolność została mu nadana tysiące lat wcześniej poprzez klątwę umierającego boga którego imienia nikt już dzisiaj nie pamięta. Ten pomniejszy bóg został zgładzony sprzeciwił się bowiem decyzji członków wielkiego panteonu godzącym się na władzę nowego boga orka Katana. Oto klątwa się wypełnia...

Zapraszam do wspólnej zabawy w podliczanie, opisywanie i nadawanie charakteru.

Ps. nie wiem skąd jest obrazek, jak słaby to można podmienić.
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2017, 06:44 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 07 lutego 2017, 01:13

Wspominasz o tysiącach lat więc trochę zbyt niskie te poziomy. Np 9 poz smoka to dopiero młody samiec (może go mieć mając zaledwie 60 lat). Proponował bym 14 poziom smoka to już co najmniej 120 letnia bestia duża bestia. Wiek też można zwiększyć dzięki smoczemu letargowi - ale to czyste marnotrawienie czasu więc 500 letni letarg to już trochę długo. Proponował bym także aby ów smok pochodził z Krainy Spalonej Ziemii - którą opuścił za sprawą mistrza - demonicznego nauczyciela z ...(tu brakuje mnie ciekawego pomysłu - wątek do rozwinięcia).
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2017, 01:28 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 07 lutego 2017, 07:25

Bo źle się wyslowilem. Imhel i Zagłada to dwie różne osoby, już to mocniej podkreślilem w tekście. Chodziło mi o to że cienias z 9lvl czarnoksiężnika raczej nie wycisnie rytuału przemiany (nie dotyczy nas graczy bo wiemy że są metody... ;))
O ile bycie mlodzikiem pasowało by nam do story w którym Katan występuje w roli takiej samej jaką miał Herod o tyle faktycznie można go podciągnąć jeszcze w poziomach. Ok robimy zatem z niego dorosłego samca. I powinno być aż nadto. Jak ktoś będzie chciał go jeszcze podniesc to juz po przemianie. Zostawimy wyliczenia ile na poziom.
Pomysł z mistrzem przedni, może ktoś wesprze klimatycznym opisem i rozwinie.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Treant
Reactions:
Posty: 1867
Rejestracja: 05 stycznia 2009, 10:15

Post autor: Treant » 07 lutego 2017, 10:48

Pozwolicie, że zacznę od bazy, bo nieczęsto bawię się smokami.
Rasa: Czarne Smoki
Charakter: każdy nie dobry
Współczynniki:
ŻYW SF ZR SZ INT MD UM WI CH PR Obrona skóry Wyparowania skóry Amg
450 140 30 40 70 40 40 0 40 30 + 70 170/140/110 40
Premia do biegłości:
- pysk bgł + 25% (skut. 90 kł.)
- łapy bgł. + 10% (skut. 150 tn.)
- ogon bgł. + 10% (skut. 100 ob.)

Parametry podane w schemacie odnoszą się do smoka tuż po wykluciu z jaja. Od tego czasu traktujemy go jak 0 POZ smoka. Najczęściej już po roku (zależnie od gatunku) smok jest gotowy do podjęcia samodzielnego życia. W przeciągu pierwszego roku życia parametry smoka ulegają zwiększeniu o podane niżej wartości. Dodatkowo podane jest ile pkt dochodzi co POZ.
Żyw bazowa + 100 pkt (20 + 1k10 premiowane, x2 za magiczność, x2 z powodu przekroczenia 200 pkt,). Od tego momentu granice zwielokrotniające pkt. ŻYW nie liczą się przy podnoszeniu na POZ. Duże smoki, ze względu na swą gadzią, smoczą i magiczną naturę mają zupełnie inne przyrosty ŻYW. Co POZ, aż do 5 POZ, wzrasta im ona o 40% poprzedniego stanu. Od 6 POZ do 10 wzrasta im o 20%, natomiast od 11 POZ o 10%.
SF bazowa + 1k100 (średnio 50 pkt.) + 15 (10 + 1k10 premiowane). Duże smoki, ze względu na swą gadzią, smoczą i magiczną naturę mają zupełnie inne przyrosty SF. Co POZ aż do 5 POZ, wzrasta im ona o 20% poprzedniego stanu. Od 6 POZ do 10 POZ wzrasta o 10%, natychmiast od 11 o 5%. Smoki, których bazowa SF jest większa od 200 pkt., otrzymują dwukrotnie większe przyrosty. Od tego momentu granice zwielokrotniające pkt. nie liczą się przy podnoszeniu na POZ.
ZR bazowa + 1k50 (średnio 25) + 15 (10 + 1k10 premiowane). Co POZ ZR smoka wzrasta o 5 pkt. Na POZ 4, 8, 12 i 16 smok odczuwa ograniczenia ZR z powodu masy ciała i grubości skóry. Odpowiednio do tych POZ wynoszą one: 1/2, 1/3, 1/4 i 1/5.
SZ bazowa + 1k50+ (średnio 25 pkt) + 15 (10 + 1k10 premiowane). Co POZ SZ smoka wzrasta o 5 pkt. Na POZ 4, 8, 12 i 16 smok odczuwa ograniczenia SZ z powodu masy ciała i grubości skóry. Odpowiednio do tych POZ wynoszą one: 1/2, 1/3, 1/4 i 1/5.
INT bazowa + 1k50 (średnio) + 15 (10 + 1k10 premiowane). Co poziom wzrasta ona o 5 pkt. Dodatkowo dodawana jest pełna premia i pełne przyrosty wynikające z podniesienia na POZ z pierwszej odwzorowanej profesji. Po dołączeniu kolejnej profesji dodaje się premie wynikające tylko z różnicy w stosunku do pierwszej profesji.
MD bazowa + 1k50 (średnio) + 15 (10 + 1k10 premiowane). Co poziom wzrasta ona o 5 pkt. Dodatkowo dodawana jest pełna premia i pełne przyrosty wynikające z podniesienia na POZ z pierwszej odwzorowanej profesji. Po dołączeniu kolejnej profesji dodaje się premie wynikające tylko z różnicy w stosunku do pierwszej profesji.
UM bazowa + 1k50 (średnio) + 15 (10 + 1k10 premiowane). Co poziom wzrasta ona o 5 pkt. Dodatkowo dodawana jest pełna premia i pełne przyrosty wynikające z podniesienia na POZ z pierwszej odwzorowanej profesji. Po dołączeniu kolejnej profesji dodaje się premie wynikające tylko z różnicy w stosunku do pierwszej profesji.
CH bazowa + 1k50 (średnio) + 15 (10 + niepremiowane). Co poziom wzrasta ona o 5 pkt. Dodatkowo dodawana jest pełna premia i pełne przyrosty wynikające z podniesienia na POZ z pierwszej odwzorowanej profesji. Po dołączeniu kolejnej profesji dodaje się premie wynikające tylko z różnicy w stosunku do pierwszej profesji.
PR bazowa +1k50 )(średnio 25 pkt)+ 15 (10 + 1k10 premiowane)
WI możliwa do wylosowania tylko w smoczych miastach lub w związku z odwzorowywaną profesją. W takim przypadku losuję się ją, jako 1k50 + premia z profesji lub smoczego klanu (jeżeli smok pochodzi ze smoczego miasta).
ZW 2k10 (obydwa rzuty premiowane)
Obrona bazowa + 5/POZ
Wyparowania bazowe, dodatkowo wzrastają co POZ o KŁ + 5, TN + 10, OB + 15. Wszystkie smoki na brzuchu, spodniej stronie szyi i ogona mają cieńszą skórę. Jest ona w tym miejscu bardziej elastyczna i śliska. Oznacza to, że smok w tych miejscach ma o 25 pkt większą obronę, ale i połowę mniejsze wyparowania. Bohaterowie nie dysponujący zdolnością selektywnego ataku lub nie atakujący z zaskoczenia (po uprzednim przycelowaniu) mają dodatkowo o 25 pkt zmniejszone trafienie.
Uwaga: Pamiętajmy jednak, że smoki posiadają bazową barierę odpornościową (jak antary) oraz niewrażliwość na ciosy bronią o wytrzymałości zwykle mniejszej, niż 4 pkt/POZ smoka (lub 1/POZ w wypadku brzucha), Zdolności te zależą od gatunku smoka i opisane są w jego specjalnych zdolnościach.
Ograniczenia: szukaj przy opisie ZR i SZ
Antymagia (od 1 POZ) bazowa + 1%/POZ
Biegłości w naturalnych broniach: 1k100 (średnio 50) + zależnie od rasy + 10 jako drapieżca. Co POZ wzrasta ona o 3 pkt. W smoczych miastach istnieje możliwość szkolenia, co daje 5 pkt/POZ.

5. Nabycie profesji
Ta zdolność umożliwia smokowi nauczenie się nowej profesji.
Smoki mogą korzystać z tej zdolności tylko po przybraniu ulubionej postaci. Ponieważ najwięcej profesji dostępnych jest dla ludzi, smoki właśnie przeważnie tę rasę wybierają jako swoją ulubioną.
Smok wybiera profesje zgodne ze swoim charakterem. W wypadku dobrych smoków może to być paladyn, a w przypadku złych – czarny rycerz. Smok musi znaleźć sobie odpowiedniego nauczyciela i nakłonić go do nauki. Nauka musi trwać nieprzerwanie 2+1k5 lat. W wypadku dłuższych przerw nauka musi być rozpoczęta od nowa. Po ukończonym szkoleniu współczynniki psychiczne (tzn. INT, MD, UM, WI, CH) wzrastają o premie wynikające z profesji. Podobnie rosną biegłości w broniach. Smok może korzystać z niektórych nabytych zdolności pod swoją naturalną postacią, o ile nie przeczy to logice.
Od tego momentu PD, które smok zdobywa będą rozdzielane na dwie profesje. Pierwsza z nich to naturalna profesja potwór-smok. Decyduje ona o POZ smoka. Drugą profesją jest ta, której smok się nauczył. Smok otrzymuje PD na tę profesję, kiedy wykonuje czynności z nią związane. PD przyznawane ogólnie (np. za wskrzeszenie) rozdzielane SA po równo na obie profesje.
Na każde pełne 150 INT i 200 MD smok może wyuczyć się nowej, zgodnej z charakterem profesji, tak że mając np. 300 INT i 400 MD smok może być już trójklasowcem.
Potrzebujemy startowych przyrostów współczynników dla czarnoksiężnika.
Przyrosty na POZ:

Czarnoksiężnik: INT 5 MD 3 UM 4 CH 1+ WI 1 ZW 1 bgł. 2 il.bgł. 1/3
Rodzaj: Czarnotrup
Wygląd: Szkielet ubrany w bogate szaty, częstokroć z koroną na głowie. W oczodołach jarzą się czerwone ogniki
Charakter: każdy zły
ŻYW 10N, SF 4N, ZR 2N, SZ 2N, INT 2N, MD 1,5N, UM 2N, CH *2N, PR 1/2N, Amg 50%
Biegłości: 1/2N
Premie do biegłości: naturalne dla rasy i profesji plus: +20 łapy (100tn/20OB/5sg.) w wypadku form zwierzęcych może atakowac pyskiem (zależnie od MG)
Premie do odporności: 4-20pkt.; 9-20pkt.; 10-20pkt.
Cechy specjalne: 1, 3, 4, 7, 10 (w promieniu 10m+10/POZ; rzut obronny wykonuje się na połowę odp.2; trwa k100 rund), 13, 15, 16, 34, 48 (także od świtu do zmierzchu), 61, 74, 75, 80, 81, 82, 83
Potrzebujemy jeszcze przyrostów współczynników na POZ dla martwiaków.
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2017, 10:54 przez Treant, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 07 lutego 2017, 11:27

Ale to na spokojnie bo nie wiadomo jak to sie będzie podnosić moim zdaniem jak martwiaka.
Współczynniki i POZ martwaków

Cechy martwaków określa się w specyficzny sposób. Po pierwsze należy określić współczynniki istoty, z której martwiak powstał (np. osoby czy zwierzęcia – średnie współczynniki; albo dokładne jeśli martwiak powstał z jakiejś konkretnej osoby, np. drużynowego wojownika). Po drugie – zależne od modyfikacji (każdy rodzaj martwiaka ma inny) mnoży się, dzieli lub pozostawia odpowiednie współczynniki. W ten sposób uzyskujemy martwiaka na 0 POZ. Odporności wyliczamy standardowo, z tym że zwiększamy je do dodatkowo o 10 pkt. + 5 za typ martwiaka (np. typ 5, czyli 10 pkt. +5x5 pkt = 35 pkt.). Jeżeli scenariusz mówi, że dany martwiak powinien mieć większy POZ, zmieniamy parametry naszego martwiaka o przyrosty z POZ, zmodyfikowane o odpowiednie przeliczniki zależne od rodzaju martwiaka. Najczęściej standardowy przyrost współczynników martwiaka wynosi: ŻYW 5; SF 5; ZR 3; SZ 3; INT 3; MD 3; UM 3; CH 1; PR 1; Biegł. 3-5. Przypominam, że liczby te są automatycznie mnożone przez zwielokrotnienie danego współczynnika charakterystyczne dla danego martwiaka, a w wypadku ŻYW i SF także o mnożnik wynikający z przekroczenia pewnych wartości (200, 600, 1200, 2000, itp.). Odporności martwiaka przy podnoszeniu na POZ są podnoszone o 2 pkt/POZ i modyfikowane przez zmianę wartości podstawowych współczynników. Podnoszenie na POZ u martwiaków może odbywać się na cztery sposoby. Po pierwsze w sposób naturalny. Przebiega to analogicznie jak u istot żywych. Drugi sposób, to podnoszenie na POZ podczas przebywania w Sferze Egzystencji Martwiaczej lub Nekromancji. Odbywa się to automatycznie o ile martwiak dysponuje odpowiednią ilością PD. Jednak mało który martwiak może podróżować pomiędzy sferami egzystencji. Po trzecie nieliczne martwaki dysponujące zdolnością „Świadomość” mogą szkolić się u nauczycieli w określonej profesji. Ponadto istnieją czary, które mogą stworzyć martwiaka na określonym POZ lub spowodować jego podniesienie się na POZ. Najczęściej są to czary czarnoksięskie. Pewną kontrowersję może budzić dawane PD martwakom, które nie mają w/w zdolności. Dlatego ostateczna decyzja pozostaje MG.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Treant
Reactions:
Posty: 1867
Rejestracja: 05 stycznia 2009, 10:15

Post autor: Treant » 07 lutego 2017, 12:59

Na pewno nie jak smoka, bo przestał już rosnąć. Ale mamy o tyle ciekawy przypadek, że powstanie czarnotrup z profesją czarnoksiężnika na 9 POZ (chociaż nie wyobrażam sobie, aby do takiej przemiany mogło dojść na POZ 0). Oczywistym jest, że zachowane zostają wszystkie dotychczasowe zdolności i czary, jednak widzę kilka możliwości interpretacji tego faktu:
1. Postać jest od razu czarnotrupem na POZ 9 i podnosi się na kolejne POZ jako potwór-martwiak. Nabyte wcześniej POZ uzyskała według tabel przyrostów, które tracą ważność.
2. Postać jest czarnotrupem na POZ 0 i chociaż zachowała wiedzę i zdolności 9 POZ czarnoksiężnika, to musi najpierw awansować te 9 POZ (uzyskując przyrosty współczynników), by po kolejnym podniesieniu POZ móc nabyć tytuł nekromanty i m.in. dostęp do VI kręgu magii.
3. Po przemianie POZ czarnotrupa powinien zrównać się z POZ czarnoksiężnika, co oznacza automatyczne podniesienie współczynników o przyrost z tytułu 9 POZ.
4. Postać posiada 2 profesje: 9 POZ czarnoksiężnika i 0 POZ czarnotrupa, które mogą być rozwijane niezależnie, tj. może wyszkolić się na 10 POZ u innego (co najmniej) nekromanty i zdobyć m.in. dostęp do zdolności 19 i 20. Awans na POZ czarnotrupa oznacza przyrosty martwiacze i udostępnia zdolności profesjonalne czarnoksiężnika, jednak nie uzyskuje nowych zaklęć.

Pozostaje mi tylko jedna wątpliwość: martwiaki mogą szkolić się u nauczycieli określonej profesji, czyli w tym przypadku czarnoksiężnika. Może od faktu jak doszło do podniesienia POZ (nauczyciel czy inny sposób) uzależniać wzrost współczynników (odpowiednio czarnoksiężnika i czarnotrupa)? Wówczas szkolenie u nauczyciela dawałoby nowy czar i wyższe przyrosty intelektualnych współczynników wobec fizycznych, typowych dla martwiaków.

(czarnotrup) ŻYW 50* SF 20* ZR 6 SZ 6 INT 6 MD 4,5 UM 6
(czarnoksiężnik) ŻYW 20* SF 4* ZR 6 SZ 4 INT 10 MD 4,5 UM 8

Co myślicie?
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2017, 13:10 przez Treant, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój skromny dorobek jako gracza w PBF: http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=35

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 07 lutego 2017, 13:57

Może to dziwnie zabrzmi, ale..

Jak mamy postać BG, dajmy na to człowieka- wojownika to nie awansujemy go w poziomach bycia człowiekiem, a jedynie awansujemy go jako wojownika. W Bestiariuszu natomiast mamy niektóre istoty, które to właśnie awansują w byciu sobą. Dziwne to, ale musi tak być.

Tutaj to już w ogóle przypadek szczególny. Stąd i szczególna propozycja- od momentu zostania czarnotrupem proponuję tylko awansy czarnotrupie, żeby się nie pogubić, bo co zrobimy jak czarnotrup postanowi zostać wojownikiem? Ma dużo czasu, nauczy się.

Proponuję awansować jako czarnotrupa pod zględem przyristu cech, natomiast jednocześnie traktować każdy kolejny poziom czarnotrupa jako kontynuację poziomów czarnoksiężnika, czyli nasz 9 poziomowy czarnoksiężnik awansując na 3 poz czarnotrupa pod względem zdolności profesjonalnych i dostępu do czarów traktowany byłby jak czarnoksiężnik 12 poziomu.

P.S. Tak, chcę zagrać w pbfa z udziałem tego potwora, choćby miał tylko przelecieć nade mną.
Malauk winien mie? opisan? w bestiariuszu cech? specjaln?- Malauckie szcz??cie.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 07 lutego 2017, 14:09

myślę że nie chciało się rozpisywać AS owi jak awansować w poziomach człowieka - a pewnie by się przydało bo mozna by prowadzić przygody w przeszłości graczy kiedy byli jeszcze dziećmi. Jedyny "awans" jest opisany przy wieku starczym gdzie tracimy 1/2 szybkości poruszania.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 07 lutego 2017, 14:09

Vo do posiadsnia jednej lub kilku profesji opoprzednich przez czarnotrupa yo sprawa jest oczywista ma taja możliwość. Mowi o tym soecjalna cechą martwiacza wymieniona na dole cyfrą (nie pamietam która). Generalnie martwiaki traca 1. Świadomość 2 Pamięć. Czarnotrup i wyższe typy NIE.
Moim zdaniem punkt 4 z posta jest prawidlowy i tylko on. Choć teraz zastanawiam się czy faktycznie nie może rozwijac trzeciej profesji czyli "smoka". Bo to że nie rośnie nie znaczy że się intelektualnie i magicznie nie moze rozwinąć więc... No i co z oede j ami ida w pustą (nie podnoszona) klasę czy tez nie?
Co do rozwoju na poziom to IMHO mnozone są tylko i wyłącznie statystyki martwiaka. Czarnoksiężnika zostają constans jak byly rozeijane do tej pory.
I tu kolejna zagwozdka. Obie profesje podnoszą się sumarycznie czy też jak w przypadku żywego smoka tylko jeśli jakiś współczynnik jest wyższy .Nie wiem czy napisałem to zrozumisle...

Edit.

Już jest ciekawie a poczekajcie jak dojdziemy do anyymagi i odporności ;)
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2017, 14:19 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 07 lutego 2017, 14:57

Obrazek robiony dla
World of Warcraft: Wrath of the Lich King - Frost Wyrm

Tu coś innego:
[center]Obrazek[/center]
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2017, 15:08 przez ghasta, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dretch
Reactions:
Posty: 660
Rejestracja: 07 czerwca 2010, 13:24
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1 time
Been thanked: 7 times

Post autor: dretch » 07 lutego 2017, 15:13

Omg, a jak rzucalrm temat to wydawał się bardzo lajtowy :) o taki drakolicz, pospolity antagonista :P jestem za żeby zrobić go etapowo. Najpierw smok, dumny dorosły. Tak żeby nie był to młody smok a taki juz dorosły. I tenże smok powinien w zamian za cos szkolić się u mistrza, albo w mistrz w zamian za życie musi go szkolić? Jak przerbniemy przez przez to to wtedy dodałbym czarnotrupa :P
Rudzielec z Koronapan o imieniu Gerard (Anabaptysta, Borka)
http://www.degenesis.com/character-en/i ... a6aa74c071

**
ECO - Stra?nik miejski Ostrogaru
http://www.krysztalyczasu.pl/nickpage.php?user=353

--
Je?eli pad?e?, szybko wsta?, bo jeszcze Ci dokopi?.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 07 lutego 2017, 15:14

No cóż jic lepszego ni potrafiłem znaleźć. Jakby ktos mial lepszy tto śmiało.
Najlepiej jakby e byl tylko nasz. Ale to musialby machnać jakiś rysownik. Nie koniecznie zawodowiec, ktos kto nie boi się ołówka w ręce.

No to czekamy na obliczenia chłopaków.

Edit

Mozna też juz dumac nad amuletem z PN dlavtego gagatka. Mozna skorzystać z ostatniego arta o nich. Musi mieć na pewno jedna cechę: dopasować się do zmian kształtu właściciela.
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2017, 15:27 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 07 lutego 2017, 18:56

Właśnie wylansowaliście pomysł na kanwę dwudziestego siódmego półtomu Sagi - drakolicz, który dziesięć tysięcy lat później powraca, wpierdziela na surowo całą Orchię razem z sąsiednimi planetami i wszystkimi bogami, a potem przenosi się przez magiczne portale do sąsiednich Planów Materialnych, po czym wpierdziela Śródziemie, nasz świat rzeczywisty i uniwersum WH40.000!

Kurtyna opada, teraz już tylko pozostaje to zekranizować! :P

P.S. Zamiast portali może przenosić się pomiędzy Planami poprzez Labirynty Śmierci, rozpyka każdy z nich od ręki!

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 07 lutego 2017, 23:51

NAZ. do wymyslenia; Rasa: czarny smok; POZIOM.14; brak;Poz.0; Charakter: prawo-zły;
ŻYW 9947; SF 3252; ZR 150(38); SZ 174(44); INT 184; MD 174; UM 173; CH 154; PR 89; WI 0; ZW 13;
Odp.w%:1-563; 2-562; 3-545; 4-545; 5-545; 6-1355; 7-1355; 8-1355; 9-1335; 10-1335; AM 54%;
BROŃ*: ogon-Bi.170%; TR 510%; op. 7; RANY 983ob ; OB+51; SP 2S/-; AT 2
BROŃ*: przednie łapy-Bi.170%; TR 510%; op. 5; RANY 1068tn ; OB+34; SP 2S/nat.OB; AT 3
BROŃ*: przednie łapy-Bi.170%; TR 510%; op. 5; RANY 1068tn ; OB+34; SP 2S/nat.OB; AT 3
BROŃ*: pysk-Bi.207%; TR 547%; op. 4; RANY 999kl ; OB+21; SP 2S/-; AT 2
ZBR.: skóra; OGR. 1/4 , 1/4; OB.BL/DAL 280/140 %; WYP. 240 / 280 / 320

0 poz profesji (tzn. jeszcze bez profesji)
jeszcze przed przemianą

co dalej? jaki etap następny? dołączyć profesję czarnoksiężnika - na który poziom (tzn. na który poziom przed przemianą) ?

@Treant moim zdaniem opcja 4:
4. Postać posiada 2 profesje: 9 POZ czarnoksiężnika i 0 POZ czarnotrupa, które mogą być rozwijane niezależnie, tj. może wyszkolić się na 10 POZ u innego (co najmniej) nekromanty i zdobyć m.in. dostęp do zdolności 19 i 20. Awans na POZ czarnotrupa oznacza przyrosty martwiacze i udostępnia zdolności profesjonalne czarnoksiężnika, jednak nie uzyskuje nowych zaklęć.
Ostatnio zmieniony 08 lutego 2017, 01:10 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
8art
Reactions:
Posty: 6267
Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
Has thanked: 121 times
Been thanked: 81 times

Post autor: 8art » 07 lutego 2017, 23:54

Ło żesz ty w morde! Toż to czarnotrup takowy będzie miał na dzień dobry 100tys Żywotności:o:o:o

ODPOWIEDZ