Strona 1 z 1

: 19 marca 2019, 14:59
autor: dretch
Cześć, może część z was kiedyś wpadła na karte czarów w mojej galerii, a może część z was gdzieś o tym myślała. Wywołany ostatnie przez @Czegoja odkopałem stary prototyp i zrobiłem pierwsze 9 czarów alchemika. Szczegóły wątku Czegoja - http://krysztalyczasu.pl/forum/viewthre ... post_84698. Chciałbym skonfrontować z wami ten twór i zapytać czy taki uprosczony system pozwoli na urozmaicenie rozgrywki i wyciagnięcie z niej jeszcze więcej frajdy. Jest to pewien sposób na ubarwienie sesji.

Pełną 9 kart alchemika do druku (awers i rewers) możecie znaleźć na google drive - https://drive.google.com/open?id=1unuSl ... w4C2Ki1Y1K.

Nie miałem jeszcze szansy na wydrukowanie kart i sprawdzenie ich czy awers pokrywa się z rewersem. Może ktoś to sprawdzić?

Pytanie 1: czy wolicie dostać cały krąg I wszystkich klas, czy lecimy z alchemikiem do końca a poźniej mag, etc.?

Pytanie 2: czy pomożecie mi z propozycjami obrazów na czary?
Będzie łatwiej w wiele osób przez forum zaproponować obrazki najlepiej pasujacy do okreslonego czaru, niż samemu grzebać w grafikach google i szukać. Jeżeli pomożecie karty szybciej będą gotowe :)

: 19 marca 2019, 16:12
autor: czegoj
Już wcześniej wspominałem koniecznie powinien powstać help ze znaczkami. Jednak nie wszystko już pamiętam i po spojrzeniu na kartę czasami miałbym problem. Sama robota bardzo fajna.

: 19 marca 2019, 17:17
autor: dretch
Objaśnienie:

Lewy górny róg:
pięść = zasięg bliski - jeżeli w treści jest informacja że trzeba dotknąć to zasięg traktujemy jako dotyk.

W okręgu nad tarczą strzelecką = objaśnienie celu (ewentualnie dodatkowe info w treści czaru)

Środkowy górny baner:
Nazwa czaru

Górny prawy róg:
Znak szkoły magii = alchemik, Krąg I

Środkowy baner:

Tarcza na niebieskim tle %= rzut na odp. nr. 5,
Kółko z klepsydrą = czas w segmentach wymagany do rzutu czaru,
Rycerz w środku = ozdoba, początkowo miało być to miejsce na rzut na odporność ale mi to nie grało, co uważacie?
Kółko z ręką na środku= wymagane PM

Prawa strona środkowego baneru = czas trwania 10r+10/p

Dolna część = treść czaru

Połączony z 23.03.2019 11:01:50:
Kolejne czary które zostaną opracowane to:

Krąg 1:
Widzenie niewidzialności

ART: Obrazek

Krąg 2:

Balsam

ART: Obrazek

Konserwacja

ART:Obrazek

Nawierzchnia

ART:

Manipulacja cieplna

ART: Obrazek

Drążenie

ART:

Wywołanie/powstrzymanie
odoru

ART:

Rozgrzanie/ostudzenie
substancji

ART:

Wzmocnienie/Osłabienie
mikstury

ART:

Macie jakieś propozycje na grafiki do czarów?

: 23 marca 2019, 23:10
autor: Nanatar
Większość tarcz z informacjami jest czytelna, a same karty zajebiste, tylko łowca/alchemik którym u ciebie gram Dretch potrzebowałby całą talię.

Bardziej wyszczególniona powinna być informacja o obszarze działania, gdzieś to jest trochę upchane z zasięgiem. Ta tarczach powinna się pojawiać moim zdaniem szkoła czaru, a nie ewentualna odporność testowana przy efekcie, ta informacja powinna się znaleźć w opisie czaru.
Dymny obłoczek to szkoła 7, ale może wystraszyć prymitywną istotę lub zwierzę i wtedy testujemy jego strach, czyli 2.

Ze swojej strony proszę o propozycje obrazka na strefę izolacji. Al. krąg VI. Może jeszcze magiczne perfumy Al. krąg V. Wywołanie wiatru druid krąg II i języki natury druid krąg II.

: 25 marca 2019, 12:24
autor: dretch
No właśnie, może ktoś wspomoże i zaproponuje arty na strefę izolacji oraz magiczne perfumy? oraz na ww/ czary z 2 kręgu?

: 25 marca 2019, 17:06
autor: BAZYL
Perfumy:

Obrazek


Wzmocnienie mikstury:

Obrazek

: 26 marca 2019, 15:50
autor: Nanatar
Fajne Bazyl.

Jeszcze raz dlaczego upieram się przy oznaczeniu szkoły zamiast odporności. Jest wiele czarów, które odpiera się na kilka odporności, w zależności od sposobu użycia, lub oddziałowujących na kilka czynników. Np.:

Oślepiający wybuch - jest czarem ze szkoły energii (5) zaś efekt wybuchu odpiera się na (8), a efekt oślepienia na (5). Którą odporność wpiszesz w tarczy? Podobnie znak odparcia efekt raniący odpierany jest na energię, a ogłuszenie na szok.

Spreparowanie narkotyku - szkoła (6) czyli trucizna, zaś efekt odpiera się w zależności od intencji czarodzieja na sugestię (2), iluzję (1), lub szok (4), czy też inne możliwości według fantazji czarującego.