Postacie z LoLa przerobione na Kryształy Czasu

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 11 maja 2015, 16:34

Zdolności oparte są na zdolnościach faktycznych, które znajdują się w grze. Skąd są - trudno mi opisać, jednak skoro postać opiera się o inną istniejącą postać warto, żeby była podobna. Oczywiście są niekanoniczne, bo pochodzą z innego świata tylko troszkę bardziej przełożona na mechanikę KC. A jak pokonuje swoich plemiennych przeciwników - to jasne mając do dyspozycji czasową nieśmiertelność oraz leczenie ran to i ze smokiem można wyskoczyć na solo.:( A jeśli chodzi o poziomy to nie miał czasu ich nastukać bo włóczył się i nie miał czasu szukać nauczycieli.:P Dodatkowo nie zapomnijmy że to przykładowi bohaterowie a nie wypasy.

Zastanawiam się, czy nie wprowadzić interakcji pomiędzy tymi bohaterami, w niektórych przypadkach, aż się o to prosi.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2015, 16:45 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 11 maja 2015, 16:36

Nie wiem, z której wersji generatora korzystasz - bo wygląda to na błąd - biegłość w mieczach przy specjalizacji mistrz jest żenująca :)

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 11 maja 2015, 16:40

Nie jest tak źle. Jeśli po pierwsze weźmiesz pod uwagę, że miecz przysposobił i dopiero potem się w nim szkolił i druga sprawa - przy prawdziwych rzutach, gdzie nie przerzuca się biegłości i może wyjść nawet 35 biegłość początkowa (przy profesji barbarzyńcy, nie ma dodatków z rasy) to jest to biegłość możliwa.

Sorry rzeczywiście może być błąd, bo doliczając poziomy to jest jakieś przekłamanie, chociaż przy minimalnym rzucie chyba możliwa do uzyskania. Korzystałem z pierwszej wersji generatora. Mimo wszystko już podwyższyłem mu troszkę biegłość.

---------------------------------------------------------------------

Strona źródłowa http://gameinfo.eune.leagueoflegends.co ... s/sejuani/

---------------------------------------------------------------------

Sejuani w młodości przeżyła wiele trudnych chwil, wychowując się w plemieniu barbarzyńców. Kiedy inni poddawali się trudnym warunkom Archipelagu Północnego, ona stawała się silniejsza; ból stał się siłą, głód - motywacją, a mróz - sojusznikiem pozbywającym się słabych. Dzięki swoim przeżyciom nauczyła się, że aby przeżyć w krainie wiecznej zimy należy się stać równie chłodnym i bezlitosnym. W jej oczach towarzysze albo mają dość wytrwałości, by przetrwać, albo mogą zginąć.

Jako dziecko patrzyła jak jej współplemieńcy umierają. Chłód i głód zabił wszystkich, poza najbardziej odpornymi. Była jedyną z rodzeństwa, która dożyła dziesiątej wiosny, co upewniło ją, że czeka na nią tylko śmierć w męczarniach. Zdesperowana udała się po poradę duchową do szamana plemienia. Ten jednak nie przepowiedział jej śmierci. Stwierdził, że Sejuani podbije i zjednoczy kiedyś podzielone plemiona.

Uzbrojona w wiarę w swoje przeznaczenie Sejuani dokonywała czynów, które zabiłyby wielu innych, nieposiadających tak silnej woli przetrwania. Wędrowała przez zamiecie bez żywności i odzieży i trenowała oraz pozwalała lodowatym wiatrom chłostać jej ciało. Walczyła z najsilniejszymi wojownikami plemienia jeden po drugim, dopóki nogi nie zaczęły odmawiać jej posłuszeństwa. Kiedy przejęła władzę w plemieniu rozkazała wojownikom brać z niej przykład. Pod jej rządami plemię Zimowego Szpona stało się silniejsze niż kiedykolwiek.

Jednak to oferta pokoju, a nie wypowiedzenie wojny stało się początkiem podbojów Sejuani. Pewnego zimowego dnia posłowie z plemienia Ashe przybyli do obozu Sejuani z darem świeżej agawy. Ashe, władczyni innego plemienia, chciała przekazać, że jeśli zjednoczą się z jej plemieniem, Zimowe Szpony nigdy nie będą już głodne. Dla Sejuani dar ten był obelgą. Zobaczyła w członkach plemienia Ashe słabeuszy, którzy woleli zajmować się rolą niż walką. Czuła dla nich tylko pogardę.

Sejuani zebrała swój lud i podpaliła żywność. Ogłosiła, że oferta Ashe może sprowadzić na nich tylko słabość. Odesłała posłów z wiadomością - Zimowe Szpony dowiodą, że na Archipelagu Północnym mogą przetrwać tylko silni.

W swoim krótkim żywocie miała okazję spotkać się Tryndamere, który wyzwał ją na pojedynek. Jednak, kiedy dowiedział się, iż jest kobietą odmówił z nią walki. Nigdy nie doszło do konfrontacji między tą dwójką, ale Ci którzy ich znają powiadają, że równie mocno jak się nienawidzą to skrycie kochają się. Niektórzy nawet przepowiadają, że to właśnie pod ich dowództwem zjednoczą się największe plemiona barbarzyńskie.

Obrazek

TAN Sejuani (obecnie)
RASA: Półolbrzym - kobieta; PROFESJA: Barbarzyńca; POZ: 10; CHAR: neutralnie neutralny; PD: 30
ZAWODY: Kowal
NADATURALNE: Odporna na głód i pragnienie
UŁOMNOŚCI:
POCHODZENIE: Średnia Klasa Niższa (urodzenie) ; PRZEDROSTEK: ; DOCHÓD: 12
WZROST: 218; WAGA: 128; WIEK: 34
ŻYW 308; SF 354; ZR 110; SZ 106; INT 81; MD 99; UM 67; CH 103; PR 127; WI 47; ZW 1; EŻ 128; GN 31
ODPORNOŚCI: 1-92; 2-87; 3-94; 4-118; 5-93; 6-99; 7-112; 8-98; 9-84; 10-127;
BROŃ 1: Arcykorbacz -Korbacz ciężki; bgł. 137; TR 183 ; opźn. 9; SKUT ob 359 ; OB 54 (54); SP Mistrz ; AT 2 (2); Typ DW;
BROŃ 2: Bicz typowy długi; bgł. 99; TR 145 ; opźn. 6; SKUT tn 119 ; OB 42 (42); SP 2Specjalista ; AT 2 (2); Typ PT;
ZBROJA: Skóra zwierzęca futro ; OGR. 1/2 , 1/3; OB. DAL 28 ; WYP. 65 / 110 / 160

Dodatkowe umiejętności:
Wymrożenie - Sejuani posiada dwukrotnie większą wytrzymałość na czynniki związane z zimnem. Jej naturalną odporność na wszelkiego rodzaju tego typu czynniki traktuje się jakby miała dwukrotnie wyższą wartość. Dotyczy to również magii związanej z tego typu czynnikami.

Doskonały jeździec - Sujuani potrafi perfekcyjnie dosiadać dzikich bestii i używać ich jako wierzchowców, jeśli oczywiście uda jej się ich dosiąść. Zapewnia jej to bonus + 30 pkt do TR w stosunku do piechoty oraz zwiększająca o 30 pkt szansę utrzymania się na wierzchowcu w krytycznych momentach.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2015, 18:12 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

Tan Darugar Gladiator
Reactions:
Posty: 42
Rejestracja: 27 kwietnia 2015, 07:39

Post autor: Tan Darugar Gladiator » 11 maja 2015, 23:04

Ciekawa postać , no i fajnie, że ma powiązanie z poprzednim barbarzyńcą.

ODPOWIEDZ