Parę własnych opracowań KC by Pyrtles (i Hiliron)

Pyrtles
Reactions:
Posty: 6
Rejestracja: 19 listopada 2009, 08:56

Post autor: Pyrtles » 21 stycznia 2010, 21:18

Poniższe informację zamieszczam na zasadzie "tylko do odczytu". Nie mam zamiaru udowadniać, że moje rozwiązanie jest lepsze czy gorsze. Mam to gdzieś w ujęciu ogólnym :). Kto będzie się chciał zapoznać i dorzucić jakimś komentarzem to zapraszam. Szczególnie otwarte tematy to magia, bo wymaga to zdecydowanego dopieszczenia, a szczególnie pewnie pogrania, ale będzie to trudne. Wrzucę tu co mam w formie elektronicznej, bo za cholerę nie chce mi się przepisywać starych zeszytów :(.

Przepraszam za formę zamieszczania, ale nie mam zbyt wiele wspólnego z informatyzacją - znam worda i end game w WoW. Jeżeli ktoś wie jak to lepiej rozwiązać to z miłą chęcią po współpracujemy:).

1. magia - czary golemonologiczne są oczywiście oparte na alchemicznych.

http://wrzut.net/ay8y7kekte53/czary_gol ... e.rar.html

2. bestiariusz

http://wrzut.net/d2xn25oz9g3e/olbrzym.doc.html
http://wrzut.net/f0qy9irqfe1w/MINOTAUR.doc.html

3. rytuały - sformalizowane czynności magiczne, których wykonanie przynosi określony skutek przy użyciu odpowiednich komponentów, czasu i umiejętności.

http://wrzut.net/l6wg06m3sib1/Rytuały_c ... e.doc.html

4. klany magii - szkoła magii której można się nauczyć na zasadzie szkolenia. Wojownicy mają podwójnie biegłego itd. a kasty czarujące i nie tylko mogą wykonać szkolenie klanu, który dojdzie do ich arsenału magicznego. Powinno to być w pięknej otoczce, stopnie, specjalizacje, koszty itd, ale powiedzmy, że nie miałem na to czasu:P

http://wrzut.net/52y63dth34lb/Klanżycia.doc.html

http://wrzut.net/desj213lyu1x/Klanognia.doc.html

5. administracyjny podział Orcusa Wielkiego - jak widać na zamieszczonej mapie Orcus W. u nas został podzielony w części poniekąd cywilizowanej na hrabstwa, księstwa, baronie itd. Oczywiście są to jednostki pozostające pod ścisłą władzą katana itd, zeby sie z historią nie gryzło, ale jednoczesnie jakas tam władza feudalna panuje i lokalny hrabia może znacznie więcej niż lokalny chłop. W opracowaniu pokazujemy także kilka przykładowych opisów jakimi się wspomagamy żeby opisać Orcus W. w terenie i żeby go trochę ożywić. Jednocześnie to dużo bardziej identyfikuje gracza z miejscem urodzenia, bo rzucamy tak, że można się i w mieście urodzić i na prowincji. pod nr. 1 na mapie pozostają obcięte wyspy na południowym zachodzie. Cyfry na mapie pokrywają się tymi przy nazwach plików, czyli dzisiaj na próbę wrzuciłem 1,2,7.

Mapa --> http://wrzut.net/w4zya5zgadv0/Mapa1.bmp.html
Przykładowe księstwa -->
http://wrzut.net/9napb06guc96/1_REKLASH.doc.html
http://wrzut.net/k1cymnc7adc2/2_Andarion.doc.html
http://wrzut.net/49ld3ili1ifz/7_Agsberg.doc.html
Ostatnio zmieniony 21 stycznia 2010, 22:36 przez Pyrtles, łącznie zmieniany 1 raz.

Mrufon
Reactions:
Posty: 2579
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 19:17
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: Mrufon » 17 października 2010, 09:44

Materiały wrzucaj pojedynczo, małymi porcjami, bo wiem z doświadczenia i obserwacji, że więcej się nie strawi. Nawiązuję tu do prób moich i Avnara rozpętania dyskusji o zmianach w mechanice.
Do tematów o profesjach (albo nowego podobnego) wrzuć swoje profesja, najlepiej po kolei. Wtedy będzie realny oddźwięk. Dużych ilości materiałów autorskich nikomu się nie chce czytać.
Piszę bo masz wiele fajnych pomysłów i szkoda by leżały w nieskończoność w brudnopisach i garażu ;)

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 17 października 2010, 10:38

WRZUTA
404 Not Found
The resource requested could not be found on this server!
Podane linki są nieprawidłowe



ODPOWIEDZ