KCreal2 - Program do tworzenia bohaterów

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 14 sierpnia 2010, 13:29

Owszem, wczoraj przetestowany na sesji na 5 BN i wyszli całkiem przyzwoicie. Dostrzegłem problem przy wyborze gwiazdek oraz źle policzone obrażenia chyba przy toporze. Po głębszej analizie dodam o co dokładnie chodzi.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 14 sierpnia 2010, 19:20

Avnar: Cieszę się ze program się spodobał i ma odbiorców. Nie liczę na to że będzie to "najlepszy program" ale mam nadzieję że będzie natyle użyteczny że będziesz z niego korzystał.

Czegoj: Czekam na wieści (z opisem błędu)

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 17 sierpnia 2010, 21:59

Postęp prac:
- powstają zręby interface'u użytkownika
- trwają prace nad sekwencerem (chronologią) walki

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 18 sierpnia 2010, 09:53

No niestety jadę na wakacje więc dopiero jak wrócę.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 20 sierpnia 2010, 03:08

Postęp prac:
- chronologia walki już działa
- trwają prace nad interfacem użytkownika
- rozpoczyna sie kodowanie akcji "atak bronią"

nospe
Reactions:
Posty: 189
Rejestracja: 20 listopada 2008, 15:08
Kontakt:

Post autor: nospe » 20 sierpnia 2010, 08:50

Mastug w czym to piszesz? Widzę, że baza to sqlite a język? C#? Byś chciał się podzielić kodem? Jeśli tak to byśmy mogli umieścić kod źródłowy na SVNie - wtedy może by więcej ludzi zachęciło to do rozwijania - oczywiście jeśli wyrazisz na to zgodę:)
Mój browar - SPECJAL, mój linuks - PLD, moje RPG - KC.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 20 sierpnia 2010, 16:34

Piszę w C++. Kod jest raczej chaotyczny i niekomentowany więc trudno czytelny dla innych. Natomiast fajne było by mieć kogoś do pomocy : ). Jeśli się piszesz to możemy o tym pomyśleć.
Ostatnio zmieniony 20 sierpnia 2010, 16:35 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 20 sierpnia 2010, 18:03

Tak to wstępnie wygląda

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 02 września 2010, 22:58

Postęp prac
Ogólnie około 15% tego co chciałbym aby było w wersji 1.0.0.0

w rozbiciu na drobniejsze elementy:

Atak bronią chronologia 70% - w tym:
-atak normalny 100%
-atak przeniesiony z poprzedniej rundy 100%
-atak przedrundowy 50%
-ataki jednoczesne 80%
-atak przygotowany 0%

Atak bronią trafienie/obrażenia 30% - w tym:
- trafienie/obrażenia atak normalny 80% (brakuje jeszcze ewidencjonowania uszkodzeń zbroi/tarczy)
- trafienie/obrażenia atak selektywny 70%
- trafienie/obrażenia atak krytyczny w przeciwnika 5%
- trafienie/obrażenia atak krytyczny w siebie 5%

- Akcja ruch 10%
- Akcja odpoczynek 10%
- Akcja czar 30% (z tym że dotyczy to tylko chronologi akcji czar/odpoczynek po rzuceniu, ilość czarów na podstawie UM i ograniczenia innych akcji po rzuceniu czaru w rundzie)- narazie nie zakładam rozwinięcia programu o moduł magi. - brakuje jeszcze także obsługi krytyczniaków.
- akcja inne 5%

Uwzględnienie zmęczenia/wyczerpania 0%

Uwzględnienie krwawienia/regeneracji 0%

Uwzględnienie stanu istoty śmierci/ogłuszenia/obezwładnienia/paraliżu/agoni 0%

Zdolności profesjonalne 0%

Logowanie wydażeń 5%

Interface użytkownika 10% w tym:
- okno chronologi walki 50%
- okno celów (dla atakującego/broni) 10%
- okno broni (wybór broni i typu ataku) 30%
- okno istot (cechy istoty/lista obrażeń/edycja) 10%
- menu kontekstowe 0%
- info tips 30%
- akcje drag'drop 0%
- okienko dialogowe ruch 0%
- okienko dialogowe czar 0%
- okienko dialogowe odpoczynek 0%
- okienko dialogowe inne 0%

15% to nie dużo ale można już przeprowadzić klasyczną wyżynankę :)

To tyle
Ostatnio zmieniony 02 września 2010, 23:03 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

nospe
Reactions:
Posty: 189
Rejestracja: 20 listopada 2008, 15:08
Kontakt:

Post autor: nospe » 03 września 2010, 09:27

Mastug może potrzebujesz konta ftp do wrzucania programu? czy w download zawsze jest aktualna wersja?:)
Mój browar - SPECJAL, mój linuks - PLD, moje RPG - KC.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 03 września 2010, 10:22

Program do prowadzenia walki jest oddzielnym exe'kiem (KCwalka.exe). Natomiast przy okazji tworzenia w/w programu poprawiam błędy w KCreal2.exe. Przydał by mi się FTP na który mógłbym wrzucać narazie nowe wersje KCreal2.exe a jak już będzie wersja 1.0.0.0 to i KCwalka.exe. Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 14 września 2010, 00:32

Właśnie wysłałem do Czegoj'a prośbe o umieszczenie wersji 1.0.0.4 programu KCreal2 w dziale download.

Zmiany:
-poprawa błędu polegającego na nie wyświetlaniu prośby o wprowadzenie rzutów kostką dla współczynników podstawowych (nie zależnie od wyboru czy rzuty miały być automatyczne)
-poprawa błędu zdublowanej ilości ataków przy broni jednorecznej lekkiej i podwójnej oburęczności
-poprawa na karcie bohatera przy wyświetlanu ekwipunku "innego" - pojawiały się puste linie jeśli jego ilość równa była jeden

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 14 września 2010, 00:46

Natomiast prace nad programem do prowadzenia walki koncentrują się w tej chwili nad interfacem użytkownika.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 15 września 2010, 20:57

Podmieniłem już pliki i można ściągać nową wersję programu. Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji wypisał autor dwa posty wyżej. Ja dodam tylko, że dla osób które mają już stworzonych bohaterów lub zmienione słowniki wystarczy podmienić plik KCreal2.exe na nowy. Pozdrawiam i miłych transferów.

ODPOWIEDZ