KCreal2 - Program do tworzenia bohaterów
Mastug w czym to piszesz? Widzę, że baza to sqlite a język? C#? Byś chciał się podzielić kodem? Jeśli tak to byśmy mogli umieścić kod źródłowy na SVNie - wtedy może by więcej ludzi zachęciło to do rozwijania - oczywiście jeśli wyrazisz na to zgodę:)
Mój browar - SPECJAL, mój linuks - PLD, moje RPG - KC.
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
Piszę w C++. Kod jest raczej chaotyczny i niekomentowany więc trudno czytelny dla innych. Natomiast fajne było by mieć kogoś do pomocy : ). Jeśli się piszesz to możemy o tym pomyśleć.
Ostatnio zmieniony 20 sierpnia 2010, 16:35 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
Postęp prac
Ogólnie około 15% tego co chciałbym aby było w wersji 1.0.0.0
w rozbiciu na drobniejsze elementy:
Atak bronią chronologia 70% - w tym:
-atak normalny 100%
-atak przeniesiony z poprzedniej rundy 100%
-atak przedrundowy 50%
-ataki jednoczesne 80%
-atak przygotowany 0%
Atak bronią trafienie/obrażenia 30% - w tym:
- trafienie/obrażenia atak normalny 80% (brakuje jeszcze ewidencjonowania uszkodzeń zbroi/tarczy)
- trafienie/obrażenia atak selektywny 70%
- trafienie/obrażenia atak krytyczny w przeciwnika 5%
- trafienie/obrażenia atak krytyczny w siebie 5%
- Akcja ruch 10%
- Akcja odpoczynek 10%
- Akcja czar 30% (z tym że dotyczy to tylko chronologi akcji czar/odpoczynek po rzuceniu, ilość czarów na podstawie UM i ograniczenia innych akcji po rzuceniu czaru w rundzie)- narazie nie zakładam rozwinięcia programu o moduł magi. - brakuje jeszcze także obsługi krytyczniaków.
- akcja inne 5%
Uwzględnienie zmęczenia/wyczerpania 0%
Uwzględnienie krwawienia/regeneracji 0%
Uwzględnienie stanu istoty śmierci/ogłuszenia/obezwładnienia/paraliżu/agoni 0%
Zdolności profesjonalne 0%
Logowanie wydażeń 5%
Interface użytkownika 10% w tym:
- okno chronologi walki 50%
- okno celów (dla atakującego/broni) 10%
- okno broni (wybór broni i typu ataku) 30%
- okno istot (cechy istoty/lista obrażeń/edycja) 10%
- menu kontekstowe 0%
- info tips 30%
- akcje drag'drop 0%
- okienko dialogowe ruch 0%
- okienko dialogowe czar 0%
- okienko dialogowe odpoczynek 0%
- okienko dialogowe inne 0%
15% to nie dużo ale można już przeprowadzić klasyczną wyżynankę
To tyle
Ogólnie około 15% tego co chciałbym aby było w wersji 1.0.0.0
w rozbiciu na drobniejsze elementy:
Atak bronią chronologia 70% - w tym:
-atak normalny 100%
-atak przeniesiony z poprzedniej rundy 100%
-atak przedrundowy 50%
-ataki jednoczesne 80%
-atak przygotowany 0%
Atak bronią trafienie/obrażenia 30% - w tym:
- trafienie/obrażenia atak normalny 80% (brakuje jeszcze ewidencjonowania uszkodzeń zbroi/tarczy)
- trafienie/obrażenia atak selektywny 70%
- trafienie/obrażenia atak krytyczny w przeciwnika 5%
- trafienie/obrażenia atak krytyczny w siebie 5%
- Akcja ruch 10%
- Akcja odpoczynek 10%
- Akcja czar 30% (z tym że dotyczy to tylko chronologi akcji czar/odpoczynek po rzuceniu, ilość czarów na podstawie UM i ograniczenia innych akcji po rzuceniu czaru w rundzie)- narazie nie zakładam rozwinięcia programu o moduł magi. - brakuje jeszcze także obsługi krytyczniaków.
- akcja inne 5%
Uwzględnienie zmęczenia/wyczerpania 0%
Uwzględnienie krwawienia/regeneracji 0%
Uwzględnienie stanu istoty śmierci/ogłuszenia/obezwładnienia/paraliżu/agoni 0%
Zdolności profesjonalne 0%
Logowanie wydażeń 5%
Interface użytkownika 10% w tym:
- okno chronologi walki 50%
- okno celów (dla atakującego/broni) 10%
- okno broni (wybór broni i typu ataku) 30%
- okno istot (cechy istoty/lista obrażeń/edycja) 10%
- menu kontekstowe 0%
- info tips 30%
- akcje drag'drop 0%
- okienko dialogowe ruch 0%
- okienko dialogowe czar 0%
- okienko dialogowe odpoczynek 0%
- okienko dialogowe inne 0%
15% to nie dużo ale można już przeprowadzić klasyczną wyżynankę
To tyle
Ostatnio zmieniony 02 września 2010, 23:03 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
Właśnie wysłałem do Czegoj'a prośbe o umieszczenie wersji 1.0.0.4 programu KCreal2 w dziale download.
Zmiany:
-poprawa błędu polegającego na nie wyświetlaniu prośby o wprowadzenie rzutów kostką dla współczynników podstawowych (nie zależnie od wyboru czy rzuty miały być automatyczne)
-poprawa błędu zdublowanej ilości ataków przy broni jednorecznej lekkiej i podwójnej oburęczności
-poprawa na karcie bohatera przy wyświetlanu ekwipunku "innego" - pojawiały się puste linie jeśli jego ilość równa była jeden
Zmiany:
-poprawa błędu polegającego na nie wyświetlaniu prośby o wprowadzenie rzutów kostką dla współczynników podstawowych (nie zależnie od wyboru czy rzuty miały być automatyczne)
-poprawa błędu zdublowanej ilości ataków przy broni jednorecznej lekkiej i podwójnej oburęczności
-poprawa na karcie bohatera przy wyświetlanu ekwipunku "innego" - pojawiały się puste linie jeśli jego ilość równa była jeden