Karcianka Kryształy Czasu.

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 08 października 2009, 22:31

Dzięki czegoj, godne zastanowienia. Jestem ciekawy jak się ta strona i to wydawnictwo rozwinie.

Awatar użytkownika
venar
Reactions:
Posty: 1590
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:01

Post autor: venar » 19 listopada 2009, 20:50

avnar a jak wyglądają prace nad karcianką? bo wiesz, koniec roku się zbliża i może małą zajawkę byśmy wrzucili w KC-towiec nr2?
Nie zgadzam si? z Twoimi pogl?dami, ale po kres moich dni b?d? broni? Twego prawa do ich g?oszenia

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 20 listopada 2009, 00:59

Muszę przyznać że powoli:( Jakoś ciągłe inne sprawy i projekty, odciągają mnie od jej przeredagowania. Jeśli jednak nie zrobię tego do końca stycznia to później będzie mi trudno. Tak że ten miesiąc będzie moim końcowym terminem:).
Ostatnio zmieniony 20 listopada 2009, 09:43 przez avnar, łącznie zmieniany 1 raz.

vampire1308
Reactions:
Posty: 435
Rejestracja: 30 listopada 2008, 21:34

Post autor: vampire1308 » 20 listopada 2009, 09:21

czekamy z niecierpliwością na twój projekt i trzymamy kciuki:)

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 20 listopada 2009, 09:40

Oto próbka moich kart:
http://www.sendspace.pl/file/0a5b7b44641ffb06a5eb8ec
Plik Wojsko.rar
Co w nim jest:)
No nie ma niestety dużo. 9 kart podstawowych oddziałów Frakcji Reptillioni. Karty stworzone programem Magic Set Editor używając przerobionego stylu Planeswalker4. Użyte obrazki są tylko propozycjami. Prawdę mówiąc liczyłbym na Was w kwestii wyszukania i polecenia obrazków odpowiednich do zilustrowania oddziałów. Jak na razie użyłem różnych, aby pokazać jak będą wyglądać. Mamy więc 2 rysunki Musiała, ogólny rysunek bitwy, jednostkę latającą która rasowo nie pasuje do reptillionów itd. Nie będzie możliwe do znalezienia w necie rysunków odpowiadających każdej karcie. W związku z tym powstaje pytanie: Czy używać takich które chociaż w niewielkim stopniu pasują np. jednostka latająca, lekka jazda itd. Czy może używać obrazków ilustrujących ogólnie walkę czy bitwę, a może skupić się tylko i wyłącznie na rysunkach Musiała z jednym w miarę pasującym na całą grupę armii??? Liczę na Wasze rady i spostrzeżenia.
Ostatnio zmieniony 20 listopada 2009, 09:41 przez avnar, łącznie zmieniany 1 raz.

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 21 listopada 2009, 09:06

No i co?? Żadnych spostrzeżeń czy propozycji?? W takim wypadku będę używał rysunków kolorowych, nawet jeśli dość luźno będą związane z tematyką karty. Jakby ktoś jeszcze miał jakiś pomysł to zapraszam. Może jeszcze dzisiaj zamieszczę następną frakcję, zobaczymy jak będzie z czasem.

Jeszcze jedna rzecz dość luźno zwiazana z tematem karcianki:) choć bardziej z tematem wojskowości.
Czemu reptillioni nie mogą nosić ciężkich metalowych pancerzy??? Mnie się wydaje to dużym ograniczeniem dla nich i nie jest dla mnie logiczne. Taka dyskusja była prowadzona na eRPG forum i Treant brał w niej udział (tak mi się chyba wydaje, bo nie chce mi się sprawdzać). Jakie jest Wasze zdanie??
Ostatnio zmieniony 21 listopada 2009, 09:20 przez avnar, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 21 listopada 2009, 09:48

Podejrzewam, że chodziło tu o zbilansowanie ras (reptilioni mają duże wyparowania ze skóry) no i oczywiście ogon.

Hauerine
Reactions:
Posty: 753
Rejestracja: 16 września 2009, 22:01
Kontakt:

Post autor: Hauerine » 21 listopada 2009, 10:03

No i co?? Żadnych spostrzeżeń czy propozycji?? W takim wypadku będę używał rysunków kolorowych, nawet jeśli dość luźno będą związane z tematyką karty.
Trudno miec porównanie jak nie wiemy o co chodzi i nie mamy porównania :)
Np. takie formacje jak lekka czy cięzka jazda sa po prostu takie same dla wszystkich ras? Jesli nie to jednak wypadałoby tez obrazki zróżnicować... tylko skad wziąc, wiem mam ten sam problem :P
Taka np. lekka piechota reptilionów pewnie będzie silniejsza od lekkiej piechoty ludzi?


Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 21 listopada 2009, 10:26

Zupełnie nie podobają mi się młociarze i lekka piechota. Rysunki są nienaturalnie rozciągnięte. Avnar ja mam prośbę. Przestań się skradać i daj nam wreszcie zasady i karty do gry (znaczy opisy). Rysunki sobie na razie daruj. Jak będziemy wiedzieć na czym gra polega i o co w niej chodzi, zobaczymy zasady panujące w niej i miodność gry to na pewno znajdziesz zapaleńców, którzy Ci w tym pomogą. Obecny stan jakoś nie bardzo mi pasuje. Wiem, że ma to być w przyszłości produkt komercyjny, jednak potraktuj nas jako betatesterów.

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 21 listopada 2009, 11:48

Ok, no to chociaż jest jasne Twoje zdanie Czegoj. Powoli przestaję się czaić, zaczynam przepisywać do Magic Set Editora, przepiszę instrukcję i postaram się to w najbliższym czasie zapodać.
Hauerine napisał:
Np. takie formacje jak lekka czy cięzka jazda sa po prostu takie same dla wszystkich ras? Jesli nie to jednak wypadałoby tez obrazki zróżnicować... tylko skad wziąc, wiem mam ten sam problem Pfft
Taka np. lekka piechota reptilionów pewnie będzie silniejsza od lekkiej piechoty ludzi?
Zdecydowanie jednostki będą się od siebie różnić. Te różnice opisałem na wstępie tego tematu. Postaram się jeszcze dzisiaj dzisiaj dorzucić następną frakcję. To będzie jakieś porównanie.

Hauerine
Reactions:
Posty: 753
Rejestracja: 16 września 2009, 22:01
Kontakt:

Post autor: Hauerine » 21 listopada 2009, 12:13

Zdecydowanie jednostki będą się od siebie różnić.
To i obrazek powinny miec inny i wyrózniający :( ...albo zrób na razie bez obrazków, bo o reptilionów to zaprawdę trudno.
Duzo łatwiej bedzie ci znaleźć obrazki krasnoludów, elfów i oczywiscie ludzi :)

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 21 listopada 2009, 14:57

Wojska Krasnoludzkie:
http://www.sendspace.pl/file/ade15ecda902385a63bae5e
Wojska Ludzkie:
http://www.sendspace.pl/file/7d742c75c2e3109619c4e22
Może nawet uda mi się jeszcze dzisiaj zrobić Orków i Elfy.
Natomiast z instrukcją na razie może być problem, spróbuje za tydzień, bo teraz nie będę miał kiedy.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 27 listopada 2009, 22:15

Tak mi się trochę przypomniało jak wcześniej gadaliście w tym temacie o pikinierach i takich tam. Podrzucam linka do ładnego rysunku (avnar może do wykorzystania po kontakcie z autorem). Widać, że gość nieźle rysuje i chyba na dodatek coś wie na temat falang, pikinierów, hoplitów itp.http://www.digart.pl/praca/1890831/Fala ... onska.html
Zobaczcie też komentarze pod pracą i pozostałe dzieła tego autora.

avnar
Reactions:
Posty: 1137
Rejestracja: 29 kwietnia 2009, 20:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Post autor: avnar » 29 listopada 2009, 14:38

Napisałem wreszcie instrukcję i dodałem karty kilku Efektów i Manewrów.
Tak że jak ktoś się uprze to może zagrać. Miłej zabawy.

Instrukcję można ściągnąć tutaj:
http://www.sendspace.pl/file/938ada496851b70e3e3813e

Awatar użytkownika
venar
Reactions:
Posty: 1590
Rejestracja: 11 listopada 2008, 12:01

Post autor: venar » 01 grudnia 2009, 14:34

Pobrałem, przeczytałem, nie zagram :) na razie oczywiście
To że nie ma bohaterów to pikuś w końcu są jednostki latające mogące służyć za zwiad. Ale tak:
Jako pierwsza ujawnia zwiadowców ta strona, która
wyciągnie mniejszą liczbę losową z TALII EFEKTÓW.
Wszystkie karty z TALII EFEKTÓW mają liczbę losową równą 5.

Karty posiadają "koszt jednostki" - co to znaczy?
W jaki sposób zagrywamy poszczególne karty?

To tak na początek

A i mam wrażenie, że instrukcja jest mocno okrojona patrząc na cechy specjalne poszczególnych wojsk
Ostatnio zmieniony 01 grudnia 2009, 14:37 przez venar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie zgadzam si? z Twoimi pogl?dami, ale po kres moich dni b?d? broni? Twego prawa do ich g?oszenia

ODPOWIEDZ