KC TP - portal dla MG

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 17 maja 2016, 14:06

Czegoj rozwiązania techniczne są dla mnie magikowe. Nieważne jak, ale taka opcja byłaby pomocna dla mnie, jako użytkownika.

Wracając do KCpedii- w wolnych chwilach postaram się powrzucać tam swoje i nie swoje (tam gdzie będzie zgoda) teksty. Zastanawiam się jednak nad sposobem uporządkowania tego i odnośnikami. Początkowo będzie to łatwe, ale w miarę czasu, jeśli więcej osób będzie wrzucać materiały to z pewnością ktoś przeoczy jakieś powiązanie. Macie na to jakiś sprawdzony sposób?
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 14:13 przez koszal, łącznie zmieniany 1 raz.

ghasta
Reactions:
Posty: 2334
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Post autor: ghasta » 17 maja 2016, 14:29

koszal napisał(a):
Co do przedmiotów magicznych to nie znam się jak to zrobić, ale myślę, że da się. (..)
Da się i czary i inne rzeczy tak zrobić.
Kwestia jest taka - kto poświęci odpowiednią ilość czasu, aby wprowadzone rozwiązania działały prawidłowo. Nie problem napisać program zły, który jakoś działa. Problemem jest zaprojektować i zrobić go tak, aby nie wkurw... użytkowników i nie powielał oraz wprowadzał błędów. Prostym przykładem była pierwsza wersja mojego generatora - nawet ja, po jego uruchomieniu miałem problem z generowaniem w nim postaci :D

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 17 maja 2016, 17:09

Wiem że nie jest to aplikacja online ale w moim generatorze już można zarządzać bohaterem (już po wygenerowaniu postaci):

* automatycznie przeliczać poziomy postaci (zarówno profesji jak i rasy) - można nawet zmniejszyć poziom a po ponownym podniesieniu uwzględniane (pamiętane) są pierwotne dorzuty. U humanoidów zamiast poziomów jest wiek którym powyżej progu zależnego od rasy "przełącza" postać na "tryb starczy".

* dodawać dowolne modyfikatory współczynników (podstawowych w tym z uwzględnieniem i bez uwzględniania progów, odporności i współczynników dodatkowych takich jak biegłości, trafienia, skuteczności) - z automatycznym uwzględnieniem tych modyfikacji we współczynnikach pochodnych (np. zmiana SF automatycznie uwzględniana jest w trafieniu, skuteczności, wytrzymałości, itd..)

* dodawać szkolenia w broniach (specjalizacje , oburęczności, tarczowników) odpowiednio do pozostałych (niewykorzystanych lub zyskanych z poziomów) wolnych biegłości

* zarządzać zbrojami, broniami i tarczami które nosi bohater (wystarczy przeciągnąć element aby go założyć lub włożyć do lewej/prawej ręki) - automatyczne uwzględnianie aktualnie trzymanych broni i tarcz w obronie bliskiej i dalekiej oraz w ilości ataków - można oczywiście też modyfikować dowolne cechy tych przedmiotów (np. zmieniać wagę, opóźnienie czy wyparowania)

* modyfikować parametry broni/zbroi/tarcz - z automatycznym uwzględnieniem ich w obronie/trafieniu/skuteczności

* ewidencjonować skarby (z różnymi przelicznikami na złoto dla każdej sztuki)

* ewidencjonować ekwipunek (przy sobie, w sakwach , w domu)

* wszystkie zdobyte przez bohatera zdolności czy to rasowe czy zawodowe czy z profesji dostępne są z pełnym opisem w odpowiedniej gałęzi drzewa bohatera

* eksportować i importować postacie


Ogólnie cała interfejs jest typu przeciągnij i upuść , lub prawy klawisz na elemencie drzewa bochatera i "dodaj" , "modyfikuj" lub usuń - wszystko działa kontekstowo.

Właśnie "zarządzanie" życiem bohatera było jednym z głównych założeń tego programu.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2016, 17:29 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

koszal
Reactions:
Posty: 2787
Rejestracja: 15 marca 2012, 13:35
Been thanked: 1 time

Post autor: koszal » 18 maja 2016, 07:44

No to gdzie ten generaor? Nie opisuj tylko pokaż, to się wypróbuje :P

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 18 maja 2016, 08:01

Mam tylko o nadzieję że twórcy generatorów nie będą ze sobą konkurowa tylko wybiorą jeden kuerunek i we trzech czy tam ilu, będą go szlifowali do niemal doskonałości.
Tak czy siak proszę cię Nospe bys pid wersją dyskietkowa w lewym po anelu wiki zrobil skrit do strony z generatorami. Jak zechcą twircy generatorów się opublikować na Pedi to już będzie miejsce.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1697
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Post autor: mastug » 18 maja 2016, 09:56

Program jest w naszym download:
http://www.krysztalyczasu.pl/downloads. ... load_id=35

tu niews z krótkim opisem:
http://www.krysztalyczasu.pl/news.php?readmore=77


A konkurować zdecydowanie nie będę nie o to przecież chodzi :) Niestety nie mam też doświadczenia w aplikacjach online ale przede wszystkim zupełnie nie mam czasu.


ps. tu jeszcze wątek dotyczący modułu walki który wcześniej opisywałem:
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... rowstart=0
i jego "prosty" niestety jak się okazało mało użyteczny interface:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 maja 2016, 10:29 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ