Kroniki Mutantów 3ed (BG)

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 24 grudnia 2018, 23:16

Oggy dwie sprawy:

Criminal Record: Characters with a Criminal Record reduce
their Social Status by one, and may only select first Primary Careers
in Column A or Column B. Characters with a Criminal Record may
automatically select Criminal or Military (Basic) careers for free,
and may never select a police or corporate executive career.

Fired
If you are fired, you may retain all the benefits of this career but
may not repeat or extend this Primary or Iconic Career unless you
spend two Life points (in addition to any other costs) and lose one
Earnings Rating. If this is not your fourth Primary Career, you may
enter another career next.

Denver no to jesteś niemal na finale. Jeszcze tylko rzut na wiek i rzut na event i ostatni krok przed tobą. Krok Ósmy ostatnie pociągnięcia pędzlem.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 34 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 24 grudnia 2018, 23:37

No to kurde palę dwa pozostałe Life Pointy na Mistyka. I kunic srania, tylko ostatni rzucik na babola jaki mi się przydarzył jak w sekcie siedziałem i uczyłem się jak zostać Jedi.

Surielu
, Talenta mistyczne jakie wybieram ... to niech będzie medyka, czytanie myśli bym kradł dobre pomysły z łepków innych geniuszy oraz elementalizm bym mógł produkować energię ze Sztuki. Bo jakoś inaczej baterii Gundama i jego laserków nie zasilę. Nie wiem jaki wybrać techniczny talent, poratuj takim co pomoże w wymyślaniu wynalazków albo rozkminianiu Sztuki.

A właśnie, jeśli byśmy zagrali to ja mogę zostać najemcą/sponsorem grupy. Twój techniczny by budować moje projekty, i narzekać że bazgram jak pijany aptekarz, Oggiego berecik jako zaufany ochroniarz przydzielony przez tatusia mojemu bohaterkowi, bo krewny kumpla dziadka czy coś.

A właśnie, czy mój Claymor jest runiczny?

No i poniżej chyba ostateczne staciki mojego misia. Minus talenty któreż to Suriel poradzić "obiecał".:P

Imię: Kane Nod (tak mam bródkę I jestem łysy)
Age: 26 years and 2 Lunar months

AGILITY 6
AWERNESS 9
COORDINATION 8
INTELLIGENCE 11
MENTAL STRENGHT 12
PERSONALITY 7
PHYSIQUE 7
STRENGHT 4

Profka: Freelancer
Career: Researcher
Iconic Career: Brotherhood Mystic
Korporacja: Minikorporacja(rodzice z Imperialu, wrogowie z Mishimy bo ukradło się technolgię na Gundama)
Social Status: Upper
Earnings: Afluent 4
Planeta pochodzenia: Imperial Clan Fortress
Talent: Disciplined Student(Education), Spiritual Understanding(Mysticism) , Ritualist(Mysticism) i Mystic(Mysticism).
Special: Możesz wybrać Art jako Mysticism talent, nie jesteś ograniczony do 1 kategorii Sztuki jak inne Kariery Bractwa.

Umiejki:
Lifestyle Expertise 2
Pilot(Signature) Expertise 2
Willpower Expertise 2
Education(Signature) Expertise 4
Observation Expertise 2
Persuade Expertise 2
Mysticism (Signature) Expertise 3
Insight Expertise 2
Resistance Expertise 1
Sciences Expertise 2

Itemy:
Bogaty i wygodny apartament w centrum miasta. Claymore po dziadku weteranie Imperialu. Wszystkie możliwe ciuchy dobrej jakości. Osobista biblioteka po dziadku (zawiera bezcenną kolekcję komiksów Japońskich z 21 wieku, nikt nie wie gdzie dziadek to ukradł czy znalazł), żelazny symbol Bractwa wielkości kastetu, Księga Prawa wielkości tarczy, grube i wytrzymałe szaty Bractwa dla Mistyka. Własne prywatne laboratorium. Power Controller, Combat Helmet and Armoured Robes.

Adolescent Event: You know way too much about ancient Japanese [s]porn[/s]comics.
Suggested character traits: Obsessive with Ancient Earth history.
Opciona effects: Gain one Momentum on Education tests to know things about your obsessive topic, including old Earth porn.

Career Event: Was accused of Heresy but cleared by Brotherhood.
Game Effect: Contact in Brotherhood who owes me.

EDYCJA: Zapomniałem ulepszyć Pilot bo Signature dodaje punkt Expertise lub Focus. Na mój rozumek to Focus opłaca się brać dopiero jak Expertise na max wypasiesz. Najpierw nauczyć się zrobić regularnie coś dobrze, a dopiero potem uczyć się jak zrobić to jeszcze lepiej.
Ostatnio zmieniony 25 grudnia 2018, 16:37 przez Rikandur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 25 grudnia 2018, 12:08

Talenty to skomplikowana sprawa, każdy talent est pod umiejętność i ma swoje drzewko, które jak każde drzewko ma talent pierwszy a potem się rozgałęzia na kolejne coraz mocniejsze talenta, przykłady poniżej...
Spoiler!

Sniper
Prerequisite: Ranged Weapons Expertise 1
When making an attack with a ranged weapon, a character may re-roll a number of damage dice equal to the number of Ranged Weapons talents he has acquired. The new results must be accepted.

Gun in Hand
Prerequisite: Sniper
The character is always prepared for a gunfight. As a Response Action the character may respond to an attack with an attack of his own with any weapon he can wield in one hand. This attack has a base difficulty of Daunting D3, and is resolved before the enemy attack. If this reaction kills or otherwise incapacitates the attacker, then his attack is prevented.

Speed Loader
Prerequisite: Gun in Hand, Ranged Weapons Expertise 2
The character can disassemble and reassemble his weapon and its components with little thought. During combat, he may spend a Restricted Action to increase his rate of fire, allowing him to spend one more Reload with the weapon that turn than he would normally be allowed to. For example, a character with this talent using a semiautomatic weapon would be allowed to spend up to two Reloads, rather than the normal limit of one.

Double Tap

Prerequisite: Speed Loader
The character has learned to fire his weapon rapidly without sacrificing accuracy. If the character succeeds at a Ranged Weapon attack and spends Momentum to perform a Swift Strike, there is no increase in difficulty rating for the attack taken with Swift Strike. However, Double Tap can only be used once per turn.

Through and Through
Prerequisite: Sniper
When the character spends Momentum on a Secondary Target effect for a Ranged Weapons attack, it only costs one Momentum. In addition, the character can select a number of Secondary Targets equal to his ranks of Through and Through. Through and Through may be taken up to three times.

Clear Shot
Prerequisite: Sniper
The character has learned to compensate instinctively for variations in weapon manufacturing, weather conditions, and other anomalies that could affect the trajectory of an attack. He reduces the penalty for firing at a range other than the weapon's optimal range by one step, to a minimum of zero.

Precise Targeting
Prerequisite: Clear Shot, Ranged Weapons Expertise 2
The character knows that just hitting a man-sized target is seldom accurate enough. Instead, he has come to focus his attacks far more precisely. When spending Momentum for the Called Shot benefit on an attack made with the Ranged Weapons skill, each point of Momentum may be spent to shift the hit location roll by up
to two points.
Spoiler!

Spiritual Understanding
Prerequisite: Mysticism Expertise 1
The character may re-roll one d20 when making a Mysticism test, but must accept the new result.

Dark Knowledge
Prerequisite: Spiritual Understanding
The character has an understanding of the creatures of the Dark Legion, and is adept at identifying these vile beasts and the powers they manifest. The character reduces the difficulty of any Mysticism test to identify a creature or power of Darkness by one for each rank of Dark Knowledge. This may eliminate the need for a test. Dark Knowledge may be taken up to three times.

Dark Defence
Prerequisite: Dark Knowledge, Mysticism Expertise 2
The character has turned his knowledge of the Darkness to the practical matter of saving his life. As a Standard Action, during a combat where there is at least one Heretic or creature of the Dark Soul on the opposing side, he may attempt an Average D1 Mysticism test. If this test is passed, he gains a free Response Action
against an attack from a Heretic or creature of the Dark Soul, due to his defensive tactics. For every Momentum spent, he gains an additional free Response Action. These free Response Actions may be used at any point before the end of the combat.

Slayer of Darkness
Prerequisite: Dark Defence
The character has learned how to most effectively harm and kill the creatures of Darkness. As a Restricted Action, the character may nominate a single creature of Darkness and attempt a Challenging D2 Mysticism test. If this succeeds, then the character's next attack against that creature inflicts one additional point of damage per Momentum spent, in addition to the normal bonus damage gained from spending Momentum from the attack itself.

Ritualist
Prerequisite: Spiritual Understanding
The character is versed in the arcane arts, understanding enough to assist true masters of those arts in their work. As a Standard Action, the character can attempt an Average D1 Mysticism test to assist another character. If passed, this test has no benefits of its own, but immediately adds all its Momentum to the assisted characters next Mysticism test, rather than going to the group Momentum pool. Multiple characters with this talent can assist a single test, allowing for some truly spectacular spells to be cast by large groups. This may not be used to assist Mysticism tests made as Free Actions.

Spiritual Armour
Prerequisite: Spiritual Understanding
The character’s mind and body are armoured against the supernatural. Against any damage-dealing supernatural power: Arts, Dark Gifts, or any other supernatural power the character counts his Soak as one higher than normal for every rank of this talent he possesses. Spiritual Armour may be taken up to three times.

Mystic Ward
Prerequisite: Spiritual Armour, Mysticism Expertise 2
The character has learned the way to protect himself from the spells and sorcery of his foes. By spending an hour meditating and performing a minor ritual, the character may perform a Response Action to resist a spell or supernatural power used on him, so long as he is aware of the attacker. The test to use the power now becomes an opposed test, opposed by the defending character's Mysticism skill. For supernatural powers that do not require a test, the character may attempt a Mysticism test to resist the power's effect, instead of any normal test to resist (if any), and gains a bonus d20 on that test. The benefits of this ritual last a day.
Karta postaci http://mc3.modiphiusapps.hostinguk.org/

Zacznijcie uzupełniac bo za chwilę będziemy potrzebować by wszystko było podliczone (no może za wyjątkiem talentów, bo to zejdzie) żeby wyliczyć dodatkowe wspólczynniki wynikające z atrybutów.

Rikandur tam zamiast talentów Mysticysm możesz zdaje się wybrać spelle ze Sztuki, ale to musisz się zaopatrzyć w podręcznik jest tego ze dwadzieścia stron tekstu, nie dma rady tego przerzucić.
Ostatnio zmieniony 25 grudnia 2018, 12:18 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 34 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 25 grudnia 2018, 16:29

Popróbowałem ten cały Character Creation na stronce, te same kroczki co tutaj I kurde balans auto-rzuty znowu mi wrogów z Mishimy I alergie rozmaite zafundowały, aczkolwiek jestem Capitolczykiem w tamtej próbie. :D

A teraz na poważniej:

Talenta jakie wybieram: Disciplined Student(Education), Spiritual Understanding(Mysticism) , Ritualist(Mysticism) i Mystic(Mysticism).

Trudno się mówi, ale nie wyminmaxuję więc zrobiłem tak jak się dało. Jaki event mnie dopadł na 35? Generous/Needy Lover? :P
Ale ja za młody jestem by się żenić z Jej Szogunowatością Mariko! ;)
Ostatnio zmieniony 25 grudnia 2018, 16:36 przez Rikandur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 25 grudnia 2018, 17:57

Rzuty Aravena

Ja 18

You were one of the only survivors when a ship you were travelling on broke down or crashed, and rescue was a long time coming.

Game Effect: Add one year to your career and gain a trait: Space Sickness.
Rok w przestrzeni kosmicznej :O
Wiek 18+4 = 22


Oggy

Your lucky day! Something paid off – a lottery ticket, a risky business
venture, or a hard won contract. You get a big pay-out.

Wygrał w Totka :)
Game Effect: Gain five assets.
Wiek 1+4 = +5 lat czyli zdaje się 24?


Denver
You came across a body after a fight. They had something strange on
them. You could not resist, and took it. What is it?
Game Effect: Gain an item worth ten assets with a Reliability of 1.
Wiek 1+1 = +2 lata czyli zdaje się 24?

Rikandur
You volunteered to take part in a secret medical experiment that
succeeded. Well, almost.

Game Effect: Gain the first talent in the talent tree of your choice and describe how you can do this as a result of the experiment. However, sometimes you lose the plot or wake up in strange places. (Experimental Subject trait). The talent can be purchased again normally, allowing double the benefit.
Wiek 1+3= 4 razem 28 lat?

Dobra, jako trzecia profkę wybieram bezrobotnego i dostaję Life Pointa.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 25 grudnia 2018, 18:02

Rikadnur i Denver są juz własciwie na finale tworzenia postaci jak rozumiem. Jak patrzę po tabelkach to trudno było by mieć lepszego farta przy kreacji niż Rikandur. Największym pechowcem jest moja postać :O

Przed nami KROK ÓSMY CZYLI OSTATNIE POCIĄGNIĘCIA PĘDZLEM

You now have a chance to do some final customisation for your
character.

1. You receive two Chronicle points, and may convert up to two remaining Life points for two additional Chronicle points. See page 118 for more on Chronicle Points.

2. If you still have remaining Life points you may convert each one to an asset or a skill increase, but no skill Focus or Expertise may be increased by more than one in this way.

3. You may increase any one attribute by two, or any two attributes by one each.

4. You may increase two skills from Focus 0 to Focus 1 or Expertise 0 to Expertise 1.

5. You may choose one talent for any of your skills.

Potem tylko policzymy dodatkowe dane nwynikające z atrybutów i jesteśmy przy końcu.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 34 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 25 grudnia 2018, 18:38

Wot iz it m8? :o

Wiekowo? 27 lat, prosię mię nie postarzać bo postać mi wyłysieje ze stresu. Jak ja. :P
No dopsze. Dopisuję extra trait. I pewnie mam teraz czipa kontrolnego w czaszce, kurde balans.
Ten extra Talent wybieram ... jakiś bonusik z Willpowera, na przykład jak ten Dilligent Student dla Edukacji. Bonusowa kość na testach. Bo kurde zapomniałem że w MC korupcja, jak w Warhammerze, istnieje a ja jeszcze wszytkich czarów nie znam.

Muszę lecieć, do juterka.

EDYCJA: Moje "szczęście" polegało na bezwzględnym waleniu Life Pointami zdarzeń losowych po łapkach. Surielu, naprawdę nie stresuj się. Część drużyny będzie prała po pyskach a my wybudujemy magicznego Gundama.
Ty części sklecisz, a ja papiery z Bractwem załatwię żeby ustrojstwo koszerne było.

Jak prototypa sprzedamy za grube miliony do Kartelu (narkotykowego) to zbudujemy dla naszej paczki naprawdę dobry szajs po poprawkach. Jeszcze lepiej jak Bractwu sprzeda się przepis a prawnicy mojego tatki będą gryźć po kostkach wszelkich szmatławców próbujących zakosić zyski z patentu.

Nasi gracze będą mieli unikalne modele dopasowane do osobistego stylu, zupełnie jak Power Rangers!
Ostatnio zmieniony 25 grudnia 2018, 18:47 przez Rikandur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Oggy
Reactions:
Posty: 766
Rejestracja: 13 lipca 2009, 15:05
Nickpage: https://krysztalyczasu.pl/profile/Oggy
Has thanked: 24 times
Been thanked: 10 times

Post autor: Oggy » 26 grudnia 2018, 00:11

To ja wkraczam na ścieżkę zbrodni. Zwłaszcza że mam już, jak widzę, skok życia za sobą. Nice!

James Talent
AGILITY 7
AWERNESS 7 (w górę za Life points)
COORDINATION 7
INTELLIGENCE 5
MENTAL STRENGHT 10
PERSONALITY 7
PHYSIQUE 12
STRENGHT 12 (w górę za Life points)

Języki: Capitol i Luna Patois
Umiejetności:
Persuade (Signature) Expertise 1
Ranged Weapon Expertise 3
Resistance Expertise 2
Acrobatics Expertise 2
Athletics Expertise 2
Close combat (Signature) Expertise 4
Survival Expertise 1
Mechanics Expertise 2
Education Expertise 1
Observation (Signature) Expertise 3
Thievery Expertise 1
Stealth Expertise 1

Talenty:
citizen Capitol
Close Combat
Observation
Stealth
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2018, 00:30 przez Oggy, łącznie zmieniany 1 raz.
astrolog/alchemik 10/10 POZ

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 26 grudnia 2018, 00:13

WSPÓŁCZYNNIKI POBOCZNE

1. Obrażenia dodatkowe

W Kronikach Mutantów używana jest czasem specyficzna k6. Jeden to jeden sukces, dwa to dwa sukcesy, trzy do pięciu są "puste" czytane jako zera a szóstka nabija MG złe punkty Mrocznej Harmoni którą potem może użyć przeciw graczom.

Ze współczynników dodatkowych pierwszą kwestią są obrażenia. Osoby posiadające wysoką wartość Siły będą miały bonus do zadanych obrażeń w walce wręcz. Tak samo osoby o dużym atrybucie Awerness będą miały bonus do obrażeń z broni zasięgowej. O ile konkretnie, a to zależy od wysokości tego współczynnika. Poniżej bonusy do obrażeń które są liczone właśnie w tych dziwnych k6 o których mówiłem.

Atrybut 1-8 bez modyfikatora
9 daje +k6
10-11 daje 2k6
12-13 daje 3k6

2. Podobnie jak wyżej liczy się też współczynnik Influence. Czyli wpływ na innych. Nie trzeba nic robić, jeden od razu budzi respekt inny politowanie. I to jest właśnie Influence albo jego brak. Dla przykładu Clint Easttwood z tą swoją kamienną miną zabijaki jak dla mnie ma tu maksa ile fabryka dała.

3. Mental Health
A character’s starting Mental Wounds are equal to his Mental Strength attribute.

4. Character Traits
If you have not gained a character trait through event tables, decide on a trait now (or roll on an event table for inspiration). Traits are way to portray a character’s failings, but are often things that will enhance the experience. The headstrong soldier who rushes in first, the tactless politician, the boastful thief. Traits also give the player
the opportunity to claim Chronicle points when they succumb to their trait, in a situation that causes him some difficulties. The GM can also trigger them in situations with a Dark Symmetry point, but the reason is to bring a richer flavour to the scene. Interesting things happen when character traits come in to play, and they should be
seen as an opportunity not as a weakness.

5. Relationships
Będziemy turlać k20 dla kazdego (az strach nie? :) )

6. Wounds.
Jak mi podacie sumę Strenght i Psychque to podam wam wartości na poszczególne części ciała (szokująco szczegółowy jest w tej kwestii system, nie?)

7. Starting Assets
Characters’ starting assets are equivalent to their final Lifepath Personality score. These may be spent immediately to purchase additional equipment, or saved for later use.
Spoiler!
Unemployent
Mandatory Skills: Survival and any one other skill (ranged weapon).
Elective Skills: Select one skill of player’s choice (ranged weapon).
Signature Skill: Survival.
Talents: Select one talent from any skill you possess, (Willpower).
Earnings Rating: 0
Equipment: None.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2018, 00:52 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 34 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 26 grudnia 2018, 14:57

Te całe ostateczne złe dotyki w kroku 8:
+1 do Int (żebym był prawdziwa geniusia, a nie tylko uparta jak łosioł) oraz +1 Awareness (to nie paranoia jak masz czip w głowie!)
Umiejki: +1 Expertise do Space i Mechanic, żebym umiał kurde latać promami kosmicznymi i innym badziewiem, jak mój przyszły Gundam. A Mechanic potrzebny bym mógł się dogadać z mechaniko-mutasem Suriela. :D

Talent: Nie mam pojęcia jak się talent ten nazywa w Pilot ale chodzi o ten co daje ci przerzut na 1 zfailowanej kości, wstyd by był jakby drużyna zdechła tylko dlatego że spapram parkowanie i wjadę w cysternę, nie?

A póki pamiętam Experimental Subject, to Bractwo robiło mi kiełbie we łbie ale kopiowanie Kamechamehy z "antycznych instrukcji animowanych Mishimy" nie wyszło. To teraz czip w czaszce noszę. ;)
Talent jaki mi to dało to Hardy - reroll 1 failed dice on Resistance checks.

Oggy
, twój Persuade Skill jest zaznaczony jako Signature, gdzie dałeś +1 z Signature? Bo o ile się nie mylę, by wybrać Signature skilla musimy mieć przynajmniej 1 Expertise w skillu. A Signature daje level-up do skilla, +1 Expertise lub Focus.

Oraz prośba do wszystkich, sprawdźcie mi staty czy nie narobiłem baboli i pomyłek. W następnym poscie dam "ostateczną" wersję.
Suriel napisał(a):

WSPÓŁCZYNNIKI POBOCZNE

1. Obrażenia dodatkowe

W Kronikach Mutantów używana jest czasem specyficzna k6. Jeden to jeden sukces, dwa to dwa sukcesy, trzy do pięciu są "puste" czytane jako zera a szóstka nabija MG złe punkty Mrocznej Harmoni którą potem może użyć przeciw graczom.

Ze współczynników dodatkowych pierwszą kwestią są obrażenia. Osoby posiadające wysoką wartość Siły będą miały bonus do zadanych obrażeń w walce wręcz. Tak samo osoby o dużym atrybucie Awerness będą miały bonus do obrażeń z broni zasięgowej. O ile konkretnie, a to zależy od wysokości tego współczynnika. Poniżej bonusy do obrażeń które są liczone właśnie w tych dziwnych k6 o których mówiłem.

Atrybut 1-8 bez modyfikatora
9 daje +k6
10-11 daje 2k6
12-13 daje 3k6
Hahaha, z siłą 4 to ja sobie claymorem dziadka pomacham. I zarobię jako komediant ... za to jak nauczę się strzelać to będę miał +2k6 ? Przynajmniej mam do czego aspirować.
2. Podobnie jak wyżej liczy się też współczynnik Influence. Czyli wpływ na innych. Nie trzeba nic robić, jeden od razu budzi respekt inny politowanie. I to jest właśnie Influence albo jego brak. Dla przykładu Clint Easttwood z tą swoją kamienną miną zabijaki jak dla mnie ma tu maksa ile fabryka dała.
Z jakiego stata? Personality? To 7 dla mnie. Nieśmiały jestem.
3. Mental Health
A character’s starting Mental Wounds are equal to his Mental Strength attribute.
12 w Stacie, maximum jakie można mieć na starcie. Czyli jak popatrzę na Cthulhu to zostanę nie-oszalały na dość długo by obejżeć niemilca żołądek od środka? I dać mu zaparcie z granata. C:V
4. Character Traits
If you have not gained a character trait through event tables, decide on a trait now (or roll on an event table for inspiration). Traits are way to portray a character’s failings, but are often things that will enhance the experience. The headstrong soldier who rushes in first, the tactless politician, the boastful thief. Traits also give the player
the opportunity to claim Chronicle points when they succumb to their trait, in a situation that causes him some difficulties. The GM can also trigger them in situations with a Dark Symmetry point, but the reason is to bring a richer flavour to the scene. Interesting things happen when character traits come in to play, and they should be
seen as an opportunity not as a weakness.
Ja już mam czipa w głowie ... to pewnie mnie to omija.
5. Relationships
Będziemy turlać k20 dla kazdego (az strach nie? :) )
E tam. Mogę być żonaty, ale z Siłą taką? Obawiam się kto to w kuchni siedzi na bosaka z podbitym okiem.
6. Wounds.
Jak mi podacie sumę Strenght i Psychque to podam wam wartości na poszczególne części ciała (szokująco szczegółowy jest w tej kwestii system, nie?)
11 punktów. Str 4 i Physique 7! Mucha mnie na śmierć nie zaboksuje. Ale chomik to poważne zagrożenie.
7. Starting Assets
Characters’ starting assets are equivalent to their final Lifepath Personality score. These may be spent immediately to purchase additional equipment, or saved for later use.
7 dla mnie. Surielu, co mogę za 7 kupić?
Obrazek
O widze tu Oggyego zwiewającego gdy trzyma mnie, a ja udaję że strzelam do ludzi.:P

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 26 grudnia 2018, 21:46

Ok więc tak, mamy przed sobą ostatnie pociągnięcia pędzlem.

Moja trzecia kariera wybrana jako bezrobotny trwała kolejne 3 lat i skończyła się wynikiem 18 czyli tym samym zdarzeniem co ostatnio.

Czwarta i ostatnia kariera do której podchodziłem był detektyw Luna PD.

Żeby w nią wejść bez rzutów trzeb aby wydac 2 punkty które niestety zabrał mi los mutanta. Albo, podejść do rzutu Observation (u mnie 13 i dodatkowa kostka przerzutu). Rzuty Aravena 7, 19, 2, oraz 8 i 18 na tabalę.

Czyli udało sie zoatsć policjantem a 26 na tabeli eventów oznacza:

You scored the big one! You earned a big promotion.
Game Effect: Increase Earnings Rating by one (does not affect Social Status). If your earnings are at five, gain a favour from a powerful executive instead.
Tym samym pierwszy raz nie ma u mnie pecha.
Spoiler!
Founded by Capitol, Luna PD was transferred to the Cartel at its founding. Luna PD is the only law enforcement organisation wit jurisdiction over the whole of Luna, and is a true inter-corporate organisation, with cops recruited and trained at the LPD Academy
working alongside investigators seconded from Capitol Security Services and the Imperial Security Corps. To a lesser extent, Bauhaus, Mishima, and even Cybertronic second assets, though these are usually only for specific operations. Luna PD is underfunded and subject to the conflicting wills of the corporations, and i often forced into hiring freelancers to supplement its investigators.

Prerequisites: Observation Expertise 1.
Difficulty: 2
Mandatory Skills: Persuade, Education, Observation.
Elective Skills: Stealth, Ranged Weapons, Thievery.
Signature Skill: Persuade, Education, Observation, Ranged Weapons.
Talents: Two talents from Persuade, Education, Observation, or Thievery.
Equipment: Piranha handgun, heavy civilian shoulder pad, radio, armoured trench coat.
Earnings Rating: 3
Przystępujemy zatem do do ostatnich rzutów na postacie. Czyli do nie stresowej tabeli Relations, same dobre rzeczy, serio.

I na samym końcu do zabawy "połącz kropki" czyli mam zamiar napisać korzystając z wilgilijnej przerwy jakiś krótki opis postaci który będzie uwzględniał wszystkie wyturlane i wybrane elementy składają ją w jedną spójną całość.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 34 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 26 grudnia 2018, 23:49

19 na relacje? To ja pięknie proszę by się okazało że moja lepsza połowa miała siostrę bliźniaczkę. W Walkiriach Bractwa. :P

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:
Posty: 3733
Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
Lokalizacja: Wawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 150 times

Post autor: Suriel » 27 grudnia 2018, 12:10

Serdecznie przepraszam ale pomyliłem się. Rzut na Relations wykonuje się jeden wspólny dla grupy i definiuje w jaki sposób (My) się poznaliśmy. W związku z czym biorę pierwszy rzut Aravena (3 na k20) i porównuję z tabelką.

You were amongst the survivors of a terrible orbital crash. What did you find in the wreckage that connected the two of you?

LOL trzeci raz się rozbiłem :D
Pozostałem rzuty jako pamiętałka, może się jeszcze do czego przydadzą. k20 to 8, 20 i 19
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Denver
Reactions:
Posty: 1660
Rejestracja: 14 stycznia 2010, 11:26

Post autor: Denver » 27 grudnia 2018, 17:31

mówiłem, że będę rozbitkiem...
"Wikingowie dzielili rany na ?miertelne i nieistotne i znaj?c ich do?wiadczenie pewnie mieli racj?. " Oggy

Rikandur
Reactions:
Posty: 391
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 34 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 28 grudnia 2018, 00:39

Oj tam, oj tam. Przynajmniej to nie ja byłem pilotem. Ludzie ocaleni. :D

ODPOWIEDZ