Skyrim RPG - system amatorski

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 23 stycznia 2013, 21:30

Profil draugra

Bd 18, Zr 10, Per 13, Spr 7, Char 7, Moc 5. ŻYW 200.

Broń jedno- i dwuręczna na +2, pancerz lekki i ciężki na +2.

Awatar użytkownika
mordimer00
Reactions:
Posty: 2226
Rejestracja: 07 stycznia 2011, 09:44

Post autor: mordimer00 » 23 stycznia 2013, 21:32

Llorvas zbiera na Łucznictwo:-)
"Stara?em si? tak ?y?, abym w godzinie ?mierci móg? si? raczej cieszy? ni? l?ka?..."

Procjon
Reactions:
Posty: 1090
Rejestracja: 22 lutego 2012, 14:38

Post autor: Procjon » 23 stycznia 2013, 22:00

Cholernie mocno ten draugr wygląda, boję się o nasze postaci :(

Połączony z 03.04.2013 20:50:44:
Keth - szukałeś czegoś o krwawieniach, powikłaniach po ranach itp.
Na neuroshima.elx.pl masz te wszystkie kwestie elegancko rozwiązane, w dodatku autorskim pt. "Ołów". Link: http://neuroshima.elx.pl/infopage.php?id=12
Ostatnio zmieniony 03 kwietnia 2013, 20:50 przez Procjon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Keth
Reactions:
Posty: 12615
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
Has thanked: 138 times
Been thanked: 84 times
Kontakt:

Post autor: Keth » 20 czerwca 2013, 22:10

AKTUALNE PROFILE BG

Llorvas

Bd 13, Zr 12, Per 11, Spr 9, Char 10, Moc 15

Budowa (Lekki pancerz 21 (+1), Ciężki pancerz 6, Broń jednoręczna 17, Broń dwuręczna 5, Blok/parowanie 17, Wspinaczka 5, Jazda konna 10, Pływanie 5).

Zręczność (Łucznictwo 19, Broń miotana 5, Skradanie 21 (+1), Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 5).

Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).

Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 17, Postrzeganie uczuć 5, Zauważanie pułapek 5).

Charakter (Konwersacja 12, Cechy przywódcze 5, Zastraszanie 10, Bluff 5, Odporność na ból 11).

Moc (Iluzja 20, Przywołanie 5, Przywracanie 6, Przemiana 10, Zniszczenie 29 (+1), Zaklinanie 6).

Profity

Fechtmistrz I (+4 do obrażeń zadawanych bronią jednoręczną).

Ekwipunek

Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17).

Dwa stalowe miecze (OBR 28/56/84/112). Łuk wojskowy (OBR 9), 40 strzał stalowych (OBR 19/38/57/76). Żelazny sztylet (OBR 24/48/72/96).


Ahraveen

Bd 17, Zr 12, Per 11, Spr 9, Char 10, Moc 10

Budowa (Lekki pancerz 18, Ciężki pancerz 5, Broń jednoręczna 21 (+1), Broń dwuręczna 5, Blok 19, Wspinaczka 5, Jazda konna 5, Pływanie 5).

Zręczność (Łucznictwo 17, Broń miotana 5, Skradanie się 22 (+1), Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 25 (+1)).

Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 7, Postrzeganie uczuć 7, Zauważanie pułapek 15).

Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie chorób 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).

Charakter (Konwersacja 17, Cechy przywódcze 7, Zastraszanie 8, Bluff 5, Odporność na ból 17).

Moc (Iluzja 5, Przywołanie 5, Przywrócenie 22 (+1), Przemiana 5, Zniszczenie 17, Zaklinanie 5).

Ekwipunek

Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17). Topór bojowy (OBR 30/60/90/120). Łuk wojskowy (OBR 9), 40 strzał stalowych (OBR 19/38/57/76). Sztylet żelazny (OBR 26/52/78/104).


Hastur

Bd 15, Zr 13, Per 12, Spr 10, Char 10, Moc 10

Budowa (Lekki pancerz 13, Ciężki pancerz 5, Broń jednoręczna 30 (+1), Broń dwuręczna 5, Blok/parowanie 24 (+1), Wspinaczka 5, Jazda konna 0, Pływanie 0).

Zręczność (Łucznictwo 15, Broń miotana 20 (+1), Skradanie 19, Kradzież kieszonkowa 5, Otwieranie zamków 5).

Spryt (Alchemia 5, Kowalstwo 5, Łowiectwo 5, Górnictwo 5, Leczenie 5, Postępowanie ze zwierzętami 5).

Percepcja (Spostrzegawczość 15, Orientacja w terenie 17, Postrzeganie uczuć 6, Zauważanie pułapek 5).

Charakter (Konwersacja 24 (+1), Cechy przywódcze 12, Zastraszanie 12, Bluff 5, Odporność na ból 12).

Moc (Iluzja 5, Przywołanie 5, Przywracanie 17, Przemiana 5, Zniszczenie 15, Zaklinanie 6).

Profity

Fechtmistrz I (+4 do obrażeń zadawanych bronią jednoręczną).

Ekwipunek

Zbroja hersirska (OCH 23), karwasze (OCH 7), nogawice (OCH 7), hełm (OCH 11), tarcza (OCH 17).

Jeden stalowy miecz (OBR 28/56/84/112). Żelazny sztylet (OBR 24/48/72/96). Cztery noże do rzucania (OBR 24/48/72/96).

ODPOWIEDZ