Rogue Trader - postacie (BG)
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Jest tam napidane gdzieśś że tylko najtwardsi z chóru docierają tam dokąd my zmierzamy.
Zdecydowanie powinniśmy mieć dwoch navigatorow. Zdecydowanie!!! Bo mam wrażenie że łączność to dlugo nie podzuala.
Choc z drugiej strony ma to klimat. Ciemny i mroczny...
Zdecydowanie powinniśmy mieć dwoch navigatorow. Zdecydowanie!!! Bo mam wrażenie że łączność to dlugo nie podzuala.
Choc z drugiej strony ma to klimat. Ciemny i mroczny...
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
@Kargan: spoko, jaram się jak córka Stannisa. Mam genialnego, upośledzonego społecznie techkapłana. Odgrywanie tego będzie ciekawe. Myślę że pozostali BG nie polubią mojej postaci...
@Suriel: Ciemny i mroczny to typowe określenia dla klimatu 40k Tu śmierć (i gorsze rzeczy) czai się za każdym rogiem.
@Suriel: Ciemny i mroczny to typowe określenia dla klimatu 40k Tu śmierć (i gorsze rzeczy) czai się za każdym rogiem.
Panowie, zacząłem się poważnie zastanawiać, gdzie mi dzieciaki schowały kości k20, czy to jest w koszu z lalkami i misiami, czy gdzieś wklejone w jakiegoś ludzika, z plasteliny i wtedy, dotarło do mnie, że musi istnieć coś takiego jak - GENERATOR RZUTU KOŚĆMI
Podaje moje wyniki
1 wynik: 20
2 wynik: 6
3 wynik: 9
4 wynik: 11
5 wynik: 14
6 wynik: 14
7 wynik: 17
8 wynik: 18
9 wynik: 7
Suma 1 rzutu: 116
No bardzo praktyczna rzecz, nie wiem może o tym wiedzieliście, ale dla mnie bomba. Po za tym chciałem podziękować, że zwróciłeś uwagę Keth, na ten ważny szczegół jakim jest fakt wyłupienia oczu. Naturalnie Christian Lorenz, nie będzie miał nikomu za złe, że został oślepiony, jak trzeba to trzeba. Znalazłem ciekawy film, na którym widać, jak pomaga załodze Star Treka wykonać misję, wystarczy wpisać jego imię i nazwisko w You Tube, no słowem dobrze czułem, że chłop się sprawdzi.
Z tego co rozumiem, ta konwencja ignoruje np. stożki czasoprzestrzeni, czy strzałki czasu, latamy po kosmosie tak jak pływali po morzu piraci z Karaibów od bitwy do bitwy, nie zamartwiamy się czy niebo które widzimy nie jest tylko odbiciem światła gwiazd zgasłych wieki temu, prawda?
Bo powiem wam, że Christian Lorenz i tak mawia, że "Das Schönste, was wir erleben können, ist das Geheimnisvolle" i będzie wprowadzał kubity do pamięci komputerów kwantowych by ustalić, jakie natężenie ma promieniowanie Hawkinga, w pobliżu czarne dziury, koło której trzeba będzie przelecieć. Tu np. widzicie go, gdy stara się podać dokładne załamanie czaso-przestrzeni, która zdefiniuje Osnowę, po uwzględnieniu wszystkich fenomenów grawitacji kwantowej rozpędzonego okrętu, cały Christian Lorenz.
Ma założone gustowne okularki. Fakt, że zaginasz się w helikoidę wielowymiarowych płaszczyzn kosmosu, nie oznacza, że nie możesz gustownie wyglądać.
Podaje moje wyniki
1 wynik: 20
2 wynik: 6
3 wynik: 9
4 wynik: 11
5 wynik: 14
6 wynik: 14
7 wynik: 17
8 wynik: 18
9 wynik: 7
Suma 1 rzutu: 116
No bardzo praktyczna rzecz, nie wiem może o tym wiedzieliście, ale dla mnie bomba. Po za tym chciałem podziękować, że zwróciłeś uwagę Keth, na ten ważny szczegół jakim jest fakt wyłupienia oczu. Naturalnie Christian Lorenz, nie będzie miał nikomu za złe, że został oślepiony, jak trzeba to trzeba. Znalazłem ciekawy film, na którym widać, jak pomaga załodze Star Treka wykonać misję, wystarczy wpisać jego imię i nazwisko w You Tube, no słowem dobrze czułem, że chłop się sprawdzi.
Z tego co rozumiem, ta konwencja ignoruje np. stożki czasoprzestrzeni, czy strzałki czasu, latamy po kosmosie tak jak pływali po morzu piraci z Karaibów od bitwy do bitwy, nie zamartwiamy się czy niebo które widzimy nie jest tylko odbiciem światła gwiazd zgasłych wieki temu, prawda?
Bo powiem wam, że Christian Lorenz i tak mawia, że "Das Schönste, was wir erleben können, ist das Geheimnisvolle" i będzie wprowadzał kubity do pamięci komputerów kwantowych by ustalić, jakie natężenie ma promieniowanie Hawkinga, w pobliżu czarne dziury, koło której trzeba będzie przelecieć. Tu np. widzicie go, gdy stara się podać dokładne załamanie czaso-przestrzeni, która zdefiniuje Osnowę, po uwzględnieniu wszystkich fenomenów grawitacji kwantowej rozpędzonego okrętu, cały Christian Lorenz.
Ma założone gustowne okularki. Fakt, że zaginasz się w helikoidę wielowymiarowych płaszczyzn kosmosu, nie oznacza, że nie możesz gustownie wyglądać.
Je?li chcia?by? ze mn? porozmawia?, a moje wypowiedzi uzna?e? za chaotyczne; uwa?asz, ?e nadu?ywam skrótów my?lowych lub z innego powodu potrzebujesz pomocy w nawi?zaniu ze mn? kontaktu, popro? o ni? moich przyjació? z Tawerny - Lew, ^IvE, huth.
-
- Reactions:
- Posty: 1420
- Rejestracja: 22 listopada 2012, 13:44
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 7 times
Nie przejmuj się bezmiarem kosmosu Christian Od nawigowania w Osnowie jest Nawigator a jak trzeba będzie wysłać "depeszę" to Cię szef powiadomi
Zalecam poczytanie postów w wątku Warhammer 40k włącznie z opisem Astropaty - nikt Ci oczy nie "wyłupił"....wzrok straciłeś...może i nawet wypłynęły w trakcie rytuału Wiązania Duszy, ale nie ma co narzekać - mogło być gorzej.
Zalecam poczytanie postów w wątku Warhammer 40k włącznie z opisem Astropaty - nikt Ci oczy nie "wyłupił"....wzrok straciłeś...może i nawet wypłynęły w trakcie rytuału Wiązania Duszy, ale nie ma co narzekać - mogło być gorzej.
]|[ Innocence Proves Nothing ]|[
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Octavianie, aby uniknąć nieszczęśliwych w skutkach niedopowiedzeń, pozwolę sobie wyjaśnić z grubsza klimat postaci astropaty. Jest to psyker (a zatem osoba obdarzona mocami psionicznymi), zdolna za pomocą swych myśli przenikać diaboliczny równoległy wymiar zwany Osnową i komunikować się w ten sposób z innymi astropatami na niewyobrażalnie wielkich dystansach - Twoja postać będzie zatem psionicznym komunikatorem dalekiego zasięgu. Co więcej, astropaci posiadają też inne talenty związane z darem psioniki: potrafią wieszczyć z talii Imperialnego Tarota, bawić się telepatią, wyczuwać zaburzenia Osnowy zdradzające obecność demonów, etc.
Nie potrafią natomiast zgłębiać zagadnień fizyki kwantowej - to zazdrośnie strzeżona domena techkapłanów, dla nich takie zainteresowania ze strony astropaty postrzegane będą za herezję zagrożoną karą śmierci. Astropaci nie mogą też przejawiać zainteresowania zagadnieniami pilotowania kosmicznych statków - w wymiarze materialnym narażą się wówczas na straszny gniew void-masterów, którzy nie znoszą rad i pouczeń osób pozbawionych profesjonalnej wiedzy. Pilotaż w Osnowie to domena Nawigatorów - jeśli astropata zacznie się wtrącać w sprawy Navis Nobilite, Nawigator ani chybi bardzo szybko otworzy trzecie oko, a wtedy nie będzie ciekawie...
Generalnie naprawdę zalecam solidne wczytanie się w temat do chwili rozpoczęcia scenariusza, bo to jest trudny setting i zabawa w nim bez przynajmniej podstawowej wiedzy zakończy się bardzo boleśnie (zwłaszcza w obliczu obecności kilku graczy, którzy są mocno otrzaskani ze światem czterdziestki).
Nie potrafią natomiast zgłębiać zagadnień fizyki kwantowej - to zazdrośnie strzeżona domena techkapłanów, dla nich takie zainteresowania ze strony astropaty postrzegane będą za herezję zagrożoną karą śmierci. Astropaci nie mogą też przejawiać zainteresowania zagadnieniami pilotowania kosmicznych statków - w wymiarze materialnym narażą się wówczas na straszny gniew void-masterów, którzy nie znoszą rad i pouczeń osób pozbawionych profesjonalnej wiedzy. Pilotaż w Osnowie to domena Nawigatorów - jeśli astropata zacznie się wtrącać w sprawy Navis Nobilite, Nawigator ani chybi bardzo szybko otworzy trzecie oko, a wtedy nie będzie ciekawie...
Generalnie naprawdę zalecam solidne wczytanie się w temat do chwili rozpoczęcia scenariusza, bo to jest trudny setting i zabawa w nim bez przynajmniej podstawowej wiedzy zakończy się bardzo boleśnie (zwłaszcza w obliczu obecności kilku graczy, którzy są mocno otrzaskani ze światem czterdziestki).
-
- Reactions:
- Posty: 1420
- Rejestracja: 22 listopada 2012, 13:44
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 7 times
A ten kto zejdzie ze ścieżki wyznaczonej przez Boga-Imperatora zaprawdę powiadam Wam....zginie starszliwą śmiercią /EVILS/
(groza ! chociaż słaba literacko i mało artystyczna, ale zapewniam, że śmiertelnie niebezpieczna )
(groza ! chociaż słaba literacko i mało artystyczna, ale zapewniam, że śmiertelnie niebezpieczna )
]|[ Innocence Proves Nothing ]|[
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Christian Lorenz (Octavian)
Delegat Adeptus Astra Telepathica
WS 45, BS 31, S 34, T 36, AG 39, INT 39, PER 42, WP 43, FEL 32.
Umiejętności startowe
Czujność (Per), Wiedza powszechna (Adeptus Astra Telepathica) (Int), Zakazana wiedza (Psykerzy) (Int), Inwokacja (WP), Psyniscence (Per), Wiedza akademicka (Kryptologia) (Int), Znajomość języka (niski gotyk, wysoki gotyk) (Int).
Startowe talenty
Podstawowa broń pistoletowa (uniwersalna), Wyostrzone zmysły (słuch), Psy Rating 2.
Startowy ekwipunek
Doskonałej jakości pistolet laserowy. Doskonałej jakości monokrystaliczny miecz. Wojskowy pancerz osobisty. Amulet, kombinezon próżniowy, mikrokomunikator, pryzmat inwokacyjny (psy-focus).
Teraz drzewko pochodzenia według propozycji Octaviana - startuję od dołu, od roli postaci. Endurance zapewnia jedną dodatkową ranę w profilu postaci. Press-ganged daje dostęp do jednej darmowej zwykłej umiejętności oraz jednej opcji Wiedzy Powszechnej (jeszcze nad tym pomyślę). Z okienka Tainted wybieram opcję Filozofia dewianta, bo podbija WP do poziomu 46, a stamtąd za chwilę łatwo będzie przeskoczyć na 50+ dzięki podrasowaniu cechy za bazowe 500 PD. Dodatkowo sympatyczny skądinąd talent Wrogowie (Eklezjarchia).
Następnie Scapegrace i Sleight of Hand jako umiejętność wyuczona, do tego +3 do Per i 3 Punkty Szaleństwa.
I tak docieramy do Forge Worldu - WS-5, Int+5, Wiedza powszechna (Technologia) (Int), Wiedza powszechna (Kult Omnimesjasza). Talent Technical Knock. Fit for Purpose zapewnia premię +3 do dowolnej jednej cechy profilu (wybrałem Ag). Do tego kary za interakcje z przedstawicielami głównego nurtu religijnego Imperium (zasada Stranger to the Cult).
Startowa liczba ran: 2x 3+1k5 (3)+1+1 (Endurance), w sumie 11.
Skorygowana wersja współczynników na ten moment kreacji bohatera.
WS 40, BS 31, S 34, T 36, AG 42, INT 44, PER 45, WP 46, FEL 32.
cdn
Delegat Adeptus Astra Telepathica
WS 45, BS 31, S 34, T 36, AG 39, INT 39, PER 42, WP 43, FEL 32.
Umiejętności startowe
Czujność (Per), Wiedza powszechna (Adeptus Astra Telepathica) (Int), Zakazana wiedza (Psykerzy) (Int), Inwokacja (WP), Psyniscence (Per), Wiedza akademicka (Kryptologia) (Int), Znajomość języka (niski gotyk, wysoki gotyk) (Int).
Startowe talenty
Podstawowa broń pistoletowa (uniwersalna), Wyostrzone zmysły (słuch), Psy Rating 2.
Startowy ekwipunek
Doskonałej jakości pistolet laserowy. Doskonałej jakości monokrystaliczny miecz. Wojskowy pancerz osobisty. Amulet, kombinezon próżniowy, mikrokomunikator, pryzmat inwokacyjny (psy-focus).
Teraz drzewko pochodzenia według propozycji Octaviana - startuję od dołu, od roli postaci. Endurance zapewnia jedną dodatkową ranę w profilu postaci. Press-ganged daje dostęp do jednej darmowej zwykłej umiejętności oraz jednej opcji Wiedzy Powszechnej (jeszcze nad tym pomyślę). Z okienka Tainted wybieram opcję Filozofia dewianta, bo podbija WP do poziomu 46, a stamtąd za chwilę łatwo będzie przeskoczyć na 50+ dzięki podrasowaniu cechy za bazowe 500 PD. Dodatkowo sympatyczny skądinąd talent Wrogowie (Eklezjarchia).
Następnie Scapegrace i Sleight of Hand jako umiejętność wyuczona, do tego +3 do Per i 3 Punkty Szaleństwa.
I tak docieramy do Forge Worldu - WS-5, Int+5, Wiedza powszechna (Technologia) (Int), Wiedza powszechna (Kult Omnimesjasza). Talent Technical Knock. Fit for Purpose zapewnia premię +3 do dowolnej jednej cechy profilu (wybrałem Ag). Do tego kary za interakcje z przedstawicielami głównego nurtu religijnego Imperium (zasada Stranger to the Cult).
Startowa liczba ran: 2x 3+1k5 (3)+1+1 (Endurance), w sumie 11.
Skorygowana wersja współczynników na ten moment kreacji bohatera.
WS 40, BS 31, S 34, T 36, AG 42, INT 44, PER 45, WP 46, FEL 32.
cdn
Bardzo dziękuję za pomoc i wyjaśnienia.
Oczywiście, będę już zgłębiał tajemnice świata, no bo jest straszliwie ciekawy.
Zawsze uważałem, że kult bitewniaków szkodzi Games Workshop, mają tyle ciekawych spraw, jak właśnie system o którym rozmawiamy, GorkaMorka, Blood Bowl, Mordheim, Inwazja, a w potocznych rozmowach Warhammer to bitewniaki i tyle.
Problemy dnia codziennego, panowie, nic więcej, dlatego jeszcze się w to nie wgryzłem, ale nadrobię niedługo.
Czekam w napięciu i śledzę rozwój wypadków.
Oczywiście, będę już zgłębiał tajemnice świata, no bo jest straszliwie ciekawy.
Zawsze uważałem, że kult bitewniaków szkodzi Games Workshop, mają tyle ciekawych spraw, jak właśnie system o którym rozmawiamy, GorkaMorka, Blood Bowl, Mordheim, Inwazja, a w potocznych rozmowach Warhammer to bitewniaki i tyle.
Problemy dnia codziennego, panowie, nic więcej, dlatego jeszcze się w to nie wgryzłem, ale nadrobię niedługo.
Czekam w napięciu i śledzę rozwój wypadków.
Je?li chcia?by? ze mn? porozmawia?, a moje wypowiedzi uzna?e? za chaotyczne; uwa?asz, ?e nadu?ywam skrótów my?lowych lub z innego powodu potrzebujesz pomocy w nawi?zaniu ze mn? kontaktu, popro? o ni? moich przyjació? z Tawerny - Lew, ^IvE, huth.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Jeśli o karty postaci idzie, mamy już seneszala Christo Barcę, Nawigatora Machariusa Visschera, astropatę Christiana Lorentza (muszę dokończyć proces kreacji, ale to załatwię względnie szybko), szefa ochrony Drago Vexa, Magosa Diomedesa oraz oczywiście Morgana Blackthorna. Pozostał nam jedynie Vojtas, którym zajmę się w następnej kolejności.
Karganie, kiedy moglibyśmy rozpocząć oficjalnie grę? Czy poniedziałek 30 listopada to dobry termin? Czy reszcie graczy ten termin pasuje?
Karganie, kiedy moglibyśmy rozpocząć oficjalnie grę? Czy poniedziałek 30 listopada to dobry termin? Czy reszcie graczy ten termin pasuje?
No, mi chyba tak. W sam raz na podciągnięcie się z zaległościami z systemu.
Je?li chcia?by? ze mn? porozmawia?, a moje wypowiedzi uzna?e? za chaotyczne; uwa?asz, ?e nadu?ywam skrótów my?lowych lub z innego powodu potrzebujesz pomocy w nawi?zaniu ze mn? kontaktu, popro? o ni? moich przyjació? z Tawerny - Lew, ^IvE, huth.
-
- Reactions:
- Posty: 1420
- Rejestracja: 22 listopada 2012, 13:44
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 7 times
Pamiętamy, pamiętamy Pozdrów Sambora koniecznie
]|[ Innocence Proves Nothing ]|[
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)