Only War - wątek ogólny
Kargan: poczytaj, nie jest tak źle. Każdy bohater gracza ma co najmniej jednego przydupasa npc na starcie. Wybierasz mu tylko imię, staty ma jakieś predeterminowane. Więc będzie nas co najmniej drużyna, bo zakładam że MG dołoży sierżantowi kilku trepów z latarkami żeby nas było 10-11.
Dlatego jest tam miejsce na 1 broń ciężką, 1 specjalną, sieraka i na biedę tego jednego sentinela. Idea tych specjalnych postaci (komisarz, psyker, storm trooper, ogryn, ratling) też do mnie nie trafia. Tylko ten ksiądz jest jeszcze taki w miarę fluffowy w niektórych regimentach.
A co do grania w 40k. C'mon, przecież nie proszę o Baneblade'a ani Warhounda tylko o zwiadowczego walkera.
Dlatego jest tam miejsce na 1 broń ciężką, 1 specjalną, sieraka i na biedę tego jednego sentinela. Idea tych specjalnych postaci (komisarz, psyker, storm trooper, ogryn, ratling) też do mnie nie trafia. Tylko ten ksiądz jest jeszcze taki w miarę fluffowy w niektórych regimentach.
A co do grania w 40k. C'mon, przecież nie proszę o Baneblade'a ani Warhounda tylko o zwiadowczego walkera.
Rogue Trader - Magos Eksplorator Diomedes
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
Ok.No to sierżant o ile nikt nie weźmie komisarza.
Swego czasu rozpocząłem sobie szereg misji stanowiących kampanię o odbijaniu miasta z rąk heretyków. Może dlatego tak parłem na Siege,armored albo line infantry. Więc jak przy waszej pomocy rozkminimy tu system to z chęcią zaprezentuję
Swego czasu rozpocząłem sobie szereg misji stanowiących kampanię o odbijaniu miasta z rąk heretyków. Może dlatego tak parłem na Siege,armored albo line infantry. Więc jak przy waszej pomocy rozkminimy tu system to z chęcią zaprezentuję
"Mieli do wyboru wojn? lub ha?b?, wybrali ha?b?, a wojn? b?d? mieli tak?e"
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Squad będzie pelny 10 osobowy. Jak stworzycie regiment zrobię zaciąg graczy na ogólnym. Będą się musieli dopasować do stworzonej jedostki. Jak nie nazbieram 10 graczy ( liczę na 1-2 więcej czyli około 6 graczy ) uzupełnie skład NPCami pod moją kontrolą.
Operujecie w ramach plutonu (30 osob).
Czekam na wybór ról i doprecyzowanie regimentu (planeta, dowódca, doktryny, wyposażenie). Na spokojnie. Czasu kupa.
Macueh - sierżant. Klepniete, kto następny?
Operujecie w ramach plutonu (30 osob).
Czekam na wybór ról i doprecyzowanie regimentu (planeta, dowódca, doktryny, wyposażenie). Na spokojnie. Czasu kupa.
Macueh - sierżant. Klepniete, kto następny?
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 1420
- Rejestracja: 22 listopada 2012, 13:44
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 7 times
To kim w końcu gramy ? Elysian ? 101st Elysian Drop Troops Regiment - Participated in the 13th Black Crusade.
]|[ Innocence Proves Nothing ]|[
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
Elysian ale myślę że sobie dowódcę wymienimy i to demolitions mi się nie podoba. Chyba nie chcę już tego sentinela. W RT jestem magosem, w Deg złomiarzem. Jak mi tu przyjdzie grać złotą rączką to chyba umrę z nudów
Wybiorę ostatni żeby się dopasować pod drużynę ale po głowie chodzi mi żołnierz z plasma gunem.
Wybiorę ostatni żeby się dopasować pod drużynę ale po głowie chodzi mi żołnierz z plasma gunem.
Rogue Trader - Magos Eksplorator Diomedes
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Przyznam, że liczę na zabawę w drużynie odtwarzającej liczebnością co najmniej batalion! Wydaje mi się, że Only War to RPG symulujący czterdziestkowe pole bitwy w pełnym tego słowa znaczenia - jeśli MG nas zrzuci z orbity, to nie spadnie nasza dziesiątka (BG+NPC), tylko my w otoczeniu tysiąca kompanów! Co rundę czasu gry wokół nas ginie w widowiskowy sposób 1k100 gwardzistów, a my walczymy dalej!
Jeśli sankcjonowany psionik nie wchodzi w grę, zadowolę się komisarzem. Zdecydowanie przekonałem się też do Elysian.
Jeśli sankcjonowany psionik nie wchodzi w grę, zadowolę się komisarzem. Zdecydowanie przekonałem się też do Elysian.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Sto Jedenasta Elizyjska Desantowa
Regiment
Elysium jest cywilizowanym światem pośród dziczy, egzystując na samym krańcu skolonizowanego świata w obrębie Segmentum Solar.
Otoczona przez niezamieszkane światy, jałowe księżyce, nieprzeniknione chmury gazowe tudzież różnorodne pasy asteroidów stanowi kryjówkę dla piratów i renegatów, którzy notorycznie zagrażają temu systemowi.
Dlatego większość planetarnych sił obronnych Elysium ma podwójne zadanie: chronić planetę i wypierać piratów z otoczenia systemu.
Siły Elysium są dobrze wyszkolone w akcjach abordażowych statków kosmicznych, gwałtownych atakach skoncentrowanych wokół działań z orbity oraz wsparcia z powietrza. Taka specjalizacje jest konieczna by efektywnie i szybko zwalczać trudno uchwytnych przeciwników z jakimi przychodzi im na co dzień walczyć.
W rezultacie, Imperialna Straż złożona z sił Elysium jest postrzegana jako wyjątkowo mało ortodoksyjna w sposobie organizacji. Konwencjonalna piechota, siły pancerne i artyleria są raczej niespotykane w armii Elysium składającej się niemal wyłączne z wszelakich sił desantowych. Z kolei rzadka w Straży Imperialnej piechota desantowa znalazła poczytne miejsce w strategi wielu generałów prowadzących do boju imperialne armie. Elysium dostarcza zaś wysokiej jakości regimentów desantowych, które walczą na polach bitew w całej galaktyce.
Sto jedenasta Elizyjska desantowa jest jednym z regimentów, wyspecjalizowanym w zrzucie z powietrza i szybkim przejmowaniu celów.
W jej skład w większości wchodzą weterani, którzy zdołali przetrwać co najmniej kilka bitew w ramach regularnej służby planetarnej. Po kilku utarczkach z piratami skład osobowy regimentu został uzupełniony o weteranów z innych regimentów i oddany do służby w ramach Straży Imperialnej. Nie jest to może regiment elitarny, składa się bowiem w dużej mierze z żołnierzy z mniej chwalebnych części układu którego sercem jest Elysium. Jak również w pewnej części z żołnierzy ostatniej szansy, czyli osób które zadarły z prawem w sposób tak nieznaczny, iż dano im możliwości odkupienia swych win w ramach służby na froncie. Sto jednestka, lekko pogardzana przez inne regimenty opuszcza orbitę Elysium i rusza do służby w ramach Imperialnej Straży.
Mniej więcej od tygodnia regiment znajduje się na okręcie Palec Imperatora, gdzie wraz regimentem Kriegów ma zostać dostarczony na pole bitwy, w bliżej nieokreślonym miejscu, jako wsparcie na froncie Spinwar.
Mniej więcej w połowie drogi, okręt odbiera podprzestrzenny rozkaz i koryguje swój tor lotu. Oba regimenty zostają bowiem przekierowane do innego zadania, które wymaga niezwłocznej interwencji Straży.
Reszta na brifingu dowódców...
Regiment składa się z kilku kompanii dowodzonej przez kapitanów.
Kompania składa się zaś z czterech plutonów piechoty oraz jednego plutonu borni ciężkiej. W plutonie piechoty znajdują się cztery oddziały (squad) po 9 szeregowych plus sierżant.
Świat:?
Dowodzący regimentem oficer:?
Regiment: piechota desantowa
Doktryny:?
Otworzyłem furtkę z wyborem świata, resztę mam nadzieję dopiszecie już sami...
Regiment
Elysium jest cywilizowanym światem pośród dziczy, egzystując na samym krańcu skolonizowanego świata w obrębie Segmentum Solar.
Otoczona przez niezamieszkane światy, jałowe księżyce, nieprzeniknione chmury gazowe tudzież różnorodne pasy asteroidów stanowi kryjówkę dla piratów i renegatów, którzy notorycznie zagrażają temu systemowi.
Dlatego większość planetarnych sił obronnych Elysium ma podwójne zadanie: chronić planetę i wypierać piratów z otoczenia systemu.
Siły Elysium są dobrze wyszkolone w akcjach abordażowych statków kosmicznych, gwałtownych atakach skoncentrowanych wokół działań z orbity oraz wsparcia z powietrza. Taka specjalizacje jest konieczna by efektywnie i szybko zwalczać trudno uchwytnych przeciwników z jakimi przychodzi im na co dzień walczyć.
W rezultacie, Imperialna Straż złożona z sił Elysium jest postrzegana jako wyjątkowo mało ortodoksyjna w sposobie organizacji. Konwencjonalna piechota, siły pancerne i artyleria są raczej niespotykane w armii Elysium składającej się niemal wyłączne z wszelakich sił desantowych. Z kolei rzadka w Straży Imperialnej piechota desantowa znalazła poczytne miejsce w strategi wielu generałów prowadzących do boju imperialne armie. Elysium dostarcza zaś wysokiej jakości regimentów desantowych, które walczą na polach bitew w całej galaktyce.
Sto jedenasta Elizyjska desantowa jest jednym z regimentów, wyspecjalizowanym w zrzucie z powietrza i szybkim przejmowaniu celów.
W jej skład w większości wchodzą weterani, którzy zdołali przetrwać co najmniej kilka bitew w ramach regularnej służby planetarnej. Po kilku utarczkach z piratami skład osobowy regimentu został uzupełniony o weteranów z innych regimentów i oddany do służby w ramach Straży Imperialnej. Nie jest to może regiment elitarny, składa się bowiem w dużej mierze z żołnierzy z mniej chwalebnych części układu którego sercem jest Elysium. Jak również w pewnej części z żołnierzy ostatniej szansy, czyli osób które zadarły z prawem w sposób tak nieznaczny, iż dano im możliwości odkupienia swych win w ramach służby na froncie. Sto jednestka, lekko pogardzana przez inne regimenty opuszcza orbitę Elysium i rusza do służby w ramach Imperialnej Straży.
Mniej więcej od tygodnia regiment znajduje się na okręcie Palec Imperatora, gdzie wraz regimentem Kriegów ma zostać dostarczony na pole bitwy, w bliżej nieokreślonym miejscu, jako wsparcie na froncie Spinwar.
Mniej więcej w połowie drogi, okręt odbiera podprzestrzenny rozkaz i koryguje swój tor lotu. Oba regimenty zostają bowiem przekierowane do innego zadania, które wymaga niezwłocznej interwencji Straży.
Reszta na brifingu dowódców...
Regiment składa się z kilku kompanii dowodzonej przez kapitanów.
Kompania składa się zaś z czterech plutonów piechoty oraz jednego plutonu borni ciężkiej. W plutonie piechoty znajdują się cztery oddziały (squad) po 9 szeregowych plus sierżant.
Świat:?
Dowodzący regimentem oficer:?
Regiment: piechota desantowa
Doktryny:?
Otworzyłem furtkę z wyborem świata, resztę mam nadzieję dopiszecie już sami...
Ostatnio zmieniony 26 grudnia 2016, 22:41 przez Suriel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Reactions:
- Posty: 1420
- Rejestracja: 22 listopada 2012, 13:44
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 7 times
Popraw proszę Straż na Gwardia Jak widzę słowo Straż to mi się ze strażą miejską kojarzy a poza tym bardzo dobrze
Nasz Regiment to taki odpowiednik dzisiejszego batalionu więc raczej nie zrzuci się nas samych na wrogą planetę a użyje zamiast tego jak coś w rodzaju skalpela I hope
Kapitan Rankar Dejoode ?
Świat: proponowałbym nie kombinować: Elysia - macierzysta planeta i okolice. Nigdzie nie znalazłem dokładnie rozpisanego układu Elysii, ale to nie problem wymyślić i nazwać kilka planet.
[center][/center]
Nasz Regiment to taki odpowiednik dzisiejszego batalionu więc raczej nie zrzuci się nas samych na wrogą planetę a użyje zamiast tego jak coś w rodzaju skalpela I hope
Kapitan Rankar Dejoode ?
Świat: proponowałbym nie kombinować: Elysia - macierzysta planeta i okolice. Nigdzie nie znalazłem dokładnie rozpisanego układu Elysii, ale to nie problem wymyślić i nazwać kilka planet.
[center][/center]
]|[ Innocence Proves Nothing ]|[
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
Zgadzam się z Karganem, powinniśmy być Elysianami z Elysii. Ale już dowódcę chętnie bym zmienił, bo Die Hard jest takie sobie. Można by tu zaoszczędzić punkcik i wykupić Sharpshooters zamiast Demolitions.
Propnuję tak:
Homeworld: Imperial World (Elysia) (1)
Commanding Officer: Maverick (2)
Regiment Type: Drop Troops (3)
Doctrines: Hardened Fighters, Sharpshooters (2+4)
Razme 12 punktów.
Propnuję tak:
Homeworld: Imperial World (Elysia) (1)
Commanding Officer: Maverick (2)
Regiment Type: Drop Troops (3)
Doctrines: Hardened Fighters, Sharpshooters (2+4)
Razme 12 punktów.
Ostatnio zmieniony 27 grudnia 2016, 13:05 przez el009, łącznie zmieniany 1 raz.
Rogue Trader - Magos Eksplorator Diomedes
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
Wargear:
upgrade laspistol to lascarbine +5
truncheon +3
additional field uniform +2
laspistol, 2 chargepack +5
Light carapace +15 (w pakiecie podstawowym jest tylko bieda kamizelka)
czyli każdy z nas, oprócz klasowego sprzętu, dostałby na start laspistola, laskarabin, 4 baterie, mono-pałkę, lekki karapaks na wszystkie lokacje i gacie na zmianę. Można zmienne gacie i pałkę przehandlować za mono-miecz.
upgrade laspistol to lascarbine +5
truncheon +3
additional field uniform +2
laspistol, 2 chargepack +5
Light carapace +15 (w pakiecie podstawowym jest tylko bieda kamizelka)
czyli każdy z nas, oprócz klasowego sprzętu, dostałby na start laspistola, laskarabin, 4 baterie, mono-pałkę, lekki karapaks na wszystkie lokacje i gacie na zmianę. Można zmienne gacie i pałkę przehandlować za mono-miecz.
Rogue Trader - Magos Eksplorator Diomedes
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
Degenesis - Bayer Werk (Scrapper)
-
- Reactions:
- Posty: 1420
- Rejestracja: 22 listopada 2012, 13:44
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 7 times
Elysianie nie mają wsparcia czołgów - bo czołgów się nie zrzuca. Tak wynika z doktryny Elysian Troops :/dymek
]|[ Innocence Proves Nothing ]|[
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)
Medea Trix: WS 28, BS 44, S 32, T 29, AG 41, INT 29, PER 40, WP 32, FEL 33 (12 wounds, 2 fate points)
Erias Kantar (Black Templar Marine): WS 53, BS 37, S 40, T 42, AG 51, INT 45, PER 45, WP 46, FEL 40 (23 wounds,4 fate points)