Trochę grafiki
Na razie mam niekłamaną przyjemność zaprezentować logo systemu. Jest to efekt pracy mojej i TatTvamAsi. Logo jak na razie istnieje w dwóch wersjach (jaśniejszej i mroczniejszej) i zastanawiamy się, która jest lepsza. Z przyjemnością poznamy Wasze zdanie, więc możecie pomóc nam wybrać jego ostateczny wygląd!
Opcja A:
[center][/center]
Opcja B:
[center][/center]
Opcja A:
[center][/center]
Opcja B:
[center][/center]
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]
Jedno i drugie na pierwszy rzut oka ma w sobie coś, co mi nie pasuje. Zastanawiałęm się co to i złapałem, że chodzi o pewną nieróność kreski- być może zamierzoną- na zewętrznych/bocznych krawędziach skrzydeł. Może to moje indywidualne pomierdanie, ale po prostu wzrok ucieka mi na lewą, bądź prawą. Proponuję zaryzykować wersję z nieco grubszym zaznaczeniem tych "linii skrzydłowych" (ale nie tak mocnym jak litery).
Poza tym obstawiam opcję A z uwagi na fakt, że na takim tle tekst będzie bardziej widoczny, przy założeniu, że stanowiłoby szatę graficzną dla ewentualnego podręcznika.
Poza tym obstawiam opcję A z uwagi na fakt, że na takim tle tekst będzie bardziej widoczny, przy założeniu, że stanowiłoby szatę graficzną dla ewentualnego podręcznika.
-
- Reactions:
- Posty: 1697
- Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 12 times
Mnie podoba się opcja B. Taka luźna propozycja bo nie wiem czy chce się wam nad tym pracować:
- skrzydła powinny odocinać tło tzn. mogłyby tworzyć zamknięte logo
- jeśli chcecie pozostawić tło to wypełnienie skrzydeł mogło by być ciemniejsze
- czerwone oko w centralnej części jest super, kształt liter też ale nie jestem przekonany co do ich koloru. Można by pomyśleć jak wyglądały by jako wgłębienia w ścianie lub jako elementy zbudowane z bielejących, popękanych kości.
- skrzydła powinny odocinać tło tzn. mogłyby tworzyć zamknięte logo
- jeśli chcecie pozostawić tło to wypełnienie skrzydeł mogło by być ciemniejsze
- czerwone oko w centralnej części jest super, kształt liter też ale nie jestem przekonany co do ich koloru. Można by pomyśleć jak wyglądały by jako wgłębienia w ścianie lub jako elementy zbudowane z bielejących, popękanych kości.
Ostatnio zmieniony 18 sierpnia 2015, 12:43 przez mastug, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziękuję za powyższe uwagi i opis wrażeń.
Skrzydła mają być tylko tak lekko zarysowane i stylizowane. Taka była nasza idea. Możliwe, że trochę je pogrubimy jeszcze. Niemniej nie mogą docinać tła, bowiem takie skrzydła zwykle wystają ze smoka - a odstęp między nimi obecność owego smoka sugeruje. Jeśli się dokończy ten łuk na dole, to w moim odczuciu wygląda to dość dziwnie... I niekoniecznie dobrze.
Kości odpadają z uwagi na klimat systemu. Pasowałyby tu jak pięść do nosa. Co do wgłębienia w ścianie - jest to jakiś pomysł. Zawsze można pokombinować z filtrami i efektami graficznymi. Zrobienie czegoś takiego nie jest trudne. I można by to czasami wykorzystać, np w celach ozdobnych (jako tło do tekstu np.). Tu jednak raczej szło nam o sam rysunek. Efekty można zawsze dodać później, wedle potrzeb.
Skrzydła mają być tylko tak lekko zarysowane i stylizowane. Taka była nasza idea. Możliwe, że trochę je pogrubimy jeszcze. Niemniej nie mogą docinać tła, bowiem takie skrzydła zwykle wystają ze smoka - a odstęp między nimi obecność owego smoka sugeruje. Jeśli się dokończy ten łuk na dole, to w moim odczuciu wygląda to dość dziwnie... I niekoniecznie dobrze.
Kości odpadają z uwagi na klimat systemu. Pasowałyby tu jak pięść do nosa. Co do wgłębienia w ścianie - jest to jakiś pomysł. Zawsze można pokombinować z filtrami i efektami graficznymi. Zrobienie czegoś takiego nie jest trudne. I można by to czasami wykorzystać, np w celach ozdobnych (jako tło do tekstu np.). Tu jednak raczej szło nam o sam rysunek. Efekty można zawsze dodać później, wedle potrzeb.
Ostatnio zmieniony 18 sierpnia 2015, 13:21 przez Sigil, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 25 października 2014, 09:40
Opcja B jest ciekawsza i budzi we mnie więcej emocji. W mojej ocenie lepiej przyciąga uwagę, a na powiększeniu widać to jeszcze dobitniej. Dodatkowo opcja A wydaje się "pusta", bo ma jedną jasność tła.
Co do liter to myślę, że dobrze jak są nierówne. Podobnie mam z czerwonym okiem, które lepiej pasuje do ciemniejszego tła. Logo jest wycentrowane, jaśniejsze w środku i symetryczne. Dla mnie to istotne cechy.
Faktycznie można zobaczyć, co się stanie jak pogrubimy niektóre linie, ale kolorystyki bym nie zmieniał raczej.
Generalnie mi się podoba. Oddaje klimat świata i pasuje do całości systemu.
Co do liter to myślę, że dobrze jak są nierówne. Podobnie mam z czerwonym okiem, które lepiej pasuje do ciemniejszego tła. Logo jest wycentrowane, jaśniejsze w środku i symetryczne. Dla mnie to istotne cechy.
Faktycznie można zobaczyć, co się stanie jak pogrubimy niektóre linie, ale kolorystyki bym nie zmieniał raczej.
Generalnie mi się podoba. Oddaje klimat świata i pasuje do całości systemu.
[center]To rule in blood is to rule in truth. Ventrue Clan Motto[/center]
Mi też się bardziej podoba wersja B. Mastug również ujął najważniejsze - wg mnie - uwagi.
Prowadz? sesje: ?mier? i ?ycie kami Ryby (L5K) - zawieszona
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)
Mistyczny Lotos (Conan na zasadach Fate)
Moje postacie:
Ahmed Assad Omar - audytor finansowy (PBF Wybawiciel)
Olaf Vilbergson - m?ody zwiadowca (PBF Cienie na ?niegu)
Mikulas Tichy - m?ody medyk z Pragi (PBF - Memento Mori)
Mówiąc prawdę, mi się też wydaje, że wersja B jest lepsza. Ale nie chciałem nic mówić, by nie sugerować. Tak więc chyba pozostaniemy przy niej i ona będzie stanowiła oficjalne logo systemu..
Wersja A może zostać jako alternatywna, gdybyśmy kiedyś, wyjątkowo potrzebowali jakiegoś jaśniejszego motywu (np. do ozdoby czy coś).
Wersja A może zostać jako alternatywna, gdybyśmy kiedyś, wyjątkowo potrzebowali jakiegoś jaśniejszego motywu (np. do ozdoby czy coś).
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 167
- Rejestracja: 08 sierpnia 2015, 11:57
Siedzimy i klecimy grafikę do ras. Oto, co nam mniej więcej z tego wychodzi na razie.
Zwiadowca Snów. Jeszcze bez tła. Szkic mój, kolory i obróbka Zin-carla:
[center][/center]
Ixari. Projekt i wykonanie Hel:
[center][/center]
Jak widać trochę roboty, ale efekty chyba nie są złe. Mamy nadzieję, że wyrobimy się przed końcem świata.
Zwiadowca Snów. Jeszcze bez tła. Szkic mój, kolory i obróbka Zin-carla:
[center][/center]
Ixari. Projekt i wykonanie Hel:
[center][/center]
Jak widać trochę roboty, ale efekty chyba nie są złe. Mamy nadzieję, że wyrobimy się przed końcem świata.
Ostatnio zmieniony 11 października 2015, 16:30 przez Sigil, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]
A oto Zwiadowca Snów w wersji ostatecznej, czyli z tłem i po korekcie:
[center][/center]
I kolejne grafiki autorstwa Rivers of Hell:
Harpie:
[center][/center]
Ixari:
[center][/center]
[center][/center]
I kolejne grafiki autorstwa Rivers of Hell:
Harpie:
[center][/center]
Ixari:
[center][/center]
Ostatnio zmieniony 17 lipca 2017, 15:14 przez Sigil, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]
-
- Reactions:
- Posty: 423
- Rejestracja: 08 sierpnia 2015, 14:54
- Been thanked: 3 times