Złapałem trochę natchnienia i popchnąłem do przodu sprawę z generatorem.
Aktualnie pozwala wylosować człeka/elfa/uruk hai na poziomie 0 dla profesji wojownik/barb/rycerz/zlodziej/mag/druid.
Pracuje nad uwzględnieniem zawodów i dwu-profesyjności.
Śmiechem żartem patrząc na zrzut... zauważyłem, że nie losuję zauważenia
I standard czyli c# + godot
Bazą dla danych są pliki json (przerobione z tych z generatora js-owego).
I uwaga - powinno się to uruchomić na telefonie, ale jeszcze nie sprawdzałem czy działa.
Dodałem obliczanie poziomu i wygląda poprawnie. Pamiętamy że dla HP/SF było podwojenie na 200
Kolejność sumowania zgodna z logiem:
1. 100(baza razy uruk-hai) + 69(rzut k100) =169
2. 20(baza profesja) + 16 (k10 premium z profesji) = 205
3. 17 *
2 (przekroczenie 200) z wagi, jakiś grubszy się wylosował = 239
4. 10 * (5 * 2) - 10 poziomów, 5 i x 2 / poziom = 339
Prawidłowo
