Prawie jak gra

ghasta
Reactions:
Posty: 2356
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Kontakt:

Jest dobrze

Post autor: ghasta » 23 listopada 2025, 16:28

To był intensywny weekend ... ale żeby nie przynudzać.
Udało mi się dodać do postaci generowanie broni oraz zbroi. Do broni można dodać specjalizację i oburęczność (MASA KODU :shock: ) Przy broni nie jest jeszcze uwzględniany poziom oraz nie uwzględniają się np. wyparowania z rasy (to widać przy trollu poniżej).


Człowiek wojownik poz 0 .
TAN Erin Bashaera
RASA: HUMAN - MALE; PROFESJA: Warrior; POZ: 0; CHAR: lf. gd.; PD: -10000
ZAWODY: brak
NADATURALNE: brak
UŁOMNOŚCI: brak
POCHODZENIE: SKW; PRZEDROSTEK: TAN; DOCHÓD: 149
WZROST: 151; WAGA: 53; WIEK: -25
ŻYW 113; SF 171; ZR 83(28); SZ 87(22); INT 67; MD 128; UM 100; CH 82; PR 47; WI 34; ZW 5; EŻ -100; GN -100
BAZOWA: UMYSŁOWA-31; FIZYCZNA-34
ODPORNOŚCI: 1-48; 2-62; 3-54; 4-60; 5-41; 6-51; 7-53; 8-56; 9-60; 10-34;
BROŃ 1. Miecz długi typowy ; bgł. 84; TR 109 opźn. 4; SKUT 143kł 163tn ; OB 20; SP B; AT 1 ; Typ J
BROŃ 2. Rapier; bgł. 94; TR 119 opźn. 2; SKUT 163kł 123tn ; OB 17; SP B; AT 1 ; Typ J
BROŃ 3. Kindżał -nóż zakrzywiony typowy; bgł. 50; TR 75 opźn. 2; SKUT 68kł 78tn ; OB 4; SP B; AT 2 ; Typ JL
ZBROJA: Plaszczyznowa Ciężka + Pawęż Ciężki piechoty; OGR: 1/3, 1/4; OB. 121; WYP. 125/180/140;

A tu jakiś wymysł z Wysp Trolli czy tam z innego archipelagu ;-) Troll Rycerz -Kapłan
TAN Roger Salidar
RASA: TROLL - MALE; PROFESJA: Knight / Cleric; POZ: 0 / 0; CHAR: lf. gd.; PD: -10000
ZAWODY: brak
NADATURALNE: brak
UŁOMNOŚCI: brak
POCHODZENIE: WKW; PRZEDROSTEK: TAN; DOCHÓD: 301
WZROST: 267; WAGA: 144; WIEK: -25
ŻYW 406; SF 387; ZR 73(18); SZ 78(26); INT 47; MD 72; UM 41; CH 88; PR 38; WI 64; ZW 1; EŻ -100; GN -100
BAZOWA: UMYSŁOWA-40; FIZYCZNA-88
ODPORNOŚCI: 1-71; 2-76; 3-83; 4-79; 5-50; 6-132; 7-143; 8-113; 9-115; 10-118;
BROŃ 1. Młot bojowy długi dwuręczny; bgł. 91; TR 137 opźn. 6; SKUT 257ob (177ob) ; OB 23; SP B; AT 1 ; Typ DW
BROŃ 2. Espadon -miecz ciężki falisty dwuręczny; bgł. 93; TR 139 opźn. 7; SKUT 217kł 297tn ; OB 22; SP B; AT 1 ; Typ DW
BROŃ 3. Włócznia ciężka; bgł. 99; TR 145 opźn. 5; SKUT 247kł (217kł) 147ob ; OB 28; SP B; AT 1 ; Typ PT
ZBROJA: Plytowa Typowa + Rycerska Duża; OGR: 1/4, 1/3; OB. 113; WYP. 145/190/150;
A tu jakiś gnomi kupiec
EL Emil Tuk
RASA: GNOME - MALE; PROFESJA: Merchant; POZ: 0; CHAR: lf. gd.; PD: -10000
ZAWODY: brak
NADATURALNE: brak
UŁOMNOŚCI: brak
POCHODZENIE: NKS; PRZEDROSTEK: EL; DOCHÓD: 21
WZROST: 120; WAGA: 89; WIEK: -25
ŻYW 100; SF 114; ZR 87; SZ 49; INT 122; MD 151; UM 46; CH 78; PR 71; WI 35; ZW 1; EŻ -100; GN -100
BAZOWA: UMYSŁOWA-40; FIZYCZNA-22
ODPORNOŚCI: 1-100; 2-82; 3-68; 4-51; 5-50; 6-32; 7-32; 8-22; 9-22; 10-32;
BROŃ 1. Mieczyk; bgł. 95; TR 115 opźn. 2; SKUT 108kł 88tn ; OB 12; SP B; AT 2 ; Typ JL
ZBROJA: Ubranie Typowe; OGR: 1/1, 1/1; OB. 40; WYP. 10/15/20;
i jakiś zrzut ekranowy z samego generatora

Obrazek

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1705
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 18 times
Been thanked: 12 times

Re: Prawie jak gra

Post autor: mastug » 24 listopada 2025, 01:53

Ghasta prośba o dwie drobne modyfikacje formatu wynikowego i pewnie trzecią trochę bardziej skomplikowaną :)

1) dodaj proszę średnik po trafieniu - tzn jest:
BROŃ 1. Mieczyk; bgł. 95; TR 115 opźn. 2; SKUT 108kł 88tn ; OB 12; SP B; AT 2 ; Typ JL
a ja potrzebuję żeby było (na potrzeby importu)
BROŃ 1. Mieczyk; bgł. 95; TR 115; opźn. 2; SKUT 108kł 88tn ; OB 12; SP B; AT 2 ; Typ JL

2) fajnie było by aby obrona była i bliska i daleka - jest:
ZBROJA: Ubranie Typowe; OGR: 1/1, 1/1; OB. 40; WYP. 10/15/20;
a fajnie było by aby było tak formatowane (też na potrzeby importu):
ZBROJA: Ubranie Typowe; OGR: 1/1, 1/1; OB.BL/DAL 69/57; WYP. 10/15/20;

3) przy obroni którą trzyma istota w ręku dobrze było by gdyby była * (gwiazdka) po słowie BROŃ
BROŃ* 1. Mieczyk; bgł. 95; TR 115; opźn. 2; SKUT 108kł 88tn ; OB 12; SP B; AT 2 ; Typ JL

ghasta
Reactions:
Posty: 2356
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Kontakt:

Re: Prawie jak gra

Post autor: ghasta » 24 listopada 2025, 22:47

Formatowania mogę zrobić praktycznie od ręki, ale oznaczenie `broni w ręku` to już muszę dodać przycisk /checkbox/ wyboru przy zakładce losowania biegłości.
Dopisałem do listy TODO

Awatar użytkownika
mastug
Reactions:
Posty: 1705
Rejestracja: 03 grudnia 2009, 23:24
Has thanked: 18 times
Been thanked: 12 times

Re: Prawie jak gra

Post autor: mastug » 24 listopada 2025, 23:59

tak też czułem, dlatego że od tego wyboru będzie zależeć obrona bliska

ghasta
Reactions:
Posty: 2356
Rejestracja: 29 września 2010, 23:48
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times
Kontakt:

Re: Prawie jak gra

Post autor: ghasta » 28 listopada 2025, 21:48

Zapomniałem jak oblicza się obronę bliską / daleką i musiałem sięgnąć do zasad. Doczytałem że jest to zmniejszenie obrony przy ZR <30.... eehhh (muszę to dodać) i jeszcze biegłość źle obliczam bo nie od minimalnej + modyfikatory. :shock:

Jeszcze wyszedł jakiś błąd przy kodzie dla listy broni - źle odświeża się selekcja i w pewnym momencie nie da się do postaci nic dodać. :(

ale

Mastug - dodałem modyfikacje przy szablonie wydruku, ale poszedłem na skróty. Do obrony wliczana jest pierwsza broń jaką dodamy do postaci. Nie dodawałem jakiegoś ekstra klawisza wyboru. Znacznie ułatwi to kod i już tak skomplikowanego mechanizmu doboru broni.

ŻYW 132; SF 175; ZR 93; SZ 54(27); INT 73; MD 98; UM 88; CH 90; PR 65; WI 27; ZW 3; EŻ -100; GN -100
BAZOWA: UMYSŁOWA-27; FIZYCZNA-38
ODPORNOŚCI: 1-44; 2-55; 3-50; 4-54; 5-37; 6-57; 7-49; 8-54; 9-67; 10-38;
BROŃ* 1. Miecz dwuręczny typowy; bgł. 71; TR 98; opźn. 6; SKUT 104kł 134tn ; OB 12; SP B; AT 1 ; Typ DW
BROŃ 2. Nożyk; bgł. 50; TR 77; opźn. 1; SKUT 64kł (59kł) 59tn ; OB 2; SP B; AT 4 ; Typ JL
ZBROJA: Kurtkowo metalowa Typowa; OGR: 1/1, 1/2; OB bl./dal 66/54; WYP. 40/80/65;

ODPOWIEDZ