Heartstone

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 16 kwietnia 2014, 10:39

Zna ktoś bardziej tę gierkę? http://eu.battle.net/hearthstone/pl/
Warto inwestować czas? Fajne to? Jakieś porady?

Zastanawiam się nad inwestycją czasową a po Duel of Champions została mi spora wyrwa. Grałem w Inwazję i teraz nie ma z kim, więc muszę znaleźć coś w zastępstwie. Nada się czy szkoda czasu?

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 29 listopada 2014, 22:52

Czy mimo wszystko nie chciałby spróbować? Chciałbym trochę poćwiczyć z kimś znajomym, zwłaszcza, że szykuje się amatorska liga. Dla mnie znacznie szybsza niż Duel of Champions.

Awatar użytkownika
Rikandur
Reactions:
Posty: 392
Rejestracja: 06 lipca 2013, 21:40
Has thanked: 36 times
Been thanked: 3 times

Post autor: Rikandur » 01 grudnia 2014, 20:47

Brat w to pykał, mówił że ciężko wylewelować czempiona bez Pay-to-Play za fajne karty. Ciągłe baty dostawał na random battles.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 01 grudnia 2014, 22:06

Dlatego szukam chętnych, żeby przyłączyli się do ligi, wtedy będzie można popykać w gronie znajomych. Ja też na początku ciągle dostawałem, natomiast z napływem kart, gra nabiera rumieńców i nie trzeba mieć w talii samych legend. Nawet lepiej jest ustalać talię pod konkretną legendę.

Petryfikator
Reactions:
Posty: 55
Rejestracja: 03 listopada 2014, 10:08

Post autor: Petryfikator » 03 grudnia 2014, 09:26

To nie jest tak do końca że potrzebujesz dobrych kart, zbierasz coiny na arenie, a na arenie wszyscy są równi. Problem w tej grze to brak rotacji. Pula kart się zwiękasza, natomiast stare nie wypadają, mają malą moc, a nowe są mega lepsze... Psuje to gre, nie bez powodu każda karcianka ma rotacje. Dodatkowo brak fajnych opcji grania ze znajomymi...:/ Czy robienia lig, rankingów wśród znajomych.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 03 grudnia 2014, 11:44

No właśnie taka powstaje. Zobaczę jak to wygląda i wtedy wypowiem się. Na razie nie mam doświadczeń grania ze znajomymi, więc nie mam pojęcia jak to wygląda.

Petryfikator
Reactions:
Posty: 55
Rejestracja: 03 listopada 2014, 10:08

Post autor: Petryfikator » 03 grudnia 2014, 13:13

Rada. Nie wydawaj kasy na karty, wydawaj na arenie, jak się wyrobisz, to zysk będzie 2-3x wartości golda w boosterach i kartach i esencji. Esencje zbieraj i wydawaj na naprawdę potrzebne karty. Złote olej, jak nie chcesz wydawać na gre, to esencja z nich przyda się gdzieś indziej. Meta jest różna... jednak dobre szybkie aggro jest i dobre i szybkie... jak to aggro tanie i łatwe do złożenia. Kontrolki, sobie zostaw jak będziesz mieć pełno kart. Takie wynalazki jak discard i palenie decku na druidzie i łotrzyku sobie odpuść... to nie działa. Chyba że są nowe karty które mają moc... jednak wątpię.


Ja się z nikim na gre nie umawiam. Znudziła mnie... chociaż teraz jest nowy dodatek, moze wejdę i sprawdzę zmiany.
Ostatnio zmieniony 03 grudnia 2014, 13:54 przez Petryfikator, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 03 grudnia 2014, 16:46

Daj namiar na siebie to spróbujemy zagrać we dwóch. Do mnie jest czegoj#2263 jak się zgadamy to ustalimy godzinkę i możemy spróbować. Na karty nie wydałem nawet złotówki wszystko na arenie, więc silnego decku nie zbuduję, ale zawsze warto zobaczyć jak to działa. Podobno jest to banalne - dodajesz znajomego a potem wyzywasz go na pojedynek i tyle. Jakby było więcej osób to może portalową ligę byśmy zorganizowali. Taka amatorska zabawa z dreszczykiem emocji - hehe
Ostatnio zmieniony 03 grudnia 2014, 17:02 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.

Petryfikator
Reactions:
Posty: 55
Rejestracja: 03 listopada 2014, 10:08

Post autor: Petryfikator » 04 grudnia 2014, 09:51

Jak znajdę czas to odezwę się w weekend. Bo do 18 w sobotę jestem zajęty pracą. Odezwę się. Problem właśnie polega na tym, ze to takie banalne. Blizzard nie oddaje żadnych narzędzi do organizacji turniejów/lig, plus żadnych profitow. Nie da się zorganizować takiej areny granej wśród znajomych, czy turnieju konstrukted, używając tych narzędzi. Beznadzieja....

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 04 grudnia 2014, 16:04

To zrobimy sobie własną przy pomocy własnych narzędzi. Zobaczę jak robią to inni i jeśli znajda się chętni z chęcią przeniosę na nasz grunt. Na razie jest to banalnie łatwe. Dwóch graczy wymienia się battle tagami. Jeden z drugim muszą na przełomie trzech dni zagrać ilość partii, która doprowadzi do 2 wygranych jednego z nich (przy czym w grę wchodzą również remisy, w przypadku gdy obaj zginą). Po każdej partii należy wziąć inną postać i tyle. Zobaczymy jak sprawdza się to w praniu.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 28 grudnia 2014, 21:30

Jakby ktoś chciał się przyłączyć to pozostawiam wszelkie namiary:
Zapis ligi na oficjalnej stronie http://wiki.teamliquid.net/hearthstone/ ... rthstone/0
Blog organizatora http://nimdil.net/?page_id=104
i ewentualnie fejsik https://www.facebook.com/groups/1519531 ... 2/?fref=ts

Petryfikator
Reactions:
Posty: 55
Rejestracja: 03 listopada 2014, 10:08

Post autor: Petryfikator » 05 stycznia 2015, 08:39

Dobra ja przez święta raz się zalogowałem do tej gry. Meta leży, zrobili dodatek, ale brak rotacji tą grę wykańcza, dodatkowo dochodzi się do momentu że bez kupienia 40 pakietów się nie da, a i ta można dostać pastę. Nie potrafie już w to grać, tzn nie potrafię się zmusić by w to grać. Dla mnie jedynie arena ratuje sytuacje.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 05 stycznia 2015, 09:16

Ja gram od czasu do czasu. Zazwyczaj robię zdanie z dnia i tyle. Czasem odblokuje jakąś przygodę lub zagram na arenie. Swoją drogą widziałeś HEX Shards of Fate? Jestem ciekaw co z tego wyjdzie. Pomysł dokładania kamieni w celu poprawy działania karty dość ciekawy (normalnie karciane Diablo). Nie do zrobienia w realiach normalnych karcianek. Na kikstarterze zebrali bardzo dużo kasy, ciekawe czy przekują to w coś grywalnego. Na razie takie sobie (wersja beta), ale będę śledził z uwagą. Ciekawostką jest targ i sprzedaż aukcyjna. To co zazwyczaj zabija grę tutaj ma być kołem zamachowym.

Petryfikator
Reactions:
Posty: 55
Rejestracja: 03 listopada 2014, 10:08

Post autor: Petryfikator » 05 stycznia 2015, 12:34

Handel nie zabija gry... handel ją napędza. W CCG brak rynku, wymian, sklepów morduje rozgrywkę. Tak jest w Heardstone. Musisz farmić wiecznie karty, lub kupować boostery z marną szansą na trafienie tego co chcesz. Ilość czasu lub kasy którą musisz włożyć w zdobycie kart do talii, jest nieproporcjonalna do mocy kart... i ich wartości gdyby istniał rynek. Wolał bym wydać 300 zł na talię, niż farmić ją 5 miesięcy, potem jeszcze dokupując boostery za 150 zł w których i tak nie trafie co potrzebuje. A tak kupię, potem sprzedam i się kręci.

Hexa widziałem, zainstalowałem. Niestety na chwilę obecną przeszedłem strasznie toporny samouczek który był tak nudny... ech Ziew... Jednak dam tytułowi szanse.

Jeżeli chodzi o wzmacnianie kart tego typu mechaniki istnieją. Ma taką mechanikę pokemon:P i L5R. Do wersji podstawowej karty dokładasz w trakcie rozgrywki wersje rozwiniętą. Inne ale podobne.

Inna sprawa. U nas handel kartami jest źle spostrzegany, ale właśnie to on powoduje że te gry są proste. Kiedyś udowodniłem koledze, że złożenie i przetestowanie talii PRO w MTG na topowych kartach, z featch'ami itd, jest tańsze niż to co on złożył w gocie.

Kolega by złożyć w gocie talie musiał kupić
- Starter 150zł
- Duży dodatek rodów klanów bo takie karty były mu potrzebne 220zl
- 7 dodatków bloku 300zł
cena talii 880zł:] bo sklepów nie ma nikt nie chciał się wymieniać...
Ja knułem, kombinowałem, za 600zł top deck (wart realnie 1600 w sklepach)
LCG mają tą wadę że wielu kolekcjonuje, nikt się nie wymienia, mało kto sprzedaje... Potem składanie talii to kosmiczny wydatek

Złożenie top decka w L5R, którym złoiłem parę razy mistrza europy 700zł:]
Ostatnio zmieniony 05 stycznia 2015, 12:44 przez Petryfikator, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czegoj
Site Admin
Reactions:
Posty: 3837
Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontakt:

Post autor: czegoj » 05 stycznia 2015, 14:02

Ja aż takim fanem karcianek nie jestem, żeby ładować w to dużo kasy. Najwięcej poszło na Warhammera Inwazję i wieki temu na doomtropera, trochę na Veto.

Według mnie komputerowe karcianki mają jedną przewagę - miejsce i łatwość sortowania. Miejsce, bo nie muszę tego składać zajmując pół pokoju (do WHI miałem ponad 3 tys. kart) a o sortowaniu nie musze wspominać.

O samym handlu wspomniałem, bo dawną karciankę komputerową Cellmons (grałem namiętnie) zamordowała właśnie giełda i sprzedaż kart. Zaczęły się zwyczajne wałki, wyłudzanie kart itp. Dlatego według mnie to bardzo ryzykowne zagranie (zresztą Diablo też się z tego wycofało). Chociaż nie ukrywam, że to bardzo łakomy kasek.:P

ODPOWIEDZ