Początek przygody w KC
-
- Reactions:
- Posty: 6267
- Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
- Has thanked: 121 times
- Been thanked: 81 times
Moesz sobie przeczyta jakie PBFy w klimacie KC. W Grzechach Ojców na ten przyklad Mastug prowadzil cala kostkologie:
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ead_id=353
Tu jeszcze kontynuacja Grzechów:
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ead_id=480
A ponizej Droga do nikad:
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ead_id=434
Niestety nie pamietam juz czy istnialy do tego watki techniczne z opisami postaci, parametrami itp.
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ead_id=353
Tu jeszcze kontynuacja Grzechów:
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ead_id=480
A ponizej Droga do nikad:
http://www.krysztalyczasu.pl/forum/view ... ead_id=434
Niestety nie pamietam juz czy istnialy do tego watki techniczne z opisami postaci, parametrami itp.
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Dla mnie osobiście dwa bardzo ważne arty Ghasty oraz 3 punkt jak dwa poprzednie już mniej więcej przyswoisz.
1. Zniechęcający - http://www.krysztalyczasu.pl/articles.p ... cle_id=321, który koniecznie musisz przeczytać, żeby wiedzieć w co się ładujesz.
2. Wyjaśniający troszkę czym są same Kryształy Czasu i jak w nie właściwie grać. http://strefazero.blogspot.com/2013/03/ ... aczac.html
3. Ostatnia sprawa to zastanów się w jakiej formule chciałbyś grać, bo jeśli w takiej gdzie założyłeś wątek, czyli PBF to właściwie musisz tylko poczekać, aż ktoś będzie chciał poprowadzić i zasady możesz pominąć. Samo przyjdzie w trakcie gry.
Jak Ci będzie jeszcze mało to zajrzyj do KC-pedii do wersji dyskietkowej i wtedy zobaczysz prototyp całości systemu. http://wiki.orchia.pl/Kryszta%C5%82y_Cz ... yskietkowa
1. Zniechęcający - http://www.krysztalyczasu.pl/articles.p ... cle_id=321, który koniecznie musisz przeczytać, żeby wiedzieć w co się ładujesz.
2. Wyjaśniający troszkę czym są same Kryształy Czasu i jak w nie właściwie grać. http://strefazero.blogspot.com/2013/03/ ... aczac.html
3. Ostatnia sprawa to zastanów się w jakiej formule chciałbyś grać, bo jeśli w takiej gdzie założyłeś wątek, czyli PBF to właściwie musisz tylko poczekać, aż ktoś będzie chciał poprowadzić i zasady możesz pominąć. Samo przyjdzie w trakcie gry.
Jak Ci będzie jeszcze mało to zajrzyj do KC-pedii do wersji dyskietkowej i wtedy zobaczysz prototyp całości systemu. http://wiki.orchia.pl/Kryszta%C5%82y_Cz ... yskietkowa
Ostatnio zmieniony 10 lutego 2017, 01:00 przez czegoj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Tak sobie pomyślałem, że moglibyśmy faktycznie zrobić niewielką przygodę startową dla świeżaków w KC, coś dla 0-poziomowców. Taki pomysł zrodził mi się w głowie, kiedy już opuściły ją farfocle obłędu - kapłan Graama 0 POZ (pasuje też Askabadan) zostaje wysłany przez swego nauczyciela do niewielkiej wioski gdzieś za Ostrogarem. Można mu dobrać 2-3 kompanów na POZ 0, wojownika, łowcę, może złodzieja. Graamicki akolita ma dokonać rutynowej kontroli zdrowia wieśniaków w myśl etosu swego boga. Na miejscu odkrywa, że lokalna świątynka Graama została zbezczeszczona, a po okolicy włóczą się pierwszopoziomowe martwiaki. Za sprawą będzie stał zeropoziomowy czarnoksiężnik, główny przeciwnik w tej mini-przygodzie.
Ja bym się zajął częścią fabularną, ale ktoś bardziej biegły w mechanice musiałby zadbać o akapity ściśle techniczne, sugerując różne testy i opisując praktyczne sposoby korzystania z reguł.
Ja bym się zajął częścią fabularną, ale ktoś bardziej biegły w mechanice musiałby zadbać o akapity ściśle techniczne, sugerując różne testy i opisując praktyczne sposoby korzystania z reguł.
Przydałby się może też gracz weteran w takiej drużynie. Pociągnąłby innych pomagając w razie potrzeby (nie chodzi mi o fabułę, lecz formę deklaracji, wskazówki dla współgraczy w stylu: "czarowniku, czy te runy coś Ci mówią?). Co myślicie?
Malauk winien mie? opisan? w bestiariuszu cech? specjaln?- Malauckie szcz??cie.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
dobra więc tak pierwsze z czym przyszło mi się zmierzyć to kostki, na chacie było mi objaśnione ale wole jakiś treściwy artykuł proszę link do objaśnień (sory że tak o wszystko proszę ale forum, cóż niema co ukrywać jest mega nieczytelne)
[bcolor=#ff33ff]A tak po za tym to zaraz losuję tylko mam jedno pytanko, a mianowicie jaki jest max poziom w profesji, ile można ich mieć albo czy można zmieniać? Spodobał mi się pół-olbrzym i chciałbym grać np kapłanem, a ma on ograniczenie do 15lv na tej rasie. Czy bardzo mi to utrudni życie czy np "tylko" nie będę w stanie wykonać jakiejś arcy trudnej modlitwy?[/bcolor]
To co na różowo już ogarnąłem xD jednak opłaca się dokładnie czytać opisy itp. A i poprawka pół-olbrzym może mieć tylko 10lv na kaplanie
[bcolor=#ff33ff]A tak po za tym to zaraz losuję tylko mam jedno pytanko, a mianowicie jaki jest max poziom w profesji, ile można ich mieć albo czy można zmieniać? Spodobał mi się pół-olbrzym i chciałbym grać np kapłanem, a ma on ograniczenie do 15lv na tej rasie. Czy bardzo mi to utrudni życie czy np "tylko" nie będę w stanie wykonać jakiejś arcy trudnej modlitwy?[/bcolor]
To co na różowo już ogarnąłem xD jednak opłaca się dokładnie czytać opisy itp. A i poprawka pół-olbrzym może mieć tylko 10lv na kaplanie
Ostatnio zmieniony 11 lutego 2017, 00:01 przez Asada1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Reactions:
- Posty: 6267
- Rejestracja: 13 stycznia 2011, 17:38
- Has thanked: 121 times
- Been thanked: 81 times
W różnego rodzaju grach kostki często określane są skrótami zawierającymi literę "k" i liczbę ścianek. Przykładowo kości dziesięciościennej odpowiada skrót k10. Nazw tych popularnie używa się w formie żeńskiej ("ka-dziesiątka", "ka-dwudziestka"). Skróty stosowane są w celu określenia, jaki rzut lub zestaw rzutów ma zostać wykonany. Przykładowo "1k6" oznacza pojedynczy rzut kością sześcienną. Zapis może zawierać także działania, które należy wykonać po rzuceniu kości (np. 2k8+10 należy rozumieć jako "Rzuć dwukrotnie kością k8, odczytaj wyniki i dodaj do nich 10").
Litera "k" stanowi skrót od słowa "kostka". W języku angielskim w skrótach używa się litery "d" (od dice). Praktyka ta przeniknęła także do niektórych gier wydanych w Polsce. Często stosują się do niej np. osoby grające w Dungeons & Dragons.
Litera "k" stanowi skrót od słowa "kostka". W języku angielskim w skrótach używa się litery "d" (od dice). Praktyka ta przeniknęła także do niektórych gier wydanych w Polsce. Często stosują się do niej np. osoby grające w Dungeons & Dragons.