Sekretna sekta półboga Sureliona
Macieju- człowiek, WKŚ; specjalista tłumacz i architekt.
Na pw podeślę Ci propozycje zawodu niezwykle rzadko spotykanego dla tych parametrów. Jak tylko wrócę do domu tj. koło 14stej. Spodoba Ci się, dobierzemy do postaci, lub stworzymy nowy.
Na pw podeślę Ci propozycje zawodu niezwykle rzadko spotykanego dla tych parametrów. Jak tylko wrócę do domu tj. koło 14stej. Spodoba Ci się, dobierzemy do postaci, lub stworzymy nowy.
Malauk winien mie? opisan? w bestiariuszu cech? specjaln?- Malauckie szcz??cie.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Poszukajcie czegoś w klimacie kultu. Ja bym tez patrzyl pod katem tlumacza specjalisty oraz arcjitekta. Zeby ten wybierany zawod tworzyl z tlumaczem synergie. Moze coś w ridzaju archeologa starożytnych (przedkatanskich) zdobyczy technologii? Czy coś. Taki Tomb Raider w spodniach.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
Suriel. Ubiegłeś coś, co wysłałem do Macieja:
Łowca artefaktów- posiada głęboką wiedzę na temat zaginionych starych i potężnych przedmiotów magicznych, a także związanych z nimi historii, mitów i legend (sprawdzane % rzutem na 1/2 MD). Na podstawie owej wiedzy może wysnuć wnioski i stawiać dość mocne hipotezy dotyczące przybliżonego miejsca położenia (% rzut na 1/10 INT i 1/10 MD) poznanych w wyniku owego wieloletniego studiowania ksiąg artefaktów. Potrafi też rozpoznać i opisać moc, czy pochodzenie (ale nie jest to identyfikacja) artefaktu na podstawie zasłyszanych opowieści, obserwacji bezpośredniej bądź opisów pisemnych (% rzut na 1/2 MD).
Wiek postaci zwiększa się o k5 lat, PD + 2k10.
Chyba pasuje
Łowca artefaktów- posiada głęboką wiedzę na temat zaginionych starych i potężnych przedmiotów magicznych, a także związanych z nimi historii, mitów i legend (sprawdzane % rzutem na 1/2 MD). Na podstawie owej wiedzy może wysnuć wnioski i stawiać dość mocne hipotezy dotyczące przybliżonego miejsca położenia (% rzut na 1/10 INT i 1/10 MD) poznanych w wyniku owego wieloletniego studiowania ksiąg artefaktów. Potrafi też rozpoznać i opisać moc, czy pochodzenie (ale nie jest to identyfikacja) artefaktu na podstawie zasłyszanych opowieści, obserwacji bezpośredniej bądź opisów pisemnych (% rzut na 1/2 MD).
Wiek postaci zwiększa się o k5 lat, PD + 2k10.
Chyba pasuje
Malauk winien mie? opisan? w bestiariuszu cech? specjaln?- Malauckie szcz??cie.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
Wiem, że to stary wpis, ale coraz bardziej mnie kręci... bo i łezka się w oku kręciKeth napisał(a):
Nie bądź egoistą i nie podbieraj innym najlepszych ułomności, co? A jak już koniecznie chcesz się wkupić w łaski Sureliona, to weź na siebie jego premiowany potrójny rzut na INT, a w zamian za to niech Twoja postać będzie pozbawiona wszystkich kończyn i przyrodzenia. Wydaje mi się, że tym samym w tej ekipie postaci epicko tragicznych będziesz miał najbardziej unikalnego bohatera!
I teraz Was zaskoczę. Grałem taką postacią (prawie, bo miała przyrodzenie i nie była AŻ tak inteligentna) w 7th Sea! Była piratem i miała szlachetne zadanie (stercząc przywiązana na bocianim gnieździe) wypatrywania kupieckich statków, a jak trzeba było dokonać abordażu, to mnie kamrat pirat zabierał do kosza na ryby i heja- bić siec, tłuc (a konkretniej gryźć, pluć, wyzywać)! Byłem wszak dość odporny na krytyki w kończyny.
Jako ciekawostkę dodam, że kolega pirat był czarnoskóry i nikt nie wiedział dlaczego (w 7th Sea nie ma Afryki, ani obu Ameryk).
Niestety podczas pewnego odwrotu taktycznego z plaży ludożerców mój dzielny współtowarzysz podróży wykazał się intelektem (którego to daru do tej pory szlachetnie i na niskim jak sądzę procencie pożyczki mu użyczałem) i porzucił mnie dla szybszego przebierania nogami po piachu. Cóż za niegodziwość! Ale godna pirata.
Malauk winien mie? opisan? w bestiariuszu cech? specjaln?- Malauckie szcz??cie.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Takich jazd nie miałem.
Za to nekrifili miałem chyba ze trzech w tym jeden hobbit pedofil czarnoksiężnik. Ale nie chcę o tym mówić. To bylo dawno w fazie eksperymentowania. Byl też ślepiec, byl ktoś ala Quasumodo z dzwonnika z Noter Dame i kilku innych.
Jedną z ulubionych postaci był rycerz bez nosa, oka a potem i ręki. Stracił to wszystko od krytyków. Zawodowy smokobojca, serio bo miał ich całe pięć na koncie. W wiekszosci posylal w piach te dobre. Potem dostał klątwę i zamiast glowy mial czaszkę jak u szkieleta ale nie pamiętam już za co tak oderwał. Mówimy oczywiście tylkoo postaciach KC.
Za to nekrifili miałem chyba ze trzech w tym jeden hobbit pedofil czarnoksiężnik. Ale nie chcę o tym mówić. To bylo dawno w fazie eksperymentowania. Byl też ślepiec, byl ktoś ala Quasumodo z dzwonnika z Noter Dame i kilku innych.
Jedną z ulubionych postaci był rycerz bez nosa, oka a potem i ręki. Stracił to wszystko od krytyków. Zawodowy smokobojca, serio bo miał ich całe pięć na koncie. W wiekszosci posylal w piach te dobre. Potem dostał klątwę i zamiast glowy mial czaszkę jak u szkieleta ale nie pamiętam już za co tak oderwał. Mówimy oczywiście tylkoo postaciach KC.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
EL Osrtin
RASA: Człowiek - mężczyzna; PROFESJA: Kupiec; POZ: 0; CHAR: neutralnie neutralny; PD: 22
ZAWODY: Służący , zawód lokalny Specjalista, zawód niesamowicie rzadko spotykany Specjalista, Mineralog , Złotnik
NADATURALNE:
UŁOMNOŚCI:
POCHODZENIE: Wyższa Klasa Średnia ; PRZEDROSTEK: EL; DOCHÓD: 88
WZROST: 174; WAGA: 75; WIEK: 31
ŻYW 100; SF 67; ZR 63; SZ 29; INT 97; MD 139; UM 18; CH 93; PR 64; WI 45; ZW 4; EŻ 72; GN 40
ODPORNOŚCI: 1-92; 2-72; 3-91; 4-76; 5-50; 6-20; 7-20; 8-20; 9-34; 10-20;
BROŃ:1)BROŃ 1: Sztylet typowy; bgł. 80; TR 93 ; opźn. 1; SKUT kł 77 (67) tn 47 ; OB 23 (23); SP B ; AT 3 (3); Typ JL
2)BROŃ 2: Proca drzewcowa skórzana; bgł. 49; TR 62 ; opźn. 4; SKUT ob (57) ; OB 13 (13); SP B ; AT 2 (2); Typ PT;
3)BROŃ 3: Młot bojowy krótki ; bgł. 35; TR 48 ; opźn. 5; SKUT ob 87 (57) ; OB 22 (22); SP B ; AT 1 (1); Typ PT;
ZBROJA: Grupa / Nazwa Ograniczenia Cena Waga Obrona Wyparowania Wytrzymałość Wpływ na odporności Uwagi
ZR SZ (złoto) (SF) kłute tnące obuchowe
Ubranie / typowe - - 3 13 3 10 15 20 15 0 Sk., Pe., Obr., Bu.sk.
Lista zawodów:
Służący
postać taka nabiera wprawy w odpowiednim zwracaniu się do innych, dzięki czemu jej niekorzystny wpływ na innych zawsze może zostać zmieniony (w praktyce oznacza to dwukrotny rzut na reakcję, przy czym wybiera się wynik korzystniejszy). Ponadto taka postać zawsze odtąd zachowuje się bardziej np. milej, przez co jej Prezencja trochę wzrasta (b. +10).
zawód lokalny Specjalista
zależny ściśle od miejsca urodzenia, pozycji itp. (MG), np. najstarszy kobiecy zawód świata.
zawód niesamowicie rzadko spotykany Specjalista
zależnie ściśle od MG, ew. [z dostępnych] do wyboru przez gracza, itp).
Mineralog
pozwala na zidentyfikowanie danego minerału (procentowy rzut na MD.) i rozpoznanie jego właściwości (procentowy rzut na sumę 1/2 MD. i 1/10 INT). Po rocznym stażu umożliwia opracowanie najbardziej ekonomicznej metody wydobycia danego minerału czy innej kopaliny (kruszcu, rudy). Uwaga: mineralog specjalista jest w stanie (procentowy rzut na sumę 1/10 INT i 1/10 MD.) po udanym badaniu terenu (przez min 1-10 dni/metr głębokości) wykryć obecność na tym obszarze (o ile w ogóle istnieje) złoża danego minerału (np. stwierdza obecność żyły złota itp).
Złotnik
pozwala wyceniać (procentowy rzut na MD.) przedmioty wykonane ze złota (i itp kruszców) oraz na ich wyrób, obróbkę czy naprawę (procentowy rzut na ZR akt).
RASA: Człowiek - mężczyzna; PROFESJA: Kupiec; POZ: 0; CHAR: neutralnie neutralny; PD: 22
ZAWODY: Służący , zawód lokalny Specjalista, zawód niesamowicie rzadko spotykany Specjalista, Mineralog , Złotnik
NADATURALNE:
UŁOMNOŚCI:
POCHODZENIE: Wyższa Klasa Średnia ; PRZEDROSTEK: EL; DOCHÓD: 88
WZROST: 174; WAGA: 75; WIEK: 31
ŻYW 100; SF 67; ZR 63; SZ 29; INT 97; MD 139; UM 18; CH 93; PR 64; WI 45; ZW 4; EŻ 72; GN 40
ODPORNOŚCI: 1-92; 2-72; 3-91; 4-76; 5-50; 6-20; 7-20; 8-20; 9-34; 10-20;
BROŃ:1)BROŃ 1: Sztylet typowy; bgł. 80; TR 93 ; opźn. 1; SKUT kł 77 (67) tn 47 ; OB 23 (23); SP B ; AT 3 (3); Typ JL
2)BROŃ 2: Proca drzewcowa skórzana; bgł. 49; TR 62 ; opźn. 4; SKUT ob (57) ; OB 13 (13); SP B ; AT 2 (2); Typ PT;
3)BROŃ 3: Młot bojowy krótki ; bgł. 35; TR 48 ; opźn. 5; SKUT ob 87 (57) ; OB 22 (22); SP B ; AT 1 (1); Typ PT;
ZBROJA: Grupa / Nazwa Ograniczenia Cena Waga Obrona Wyparowania Wytrzymałość Wpływ na odporności Uwagi
ZR SZ (złoto) (SF) kłute tnące obuchowe
Ubranie / typowe - - 3 13 3 10 15 20 15 0 Sk., Pe., Obr., Bu.sk.
Lista zawodów:
Służący
postać taka nabiera wprawy w odpowiednim zwracaniu się do innych, dzięki czemu jej niekorzystny wpływ na innych zawsze może zostać zmieniony (w praktyce oznacza to dwukrotny rzut na reakcję, przy czym wybiera się wynik korzystniejszy). Ponadto taka postać zawsze odtąd zachowuje się bardziej np. milej, przez co jej Prezencja trochę wzrasta (b. +10).
zawód lokalny Specjalista
zależny ściśle od miejsca urodzenia, pozycji itp. (MG), np. najstarszy kobiecy zawód świata.
zawód niesamowicie rzadko spotykany Specjalista
zależnie ściśle od MG, ew. [z dostępnych] do wyboru przez gracza, itp).
Mineralog
pozwala na zidentyfikowanie danego minerału (procentowy rzut na MD.) i rozpoznanie jego właściwości (procentowy rzut na sumę 1/2 MD. i 1/10 INT). Po rocznym stażu umożliwia opracowanie najbardziej ekonomicznej metody wydobycia danego minerału czy innej kopaliny (kruszcu, rudy). Uwaga: mineralog specjalista jest w stanie (procentowy rzut na sumę 1/10 INT i 1/10 MD.) po udanym badaniu terenu (przez min 1-10 dni/metr głębokości) wykryć obecność na tym obszarze (o ile w ogóle istnieje) złoża danego minerału (np. stwierdza obecność żyły złota itp).
Złotnik
pozwala wyceniać (procentowy rzut na MD.) przedmioty wykonane ze złota (i itp kruszców) oraz na ich wyrób, obróbkę czy naprawę (procentowy rzut na ZR akt).
"Mieli do wyboru wojn? lub ha?b?, wybrali ha?b?, a wojn? b?d? mieli tak?e"
Wszystko niby ok, ale chciałem zapytać osoby, które korzystały z generatora, czy nie mają aby problemów z podniesieniem postaci na poz?
NP chcecie podnieść bazową odp psychiczną- skąd wiecie jaka była, skoro wynik jest podany tylko końcowy?
NP chcecie podnieść bazową odp psychiczną- skąd wiecie jaka była, skoro wynik jest podany tylko końcowy?
Malauk winien mie? opisan? w bestiariuszu cech? specjaln?- Malauckie szcz??cie.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
-
- Reactions:
- Posty: 3733
- Rejestracja: 19 września 2010, 22:20
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 150 times
Nie levelowalem swojej postaci. Podnoszenie na poziom to przyjemność którą lubię robić ręcznie. A co do enpecow to nie sprawdzałem. Zwyczajnie nie mam.czasu na weryfikację. Jak statsy za wysokie to problem graczy nie moj jak za niskie to się podkręca i już.
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein
-
- Site Admin
- Reactions:
- Posty: 3837
- Rejestracja: 18 listopada 2008, 23:34
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Zawsze któraś z 10 jest bazowa bez modyfikatora, dodatkowo można policzyć ile wynosi i baza i porównać z wynikiem - reszta to modyfikator. Również chyba jest w opisie, jakie rzuty wypadały w poszczególnych modyfikatorach. Da się spokojnie uzyskać wartość obydwu podstawowych odporności.koszal napisał(a):
Wszystko niby ok, ale chciałem zapytać osoby, które korzystały z generatora, czy nie mają aby problemów z podniesieniem postaci na poz?
NP chcecie podnieść bazową odp psychiczną- skąd wiecie jaka była, skoro wynik jest podany tylko końcowy?
Czegoj- da się, ale liczyć trzeba. A jeśli ktoś np wybierze przy awansie wzrost wybranej odporności (np nr 5) o 2k10 to już się potem pogubi. Bazowych generator nie pokazuje.
Generalnie nie znam się na tym, ale byłby extra taki generator, który obliczałby awans i parametry np z poz 6 na 7 po wprowadzeniu danych poz 6. Uwzględniając np wybrane szkolenie. To myślenie życzeniowe bo ja napisać czegoś takiego nie potrafię.
Przy okazji. Próbując podnieść poz ręcznie zauważyłem, że w naszym dziale o tworzeniu postaci nie ma treści na temat biegłości i wyliczania trafienia/obrony a także przyrostów na poz. I tak sobie myślę, jak ktoś pokroju Asady miałby sobie z tym fantem poradzić?
Generalnie nie znam się na tym, ale byłby extra taki generator, który obliczałby awans i parametry np z poz 6 na 7 po wprowadzeniu danych poz 6. Uwzględniając np wybrane szkolenie. To myślenie życzeniowe bo ja napisać czegoś takiego nie potrafię.
Przy okazji. Próbując podnieść poz ręcznie zauważyłem, że w naszym dziale o tworzeniu postaci nie ma treści na temat biegłości i wyliczania trafienia/obrony a także przyrostów na poz. I tak sobie myślę, jak ktoś pokroju Asady miałby sobie z tym fantem poradzić?
Malauk winien mie? opisan? w bestiariuszu cech? specjaln?- Malauckie szcz??cie.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
Opis- masz szcz??cie, jeste? Malaukiem.
-
- Reactions:
- Posty: 12615
- Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 20:37
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 84 times
- Kontakt:
Ja myślę, że tak naprawdę to Asada zrezygnował z tego właśnie powodu: bo nie mieliśmy na stanie KOMPLETNEJ mechaniki! );(koszal napisał(a):
I tak sobie myślę, jak ktoś pokroju Asady miałby sobie z tym fantem poradzić?