COUNCIL OF SCALES

Awatar użytkownika
lightstorm
Reactions:

Post autor: lightstorm » 27 września 2017, 11:47

[center]COUNCIL OF SCALES[/center]
Though a Prince rules her domain and upholds the Traditions in the manner she sees fit, there are those who seek to study her rulings, comment upon them, and influence future decisions and her audience. The Council of Scales is one such clandestine, informal group. Founded by the Brujah Critias in the sixteenth century, the Council of Scales first began as a social group of philosophers who infrequently gathered together to study Camarilla law, the Traditions, and the implications surrounding the blood hunt. As time passed, however, the Council took a more active role in Camarilla politics. Now, the Council is rumored to be behind the organization of blood hunts with local Princes across multiple domains, investigations of a Prince's misconduct, and may have even gone so far as to suggest new Anathema, Justicars, and Alastors. Though the Council of Scales is an informal group, its members hope to be acknowledged and folded into the Camarilla's ruling body one day. Thus far, it has been officially recognized as a social club within the Camarilla that meets once-a-quarter to trade favors, information, and criticisms. Unofficially, the Council of Scales has a few dozen Camarilla members - mostly Brujah, Nosferatu, Tremere, and Ventrue - and is under the dubious assumption that they are somehow better watchdogs than the Justicars themselves.

Co o tym sądzicie? Na pewno w nowym Wąpierzu pojawi się przedstawiciel tego klubu. Jeszcze nie wiem jaki to będzie klan, ale na 100% będzie to jeden z Primogenów. Zanim podejmę ostateczną decyzję co do klanu, chętnie poczytam wasze opinie.
[center]To rule in blood is to rule in truth. Ventrue Clan Motto[/center]

Awatar użytkownika
8art
Reactions:

Post autor: 8art » 27 września 2017, 13:29

Fajny pomysł ale dobrze przemyśl to, bo obecność takiego typka w domenie to raczej nie jest powszechna rzecz i może dość znacznie wpłynąć na równowagę w domenie, szczególnie jeśli członek CoS będzie antagonistą Księcia. Z jednej strony to może być arcyciekawy układ, tym bardzije ze sesja ma byc sandboxowa, ale z drugiej strony znajac kreatywnosc graczy to wszystkiego mozna sie spodziewac;)

Ma ten pomysł ogormny potencjał jednakże...

Awatar użytkownika
Suriel
Reactions:

Post autor: Suriel » 28 września 2017, 11:12

Tak, takie mnożenie instytucji Camarilli (formalnych i nie) w jednym mieście może mi trochę utrudnić grę graczom niezby szczególnie ogarniajacym istniejące, podstawowe miejskie funkcje.
Przemysl to przemyśl... :P
Jeżeli zabałaganione biurko jest oznaką zabałaganionego umysłu, oznaką czego jest puste biurko? Albert Einstein

Awatar użytkownika
Sigil
Reactions:
Kontakt:

Post autor: Sigil » 28 września 2017, 12:59

Mi się pomysł bardzo podoba, uważam go za świetny. Naprawdę ma potencjał i rozwija świat Wampira o ciekawe aspekty etyczne, a także pozwala odczuć ich wagę. Nadaje klimat poprzez nawiązanie do klasycznych wartości i form organizacji mechanizmów kontroli, opartych na etyce, nie zaś na zasadach. Mam nadzieję, że rozumiecie różnicę, jaką chciałem tu podkreślić. W każdym razie jest to ważny fundament, z którego wyrasta kultura Zachodniej Europy i myślę, że dodaje on grze naprawdę bardzo ciekawych odcieni.

Choć zgodzę się, że należy dokładnie przemyśleć przynależność klanową BNa, który piastowałby w mieście tak godną funkcję. Miałoby to z pewnością olbrzymi wpływ na politykę - ale to świetnie wspomoże budowanie rożnego rodzaju stronnictw.

A jeśli idzie o graczy, którzy mogą czegoś nie ogarnąć, no to cóż - zapewne również nie każdy wampir wie, czym jest Rada Szal (tak chyba należy to tłumaczyć). Więc proponuję, by gracze, którzy mniej się orientują w świecie zrobili sobie postacie, które mogą tego nie wiedzieć i tyle. W końcu WoD daje tak szeroki wachlarz specjalizacji, że można z powodzeniem wybrać sobie jakąś inną, niż Wiedza o Rodzinie. ;)
[center]No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore am no beast.[/center]

ODPOWIEDZ